Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5876 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה מרמז ועוד איך.

 

זה לא מרמז, זה מצהיר באופן בולט.

 

חייב להגיד שאתה הבחור לחוץ החתונה הראשון שיצא לי להכיר.

 

בכל אופן, אני עם אותה חברה כבר אוטוטו 7 שנים.

 

שנינו מסכימים שחתונה זה אקט בעל משמעות סמלית בלבד, ומחויביות זה לזו לא מביעים באמצעות טבעת.

 

אם אתה כזה לחוץ להתחתן ולהקים משפחה, סביר להניח שכדאי שתמצא מישהי במצב דומה (תאמין לי, לא חסר לחוצות חתונה בחוץ)

 

 

כמובן שאני לא פוסל את העובדה שאתה יכול להגיע רחוק עם הבחורה הזו, אבל כמו שהציעו לך קודם, שיחת "יחסינו, לאן?" תהיה טובה לשם "תיאום ציפיות" (אגב, 80%+ שזה ירתיע את הבחורה - אתם בקושי חודשיים ביחד ואתה מפיל עליה חתונה וילדים)

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
זה לא מרמז, זה מצהיר באופן בולט.

 

חייב להגיד שאתה הבחור לחוץ החתונה הראשון שיצא לי להכיר.

 

בכל אופן, אני עם אותה חברה כבר אוטוטו 7 שנים.

 

שנינו מסכימים שחתונה זה אקט בעל משמעות סמלית בלבד, ומחויביות זה לזו לא מביעים באמצעות טבעת.

 

אם אתה כזה לחוץ להתחתן ולהקים משפחה, סביר להניח שכדאי שתמצא מישהי במצב דומה (תאמין לי, לא חסר לחוצות חתונה בחוץ)

 

 

כמובן שאני לא פוסל את העובדה שאתה יכול להגיע רחוק עם הבחורה הזו, אבל כמו שהציעו לך קודם, שיחת "יחסינו, לאן?" תהיה טובה לשם "תיאום ציפיות" (אגב, 80%+ שזה ירתיע את הבחורה - אתם בקושי חודשיים ביחד ואתה מפיל עליה חתונה וילדים)

 

קודם כל אני לא לחוץ חתונה. דברתי על עוד שנתיים. ילדים כלל לא הזכרתי.

אתה סתם מכניס לי מילים לפה. אני פשוט לא בטוח וחושש לגבי קשר שהולך לכיוון רציני, וחבל לי כי נניח ונחזיק מעמד עוד שנתיים - חתונה עדיין לא תהיה רלוונטית. זה הכל.

 

עריכה: חוץ מזה, גם אם כן הייתי לחוץ חתונה - מותר לי. אוטוטו בן 28.

Twincharger Stratified Injection

פורסם
וחבל לי כי נניח ונחזיק מעמד עוד שנתיים - חתונה עדיין לא תהיה רלוונטית. זה הכל.

 

ונניח ותחזיקו 10 שנים ותתחתנו כשתהיה בן 38, אם זה עם הבחורה הנכונה, מה זה משנה לך?

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
ונניח ותחזיקו 10 שנים ותתחתנו כשתהיה בן 38, אם זה עם הבחורה הנכונה, מה זה משנה לך?

 

צריך לקרות משהו באמת הזוי/מוזר/בלתי צפוי בשביל שאחכה למשהי 10 שנים עד גיל 38 בהנחה שלא יהיו לי ילדים לפני כן? :lol:(להתחתן בגיל כזה מאוחר?!)

Twincharger Stratified Injection

פורסם

התחתנתי לפני 5 שנים.

אשתי היתה בת 23 ואני בן 25.

השאלה שלי היא אם יש אהבה ביניכם.

כי כמוש אמרתי קודם, אהבה אמיתית אי אפשר לנצח.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

למה? מה זה משנה באיזה גיל אתה עומד בחופה?

כל הרעיון (כמו שאני רואה את זה) בחתונה זה מיסוד קשר עם בנאדם שאיתו אתה רוצה להעביר את שאר החיים שלך.

אם תעשה את זה בגיל 38 עם הבחורה הנכונה נראה לי הרבה יותר הגיוני מלרוץ ולמצוא איזה לחוצת חתונה ולהתחתן "לפני שאתה זקן מידיי" רק לשם ההתחתנות (יש מילה כזאת?:shock:)

חתונה זה לא משהו שעושים "כדי לעשות"

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אני בגילך, ודווקא בבעת חתונה.

בכל מקרה, אם אתה מפחד להגיד לה דברים עכשיו, מה יהיה כשתהיו נשואים?

תשתחרר גבר, ותראה אם זה עדיין עובד לכם. עוד כמה חודשים תוכל לנהל איתה את השיחה, וזה לא חייב להיות על חתונה, אלא רק האם היא רצינית בקשר ורואה לו עתיד. זורעים זרעים, נותנים לה להתרגל לרעיון, וקוצרים אחר כך.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

אשמח לקבל רעיונות ועצות כיצד לנהוג כי אני לא טיפוס שאוהב להיות על "זמן שאול" ושונא חוסר ודאות.

תודה, ליאור

 

תראה לי קשר כלשהו, אפילו אחד שאין בו חוסר ודאות...

 

מבאס אותי מאוד העניין שכשהיא שומעת על זוגות צעירים שהיא מכירה שמתחתנים בגיל צעיר היא אומרת: "וואיי איזה טירוף זה, להתחתן בגיל כזה צעיר, אני בחיים לא אעשה את זה".

 

חייב להגיד לך שלא פעם הן אומרות דברים כאלו לא כי הן באמת מתכוונות לזה, אלא כי הן אולי חוששות ממה שאתה תגיד.

