Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5777 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
היו לי מספר נוקיות בחיים, התחלתי ב3120 (צביקי פיקי), מכשיר שלא משנה כמה זרקתי אותו על הקיר הוא לא נשבר, אחרי זה n73 שהיה אצלי שנתיים והייתי מרוצה ממנו עד הגג, ועוד כמה מכשירים, שאולי קצת איטיים (אבל התרגלתי) אבל מעולם לא עשו בעיות מיותרות, יש לזכור שאני קונה מבן אדם ביד 2 ואין לי ביטוח או אחריות לכן חשוב מכשיר עמיד וחזק.

 

המכשירים של נוקיה די אמינים וחזקים, מה עתיק כל כך בסימביאן?

htc חברה שלא שמעתי עלייה מעולם, אני מפחד לנסות משהו חדש, וגם זה מסך מגע ככה שזה לא בא בחשבון, והמכשירים מעבר לתקציב.

 

את המערכת הפעלה של סוני אריקסון אני שונא, היא קלה לתפעול, אבל אני לא אוהב אותה, פשוטה למדי ופלאפנים עדינים (חוץ מהk610i שהוא בלוק), סמסונג ומוטורולה לא באים בחשבון ולא משנה איזה מכשיר זה יהיה, שונא אותם מכשירים חרא ולא עמידים.

 

היה לי C902, לא הייתי אומר פלאפון עדין בכלל. לזכותו אינספור נפילות, שנה וחצי יחד איתי באש ובמים לכל מקום בזמן השירות הצבאי (לוחם חי"ר), הפלאפון אכל יותר חול ממני ועדיין גלשתי באינטרנט והתעדכנתי בחדשות מאיזה חור רחוק מהציוויליזציה עמוק בשטח.

אמנם היו לו בעיות כמו כל סוני אריקסון וזה השקע הלא יוצלח של הטעינה והחיבור למחשב.

חיבור למחשב זה 50-50 או שקולט או שלא קולט בכלל וצריך לעשות שמיניות באוויר כדי להאוויר כמה שירים.

והיה נתקע/עושה לעצמו ריסט פעם ב...

פלאפון שהייתי מאוד מבסוט ממנו.

 

עברתי לN86 בהתחלה התבאסתי כי התפעול הרבה יותר מסובך והוא נראה עדין יותר מהסוני.

את מבחן השטח אני כבר לא אעשה לו (השתחררתי) אבל כבר ראיתי מסכים שבורים באותו הדגם.

אני באופן אישי צריך להתרגל למכשיר כי המערכת שונה, למי שהיה בעבר נוקיה יסתדר מצויין.

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אמנם היו לו בעיות כמו כל סוני אריקסון וזה השקע הלא יוצלח של הטעינה והחיבור למחשב.

חיבור למחשב זה 50-50 או שקולט או שלא קולט בכלל וצריך לעשות שמיניות באוויר כדי להאוויר כמה שירים.

והיה נתקע/עושה לעצמו ריסט פעם ב...

 

זאת הסיבה העיקרית למה אני לא אגע יותר במכשירים שלהם עד שהשקע המטופש הזה יוחלף. אוזניה אי אפשר לחבר בגלל זה אלא רק BT, לחבר למחשב זה צרה (מפחיד לעדכן גרסה שלא יהיה נתק באמצע), לפעמים אתה מחבר לטעינה וזה לא נטען בכלל.

 

ריסטים אני אוכל באופן קבוע כל חיבור של המכשיר לטעינה\מחשב, וגם בכיבוי והדלקה מחדש גורמת לו להחליף את הערכת נושא, וגם מנמיך את הצילצול.

 

בסלקום אמרו לי תחיה עם הבעיות (אחרי שהוחלפו 4 מכשירים עם בעיות זהות)

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

סוני אריקסון אני לא שוקל בכלל, אני לא אוהב את הממשק, השקע שלא מאפשר להעביר שירים להטעין לשמוע באוזניות, אני לא מחפש נוקיה בשביל פשטות אחרת הייתי מבקש ייעוץ ברכישת נוקיה "צביקי פיקי", אני מחפש מכשיר מולטימדיה, מכשיר עדכני לזמננו אנו, ושפשוט יהיה בלוק שלא יפריע לו מנפילות, יש דבר כזה?

 

אני גם רגיל למערכת ההפעלה של הסימביאן, לאיכות של מצלמות קרל זייס שיש לנוקיות, לממשק משחקי הn-gage ועוד דברים שבגללם אני נעול על נוקיות.

 

n85 וn86 שמעתי עליהם רק דברים גרועים, גם מאנשים שיש להם כאלה, גם מלראות את המכשירים, וגם לפי מצב השוק והמחיר שהם נסחרים בשוק.

