Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5828 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש איזה מין בד דק דק שהשבוע אני יקפוץ לקנות גליל כזה. ואיתו אני מצפה את השטיח בעזרת נגיעות של דבק חם

 

לא מציע לך להשתמש כלל בדבק חם כי הוא לא יחזיק הן מתזוזות הרגליים והחום השורר באוטו בימים חמים.

 

הדרך הכי מומלצת, קלה והכי יפה לדעתי היא לקנות שטיח בעיצוב\צבע שאתה רוצה ולעשות שבלונה.

 

בהצלחה, הדרך לא קלה.

פורסם

כל הכבוד על ההשקעה,



 

לא הרבה אנשים משקיעים ברכב הזה (לגאסי MK1), בד"כ פשוט נוסעים עד שמתפרק, ואז זורקים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לא מציע לך להשתמש כלל בדבק חם כי הוא לא יחזיק הן מתזוזות הרגליים והחום השורר באוטו בימים חמים.

 

הדרך הכי מומלצת, קלה והכי יפה לדעתי היא לקנות שטיח בעיצוב\צבע שאתה רוצה ולעשות שבלונה.

 

בהצלחה, הדרך לא קלה.

 

כן צודק על זה דווקא לא חשבתי :?

 

ואני יתחיל לבדוק עוד כמה אפשרויות בקשר לשטיח.

 

ותודה רבה :-D

 

כל הכבוד על ההשקעה,

 

לא הרבה אנשים משקיעים ברכב הזה (לגאסי MK1), בד"כ פשוט נוסעים עד שמתפרק, ואז זורקים.

 

כן שמתי לב. אני פשוט אוהב לתקן ולעשות דברים כאלה אז זה בא לי בטוב. :biggrin2:

 

ותודה רבה לך ולכולם.!

פורסם
כן צודק על זה דווקא לא חשבתי :?

 

ואני יתחיל לבדוק עוד כמה אפשרויות בקשר לשטיח.

 

ותודה רבה :-D

 

 

 

כן שמתי לב. אני פשוט אוהב לתקן ולעשות דברים כאלה אז זה בא לי בטוב. :biggrin2:

 

ותודה רבה לך ולכולם.!

אם כבר דבק אז כמה שכבות של דבק מגע.

הענין שזה לא יחזיק מעמד ויתפרק אחרי כמה זמן ואז זה ישגע אותך.

יש צבע של בד,אני לא כל כך בטוח אבל אני חושב שאתה יכול לצבוע את השטיח אחרי שאתה עושה לו ניקוי רציני.

פורסם

אם זה אפשרי בבקשה תעלה את התמונות לפורום ולא לשרת תמונות שתוך 90 יום יימחקו.

חוץ מזה יישר כוח והמשך דרך צלחה בפרוייקט שלך.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
אם כבר דבק אז כמה שכבות של דבק מגע.

הענין שזה לא יחזיק מעמד ויתפרק אחרי כמה זמן ואז זה ישגע אותך.

יש צבע של בד,אני לא כל כך בטוח אבל אני חושב שאתה יכול לצבוע את השטיח אחרי שאתה עושה לו ניקוי רציני.

 

בקשר לדבק מגע זה גם יכול להיות רעיון.

בקשר לצבע של הבד אני לא חושב שיש דבר כזה. אם יש תתקנו אותי.

ותודה רבה :-D

 

אם זה אפשרי בבקשה תעלה את התמונות לפורום ולא לשרת תמונות שתוך 90 יום יימחקו.

חוץ מזה יישר כוח והמשך דרך צלחה בפרוייקט שלך.

 

כן אני יעלה עכשיו.

ותודה רבה.! :-D

פורסם

דבק מגע רגיל בעייתי בשימוש ברכב בגלל שהוא דליק.

בכלי רכב משתמשים בדבק מגע מיוחד שאינו דליק, בדרך כלל צבעו כחול.

 

אני באופן אישי לא הייתי מצפה את השטיח אלא פשוט מנקה אותו ממש טוב. אני לא רואה הרבה הבדל בין האפור כהה המקורי לשחור שאתה רוצה לשים.

חוץ מזה יש סיכויי שההדבקה לא תצא מוצלחת, השטיח החדש לא יקבל יפה את כל הקימורים והבליטות שיש בשטיח המקורית, ואז כשתוריד את השטיח המודבק ישאר דבק שקשה מאד להוריד.

מקווה שלא ביאסתי אותך...

SUBARU FORESTER SH

ALFA ROMEO 156 TS2.0

פורסם

אני ממליץ לך לחשוב על שימוש בדבק אפוקסי או לחשוב על שימוש ב-סקוצ' זכר ונקבה.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
×
×
  • תוכן חדש...