Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5877 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תתעודד, יש כאלה שמצבם הפוך,

(הפרש של 3 שנים הוא לטובת הבחורה, היא זאת שלוחצת!).

אתה במצב טוב.

:wink:

 

גם דעתי אומרת להמתין בסבלנות, לתת לזה לזרום ואולי בהמשך תרגיש (גם היא) חופשי הרבה יותר לעשות איתה שיחה רצינית וממוקדת.

 

בהצלחה.

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עדכון - אתמול היה לנו ריב גדול (על נושא שקשור לחוסר התחשבות מצידה) וכרגע אנחנו בצינון.ככל שעובר הזמן אני מתחיל להבין שהריבים שלנו נובעים מהפרשי גילאים בקטע של בגרות ומוכנות. היא פשוט ילדה ולא מצליחה להבין מהי המהות של קשר אמיתי (אין הערכה מצידה, הקרבה, התפשרות).בסופו של דבר אני תמיד מתאכזב מחדש. ולא, לא פתחתי איתה את הנושא לגבי העתיד וה"לחץ" שלי להגיע למקום בטוח בקשר.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

לא נראה שיש פה דילמה פשוט תחייה את החיים . אם הזמן היא תתבגר כאשר אתה נכנס לקשר כזה אתה אמור להיות מראש מוכן שאתה בקשר אם ילדה עדיין. אבל אם עכשיו תעברו את זה בעתיד תרוויח אישה צעירה (לטוב ולרע).

פורסם
היא לא תדע להעריך את זה בכל מקרה אז חבל לי על המאמץ.

 

אני חושב שהלב שלך כבר החליט מזמן, ואתה מחפש צידוק שכלתני לאי הנעימות שתבוא.

אתה רוצה לחתוך, תחתוך. לא צריך סיבות קיומיות, כבדות משקל, בשביל זה (בשלב הזה של מערכת יחסים).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
עדכון - אתמול היה לנו ריב גדול (על נושא שקשור לחוסר התחשבות מצידה) וכרגע אנחנו בצינון.ככל שעובר הזמן אני מתחיל להבין שהריבים שלנו נובעים מהפרשי גילאים בקטע של בגרות ומוכנות. היא פשוט ילדה ולא מצליחה להבין מהי המהות של קשר אמיתי (אין הערכה מצידה, הקרבה, התפשרות).בסופו של דבר אני תמיד מתאכזב מחדש. ולא, לא פתחתי איתה את הנושא לגבי העתיד וה"לחץ" שלי להגיע למקום בטוח בקשר.

 

אני חושב שהתת מודע שלך מושפע מאוד מחוסר הוודאות שבגללו פתחת את השרשור הזה. זה משפיע מאוד על הסבלנות שלך כלפיה או איך שאתה מפרש התנהגות כזו או אחרת שלך. ללא שיחה רצינית הקשר הזה דינו כישלון ולכן צריך להיות פה איזה "טוויסט" שיחזיר אתכם למסלול הנכון.

הבעיה היא שאני לא חושב שאחרי חודשיים יש טעם לעשות שיחה של "יחסנו לאן". זה מיותר מאוד וסתם ילחיץ את הבחורה...בטח אם היא בת 22.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

CASPER - בדיוק מהסיבה הזאת (הגיל) אני מרגיש שלא משנה אם אדבר איתה על זה, או לא וכשאני אדבר איתה - זה לא ישנה כלל.

Twincharger Stratified Injection

פורסם
CASPER - בדיוק מהסיבה הזאת (הגיל) אני מרגיש שלא משנה אם אדבר איתה על זה, או לא וכשאני אדבר איתה - זה לא ישנה כלל.

 

שמע, זו בעיה.

אם אתה חושב שההבדלים בבגרות המנטלית ביניכם כה גדולים אז לא יודע איך הקשר הזה יתפתח.

מצד שני, אתה אוהב אותה וזה אמור לנצח הכל.

 

אני מציע לזרום עם הקשר לעוד מספר חודשים, דברים שרואים מכאן לא רואים משם וכו'. מקסימום...תהיה רווק בן 28.5, זה לא נורא בכלל.

 

אם זה מעודד אותך, כשאני הכרתי את אישתי לא חשבתי על חתונה (הייתי בן 26). מהר מאוד דעתי השתנתה ותוך שנה ושלושה חודשים מהיום שהכרנו כבר היינו נשואים.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
אני חושב שהלב שלך כבר החליט מזמן, ואתה מחפש צידוק שכלתני לאי הנעימות שתבוא.

אתה רוצה לחתוך, תחתוך. לא צריך סיבות קיומיות, כבדות משקל, בשביל זה (בשלב הזה של מערכת יחסים).

 

עצוב ככל שיהיה, עד שאין לי משהו אחר - אני לא מסוגל מבחינה נפשית לעזוב. מעדיף להיות "ביחד" (גם אם זה רחוק מלהיות מושלם) ואפילו כואב, מאשר להיות לבד, שאז זה כואב הרבה יותר.סוג של פשרה פתטית שאני ממש לא מתגאה בה.:(

Twincharger Stratified Injection

פורסם
עצוב ככל שיהיה, עד שאין לי משהו אחר - אני לא מסוגל מבחינה נפשית לעזוב. מעדיף להיות "ביחד" (גם אם זה רחוק מלהיות מושלם) ואפילו כואב, מאשר להיות לבד, שאז זה כואב הרבה יותר.סוג של פשרה פתטית שאני ממש לא מתגאה בה.:(

 

תגיד לי מה זה אוטו?

אתה לא מוכר את הקודם עד שאין אחד חדש?

:shock:

אם זה לא זה, תפרק את הקשר...תהנה קצת מה"לבד". עם הלחץ חתונה שלך בקרוב זה יגמר בכל מקרה.

:-D

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

אייל וקספר, אם הייתם יודעים עם כמה בחורות יצאתי רק בשנה האחרונה (מעל 20) - הייתם מגיעים למסקנה שלפעמים בחיים, חייבים להתפשר.יש אנשים שהדברים האלה מסתדרים להם כמו כפפה ליד בלי הרבה ניסיונות כושלים ובלי הרבה כאבי ראש.

Twincharger Stratified Injection

פורסם
אייל וקספר, אם הייתם יודעים עם כמה בחורות יצאתי רק בשנה האחרונה (מעל 20) - הייתם מגיעים למסקנה שלפעמים בחיים, חייבים להתפשר.יש אנשים שהדברים האלה מסתדרים להם כמו כפפה ליד בלי הרבה ניסיונות כושלים ובלי הרבה כאבי ראש.

 

שמע, אם תתחתן תוכל לקנות לאון קופרה R ולא 1.8TSI.

זה הרבה כסף כל הדייטים האלו...

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians


×
×
  • תוכן חדש...