Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5772 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשכונה שלי יש שני אחים מוסכניקים חאפרים. כולם מכירים את החבר'ה האלה ובאים אליהם לטיפולים יחסית פשוטים.

החבר"ה הכינו ועמלו, חפרו, ביטנו בבטון, הביאו קורות חיזוק ובקיצור, בנו "מקלט" עם פתח ענקי, כך שיוכלו לטפל בחלקם התחתון של הרכבים. יש להם את מירב הכלים, שלא היו מביישים אף מוסך שמכבד את עצמו.

את כל זאת הם בנו בשטח הפרטי שלהם.

(מדובר בשני אחים עם משפחות, שברשותם בית דו משפחתי וחצר פרטית ענקית מאחורי הבתים)

לפני מספר ימים, טסו החבר"ה לחו"ל עם משפוחותיהם וכשחזרו, מצאו מכתב מודבק לדלת ותוכונו אומר, שה"פרוייקט"

(במכתב הם קראו לזה "מפגע"), הושמד והם (האחים), לא יוכלו עוד לחזור על מעשיהם ולטפל ברכבים בשטחם הפרטי.

אם כן, הם צפויים לקנסות ועונשים כבדים.

 

ועכשיו חידה: איך בדיוק מנעה הרשות המקומית (הכוונה באיזו צורה), מהחבר"ה לשוב ולחזור על מעשיהם?

 

רמז לחידה: שגיב פרידמן אמר פעם בהופעה שלו, שאם בור היה סגור, הוא לא היה בור.

 

אני אישית לא האמנתי כשראיתי את זה. לא יתכן שרשות מקומית תעשה את זה, בצורה שבה זה התבצע.

מה שבטוח הוא שהם לא יוכלו להוציא את הכלים שנשארו בתוך מה שהיה פעם בור

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם בנייה בשטח פרטי מחייב אישור של הרשות.

 

אם הפעילות שלהם חרגה עד למצב שבו הם הפעילו עסק (מוסך?) בחצר בית מגורים ללא היתר וללא רשיון עסק, יש לרשות סמכות לפעול כנגדם.

אני מניח שפעולת ההריסה לא בוצעה מבלי שניתנו להם התראות ואזהרות. ניצלו את העדרם על מנת לבצע צו הריסה כדי למנוע עימות.

 

אם הרשות פעלה בניגוד לחוק, יש כלים משפטיים המאפשרים לאזרח להתמודד מול הרשות, אך זה לא קל ולא פשוט.

פורסם

זה לא רק מהלך של העיריה או משהו בסגנון, ככל הנקרה מעורבת בהליך זה גם איגוד המוסכים ששמעו על האחים הללו, היות וישנה סיירית שעוברת בשכונות השונות בערים שונות (בין אם לפי שמועות ובין אם סתם בכדי לתפוס בעיין) ומחפשת מוסכי מדרכה שאנשים הקימו מתחת לביתם, ומחלקים צווי סגירות/מצווים לסגור את המקום היות ואינו מאושר/לא חוקי, ואין לו רישיון עסק מן המניין.

 

ככל הנראה שזו גם הסיבה.

 

יחד אם זאת אם בוצע משהו שלא כהלכה, ישנם הליכים כנגד העיריה/רשויות (ושוב רק במדיה והיה להם אישור לכך).

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

פורסם
גם בנייה בשטח פרטי מחייב אישור של הרשות.

 

אם הפעילות שלהם חרגה עד למצב שבו הם הפעילו עסק (מוסך?) בחצר בית מגורים ללא היתר וללא רשיון עסק, יש לרשות סמכות לפעול כנגדם.

אני מניח שפעולת ההריסה לא בוצעה מבלי שניתנו להם התראות ואזהרות. ניצלו את העדרם על מנת לבצע צו הריסה כדי למנוע עימות.

 

אם הרשות פעלה בניגוד לחוק, יש כלים משפטיים המאפשרים לאזרח להתמודד מול הרשות, אך זה לא קל ולא פשוט.

 

זה כבר נושא ו- ויכוח אחר, שנים הם התווכחו, שילמו אינספור קנסות וכ'ו.

