Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5809 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהנעה השניה של הבוקר (אחרי העצירה להוריד את הילדה) נדלקו וינקרים וצפצפו ואח"כ לא היה מזגן ולא איוורור. על הבוקר הכל היה בסדר.

בדקתי פיוזים והם בסדר.

למישהו יש רעיון?

זה שונה מהתקלה שיש רק אוורור ואז זה יכול להיות גז (כמו שכבר ראיתי פה).

זה גם שונה מהתקלה שאמרו שיש שהמזגן עובד לפרקים ואז צריך לעבוד על ההלחמות.

 

רעיון?

תודה

פורסם

חיים שלום

האם בדקת שהמדחס נכנס לפעולה?

ישנם מס' סיבות למזגן לא עובד...

1.אפשרות של קבל ביחידה של בקר מפוח,

2.אפשרות של מאוורר רדיאטור מנוע לא עובד

(המחשב נכנס למצב בטוח ולא מפעיל את המזגן)

תבדוק אם המנוע לא מתחמם.

3.אם נדלקו הוינקרים זוהי לפעמים

תופעה שמופיעה כאשר המצבר כבר חלש מדי

תבדוק את המצבר.

בהצלחה

פורסם

תודה.

 

מנוע לא מתחמם.

מצבר כמעט חדש.

המדחס נכנס לפעולה (שומע אותו) ואז מפסיק מיד.

מהנסיון שיש לי עם ה-C5, תמיד שהיו הבהוב וינקרים זה כלל איזה קצר במשהו, או צורך באיפוס משהו במחשב.

 

נראה לי שאני אבדוק את הנושא של הבקר מפוח.

איך מגיעים אליו? האם זה החלק שמאחורי תא הכפפות?

פורסם

יכול להיות שפשוט צריך לאפס את המחשב !

תנתק את נמצבר חכה כדקה ואחר כך חבר שוב!

הערה :תקרא לפני זה בספר הוראות - מה ואיך מכוונים את האוטו לאחר החלפת\ניתור מצבר

יש לכוון חלונות האוטומטיים ו אימבולייזר - עניין של שניות

בהצלחה

בברכה

המשך נסיעה טובה ובטוחה.

חולה צרפתיות מלידה עם ניסיון.

פורסם

תודה.

אני אנסה גם את זה.

 

רעיון איך אני מגיע לבקר. הבנתי שזה סיפור דיי פשוט מאחורי תא כפפות עם 2 ברגים

פורסם

הבקר נמצא מצד שמאל של תא הכפפות בתוך תעלת האורור. צריך בוקסה 6 לברגים. אמרת שהמפוח נכנס לפעולה ומפסיק? יכול להיות שהבקר הוא לא הבעיה.

  • ספונסר פורום
פורסם

התקלה היא אכן בנגד המהירויות הפנימי,לעיתים מדובר סה"כ בהלחמה שקפצה,ולעיתים צריך להחליפיו.

מדחס המזגן מתנתק כי היחידה הפנימית מגיעה ל0 מעלות בגלל חוסר אוורור.

אורן

פורסם

תודה רבה על העזרה.

 

את הבקר פירקתי בקלות. (נקווה שיחזור באותה הקלות - צריך ידיים ממש קטנות...)

 

ביום ראשון אלך לאיזה טכנאי שיעבור על ההלחמות.

פורסם
טוב. לקחתי את החלק למעבדת אלקטרוניקה והם לא מצאו שום בעיה.

רעיון חדש מישהו?

אני מציע שתיגש למוסך שיודע מה הוא עושה כי למפוח שלא עובד (ולא בהרכח ב C5) יש עוד סיבות לא לעבוד. מי שמכיר את הרכב ומתמצא באיתור תקלות יוכל לסייע לך, כדאי שתפנה למוסך מורשה שמכיר את ה C5 היטב.

 

מהיכן אתה בארץ ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...