Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5778 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מוזר לי מאוד החוות דעת הרעה על ה-86,אולי פשוט אמא שלך נפלה על אחד רע.:shock:

יש לחבר שלי קרוב לשנה את המכשיר והוא פשוט מבסוט עד הגג ממנו,שום בעיות,המון פיצ"רים,כמו לדוגמא משדר FM שבאמת עובד,ועוד המון דברים.

גם לי יש מכשיר כזה אך אינו בשימוש בגלל שיש לי פלאפון יותר טוב,כאשר רציתי למכור אותו והתחלתי לחפור ביד2 ראיתי המון אנשים שמחשפשים פשוט להחליף N97 ב-N86 בלי שום תוספת כסף,לדעתי זה גם מראה על משהו.

כמו כן אני מכיר כמה אנשים עם N97 כבר תקופה יפה שגם נהנים איתו מכל רגע ואין להם אף תלונה למכשיר.

כנראה שיש מכשירים נאחסים פשוט.:-D

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

או זה, או שיש אנשים שהוא מתאים לדרישות שלהם, ויש אנשים שמחפשים בטלפון בלאק ג'ק, זונות, ויכולת לשדוד קראוונים ולמחוק כפרים.



 

אני אישית כבר שנה וחצי מרוצה עד הגג מ-5800, והיות ולא מצאתי עדיין מכשיר שראוי להחליף 5800 אצלי, אז יש גם פרוייקט פחחות וצבע בדרך.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

ה5800 בלתי נסבל, אולי המעבד שלו מהיר אבל כל כפתור צריך להילחץ 3 פעמים כדי שהמכשיר יבין מה אתה רוצה ממנו, ואני רוצה מכשיר חזק, מסכי מגע עדינים למידי ותיקון מסך יכול להגיע לחצי ואף יותר מעלות המכשיר.

 

אני מחפש פלאפון למטרת:שיחות והודעות (ושלא יחמם לי את האוזן) שאפשר לגלוש בנוחות, הכוונה מבחינת ממשק וקליטה (שלא יתנתק כל רגע) ,כמובן שבwi-fi, שהמסך ייראה טוב בשמש ישירה, שהסוללה תחזיק הרבה זמן בשימוש ממושך של גלישה ושיחות.

 

מצלמה מינימום 5 מגה, משחקי n-gage, גם יהיו פיצ'ר נחמד אך לא מהחשובים.

פורסם

כבעל N86 כבר קרוב לשנה אני באמת יכול להעיד שהמכשיר די איטי, אך לא בצורה שתיארו פה, וסך הכל הוא עומד בסטנדרט האיטיות של כל המכשירים האחרונים של נוקיה :roll:

 

הדבר היחיד שהיית מציע לך לשקול בהחלטה בין ה85 ל86 הוא את המכשיר - פיזית.

 

הN86 הוא אחד המכשירים היותר כבדים שיצא לי להתקל בהם, ולמרות המשקל הכבד הוא לא עמיד במיוחד.

פורסם

htc חברה שלא שמעתי עלייה מעולם, אני מפחד לנסות משהו חדש, וגם זה מסך מגע ככה שזה לא בא בחשבון, והמכשירים מעבר לתקציב.

 

את המערכת הפעלה של סוני אריקסון אני שונא, היא קלה לתפעול, אבל אני לא אוהב אותה, פשוטה למדי ופלאפנים עדינים (חוץ מהk610i שהוא בלוק), סמסונג ומוטורולה לא באים בחשבון ולא משנה איזה מכשיר זה יהיה, שונא אותם מכשירים חרא ולא עמידים.

עם כאלה דעות קדומות, תתעלם מההערה הקודמת שלי.

 

וHTC מכרו רק 3 מיליון מכשירים ברביע הראשון של השנה.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

מה לעשות, אני מהדור הישן, אלו שעדיין יש להם אמקור חום במטבח כבר 40 שנה, ויפנית בחנייה, אני אוהב ללכת על בטוח מה שנקרא.

 

אני לא אוהב מכשירים בעלי מסך מגע, ואני לא מכיר מישהו שיש לו את הhtc הזה, היא חברה חדשה בשבילי ואי לא לוקח סיכון במיוחד שזה מכשיר מיד2 ולא מהחברה. דרך אגב, גם מוטורולה v3 היו לפני כמה שנים נמכרים בכמויות (אין לי מספרים) אחרי זמן מה כולם הבינו שהם זבל.

פורסם

אתה אומר שאתה לא אוהב מסך מגע, ומצד שני אתה רוצה לגלוש בWIFI?

איך בדיוק זה עובד? כי פעם אחרונה שניסיתי לגלוש ללא מסך מגע זה הרגיש בערך כמו לנהוג עם השיניים.

