Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט ספיידר


mosheohayon9
שימו לב! השרשור הזה בן 5153 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מבלי כוונה לפגוע באנשי פיאט , אבל אולי כדאי לך לחשוב על ספיידר של אלפא רומיאו , ישנם מספר רכבים למכירה.

החל מ- 27 אלף

 

תודה גלעד (ולכל השאר)

האלפא הרבה יותר טובה?

איזה רכב עדיף מבחינת הטיפולים וזמינות של חלקים?

איפה ראית למכירה בתקציב הנ"ל?

תודה יום טוב.

ד.א- אם מישהו יכול לומר לי בערך כמה עולה כל נושא השיפוץ של פחחות וצבע חשמל וכל מה שצריך בשביל רכב שהוא לא במצב הכי טוב אני אשמח וכמובן איפה הכי טוב והכי כדאי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האלפא לא הרבה יותר טובה,גם לא קצת יותר טובה,גם לא יותר גרועה...

 

אין פה כלל עניין של יותר טוב או יותר רע,העניין פה הוא בעיקר רגשי,אחד אוהב פיאט,השני אוהב אלפא,השלישי אוהב אותן קטנות ומתוקות (מכוניות...כמו ה-850) וכיו"ב.

 

הייתה לי אלפא ספיידר 1600 ויש לי פיאט 124 ספיידר 1800,לטעמי הפיאט מהנה יותר לנהיגה ואני גם אוהב יותר את עיצובה (מול העיצוב המוחצן מדי של האלפות החדשות יותר),תנוחת הישיבה ואת הטיפול בה שנוח ופשוט יותר מאשר באלפא.

 

הפיאט 124 פשוטה יותר לתחזוקה,זמינות החלקים זהה לזו של האלפא ספיידר, ה-850 נדירה יותר...

 

אלפא ספיידר במחיר נדרש של 27,000 ש"ח נראית לי בעייתית (ואני מדגיש שאני לא קובע זאת,אולי מדובר במוכר לחוץ או ריאלי במיוחד שמוכן למכור רכב טוב במחיר סביר ולהבדיל מהרבה "חולמים" שלא מוכרים במחיר הנדרש במשך חודשים ושנים..)) מכל מקום מדובר במחיר נמוך שאולי מעיד על מצבה. שיפוץ של אלפא כזו יזניק אותך רחוק מאד מבחינת התקציב ומעט מאד בעלי מקצוע ראויים יסכימו או ידעו לטפל בה.מן הסתם היא גם מהסדרה של 1988-מפעל הפיס כלומר מנוע 1600 ועיצוב שלטעמי מעט פחות אטרקטיבי מהדגמים הישנים יותר (והיקרים יותר).

 

עבודת שיפוץ טובה על מכוניות כאלה מצריכה ידע באיתור חלקים והיכרות עם בעלי מקצוע טובים,השיפוצים יקרים ואם אתה רוצה להגיע לרמה גבוהה הם יקרים מאד,לכן הכי חשוב זה למצוא רכב שבבסיסו הוא רכב טוב,רכב שהמרכב שלו אינו רקוב,שלא בוצעו בו קומבינות מיכניות וחשמליות ולא שינויים במרכב כי אחרת לא תצא מזה..

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האלפא לא הרבה יותר טובה,גם לא קצת יותר טובה,גם לא יותר גרועה...

 

אין פה כלל עניין של יותר טוב או יותר רע,העניין פה הוא בעיקר רגשי,אחד אוהב פיאט,השני אוהב אלפא,השלישי אוהב אותן קטנות ומתוקות (מכוניות...כמו ה-850) וכיו"ב.

 

צהרים טובים.

העניין הוא כזה,שמתי לב שרוב חברי הפורום ורוב בעלי רכבי האספנות או אולי כולם הם אנשים מגיל 40 ומעלה תקן אותי אם אני טועה. יכול להיות שיש כאלה שיש להם את אותה מכונית מלפני 30 שנה והם עדין איתה היתה להם את ההזדמנות לראות רכבים כאלה ולחוש אותם.

