Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מקרה שקרה בקארטינג בהרצליה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8103 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כולנו יודעים (או לפחות מי שעשה קורס במסלולים) כמה המבט חשוב בנהיגה.

לאן שאתה מביט, שם אתה מסיים.

הנה המחשה של מקרה מטורף שקרה בקארטינג, שבעת הכוכבים, הרצליה.

 

בדיוק הסתיים מקצה של ילדים והמרשלים הנחו אותם להכנס לפיטס.

איתי בחדר ההמתנה היתה ילדה, ממש חמודה, כבת 13. באמת, הלוואי והיתה לי אחות קטנה כמוה. (לא מה שאתם חושבים!)

 

בכל מקרה. הילדה הנ"ל פתחה את הדלת (המצויירת בתכלת) ונכנסה כדי לצלם את חברה שלה, שהייתה על המסלול עדיין, בדיוק בסיבוב האחרון.

חשוב לציין שעל הדלת מצויין באותיות קידוש לבנה שאסור להיכנס פנימה אלא באישור בלבד.

 

בעל המקום, שהיה על המסלול, הבחין בילדה שעמדה כ-2 מטר מעבר לדלת וביקש ממנה להכנס חזרה לחדר ההמתנה. הוא אפילו הגיע לעברה ופתח בשבילה, כמדומני, את הדלת.

הילדה נשארה כמה שניות (יקרות מפז) ליד הדלת (בין הדלת לכניסה).

באותה השעה, החברה של הילדה, שהיתה על הקארט, תוך כדי הכניסה לפיטס ראתה אותה,

ןבלי להתכוון, עשתה "ר" מטורף עם הקארט, תימרנה בין גדר המתכת והצמיגים ליד הדלת ונכנסה בדלת החצי פתוחה בעוצמה.

בעל המקום בקושי הצליח להתחמק. הקארט נכנס בדלת, שנסגרה על הראש של הילדה המסכנה. התחיל כמובן לרדת לה דם והכל. אבל לילדה שלום.

 

הקיצר, למי שלא מאמין, המבט מאוד חשוב.

בטח בעוד 10 שנים, אם הן תהיינה עדיין חברות, הן תרדנה אחת על השניה על הקטע הזה.

thelook.gif

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
לא הבנתי? למה היא עשתה את ה-ר'? כדי להצתלם?

 

לא, היא פשוט הביטה בחברה שלה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

אני עשיתי שם שבוע שעבר, ילדה אחת כמעט נכנסה בדלת של הכניסה וכמעט פגעה באחראי.....

בזמן שאני נסעתי הגעתי לסיבוב נכנסתי בזריקה והגלגלים עשו רעשים מוזרים ופתאום השתחרר לי גלגל!!!!!

פורסם

תסלחו לי לרגע על השוביניסטיות, אבל זה פשוט מתבקש...

כל כך צעירה וכבר נוהגת כמו אשה. :wink:

חמתו של חבר שלי נכנסה בדיוק ככה בשלוש מכוניות חונות. היא בדיוק ראתה חברה שלה הולכת ברחוב ושכחה שהיא ליד הגה. השם ירחם.

 

 

 

 

גילוי נאות - אני מכיר נשים שנוהגות נהדר. אשתי לדוגמא (את קוראת את זה ממי? אני אוהב אותך)

פורסם
כולנו יודעים (או לפחות מי שעשה קורס במסלולים) כמה המבט חשוב בנהיגה.

לאן שאתה מביט, שם אתה מסיים.

 

סליחה אם זה ישמע קצת בוטא,

 

אבל אתה באמת חושב שמסלולים המציאו את הגלגל בכל הקשור לשימוש במבט בנסיעה ?

 

בלי להעליב אף אחד אבל העובדה שבמסלולים מייחסים חשיבות אלוהית לנושא הזה (בלי להיכנס לשאלה אם זה נעשה ע"ח דברים אחרים או לא), לא אומרת שבמקומות אחרים אין התייחסות לנושא ו/או שאנשים רבים אינם עושים זאת גם ללא שחשפו אותם להמצאת המאה הזו ...

 

דני 325 G.

פורסם
כולנו יודעים (או לפחות מי שעשה קורס במסלולים) כמה המבט חשוב בנהיגה.

לאן שאתה מביט, שם אתה מסיים.

 

סליחה אם זה ישמע קצת בוטא,

 

אבל אתה באמת חושב שמסלולים המציאו את הגלגל בכל הקשור לשימוש במבט בנסיעה ?

 

בלי להעליב אף אחד אבל העובדה שבמסלולים מייחסים חשיבות אלוהית לנושא הזה (בלי להיכנס לשאלה אם זה נעשה ע"ח דברים אחרים או לא), לא אומרת שבמקומות אחרים אין התייחסות לנושא ו/או שאנשים רבים אינם עושים זאת גם ללא שחשפו אותם להמצאת המאה הזו ...

 

דני 325 G.

 

אני עשיתי קורס רק במסלולים, אני לא יודע מה ואיך מלמדים בבתי ספר אחרים.

עמך הסליחה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

יש לי שאלה בקשר לקארטינג בהרצליה בשבעת הכוכבים! הייתי שם כבר 3 פעמים על הקארטינג וזה היה בימי שבת! אני רואה שאנשים אומרים שביום שבת שמים את הקארטינגים האיטיים על המסלול על מנת שילדים לא ישתוללו במהירויות מפחידות! העם באמת יש ימים ששמים את הקארטינג המהירים ויש ימים שמים את האיטיים??

אשמח לתשובה!

