Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5859 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה

אני מרגיש שחסר לי סאונד מאחורה ואני מתלבט בין 6.5 לבין 6/9 . בס לא חסר לי, ול 6/9 אני צריך לחתוך את המגש, כרגע יש חור של 6.5.

אז מה עדיף? ואיזה רמקול/קומפ' תקציב של 400 ש''ח

יחוברו ישירות לר.ד

עוד דבר שמציק לי זה הקרוסים שמיקמתי אותם בתא כפפות, כל פתיחה וסגירה של תא הכפפות המיכסים נופלים מהקרוסים. מציק ביותר הגיעה הזמן

למקם אותם על פלטה מאחורה, יצא לי חיווט כפול אבל לא נורא,

2.5 מהקרוסים למגבר וכנ''ל לוופרים ו1.5 לטווטרים . אחרונים זה ה Rca פשוטים מאוד, כמה הבדל שמיע יהיה בשדרוג הRca? המלצות והערות יתקבלו בברכה

רכיבים של המערכת בחתימה

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

אתה יכול להתקין עוד סט של מורל אם חסר לך סאונד.

בקשר לRCA הדעות חלוקות יש אומרים שמספיק להם RCA ב20 שקל ויש כאלה שהמינימום הוא 200 שקל.

בשיפוצים...

פורסם

אם יש לך פולס מקדימה הייתי ממליץ גם על פולס במגש האחורי:

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=151887

 

יש דעות חלוקות לגבי RCA בעיקרון מהידע ומהנסיון שלי אין הבדל מבחינת שמע. סינון רעשים זה כבר עניין אחר אבל אם אין לך בעיה של רעש סטטי/רעשי רקע אז אין טעם להחליף

 

 

עריכה: gilmizrahi הקדמת אותי בשנייה :)

×
×
  • תוכן חדש...