Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5773 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
פורסם
כל כך במקום בוקי, שלא יכלו לטפל תחילה בנושאים הבוערים יותר? (ושלא פה המקום להתחיל לפרט איזה נושאים)

מה החיפזון לפרק? מה קרה פתאום? מהר מהר הלכו ויצקו, חצי מערבל בטון לתוך בור ובשביל מה? לבלום עבודה של אנשים שמתפרנסים.

 

אם היית מתלונן לעירייה בעצמך (לא משנה על מה) ולא היו עושים כלום,

כנראה שהיינו שומעים "עירייה חרא/לא מטפלים בבקשות האזרחים/למה אני משלם ארנונה".

במקרה הזה הם עשו את עבודתם אחרי שהתריעו מספר פעמים ועל עניין חשוב לגמרי (לא חוקי, מפריע ומסוכן!).

לי אישית חבל על הכלים שנקברו ואני חושב שהיו צריכים לטרוח ולפנות את הבור ורק אח"כ לסתום,

אבל כנראה שרצו לסיים ולברוח. אולי מאותה סיבה שעשו מה שעשו כשהאחים בדיוק היו בחו"ל.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כל כך במקום בוקי, שלא יכלו לטפל תחילה בנושאים הבוערים יותר? (ושלא פה המקום להתחיל לפרט איזה נושאים)

מה החיפזון לפרק? מה קרה פתאום? מהר מהר הלכו ויצקו, חצי מערבל בטון לתוך בור ובשביל מה? לבלום עבודה של אנשים שמתפרנסים.

מי שמך להחליט מה בוער ומה לא? :evil:

נמאס כבר מההתחסדות, גלגול העיניים והצקצוק בלשון כל אימת שהרשויות אוכפות את החוק שעל אכיפתו הן אמונות.

אובייקטיבית - האחים הללו עברו על כמה חוקים. מה ציפית שהרשויות תעשנה: יתנו להם פרס על כך?

ה"פרנסה" שלהם, שעל אובדנה אתה כל כך מקונן, היא הלכה למעשה גניבה מהכיס שלי (וכנראה גם שלך, בהנחה שאתה שכיר שמשלם מס הכנסה). למה שיהיה לי חבל עליהם? סוף גנב לתליה.

 

הלוואי ויטפלו בכל העבריינים האלה ככה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

כל הכבוד שאפו לרשות המקומית,

אבל משום מה קשה לי להאמין שהם נכנסו לשטח פרטי ללא צו ועוד הרסו ללא החלטת בית משפט.

יום טוב!

פורסם

אהבתי את התגובות של כולכם.

צודקים כולכם בכך שפירקו להם את העסק.

אין לי אישית נגדם דבר, הם חברים/מכרים וזהו.

מבחינתי יכלו לפרק להם את העסק עוד מאה פעמים וזה לא היה מזיז לי.

לא אני לא מטפל אצלהם (יש לג'ימני אחריות, והוא מטופל אך ורק במרכזי ומורשה).

הם לא עבריינים ולא פושעים, אלא אנשים קשיי יום (נכון זו לא סיבה ותירוץ לרחם עליהם, צודקים)

 

המצחיק הוא, שבגלל שאני מכיר מכלול ענק של אנשים (גם כאלה שלא בדיוק אהובים ע"י החוק), הם באו אליי ואמרו לי:

"שופו ותנסה לעשות משהו"

אמרתי בנימוס שאני מצטער על האובדן, ושאולי אולי, כדאי שיפנו לאפיקים אחרים.

 

כשהם הלכו ושאלו שכנים, מי ראה ומה ראה, את אותו מערבל בטון, ששפך להם את קרביו לתוך העסק, פתאום כולם לקו ב"מחלת שיכחה" איומה.

בעניין הביטוח והאחריות אם יגרם נזק, צודקים או לא, חוקי או לא, זו האחריות של בעל הרכב, שבחר לשים את רכבו בידיהם של חאפרים.

מעניין מה הם ימציאו מחר, אולי עסק לניפוח בלונים עם הפה או שיתחילו לגבות כסף עבור האוויר שאנשים נושמים.

בסך הכל אלה אנשים שמשוכנעים, שאפשר לעשות ערימות כסף ומהר.

נעדכן בהמשך

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

זה בערך מה שעשו בצ'רנוביל

במישור האישי חבל על האחים.

אבל אנו בשנת 2010, יש אנשים שהתאמצו ועומדים בדרישות.

ויש כאלו שלא התאמצו מספיק במישור הנכון כדוגמת האחים.

אני קורא לזה גזל פרנסה (תבחרו לבד מי גוזל ממי)

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

מזלם של של זוג האחים שהמפקח על המוסכים לא הגיע אליהם לביקור.

כל אחד מהם היה חוטף קנס של 20K בנוסף לצו סגירה מידי, ואי עמידה בצו הינה עבירה פלילית.

זרוע האכיפה של משרד התחבורה אפקטיבית מאד, ובצדק.

כפי שלא ניתן לאזרחים מהשורה לבצע טיפולים רפואיים לפציינטים בבית, ללא הסמכה והרשאה מתאימים, כך אסור לאפשר לאנשים לפתוח מוסכים ללא כתב הסמכה ובלב אזור מגורים.

מטבע הדברים, הם עסקו בין היתר בתיקון מערכות בטיחותיות, וכאן הם בהחלט יכולים לסכן חיי אחרים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
בסך הכל אלה אנשים שמשוכנעים, שאפשר לעשות ערימות כסף ומהר.