פתחתי את השירשור מלכתחילה, כדי לחוד לכם את החידה.

באיזה אמצעים וצורה פיזית, מנעה הרשות המקומית מהחבר"ה לתפעל את המקום?

תוכלו לנחש?

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

יש לי ניחוש , פשוט יצקו בטון פנימה .

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

אני מניח שפשוט נכנסו לשם עם באגר ומשאית חול וכיסו הכל יפה יפה.

לחלופין מערבל בטון שפשוט מילא את הבור.

 

אני בכיוון?

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם

אתם פשוט גאונים. אהבתי את המחשבה החדה והישירה.

בקיצור ולעניין: פעם היה שם בור, עם כל הכלים, כל הציוד הדרוש, שמנים ושאר חלקי חילוף.

היום הכל מכוסה בבטון.

בבדיקה שערכו האחים הסתבר שהובא מערבל, שפך את קרביו לתוך הבור, עוזר נהג המשאית שיטח את הבטון שנזל לצדדים, עלה למשאית והמשאית נעלמה.

הרי חלק מהמכתב, כפי שהחברים הקריאו לי:

 

לאחים **** שלום רב!

לאחר פניות חוזרות ונשנות של מר ****, האחראי על תחום והיתרי הבנייה בעירכם, ולאחר שהתבקשתם לפרק לאלתר את המוסך המאולתר וסירבתם, אנחנו רואים לנכון לבצע איטום של הבור שנפער (שימו לב שהם לא כתבו "חפרתם" "יצרתם" וכ'ו אלא נפער) וזאת על מנת למנוע את הסכנה שבנפילה לבור הנ"ל (שום נפילה, החבר"ה כיסו את פתח הבור בעזרת חלק מבטונאדה ענקית)

 

אנו מצפים מכם לשיתוף פעולה מלא והבנה בסכנה הטמונה במקום שכזה.

הח"מ מאחל לכם חג שמח ושנה טובה.

בברכה, מר *****

 

ואני אומר אוקי, בסדר, מגיעה להם התראה, אזהרה וכ'ו וכ'ו, אבל חסרים דברים לטפל בהם? רק הם על הראש של הרשות המקומית? ניגמרו כל הצרות ברשות המקומית שלנו? (המוכרת לכולכם)

אני לא מאשים או משהו, מבחינתי שיפרקו להם את העסק עוד מאה פעמים, אני שואל לדעתכם......

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

דעתי - פעולה מבורכת של הרשות המקומית.

 

הקימו עסק ללא היתר, ללא רישיון משרד התחבורה, ללא תשלום מסים.

 

אני בטוח, שקיבלו אינספור התראות ואזהרות לפני, אבל ציפצפו על כולם, ולכן לדעתי הפעולה של הרשות הייתה במקום.

 

 

פורסם

יש במדינתנו חוקי בניה. חבל שהם אינם נאכפים באופן מספיק יעיל.

לי אישית היה נסיון טוב עם הרשות המקומית: שכן שגר בקומה שמתחת לדירתי הקים בחצרו מחסן, ללא קבלת היתר. גג המחסן היה צמוד למרפסת שלי. התקשרתי לפיקוח העירוני, ואותו מחסן נהרס בתוך 48 שעות. כמוכן פקחים של העיריה עוברים בשכונה באופן סדיר ודואגים לפירוק מבנים או מתקנים שנבנו ללא היתר (לדוגמא - פרגולות לא תקניות).

הצד הבעייתי הוא שועדת התכנון מאשרת לכל קבלן בעל מגרשים בשכונה חריגות גדולות מתוכנית המתאר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
דעתי - פעולה מבורכת של הרשות המקומית.

 

הקימו עסק ללא היתר, ללא רישיון משרד התחבורה, ללא תשלום מסים.

 

אני בטוח, שקיבלו אינספור התראות ואזהרות לפני, אבל ציפצפו על כולם, ולכן לדעתי הפעולה של הרשות הייתה במקום.

