Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5878 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שמע, אם תתחתן תוכל לקנות לאון קופרה R ולא 1.8TSI.

זה הרבה כסף כל הדייטים האלו...

 

בדיוק המחשבה שעברה בראשי. אתה מאמין לי?:)

Twincharger Stratified Injection

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
:) תכלס.תאמין לי שהדבר האחרון שמעניין אותי זה להתחתן בנסיבות האלו.אבל אם אני חושב על זה עכשיו, שרפתי עד כה (בוא נגיד ב-3-4 חודשים האחרונים) את ה-3000 ש"ח על דייטים בקלות.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

חס וחלילה, לא אמרתי לא להשקיע או להתקמצן. אבל צריך לדעת איפה עומד הגבול.

 

אם בתחילת הקשר אתה "מפציץ", מה תעשה כמה חודשים אחרי?

פורסם

כמו שכבר כתבתי פעם (ואומנם אני לא יוצא לדייטים איזה 10 שנים...), ההשקעה בדייטים היא בשבילך, לא בשבילה. כשאני יוצא (יצאתי...) לדייט, גם אני רוצה להנות מהרמה, אם אני רציני ואם לא...

גם מערכות יזיזות אפשר (וצריך!) לנהל ברמה גבוהה.

 

אם בתחילת הקשר אתה "מפציץ", מה תעשה כמה חודשים אחרי?

 

טיפ של אלופים:

 

VVv30wbiGxg דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

סתם מחשבת הדיוט ( שלי ) :lol: המכיר מספר בחורים שבחרו בחירה לא נכונה בגלל לחץ או שעמום או פחד קל מהלבד .

 

הם היום משלמים בחודש 3000 נוספים מעבר למזונות לילדים ( כי האשה לא עובדת ) = כ 5000-6000 ש"ח .

 

אם זה לא זה - אז זה לא , אל תשחק במזל , גם היא לא אשמה , כנראה שיש בנייכם פערים וחבל לגרור זאת להתחייבויות של חתונה וילדים בהמשך .

 

אם הקשר היה נכון , אז כל הבעיות היו נפתרות בחיוך והבנה משני הצדדים ( ותמיד יש בעיות , אי הבנות )

מתפשרים בכייף ורצון , ולא מקשים אחד על השני ונתפסים במשחקי אגו , מי צודק מי לא ומי מנצח וכו' .

 

שניכם ביחד מנצחים ובהפסד אתם לבד , גם אם נצחתה ,, הפסדתה .

 

אז תן לה את החוט המאריך :wink: ( הגשש ) התפשר קצת , ואם זה לא זה , נפרדים .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

הבעיה לא איתי (בלי להישמע צדקן או משהו).

 

הבעיה איתה שהיא לא בוגרת מספיק בשביל להבין מתי צריך לקבור את הגרזנים והאגו לתוך החול.

 

היא לא מראה פשרות והתגמשויות כמעט בשום דבר וכשהיא כועסת - ימות העולם. מה שעצוב, כשאני מנסה להרגיע את הרוחות, היא מתעצבנת עוד יותר עליי בטענה שהייתי צריך לתת לה זמן להתקרר (מה היא טורבו?!).

 

מרגיש שאני עושה הכל עפ"י הספר ואף מגלה הבנה והתפשרות יתרה עבורה, אך ללא שום מאמץ מצידה.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

THE-ONE - אני הייתי באותו הסיפור בדיוק כמוך עד לפני חודש... אני בן 28, בת זוגתי לשעבר בת 21 (!), בהתחלה גם אני חשבתי שההפרש בגיל לא יהווה בעיה, אך מהר מאוד הבנתי שזה קריטריון שעוד איך מהווה בעיה... היו לנו המון ריבים בגלל שלא הסתדרנו בכל מיני דברים, היא לא היתה מוכנה לוותר, וגם אני לא... קיצר למדתי לקח מהקשר הזה שאין סיכוי בחיים שאני יוצא שוב פעם עם מישהי בהפרש גילאים כזה.



TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED

פורסם
שמע, אם תתחתן תוכל לקנות לאון קופרה R ולא 1.8TSI.

זה הרבה כסף כל הדייטים האלו...

 

לפי מה שאני שומע דווקא החתונה מורידה סופית את הרכבים האלו מהפרק. :)

[חשבון משותף - אתה מכניס ,היא מוציאה. תחזוקת שני רכבים במקום אחד , משקיעים את הכסף בבלוקים ולא בגלגלים וכו'...]

 

וכשהילדים מגיעים... הכסף אוזל עוד יותר מהר.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

THE ONE

 

אני נמצא בסיטואציה די דומה לשלך,ואף מסובכת יותר :בחורה טובה,לב טוב,אינטילגנטית,בזמנה הפנוי מחלטרת כדוגמנית ובגדול אני חושב שהיא "הנשמה התאומה" שלי מה שנקרא.

ומאידך-משפחה לא משהו (האמא בסדר גמור כל השאר ה' ירחם/אתם לפעמים רואים אותם בטלוויזיה וקוראים עליהם בעיתון...)

 

הפרש הגילאים שבינינו הוא בדיוק כמו שאצלכם והיא מתכונת ללמוד גם כן בקיצור, חוץ מהמשפחה שלה, אותה הסיטואציה.

עצתי אליך היא,(חרי שנים של התפרפרויות וחוסר רצינות (אני??? בחיים לא מתחתן/נהיה רציני עד גיל 27!!!!)

בצע ניתוח של כל הגורמים שמסביב,קח בחשבון שאין הרבה בחורות טובות (טובות-לא חושבות שהן פרינססות /ובות לב/יד 00 ברישיונות/יכולות ללכת בלי שקית נייר על הראש מה לעשות זה גם חשוב/משפחה טובה/ואולי הכי חשוב אינטילגנטית).

שב עם עצמך והבט אל העתיד,אם אתה לא ממהר להתמסד והיא בחורה טובה שעונה על הקריטריונים שלך לך על זה.

 

כמו שכתבת "לאחר לא מעט בחורות, חברות, דייטים כושלים וניסיונות סרק אחרים, אני מרגיש שאני באמת מתאהב בה ומתקרב אליה בצורה די מוחלטת"

 

די ענית לעצמך...כמה זמן עוד אפשר למשוך בדייטים אם אתה מרגיש שאתה מתקרב אליה...GO FOR IT.

Nothing runs like a Deere.

פורסם
לפי מה שאני שומע דווקא החתונה מורידה סופית את הרכבים האלו מהפרק. :)

[חשבון משותף - אתה מכניס ,היא מוציאה. תחזוקת שני רכבים במקום אחד , משקיעים את הכסף בבלוקים ולא בגלגלים וכו'...]

 

וכשהילדים מגיעים... הכסף אוזל עוד יותר מהר.

 

שמע, לא תמיד זה כך.

כשהתחתנתי היתה לי וולקן ולאישה 106,

הוולקן הוחלפה בקליאו ספורט וה- 106 הוחלפה ברכב חברה,

ממש לאחרונה הקליאו הוחלפה ב-VRS.

 

אז מבחינתי, העולם המוטורי שלי רק השתפר מאז החתונה :-D

אה כן, ואישתי רק מחכה ליום שהיא תוכל לקנות לי איבו...

צריך לדעת עם מי להתחתן!

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians


×
×
  • תוכן חדש...