אז אל תייחס לזה יותר מדי חשיבות.

 

 

בקיצר ידידי, בלי להעליב - השרשור הזה מזכיר לי את השרשור של הילד ששואל האם הוא יכול להחזיק את הסיטרואן שלו עוד 10 שנים.

 

עצה אמיתית - בוא תיקח את זה לאט לאט, שלב שלב.

אתה לא יכול ישר לחשוב על חתונה עם כל בחורה שאתה יוצא איתה חודשיים.

אתה צריך קודם כל להכיר אותה באמת.

אחרי זה לגור איתה ולהכיר אותה באמת באמת.

ואז תראה אם זה מתאים ונכון.

 

אם אתה מחליט מהתחלה שזה מתאים ונכון אתה פשוט מתעלם מכל סימני ההזהרה בדרך... ואחרי זה מתפלא מה השתבש.

פורסם
עוד כמה חודשים תוכל לנהל איתה את השיחה, וזה לא חייב להיות על חתונה, אלא רק האם היא רצינית בקשר ורואה לו עתיד. זורעים זרעים, נותנים לה להתרגל לרעיון, וקוצרים אחר כך.

זו הייתה כוונתי

בהצלחה

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

מבאס אותי מאוד העניין שכשהיא שומעת על זוגות צעירים שהיא מכירה שמתחתנים בגיל צעיר היא אומרת: "וואיי איזה טירוף זה, להתחתן בגיל כזה צעיר, אני בחיים לא אעשה את זה". ואז אני ישר מסכים איתה: "כן, נכון, זה מוקדם מדי".

שבאמת אני מת להגיד לי בדיוק את ההיפך, שזה לא דבר פסול ואם רוצים יכולים ויש התאמה - אז זה לגטימי לגמרי.

 

ואתה חושב שהיא לא תשנה את דעתה בעוד שנה שנתיים?

יש לי חדשות בשבילך, אנשים מתבגרים באיזה שלב.

אני לא הייתי ידוע באהדה לילדים. הם היו עבורי לא יותר ממטרד רועש ומזיק לבריאות שצריך להיאסר על פי חוק במקומות ציבוריים כמו סיגריות.

ועכשיו? כמה שנים אח"כ, אני רוצה אחד משל עצמי. לך תבין.

החברים שלי לא מבינים.

קורה.

הנקודה היא, שכמו שאמרו, בגיל 24 הניגון שלה יתחיל להשתנות. אולי לפני, אולי אחרי. אבל היא גם תרצה חתונה, וילדים, וכל הבלגאן.

אם טוב לך איתה, וזה דבר נדיר בימינו, לך על זה בכל הקיטור.

אם מציק לך יותר מדיי להיות איתה ובאי וודאות, יותר מאשר טוב לך איתה, אתה יודע מה לעשות.

אני הייתי נשאר, אבל אני לא בדיוק קנה מידה אובייקטיבי- אני עם אשתי לעתיד ביחד מאז התיכון, כבר מעל 13 שנה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

הפרש הגילאים הוא לא פקטור.

 

אבא שלי היה מורה של אמא שלי (ואפילו נתן לה ציונים לא מי יודע מה)

ולבסוף הם יצאו ביחד (אחרי שהיא סימה תיכון) ואחרי שנה התחתנו , ושנה הבאה הם 25 שנים ביחד

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
זה מרמז ועוד איך.

 

מרמז שאני "לחוץ" חתונה, רוצה מחוייבות, דברים שמרתיעים ועלולים להבריח בחורה בגילה.

 

היא בת 22 ולא בוגרת לגילה וגם לא ההיפך. היא מתנהגת בהתאם לגילה.

 

עדיף לנסות ולהכשל מאשר להכשיל מראש.

 

אני מכיר מישהו שנשוי בשלישית, למישהי שצעירה ממנו ב-20 שנה. הם נשואים כבר 20 שנה, ובאושר.

 

תפסיק להיות פחדן ורוץ עם זה. אם בסוף לא יילך, אז לא יילך. כמו שכתבת, גם כך קשה למצוא מישהי שנעים איתה, אז להכשיל מראש מערכת יחסים כי אולי, עוד שנתיים, לא יתאים?!

חבל, חבל...

גם ככה אף אחד לא יכול לאמר לך איפה תהיה עוד שנתיים ומה ייקרה עד אז.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אתה אומר שחודשיים זה מעט זמן כדי להחליט על חתונה ואני מסכים,

 

אבל לא מוזר לך שאותםפ חודשיים הם מספיק זמן עבורך כדי להחליט להפרד מבחורה שמקסימה בעינך ?

 

למה למהר ? תן עוד חודשיים, עוד 4 חודשים ותראה .... אולי זה יהיה חלומי ואולי תפרדו עד אז ... לך תדע מה יהיה ?

 

בסופו של דבר בעוד חודשיים תשאר עדיין באותו גיל בתוספת של פחות מ-1% לגילך המופלג

 

פשוט תזרום :-)

פורסם

ליאור ,אתה יותר לחוץ חתונה מבחורה בת 30 שגרה עם ההורים... :D

 

תזרום , תראה לאן דברים הולכים.

 

כמו שרועי אמר, מה אכפת לך בגיל 40 להיות עם אישה בת 34 ?

 

אל תשכח שהגיל של הגבר נקבע לפי גיל האישה שאיתו :D

 

אתה פחות תהנה לצאת עם בחורה "רצינית" בגיל שלך שמחפשת חתונה ,

הלחץ כל הזמן יהיה שם ולא תוכל לבנות קשר כמו שצריך.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...