Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5810 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

מדובר ברכב סיאט איביזה SC, שנת 2010, ידני, 85 כ"ס.

ברצוני להתקין צ'יפ למנוע

איך זה הולך? האם יש צ'יפ מקורי?

אילו סוגי צ'יפים מתאימים לאוטו והדגם הנ"ל?

האם השיפור לאחר תוספת הצ'יפ יהיה מורגש?

פורסם

אתה מדבר על הדגם האטמוספרי,גם אם קיים צ'יפ כמה אתה חושב שזה יורגש?

כמעט ולא יורגש שינוי בהתנהגות של המנוע מכיוון שהרכב אטמוספרי וגם ככה אין למנוע הרבה מה לתת בלי טורבו.

לא חושב שזה כדאי,עדיף לך להשקיע בסט קוילאוברים,אנטירולים וכו..

פורסם

השיפור כמעט ולא יהיה מורגש. אני מאמין שאתה יד ראשונה ולכן הרכב תחת אחריות. במידה ויגלו את הצ'יפ האחריות מבוטלת ככה שתעשה חושבים.

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

יש לך צ'יפ של אפסולוט http://www.upsolute.com/index.php?option=com_upsolute&task=car&id=2996&id_marke=20&id_model=13504

 

לפי דעתי משווק ב E&A במרכז.

 

לפי הנתונים שאתה רואה, לא שינוי גדול.

 

אולי זה ישנה את בור המומנט שקיים ב 3 אלף טורים לפחות זה מה שמורגש ב 1.6 שלי (הבור לא השינוי).

 

אם אני לא טועה יש לך 1.4, התוספת קטנה עוד יותר.

 

בכל אופן אני חושב שאפשר להתקין גרסת "דמו" ל 6 שעות ולנסות, התהליך הוא בסך הכל העלאת תוכנה דרך השקע הדיאגנוסטי.

פורסם
שלום לכולם

מדובר ברכב סיאט איביזה SC, שנת 2010, ידני, 85 כ"ס.

ברצוני להתקין צ'יפ למנוע

איך זה הולך? האם יש צ'יפ מקורי?

אילו סוגי צ'יפים מתאימים לאוטו והדגם הנ"ל?

האם השיפור לאחר תוספת הצ'יפ יהיה מורגש?

יש לי גם סיאט איביזה 1.4 הדגם הקודם שנת 2008 עם 85 כ"ס

יש לה צ'יפ במנוע ורק שתידע שזה מורגש וחוץ מזה שזה מורגש הרכב מאיץ הרבה יותר טוב ואין דיליי בהעברת הילוך מהיר.

לדוגמא אם עכשיו אתה מושך את ההילוך הראשון ומעביר לשני מהר יש דיליי כזה של שניה כי חסר כוח, אז אחרי הצ'יפ אין את הדיליי הזה והרכב מגיב מצויין ויוצא מהמקום יותר מהר.

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

פורסם
יש לי גם סיאט איביזה 1.4 הדגם הקודם שנת 2008 עם 85 כ"ס

יש לה צ'יפ במנוע ורק שתידע שזה מורגש וחוץ מזה שזה מורגש הרכב מאיץ הרבה יותר טוב ואין דיליי בהעברת הילוך מהיר.

לדוגמא אם עכשיו אתה מושך את ההילוך הראשון ומעביר לשני מהר יש דיליי כזה של שניה כי חסר כוח, אז אחרי הצ'יפ אין את הדיליי הזה והרכב מגיב מצויין ויוצא מהמקום יותר מהר.

 

על איזה צ'יפ מדובר? של אפסולוט? אם כן כמה עולה?

האם התקנת צ'יפ מבטלת את אחריות היצרן על הרכב?

 

יש לך צ'יפ של אפסולוט http://www.upsolute.com/index.php?option=com_upsolute&task=car&id=2996&id_marke=20&id_model=13504

 

לפי דעתי משווק ב E&A במרכז.

 

לפי הנתונים שאתה רואה, לא שינוי גדול.

 

אולי זה ישנה את בור המומנט שקיים ב 3 אלף טורים לפחות זה מה שמורגש ב 1.6 שלי (הבור לא השינוי).

 

אם אני לא טועה יש לך 1.4, התוספת קטנה עוד יותר.

 

בכל אופן אני חושב שאפשר להתקין גרסת "דמו" ל 6 שעות ולנסות, התהליך הוא בסך הכל העלאת תוכנה דרך השקע הדיאגנוסטי.

 

 

כמה עולה צ'יפ כזה? והאם ניתן לנסות אותו ללא התחייבות?

פורסם

ניתן לנסות את הצ'יפ לכמה שעות ללא התחייבות בכל אחת מהסדנאות.

כדי לקבל מחיר מדוייק תצטרך לעשות קצת טלפונים אבל זה באיזור ה-2.5K.

 

צ'יפ אכן מבטל אחריות יצרן אבל אפשר בקלות לחזור לניהול מנוע מקורי אם תרצה.

לי יש צ'יפ ועד היום לא עשו לי בעיות באף טיפול.

פורסם

איזה יותר פרטים אתה רוצה?

 

אמרו לך את המחיר בערך, נתנו לך את אתר החברה שתראה את הנתונים, רשמו לך איזה עסק מתעסק עם הציפ'ים של אפסולוט.

 

נשאר לך רק לשקול את העניין ואם אתה מחליט שאתה הולך על זה לגשת לסדנא.

 

 

 

תתחדש, בן.

Got To love It

פורסם
ניתן לנסות את הצ'יפ לכמה שעות ללא התחייבות בכל אחת מהסדנאות.

כדי לקבל מחיר מדוייק תצטרך לעשות קצת טלפונים אבל זה באיזור ה-2.5K.

 

צ'יפ אכן מבטל אחריות יצרן אבל אפשר בקלות לחזור לניהול מנוע מקורי אם תרצה.

לי יש צ'יפ ועד היום לא עשו לי בעיות באף טיפול.

 

ולדעתך 2.5K שווים את מה שהצ'יפ נותן לאוטו?

פורסם

שווים? את זה אתה צריך להחליט.

תיסע לשם תבקש שיתקינו לך דמו אם תאהב מזל טוב אם לא תשקיע את הכסף בבורסה.

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

פורסם
ולדעתך 2.5K שווים את מה שהצ'יפ נותן לאוטו?

 

לדעתי לא כל כך.

ברכב אטמוספרי (בלי טורבו) כמו שלך התוספת תהיה כמה סוסים בודדים.

לא יודע כמה מורגש זה יהיה.

 

אם אתה ממש לחוץ על שינוי אולי תשקול להחליף לפילטר פתוח ודוד אחורי ספורטיבי

שיתנו לך סאונד יניקה ופליטה יותר מגניב.

 

2.5K בעולם השיפורים זה די מעט ולא נותן הרבה אופציות.

פורסם

רק בהמשך לדבריו של הכותב מעליי,2.5 K ברכב עם טורבו יתנו המון, כאשר צ'יפ מוסיף 40 סוסים ומעלה אך באשר למנוע אטמוספרי ועוד כ"כ קטן ההבדל לטעמי לא שווה את ההשקעה.

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
×
×
  • תוכן חדש...