יענו הם מאלה שמחפשים "באיזה קומבינה אפשר להביא את המכה"

 

 

חן, המפקח על המוסכים זה כסף קטן, הלשנה קטנה למלשינון של מס הכנסה וזוג האחים אומרים יפה בי בי לבית ולשאר נכסים ובמקרים רבים לאחרונה, גם שלום למשפחה ובאים להתאפסן בבית המלון "השרון".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
יענו הם מאלה שמחפשים "באיזה קומבינה אפשר להביא את המכה"

 

 

חן, המפקח על המוסכים זה כסף קטן, הלשנה קטנה למלשינון של מס הכנסה וזוג האחים אומרים יפה בי בי לבית ולשאר נכסים ובמקרים רבים לאחרונה, גם שלום למשפחה ובאים להתאפסן בבית המלון "השרון".

 

הופ!

בגירה עצור, אני צריך/מבקש/רוצה שתסביר את העניין הזה, כדי שהחבר"ה יוכלו לראות את זה אצלהם בבית, כשאפתח אצלהם את האינטרנט בקארספורום (כי לבית שלי הם לא נכנסים)

תחזור שנית על הקטע של ביי ביי לבית ולשאר הנכסים ותסביר גם למה.

(כן אני יודע היטב למה, הם אלה שלא מבינים את זה, אבל מכירים אותי בתור "בעל הג'ימני" ו- "אתה לא אובייקטיבי בשבילנו")

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

בעניין הביטוח והאחריות אם יגרם נזק, צודקים או לא, חוקי או לא, זו האחריות של בעל הרכב, שבחר לשים את רכבו בידיהם של חאפרים.

 

אתה טועה מאד: אם תהיה תאונה במוסך ואחד האחים יפצע - מי ישלם תמורת הטיפול בו (שלא לדבר על הספד ההכנסות שלו, שאני מקוה שיש לו גם ממקורות חוקיים).

כמוכן יש חוק בעניין למי מותר לטפל ברכב, כדי לצמצם את הסכנה לציבור מרכב שאינו מטופל כיאות. איני רוצה להיות הנהג או הולך הרגל שנפגע כתוצאה מטיפול לא מוסמך במערכות רכב (וד"א - אולי מי מהמשפטנים יוכל לספר לנו אם במקרה כזה הנפגעים או חברת הביטוח יוכלו לתבוע את האחים, והם יאבדו את רכושם).

אני מסכים שגם לבעל הרכב יש אחריות. שוב - אולי מי מהמשפטנים יודע אם היו פסיקות בעניין וכיצד חולקה האחריות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

על רגל אחת,

 

כל רשויות המס בארץ נוקטות בשיטה שהם מאמינים לחלוטין לדיווחי הנישום.

 

אתה מדווח על מה שאתה מכניס ומוציא , מחשב את מה שאתה צריך לשלם ומעביר אליהם , בעיקרון, ללא כל התערבות שלהם.

 

יש להם חוליות שטח אשר התעסוקה שלהם היא לבדוק שהדיווחים שלך אכן נכונים.

 

במידה והם לא נכונים, הם פוסלים את התיקים שלך 5 שנים אחורה ומתחילים להתחשבן.

 

בא נגיד שהם נכנסו אליך למוסך וביצעת תיקון שלא הוצאת עליו קבלה ע"ס 500 ש"ח.

 

ההתחשבנות הולכת בערך ככה:

 

אנחנו לא מאמינים שאתה דופק אותנו פעם ביום אלא מינימום שלוש פעמים = 1500 ש"ח.

1500 בחודש זה 1500X26= 39,000 ש"ח.

בשנה זה 39000X12=468000 ש"ח.

5 שנים אחורה זה 2.34 מליון ש"ח הכנסה בילתי מדווחת שעליה צריך להתחיל לשלם מע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי.

 

על סכומים כאלה אתה כבר נעלול להכנס לכלא (אלא אם אתה מטרוסקסואל, מתחבא בארון וקוראים לך משהוא פרץ).

 

עכשיו אצל חברים שלך זה לא עיסקה- שתיים ביום, זה כל ההכנסה שלהם שלא מדווחת! :shock:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

האם לרשות המקומית יש זכות לבוא ולסגור בור שחפרתי בחצר שלי?

 

מה אכפת להם שחפרתי בחצר? זה שלי ובא לי לעשות שם בריכה בעוד חצי שנה

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

ראשית - אני מניח שלא ררק נחפר בור אלא גם בוצעה יציקת בטון, מן הסתם מדובר בבניה ללא רשיון. שנית - מדובר בהפעלת בית עסק ללא רשיון עסק. ולא אופתע אם יש עוד חצי תריסר סעיפים שהופרו ואשר מצדיקים את פעולת המועצה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
הם לא עבריינים ולא פושעים, אלא אנשים קשיי יום

אנשים קשי יום לא נוסעים לחו"ל עם כל המשפחה.

 

בעניין הביטוח והאחריות אם יגרם נזק, צודקים או לא, חוקי או לא, זו האחריות של בעל הרכב, שבחר לשים את רכבו בידיהם של חאפרים.

ומה אם ייגרם נזק למישהו אחר (תאונה בכביש חו"ח) כתוצאה מהעבודה על הרכב? - להזכירך, מוסך חאפר.

פורסם
הם לא עבריינים ולא פושעים' date=' [/quote']

ברגע שבו הם עברו על החוק הם נקראים מפירי-חוק או לחילופין - עבריינים ופושעים.

לא רק רוצחים, אנסים, שודדים וכיוצ"ב הם מפירי-חוק, גם האחים בסיפורך חל עליהם הכלל.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 


×
×
  • תוכן חדש...