האמת אני רק בן 27 ומה שאני מחפש זה רכב אספנות פתוח. כשהוצאתי רישיון לפני 10 שנים נהגתי על הרכב של אבא שלי פורד קורטינה 4 הילוכים מושבים כמו בספות של ניקולטי, תענוג שחבל על הזמן. וחבל שהוא נתן אותה לחבר ללא תמורה ולא השאיר אותה, היום היינו נהנים ממנה.

העניין הוא שאין לי איזה רכב שאני ממש מעדיף או אוהב במיוחד. (האמת את כולם כל הרכבים יפים ומיוחדים) גם האלפא גם הפיאט וגם הפג'ו שדרך אגב מה דעתך עליה? ראיתי אתמול למכירה ובמחיר שאני מחפש. פג'ו 204 קבריולט?

מקווה שבסופו של דבר אני אמצע גם רכב טוב ונוסע וגם במחיר שאני מחפש.

יום טוב אשמח לקבל תשובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק בחלק מההנחות שלך, לפחות אני בן למעלה מ-40...:oops: והחיבה שלי לחלק מהדגמים קשורה בחוויות ילדות והיכרות עם הרכבים מזמנים אחרים (לאבי היו מספר פיאטים,לי הייתה 124 ספיידר בצבא ו-124 ספורט כשהייתי סטודנט).

 

אם אתה עושה את צעדיך הראשונים בעולם האספנות ואין לך רקע ממשי באחזקה,שיפוץ,מכונאות ואיתור חלפים,אולי כדאי שתתחיל עם רכב פשוט יחסית ובמידה והוא מוצא חן בעינייך כמובן, הזכרת את הקורטינה שמאד נהנת ממנה והיא למשל דוגמא מצויינת לרכב פשוט יחסית,כך גם חיפושית,אסקורט,וולוו,פיאט 127/אוטוביאנקי,קדט וכיו"ב.

 

רכב קבריולט הוא רכב מדליק,על כך אין ויכוח,מה שלא כולם לוקחים בחשבון אלו החיים איתו שלא תמיד ורודים ונוחים,במיוחד כשמדובר ברכב אספנות ללא מזגן,לפעמים ללא חמום,ללא גג מקורי בנמצא וללא חלפים זמינים שנדרשים לא פעם בגלל ונדליזם שהרכב מושך אליו כמו אש.

 

בקיץ אתה מתבשל,גג הויניל (השחור בד"כ) הופך לפלטת טיגון,קיפלת את הגג קיבלת שמש נוראית שמבשלת לך את המוח כשאתה תקוע בפקק בצהרי היום (ואצלנו גם בבוקר ועד שקיעת החמה)וכל האגזוזים שבסביבה מכוונים לך לפרצוף.

 

הגעת כבר למחוז חפצך,מה בדיוק תעשה עם הרכב,זה פשוט טירוף להשאיר רכב ברחוב ולא ירחק היום בו מנוול ארץ ישראלי מצוי (ויש המונים) יחתוך לך את הגג,יקח מהרכב מה שיקח,יחרוט לך ברכה על הצבע וישבור לך בקליט מתוך קנאה.

 

בחורף מן הסתם תקפא ואם ירד גשם והגג לא מקורי ותקין לחלוטין גם תירטב...

 

זוגתך לחיים תתלהב ביום הראשון אך לאחר מכן היא תימנע מלהרוס את הפרזורה בשערה ותגלה כי אבק,פיח וחרקים נדבקו לחלקים שונים בגופה.

 

מצד שני,במזג אויר ובכביש הנכונים מדובר בתענוג,אם יש לך חניה מקורה ומאובטחת אדרבא..

 

אז רצונך בקבריולט מובן רק קח בחשבון שלא הכל ורוד.

 

204/304 נטולות כל יומרה ספורטיבית בגלל מנועיהן החלשים אך נסיעתן נוחה,חלקים מיכנים עוד אפשר למצוא בעיקר ל-304 אך חלקי גוף יחודיים הם נדירים ביותר,גם בחו"ל.