 

אגב, כל המכשירים החדשים של נוקיה מקוטלגים ככשלונות, מאז שBB ואנדרויד תפסו תאוצה.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

את האמת זה הדבר היחיד שאהבתי ב5800, את הגלישה, חוץ מזה הכל מסורבל, לחייג לכתוב הודעות, הכל עובד כל כך לאט, משחקים בכלל לא נוח לשחק, לא אוהב את זה.

פורסם

גם אני חיפשתי N85 או N95 והתנסיתי תקופה ב5800 שאני מסכים שהוא לא נוח לשימוש.

 

למרות שכמוך, לא הייתי בכלל בכיוון ממש במקרה נפלה לי הזדמנות לקנות E71 חדש במחיר טוב אז זרמתי עם זה ועכשיו אחרי חצי שנה אני יכול לומר לך שזה המכשיר הכי טוב שהיה לי. יש בו את כל מה שצריך ,המקלדת המלאה מאוד נוחה וכמובן כל שאר התכונות האפשריות כולל סוללה לא פחות ממעולה.

 

ולא, אני לא איזה איש עסקים מדופלם, משתמש בזה לדבר במסנג'רים השונים, לגלוש באינטרנט, GPS , מיילים וכו'.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אtני כבר באמת לא יודע לאיזה כיוון ללכת, מצד אחד הe71 הוא נוח לשימוש בגלל המקלדת המלאה, מסך יחסית גדול, סוללה חזקה, עמיד לנפילות, מצד שני, זה מכשיר ענק בגלל אותם מסך ומקלדת, מצלמה נחותה, זיכרון קטן, ובעיקרון מפריע לי הגודל.

פורסם

הוא לא מרגיש גדול בכיס גם לא ביחס למה שהיה לי לפניו: ה6500C שהוא אחד המכשירים הדקים בשוק.

המצלמה באמת לא להיט היסטרי מבחינת אופטיקה אבל יש לה לא מעט פונקציות וכיוונונים (ב E72 המצב משופר לדעתי.)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

הe72 גם נמכרת בכ700-500 שקל יותר.

 

יצא לי לראות בחנות טלפונים השבוע את הe71, הוא רחב מאוד, לא המכשיר שאני מחפש בכלל, אני יותר מחפש מכשיר מולטימדיה מסידרת n (לא מחייב), עם פיצ'רים סטנדרטים (כמו מצלמה,wi-fi,n-gage) שיהיו באיכות טובה, פחות בן אדם של מיילים וכו'.

 

לחבר שלי יש n85 והוא ממש לא ממליץ עקב אותם בעיות שאמרתם, לחבר שני יש n96 והוא מרוצה אומר שאין באגים.

 

מה דעתכם על הn97? מסך מגע ענק+סליידר שחושף מקלדת מלאה (וגורם להקטנת המכשיר), רובם מגיעים עם 32g זיכרון או 16g שזה די והותר, הגלישה בטח נוחה בגלל המקלדת המלאה והמסך הענק (כמה אינץ'?), המצלמה מספקת 5 מגה, מה לגבי חיי סוללה? המסך מתפקד בשמש ישירה? הוא עמיד בנפילות? הram שלו מהיר? איך המעבד? מתחמם בדיבור ממושך?

 

הוא בכלל נוח לשימוש? המקשים נראים כל כך קטנים.

פורסם
מה לעשות, אני מהדור הישן, אלו שעדיין יש להם אמקור חום במטבח כבר 40 שנה, ויפנית בחנייה, אני אוהב ללכת על בטוח מה שנקרא.

 

שמע, אני מבין מה שאתה אומר, אבל אם עכשיו האמקור החום יתקלקל לא תלך למחסני חשמל ותקנה אחד כזה חדש נכון?

ואם יש לך סובארו DL לא תלך ותזמין אחת אחרת כזאת היום, נכון?

 

פעם שוק הסלולר בארץ הץחלק בעיקר בין מוטורלה לנוקיה, ואז הייתה שליטה ללא עוררין של נוקיה, גם כי הם היו פשוטים וטובים וגם כי מוטורולה היו זבל.

 

היום זה כבר לא ככה, השוק עמוס בחברות, מוטורולה אומנם נשארו זבל, אבל נוקיה לצערנו (כי גם אני מאוד אהבתי את המכשירים שלהם) כבר מזמן לא מהווים שם נרדף לאמינות ופשטות.

 

אז אני בגדול מציע שתפתח קצת את הראש, ואולי תפזול למקומות אחרים, אולי סוני-אריקסון.


×
×
  • תוכן חדש...