Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מקרה שקרה בקארטינג בהרצליה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8107 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל נחשונים [לדעתי] מסלול הרבה יותר טכני מהרצליה.

הוא נמצא ליד קיבוץ נחשונים,ליד ראש העין,על הכביש המוביל לשוהם.

אין לי מושג למה דוד מנחשונים לא מגביל את הקארטים [שיקולים שלו],המסלול בנחשונים רחב יותר וארוך יותר,פרטים נוספים אם אתה רוצה על המקום: http://www.gokart.co.il/.

בתור אחד שעבד פעם כמכונאי ואחראי משמרת בקרטינג חיפה,אני יכול להגיד לך שכמות התאונות שראיתי כשהקארט היה מוגבל,יכולה להיספר על עשרות ואולי מאות,אז תארו לעצמכם מה היה קורה אם הקארט היה פתוח,מספר פעמים הייתי קרוב למישהו שידרוס אותי ואפילו שזה לא היה בכוונה [לפעמים זה גם היה בכוונה-אולי לזה אפשר לקרוא "ערס מתלהב"-יש הרבה כאלו בכל מקום,אני יכול להעיד שבחיפה יש המון!],זה עדיין מסוכן. אני יכול למלא פה עמודים שלמים על קרטינג,אבל ממש אין לי כח לזה.

המלצה שלי לכל אלה שעושים מדי פעם מקצה: ללכת לעשות קורס נהיגה,אני מבטיח לכם שאתם תהיו נהגים הרבה יותר טובים ממה שאתם היום אחרי הקורס,אני לא מתכוון ללכת ולהשתולל בכביש,אלא יותר לדעת איך לקחת סיבוב,איך לנצל את הכח של המנוע,מתי ואיך לבלום,טכניקות נהיגה שונות ועוד הרבה דברים. דבר נוסף שזה מעניק[לפחות בסניפי אלפא קרטינג,או לחילופין בנתניה-אם עשיתם את הקורס שם] זה את הזכות לקבל את הקארט פתוח בלי הגבלות. ואולי גם השתתפות במירוצי קרטינג,אם זה ממש מעניין אתכם.

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

הקורס באמת נותן המון.

אני ממליץ גם לאתר נהגים מקצועיים ולנסות להצמד אליהם מאחור כדי לקבל מושג על הקוים שהם לוקחים. אם אתם מכירים מישהו כזה, בקשו ממנו להיות סיבוב או 2 מאחוריכם ולנסות להסביר לכם טעויות שאולי יש לכם ואתם לא מודעים אליהן.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

לפני שבועיים ערס עם קרט מהיר ניכנס בי מאחורה לאחר שראיתי אותו וזזתי לצד החיצוני כדי שיעקוף אותי, עפתי לצד המסלול והצלעות קיבלו מכה רצינית וירד לי דם ברגל ממכה ליד הברך...

הקאט ניכבה מהמכה ובקושי הלכתי באותו יום.....

מה שמציק שם שיש הרבה מרשלים והם לא מרגיעים את האנשים והכל באווירה של חפיף...

לא יכלו להזהיר אנשים בהדרכה על הפנייה הראשונה וכבר אז הרבה מצאו את עצמם תקועים בצמיגים בצד...

 

הרבה יותר נהנתי בנתניה והמיקצועיות והרמה שם הרבה יותר גבוה לדעתי , קיבלתי זיכוי למרות שלא ביקשתי אבל לא ניראה לי שאני בכלל יממש אותו...

פורסם

מה ?

הקארטינג בנחשונים הוא ממש בהמון ... אבל בהבדל עצום יותר טכני מהרצליה שבנוי כולו כמעט מאותו סוג של פניה ... אין בכלל מה להשוות.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

לא. זה לא נכון.

אין שם קארטים מהירים וקארטים איטיים.

 

כן. זה כן נכון.

זה לא מחולק לקארטים מהירים וקארטים איטיים.

כל קארט יכול להיות מהיר יותר או מהיר פחות וזה תלוי איך כיוונו אותו בתחילת הנסיעה.

גם אני חשבתי שזה מוזר אבל זה אכן קיים.