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
יש לי שאלה בקשר לקארטינג בהרצליה בשבעת הכוכבים! הייתי שם כבר 3 פעמים על הקארטינג וזה היה בימי שבת! אני רואה שאנשים אומרים שביום שבת שמים את הקארטינגים האיטיים על המסלול על מנת שילדים לא ישתוללו במהירויות מפחידות! העם באמת יש ימים ששמים את הקארטינג המהירים ויש ימים שמים את האיטיים??

אשמח לתשובה!

 

אכן, בשבת הקארטים סגורים.

בימי חול, ניתן לפתוח את הקארט מעט. אם מכירים אותך ויודעים שאתה זהיר ולא מתפרע ומתנגש אני מניח שיפתחו לך את הקארט.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
יש לי שאלה בקשר לקארטינג בהרצליה בשבעת הכוכבים! הייתי שם כבר 3 פעמים על הקארטינג וזה היה בימי שבת! אני רואה שאנשים אומרים שביום שבת שמים את הקארטינגים האיטיים על המסלול על מנת שילדים לא ישתוללו במהירויות מפחידות! העם באמת יש ימים ששמים את הקארטינג המהירים ויש ימים שמים את האיטיים??

אשמח לתשובה!

 

לא. זה לא נכון.

אין שם קארטים מהירים וקארטים איטיים.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
יש לי שאלה בקשר לקארטינג בהרצליה בשבעת הכוכבים! הייתי שם כבר 3 פעמים על הקארטינג וזה היה בימי שבת! אני רואה שאנשים אומרים שביום שבת שמים את הקארטינגים האיטיים על המסלול על מנת שילדים לא ישתוללו במהירויות מפחידות! העם באמת יש ימים ששמים את הקארטינג המהירים ויש ימים שמים את האיטיים??

אשמח לתשובה!

 

לא. זה לא נכון.

אין שם קארטים מהירים וקארטים איטיים.

 

כן. זה כן נכון.

זה לא מחולק לקארטים מהירים וקארטים איטיים.

כל קארט יכול להיות מהיר יותר או מהיר פחות וזה תלוי איך כיוונו אותו בתחילת הנסיעה.

גם אני חשבתי שזה מוזר אבל זה אכן קיים.

פורסם
יש לי שאלה בקשר לקארטינג בהרצליה בשבעת הכוכבים! הייתי שם כבר 3 פעמים על הקארטינג וזה היה בימי שבת! אני רואה שאנשים אומרים שביום שבת שמים את הקארטינגים האיטיים על המסלול על מנת שילדים לא ישתוללו במהירויות מפחידות! העם באמת יש ימים ששמים את הקארטינג המהירים ויש ימים שמים את האיטיים??

אשמח לתשובה!

 

לא. זה לא נכון.

אין שם קארטים מהירים וקארטים איטיים.

 

כן. זה כן נכון.

זה לא מחולק לקארטים מהירים וקארטים איטיים.

כל קארט יכול להיות מהיר יותר או מהיר פחות וזה תלוי איך כיוונו אותו בתחילת הנסיעה.

גם אני חשבתי שזה מוזר אבל זה אכן קיים.

 

זה לא מוזר. אנשים שלא יודעים לנהוג, ילדים קטנים או אנשים חסרי נסיון צריכים קארט פחות חזק כדי שילמדו להשתלט עליו. לא היית רוצה שאיזה ערס מתלהב יעיף אותך מהמסלול בזמן שאת בולמת לפני סיבוב.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

לא התכוונתי מוזר מהבחינה שאתה הבנת.

התכוונתי מוזר שהאפשרות הזאת באמת קיימת.

אני פשוט יודעת שבקארטינג נחשונים למשל אין דבר כזה לכוון בתחילת הנסיעה את הקארט אם הוא יהיה מהיר יותר או פחות.

בהרצליה לעומת זאת יש את האפשרות הזאת ועל כן זה מוזר.

 

אחת ולתמיד אני חייבת להבין מהי ההגדרה ל"ערס מתלהב" ?

פורסם
לא התכוונתי מוזר מהבחינה שאתה הבנת.

התכוונתי מוזר שהאפשרות הזאת באמת קיימת.

אני פשוט יודעת שבקארטינג נחשונים למשל אין דבר כזה לכוון בתחילת הנסיעה את הקארט אם הוא יהיה מהיר יותר או פחות.

בהרצליה לעומת זאת יש את האפשרות הזאת ועל כן זה מוזר.

 

אחת ולתמיד אני חייבת להבין מהי ההגדרה ל"ערס מתלהב" ?

 

לפי מה שהבנתי, בנחשונים זה מסלול פחות טכני.

בהרצליה המסלול נמצא בחניון ויש שם עמודים שאפשר בקלות לעוף לתוכם ב-50 קמ"ש.

אינני יודע איפה ואיך בנוי המסלול בנחשונים, אשמח אם תאירי את עיניי. :)

יש ילדים שלא לוקחים את הסיבוב מספיק חזק (או בכלל לא לוקחים את הסיבוב) וזה עלול להיות מאוד מסוכן.

 

ערס מתלהב, לפי דעתי, הוא אדם שמגיע לקארטינג במחשבה שהוא הכי טוב, אינו נותן לעקוף בדגל כחול, מתנגש בך בכוונה להאיט אותך, לא צריך "הדרכה" כי הוא אלוף בנהיגה (אפילו כשהוא פעם ראשונה בקארטינג) . אדם שזורק תחת בכל סיבוב "כי זה מגניב" ולא מבין למה הגיע מקום אחרון.

אדם כזה תוכלי לזהות כשהוא (כמעט תמיד) אומר - "ואללה הקארטים האלה איטיים, תכף תיראו איך אני קורע לכולם ת'צורה עם הקארט".

 

למרבה המזל, אין הרבה כאלו בקארטינג בהרצליה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

×
×
  • תוכן חדש...