 

n95 8g יש לשלוש אנשים שאני מכיר למשך תקופה ארוכה, אחרי שנה של שימוש, המכשיר נראה כאילו עבר מלחמה (אצל שלושתם) הפלסטיקה לא נשמרת טוב, בלי שום סיבה הפנאל שמכסה את הבטריה מתנתק ומצריך הדבקה בסלוטייפ, המקשים מאבדים את המספרים, ועוד אלף ואחת דברים, ואחד מהם שייך לידידה שלי ששומרת עליו בתיק והוא בחיים לא חטף נפילה ולא הקטנה ביותר, פשוט מכשיר שלא שורד טוב. על אף שבשוק הוא שומר טוב על המחיר.

 

n96 שומר על הערך שלו בשוק, יש לחבר שלי אותו כבר חצי שנה והוא מרוצה מכל רגע איתו, הוא אמר שהוא קצת איטי אבל תמיד אפשר לעדכן גירסא ולהמריץ אותו.

 

וn97 שאין לי ניסיון ולא מכיר מישהו עם מכשיר כזה, אבל הייתי שמח לשמוע דעות עליו.

פורסם

אחרי קריאת סקירות רבות באינטרנט הn97 יורד מהפרק לגמרי.

 

נשארתי עם הn96 ביד, ומשום מה הדעות עליו חצויות ביותר, ויש אפילו אומרים שהn85 עדיף עליו.

 

אני כבר משתגע, מה לבחור?

פורסם

יצא לי להשתמש היום הרבה בn96 של חבר שלי, מצלמה נורא טובה, ממשק שאני רגיל אליו, מכשיר קל ונוח מעוצב יפה, קצת נתקע אבל אני רגיל.

 

אולי ייפול עליו הפור בסוף, אבל קודם אשמח לדעות נוספות.

פורסם

חשבת על E66 ?

אומנם מצלמה רק 3.15MP אך מי צריך יותר מזה בסלולרי, כמות הפיקסלים זה לא הקריטריון בבחירת מצלמה ויתקנו אותי הצלמים אם אני טועה.

יש לה פוקוס אוטומטי ופלאש רק חבל שהוידאו על הפנים.

אם תרצה אני אוכל לצלם כמה תמונות ובמקביל עם סוני אריקסון c902 5MP לצורך השוואה.

אסי

1994 pontiac firebird formula

1971 Ford Torino Brougham 351w

פורסם

אין אפילו e66 אחד ביד2, ואני לא מחפש מכשירים מסדרה e.

 

הn96 קרץ לי לאחר שימוש, אך באינטרנט wifi לא גלשתי כי הוא לא זיהה רשת באיזור, אז לא יצא לי לחוות את הגלישה בו שזה בין הדברים העיקריים בשבילי, איך הגלישה? השימוש נוח על אף חוסר המסך מגע?

 

לאחותי היה c902 והוא נהרס לה אחרי חצי שנה בלי סיבה, החליפו לה אותו באורנג' לאחד חדש והבעיות ממשיכות, לא רוצה אריקסונים, מעוניין בנוקיות.

 

האם באמת הn85 יותר טוב ממנו כמו שאומרים?

פורסם

psychuil האנדרואיד הזה, אתה מתכוון לחברת htc?

 

קראתי רק ביקורות גרועות על נוקיה ושיניתי כיוון, מה הכוונה שהמכשיר פועל עם וינדוס? ממש וינדוס כמו במחשב? במה זה מתבטא?

האם כל המכשירים שלהם מגיעים בעלי מסך מגע ומקלדת נשלפת? איזה מכשירים עומדים לרשותי בתקציב של עד 1000 שקל (כמשומש) ואיזה מהם הכי טוב?

 

איך הם בתכונות מולטימדיה? wifi מצלמה נגן מוזיקה וסרטים?

איזה באגים יש להם? האם הם מכשירים חזקים מבחינת עמידות לאורך שנים? שלא יישבר המסך בכל נפילה מסכנה.

פורסם

אם אתה רוצה גלישה באינטרנט בצורה נורמלית לך על מסך פיזי, אחרת זה סתם נכה.

לגבי הוינדוס של הפלאפונים, זו מערכת הפעלה סבירה למדי, אבל אני מאמין שבמכשירים בתקציב שלך תקבל גרסא ישנה.

אנדרואידים בתקציב שלך (ואל תתפוס אותי במילה) זה ההירו והG1 של HTC, ומה שנחמד בשניהם זה שאתה יכול לשים עליהם את הגרסא הכי מתקדמת של אנדרואיד ולקבל מערכת הפעלה מצויינת ועדכנית.

