Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יעוץ- בנזין או דיזל- ואיזה (~40K)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתכנן להיות עם הרכב כ-3 שנים, שמבחינתי זה יצא משהו כמו 80K ק"מ.

אני יודע שיש סיכונים בגיר אוטומט, ובגלל זה אני מעדיף ידני- וגם אם בסוף אני אמצא אוטומט- אני לא מוותר על בדיקה במוסך לפני הקניה (כולל פרוק חלקי של הגיר כדי לראות מה יש בקופסא- אם זה אפשרי במסגרת שעה של התעסקות...)

דבר נוסף- אני מעדיף רכבים גרמניים או יפאניים שבהם התקלות פחות קריטיות (אם כי יפאנית אני מעדיף פחות בגלל נוחות ישיבה... המושבים שלהם הורגים לי את הגב. רק בטידה אני יושב בנוח, אבל הן יקרות לי :( )

ומשפחתית קומפקטית זה השאיפה (סיאט לאון 03\ טולדו 04, בורה 03), אבל אני לא בטוח מה אני אמצא, אז אני לא שולל את הקבוצות האחרות (סיאט איביזה 04/ סקודה פאביה 05 , וולוו S40- אם אני אקבל הסבר על למה לא כדאי לקחת דגם 02')

 

לדעת אם עדיף לי דיזל או בנזין (בשקלול הכללי של ביטוח, עלות תחזוקה ועלות דלק) יעזור לי למקד את החיפוש.

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

לא קיימת שום בדיקה בעולם שיכולה להוכיח מצב אמיתי של גיר אוטומטי. מדובר במכלול מאוד מסובך ובעל כמות עצומה של רכיבים שלא ניתן לחזות את אורך החיים של כל אחד מהם ומתי הוא עלול לקרוס. גיר אוטומטי שהוא תקין היום לא אומר שיהיה תקין מחר - ולא חייבים הודעה מוקדמת על זה. אם העניין הנ"ל מאוד חשוב לך, תחפש רכב עם גיר ידני ובמקסימום תצפה עלות של החלפת מצמד.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...