 

ג'ולייטה, אולי תחליטי עם עצמך קודם :roll:

תחילה את טוענת שג'רמי טועה, אך בפסקה השניה את מסכימה איתו.

 

ג'רמי ענה בפשטות(ללא הסבר) לשאלה שנשאלה פה(האם יש קארטים מהירים ואיטיים בהרצליה), הוא לא התבקש לתת הסבר על מהירויותהם השונים בימי השבוע וכל שעה נתונה או יחודית לאדם/קבוצה מסויימת.

 

אז לפני שמגיבים על דברי אחר להקדיש עוד רגע או שניים מחשבה והבנת הנקרא.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

לא. זה לא נכון.

אין שם קארטים מהירים וקארטים איטיים.

 

כן. זה כן נכון.

זה לא מחולק לקארטים מהירים וקארטים איטיים.

כל קארט יכול להיות מהיר יותר או מהיר פחות וזה תלוי איך כיוונו אותו בתחילת הנסיעה.

גם אני חשבתי שזה מוזר אבל זה אכן קיים.

 

ג'ולייטה, אולי תחליטי עם עצמך קודם :roll:

תחילה את טוענת שג'רמי טועה, אך בפסקה השניה את מסכימה איתו.

 

ג'רמי ענה בפשטות(ללא הסבר) לשאלה שנשאלה פה(האם יש קארטים מהירים ואיטיים בהרצליה), הוא לא התבקש לתת הסבר על מהירויותהם השונים בימי השבוע וכל שעה נתונה או יחודית לאדם/קבוצה מסויימת.

 

אז לפני שמגיבים על דברי אחר להקדיש עוד רגע או שניים מחשבה והבנת הנקרא.

 

עמית

 

 

בהרצליה פותחים את הקארטים לאנשים שהם מכירים וסומכים עליהם.

אני הייתי כמה וכמה פעמים ולא ראיתי שום קארט איטי וקארט מהיר.....

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

מהירות של קארט מוגבלת ע"י בורג .

 

לבעייתים :

 

אם פותחים את הבורג , הקארט נוסע מהר יותר

 

אם סוגרים , הקארט איטי יותר

 

פשוט וקל .

 

 

ל"פיזבן" , ( הבחור עם העונדה )

 

תתפלא אבל דווקא אלו שאתה מכנה אותם "ערסים" , לא עושים הרבה בלאגן ( יחסית)

 

אני נותן להם תדריך ברור על מה עושים ומה לא , מה קורה אם ככה או ככה , מציין את העובדה שאני אישית נכנס ומוציא את מי שצריך באף מהמסלול והפלא ופלא , אין בלאגן על המסלול .

 

אלו שעושים הרבה בלאגן הם ה"דוסים"

 

( וגם כאן לא שכחתי את הבעייתים , "דוסים" אלו אנשים דתיים מאוד שאוהבים ללבוש חליפות בצבע שחור - לבן )

 

הם באמת עושים בלאגן , כנראה בגלל שהם לא במסגרת כמו כל ימות השנה ואז הם "מתפרקים"....

 

דגל שחור בהתחלה מבהיר להם שהגיע הזמן להירגע והבחור שנכנס ל"פיטס" מתחיל להבטיח הבטחות כאילו הוא מתחייב על משכנתא ( מוזר , אני לא נראה כמו מנהל בבנק... )

 

בד"כ זה מצליח והם נרגעים , אם לא אז עוצרים את המקצה ומסבירים להם שכל שטות הכי קטנה , בן אדם יוצא החוצה עם דגל שחור !

 

( זה תופס לגבי כל מקצה של חברה' בעייתים )

 

 

לאביטל ,

 

רצית שיסבירו לך מה זה ערסים ?

 

"ערסים" = מילה אשר מכלילה סוג חברה' שמתלבשים קצת שונה משאר האנשים כאן ( אשר יכונו בשם "הישראלי היפה" ) ובדרך זו הם מטילים ללא כל כוונת זדון את אימתם על אנשי פורום זה .

 

הם לא חייבים להיות רעים אלא מספיק שינעלו כפכפים או שיהיו עם נרגילה קטנה ביד ואז הם אוטומטית נכללים בקטגורייה זו .

