Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5814 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בכל אופן תתן טלפון לE&A תברר כמה עולה כי לפי מה שאני זוכר באחד השירשורים פה הציפ לאוטמוספרי עולה פחות. אולי אפילו אלפייה פחות. אני ממליץ לבדוק.

פורסם

בזבוז כסף בצורה הכי לא הגיונית שיש ,

לא נותן ,לא יתן ,ולא יעשה כלום לרכב שלך כך שתיקח את הכסף ותשקיע בדברים אחרים חוץ מזה !!!.

 

לכשתעבור לFR או קופרה אז תהיה בטוח שימליצו לך כבר ברגע קניית הרכב וזאת כי זה כן משנה.

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

אני דווקא חולק עליך - לפי האתר שלהם, הם מגדילים את ההספק ב-9 כ"ס וב-1.4 ניוטונמטר בדגם ה-1.4.במקביל, יש ירידה קלה בצריכת הדלק של 0.2 ליטר לכל מאה ק"מ (דווקא די הגיוני - פחות מאמץ = פחות צריכה) ולפי צריכה של 15,000 ק"מ לשנה זה יוצא בערך 200 ש"ח לשנה בחסכון בדלק => מאה-מאתיים שנה ומחזירים את העלות... :)

 

הרכב כמובן גם מהיר יותר, סוחב מעט טוב יותר וכפועל יוצא גם בטיחותי יותר כשצריך את מעט הכוח הנוסף בכדי להשלים עקיפה או לברוח מצומת.

 

בעיני, תוספת שכזו בעבור 1500-2000 ש"ח היא די סבירה, והופכת רכב נחמד וקצת חלש לרכב סביר בהחלט.

 

מיקי

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם

התוספת כוח תהיה כל כך זניחה שאם אחרי הציפ' הוא יחשוב שהוא יוכל לעקוף במצבים שלפני זה הוא לא הצליח לעקוף הוא ימצא את עצמו בסיטואציה ממש לא נעימה.

 

ה9 כ"ס האלו על 1100 קילו לא מורגשים.

חבל על הכסף.

Got To love It

פורסם
בזבוז כסף בצורה הכי לא הגיונית שיש ,

לא נותן ,לא יתן ,ולא יעשה כלום לרכב שלך כך שתיקח את הכסף ותשקיע בדברים אחרים חוץ מזה !!!.

 

לכשתעבור לFR או קופרה אז תהיה בטוח שימליצו לך כבר ברגע קניית הרכב וזאת כי זה כן משנה.

 

כל מילה בסלע.

קיץ עכשיו, בכסף שתזרוק לפח (במילים אחרות, תשקיע בצ'יפ) אתה יכול לטייל קצת בחו"ל.

תחשוב על זה.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

×
×
  • תוכן חדש...