 

כל כך במקום בוקי, שלא יכלו לטפל תחילה בנושאים הבוערים יותר? (ושלא פה המקום להתחיל לפרט איזה נושאים)

מה החיפזון לפרק? מה קרה פתאום? מהר מהר הלכו ויצקו, חצי מערבל בטון לתוך בור ובשביל מה? לבלום עבודה של אנשים שמתפרנסים.

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם
כל כך במקום בוקי, שלא יכלו לטפל תחילה בנושאים הבוערים יותר? (ושלא פה המקום להתחיל לפרט איזה נושאים)

מה החיפזון לפרק? מה קרה פתאום? מהר מהר הלכו ויצקו, חצי מערבל בטון לתוך בור ובשביל מה? לבלום עבודה של אנשים שמתפרנסים.

 

 

כנראה שבעלי עסקים דומים באיזור חשו שמישהו מרוויח על חשבונם (כשאתה נותן שרות זהה אבל לא משלם מיסים אתה יכול לדרוש פחות כסף ומכאן- "על חשבונם"), וברגע הראשון שראו שהאחים לא באיזור הם הפעילו את הקשרים שלהם (קשרים זה לעיתים גם מעטפה מרופדת היטב) עם העירייה/מועצה/מה שתרצה ודרשו פעולת תגמול.

 

ולא, לעירייה אין נושאים יותר חשובים מלהשתיק את בעלי העסקים שבתחומה. הם מכניסים לה הרבה כסף.

פורסם

למה אתה חושב שהקמת מוסך באמצע שכונת מגורים זה נושא "לא בוער"?

 

אני בכלל לא הייתי מעוניין שהשכן בצמוד אלי יפתח לי מוסך עם ריחות השמן, הפיח, אדי הפליטה והרעש הבילתי נפסק של קומפרסורים, פטישי אויר והצעקות של "משה, איפה שמת את התשעשששרה?"

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אז מה אם יש עוד בעיות ?

הם ניהלו עסק לא מורשה.

כל שקל שלא שולם למס הכנסה זה גנבה ממני וממך.

זה לא פרגולה או בור לטיפול ברכב האישי , זה מוסך חפר.

 

יש עוד מליונים של בעיות לטפל בהן, זו לא סיבה לא לטפל בראשונה.

 

אגב אני כמובן לא אופתע לשמוע שהם לא בני משפחה של אף אחד ברשות .

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

בעל ג'ימני, אני משתתף בצערך ובשמחת מנהל הבנק שלך (שיוכל לקבל יותר ריבית על המינוס שלך כאשר תטפל ברכב במוסך מורשה המשלם מיסים כחוק).

האם אותם אנשים מתפרנסים באופן חוקי? האם הם מנהלים את ה"מוסך" שלהם לפי התקן? האם יש בקרה על איכות העבודה שלהם?מי האחראי במקרה של עבודה רשלנית ונזקים בעקבותיה? האם הם משלמים מיסים כחוק? האם הם מבוטחים למקרה של גרימת נזק לרכבים המטופלים?

יש כאן הרבה מאוד שאלות, אני לא הייתי מתיחס לאותם אחים בתמימות ונראה לי שאם המוסדות היו קצת יותר מתואמים ביניהם הם היו סופגים גם הרבה מאוד עונשים נוספים.

העובדה שיש "עניינים נוספים" שיש לטפל בהם אינה גורעת מהצורך לטפל בבעיה זו. סדרי הקדימויות של הרשות המקומית נקבעים על ידה, אני מניח שלפי חוק או הנחיות ממשלתיות כלשהן, ואין לפניך התמונה השלמה שעומדת בפמי מחלקת הפיקוח או מחלקה אחרת האחראית לכך. ואם יש תלונות מצד מתחרים הפועלים כחוק - גם הן סיבה לגיטימית להתערבות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לבלום עבודה של אנשים שמתפרנסים

 

אנישם שמתפרנסים בצורה כזאת דופקים באופן ישיר ביותר אנשים אחרים, שמתפרנסים באופן חוקי, משלמים מסים ומקבלים היתרים והסמכות נדרשות.

 

 


×
×
  • תוכן חדש...