וחבל לפחד מחברות חדשות ומסך מגע, כי כל המכשירים הכי טובים עכשיו מגיעים משם. תסתכל על המיילסטון ועל הגלקסי אס.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

ממה שקראתי בסיקורים על מכשירים שראיתי בתקציב שלי, זה ממש לא מה שאני מחפש htc

 

אמשיך בחיפוש אחר נוקיה, ונתקלתי בn86, קראתי השוואה שלו נגד הn96, נאמר עליו הרבה דברים טובים, חוץ ממצלמה טובה, מעבד מהיר (סוף לבאגים וריסטים?) הבנתי שאיכות הבנייה שלו טובה ואיכותית, וזה בידיוק גם מה שאני מחפש.

 

מתוך סקירה שקראתי:

"איכות החומרים והבנייה טובה יותר - מסך עם זכוכית מוקשחת שעמידה בפני שריטות, מתכת בצדדים של הסלייד, מקשים נוחים יותר, וכו'." " מכסה לעדשה נגד אבק ושריטות" בקיצור נשמע מכשיר ממש לא עדין, מצד שני אני שומע על מסכים שבורים, ומכשיר שלעומת המשקל שלו נורא עדין.

 

במי להאמין?

פורסם

אתה יכול לפרט לגבי מה לא אהבת בסקירות של HTC?

לגבי ביקורות, לך על אתרים גדולים באנגלית, בד"כ הם הכי רציניים.

 

ומה הקשר לבאגים ואתחולים לבין מעבד חזק?

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

אלי, מכשיר סלולרי הוא סוג של פשרה כי אין מכשיר מושלם.

לדעתי אם אתה לא צריך מקלדת מלאה, ה N85/86 הוא הפתרון הטוב ביותר

 

כל הסמרטפונים המתקדמים זה לאנשים שלא באמת צריכים מכשיר טלפון אלא יותר בכיוון של צעצוע ,

לרוב האנשים אין כח וזמן להתעסקויות .

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אתה יכול לפרט לגבי מה לא אהבת בסקירות של HTC?

 

 

?

 

לא אהבתי את זה שאני לא קהל היעד של המכשיר, אני לא איש אנשים אלא איש פשוט שמחפש מכשיר מולטימדיה, וhtc לא מייצרים כאלו, או שכן, אבל מה שבטוח אלו שבתקציב שלי הם לא.

 

אלי, מכשיר סלולרי הוא סוג של פשרה כי אין מכשיר מושלם.

לדעתי אם אתה לא צריך מקלדת מלאה, ה N85/86 הוא הפתרון הטוב ביותר

 

כל הסמרטפונים המתקדמים זה לאנשים שלא באמת צריכים מכשיר טלפון אלא יותר בכיוון של צעצוע ,

לרוב האנשים אין כח וזמן להתעסקויות .

 

אני באמת לא צריך מקלדת מלאה, ומסך מגע אף פעם לא אהבתי, לא במכשירי נוקיה ולא במכשירים אחרים, הבעיה בפשרה היא שאני מוכן להתפשר על איטיות המכשיר, על המשקל, אבל אני דואג לעמידות, המכשירים האלה איטיים ואני רגיל לכך מהn73, אבל אני מחפש מכשיר שיחזיק לאורך שנים, הn73 היה אצלי 3 שנים וספג כמה נפילות לא קלות ועדיין שרד.

 

 

 

מסקירה של n86 בנענע ובעוד אתרים נראה כי המכשיר עמיד לאורך שנים, אם התקיעות והבאגים אני יסתדר כמו שהסתדרתי עד היום, אך האם המכשיר ישרוד טוב כמו שמצפים ממנו בנענע וכמו שאני מצפה ממנו בזכות המוצגים הבאים בסיקור?

 

"אך ב-N86 הרגלית מוטבעת היטב בגוף המכשיר והיא לא משוחררת"

"ונוקיה N86 כבד במיוחד ושמים לכך לב כבר בנגיעה הראשונה"

"N86 יכול להיות חבר נאמן גם בעוד שנתיים ויותר, בזכות החומרים העמידים והאיכותיים."

"איכות בנייה שתחזיק שנים"

"נוקיה סיפקה כאן מנגנון סליידר מסיבי, כפתורים שאינם בולטים כמעט החוצה וכן מגן לעדשת המצלמה. המסך גם לזכה לציפוי מיוחד המסייע למניעת שריטות."

האם הוא בא כזה "בלוק" כמו שהוא נשמע מפי הסוקרים?

חוץ מזה הוא בעצם מתאים ותפור לי, זיכרון מספק של 8G מצלמה די והותר, n-gage סוללה חזקה, ועוד, עם הבאגים אני יסתדר.


×
×
  • תוכן חדש...