 

( לכל מי שנפגע מהערותיי , אני שמח )

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

ל"פיזבן" , ( הבחור עם העונדה )

 

תתפלא אבל דווקא אלו שאתה מכנה אותם "ערסים" , לא עושים הרבה בלאגן ( יחסית)

 

אני נותן להם תדריך ברור על מה עושים ומה לא , מה קורה אם ככה או ככה , מציין את העובדה שאני אישית נכנס ומוציא את מי שצריך באף מהמסלול והפלא ופלא , אין בלאגן על המסלול .

 

אלו שעושים הרבה בלאגן הם ה"דוסים"

 

( וגם כאן לא שכחתי את הבעייתים , "דוסים" אלו אנשים דתיים מאוד שאוהבים ללבוש חליפות בצבע שחור - לבן )

 

הם באמת עושים בלאגן , כנראה בגלל שהם לא במסגרת כמו כל ימות השנה ואז הם "מתפרקים"....

 

 

מי אמר שדוסים לא נכנסים להגדרה שלי של ערסים?

חוץ מזה, זו היתה הגדרה לדעתי בלבד (וגם כתבתי כך). :wink:

אגב, אתה עובד בנתניה, יאשה (והפיצפוצים)?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

בין היתר

 

:roll:

 

( ותשאל את זה פעם הבאה בה"פ אחרת רוני/גיא/אריאל/עומר/שלומי/רזריז ואין לי כוח להמשיך... יתנו לך ביסים באוזן וזה כואב )

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
מה ?

הקארטינג בנחשונים הוא ממש בהמון ... אבל בהבדל עצום יותר טכני מהרצליה שבנוי כולו כמעט מאותו סוג של פניה ... אין בכלל מה להשוות.

 

אם כך, בהזדמנות הראשונה שיש לי אני קופץ לנחשונים לבדוק את העיניין.

אתה בא איתי? 8)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

לא תמיד סגירה של הבורג פותחת את המנוע...

בהרצליה סגירה של הבורג מאפשרת מהלך ארוך יותר לדוושת הגז.

בנחשונים (אם אני לא טועה) פתיחה של הבורג מאפשרת מהלך תנועה גדול יותר למנוף של כבל הגז בכניסה לקרבורטור.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
לא תמיד סגירה של הבורג פותחת את המנוע...

בהרצליה סגירה של הבורג מאפשרת מהלך ארוך יותר לדוושת הגז.

בנחשונים (אם אני לא טועה) פתיחה של הבורג מאפשרת מהלך תנועה גדול יותר למנוף של כבל הגז בכניסה לקרבורטור.

 

יש 2 הגבלות של בורג,אחת בדוושה ואחת במנוע. בנחשונים ובהרצליה זה אותו עיקרון.

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

מנסה להבין משהו, הייתי במקום הזה כבר כמה פעמים בחיים, נכנסתי לנהוג רק פעם אחת כי כל פעם אחרת שבאתי היה פול ילדים שבקושי יודעים מזה אופניים (ימי שישי ושבת)

 

ובחיים לא שמתי לב לכך שהקארט יכול לעבור מהפיטס לכיון הדלת, המעבר שם לא כ"כ רחב... זה נשמע לי מוזר ביותר, וזה מחדל בטיחותי חמור בטירוף לדעתי...

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
מנסה להבין משהו, הייתי במקום הזה כבר כמה פעמים בחיים, נכנסתי לנהוג רק פעם אחת כי כל פעם אחרת שבאתי היה פול ילדים שבקושי יודעים מזה אופניים (ימי שישי ושבת)

 

ובחיים לא שמתי לב לכך שהקארט יכול לעבור מהפיטס לכיון הדלת, המעבר שם לא כ"כ רחב... זה נשמע לי מוזר ביותר, וזה מחדל בטיחותי חמור בטירוף לדעתי...

 

תאמין לי שיכול, אומנם המעבר האט קצת את הקארט, וזה המזל של הילדה אחרת בטח היא חוטפת שבר בגולגולת.

 

היום כבר שמו שם צמיגים שיעצרו כל קארט סורר.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

×
×
  • תוכן חדש...