 

לא משנה במה שתבחר,אם אינך עשיר או בעל מקצוע מיומן,בחר ברכב שבבסיסו הוא השמור ביותר. שמור אין משמעותו שצבעו אותו לפני חודש אבל מתחת לצבע הכל רקוב,השילדה מעוותת והרכב נוסע על הצד כמו סרטן בחוף הים..... שמור הוא רכב שבו לא הוסתרו פגמים,המרכב שלו סולידי ותקין,המיכניקה שלו טובה,מערכות הבטיחות שלו תקינות לחלוטין (לך תחפש תיבת הגה או מי שישפץ לך כזו לרכב אספנות..),שלא חסרים לו חלקים שלא ניתן להשיגם וכיו"ב.

 

ושיהיה בהצלחה.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לילה טוב. מה שמך (בעלים גאה של פיאט 124 ספיידר 1800 צהובה!!)

תודה רבה אתה עוזר לי מאוד. ומכוון אותי כמו שצריך. האמת זאת רק ההתחלה ועם הרבה התלהבות יש לי כסף תודה לאל אבל אני לא רוצה להשקיע כבר עכשיו על משהו שאני לא יודע ממש למה אני נכנס זה יותר בשביל הFUN. יש לי רכב שלי סובארו B3 ואני מחפש רכב אספנות פתוח בשביל התענוג במזג האויר טוב, לים , לטייל עם האישה והילדה הקטנה או סתם ככה להנות ממזג האויר בלילה.(וברור לי שיש כאלה שמקנאות הורסים ומסמנים וחורטים על האוטו וחבל אבל יש המון כאלה לא רק לרכבי אספנות אלא לכל רכב חדש , יפה ויקר. אבל זה המצב אצלנו.

יש לי חנייה תת קרקעית אומנם בלי שמירה אבל מקורה שזה כבר טוב.

וכמו שהבנת אני לא מחפש רכב ספורט עם מנוע חזק. אלא רכב נחמד קטן לנסיעה כיפית.

האמת שרכב גג נפתח וטוב הבנתי שזה פג'ו 306 שנת 95 96 אבל עדין זה לא כמו אספנות אבל אם אני לא אמצע אולי בסופו של דבר נקנה כזה ונחכה עוד 15 שנה ואז יהיה אספנות :-). כי בסכום של 30-40 אפשר למצוא גם פגו 206 CC או פונטו קבריולט בפחות.

אבל שאני רואה פה כל מיני תמונות של רכבים שלך ושל עוד אנשי הפורום פשוט תענוג וכיף לעניים.

חבל שבאשדוד לא יוצא לי לראות, חוץ מאחת שחונה ליד ביתי פורד מוסטנג בצבע קרם קבריולט משהו מדהים.

בכל אופן רציתי לדעת האם בדיקה של רכב אספנות הוא בדיוק כמו של רכב רגיל או שיש בדיקות יותר מעמיקות ואיפה אני יכול לזהות בעיות מהתרשמות ראשונית מרכב שאני הולך לראות ומעוניין לקנות?

בכל אופן שוב תודה ולילה טוב.

משה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משה,

אם בקבריולט אתה חושק ולאו דווקא אספנות הרי שיש אופציות לא מעטות,פורד כמו שרכש לירוי בהודעה מעל,306,פונטו,רובר 216/214,פונטיאק סאנברד,פז'ו 205 וכיו"ב.

 

בדיקת רכב אספנות בסופו של דבר דומה לכל בדיקה אחרת רק שיש לקחת בחשבון שצריך לחפור יותר כי השנים עושות את שלהן ומה שאפילו לא תצפה למצוא ברכב בן 3-5 שנים עלול להוות בעיה אמיתית ברכב בן 35 שנים. ההבדל הוא במשמעות של הבדיקה,נניח שמתגלה בעיה במתלים,בהגה,פנס קדמי פסול וחלוד וכיו"ב,ברכב רגיל אתה מיד יכול לדעת היכן יש חלק כזה וכמה הוא עולה,ברכב אספנות לפעמים אין לך בשלב הבדיקה אפשרות לדעת את המשמעות כי לא תמיד יש חלק כזה בנמצא,לא תמיד יש בעל מקצוע זמין שמוכן לתת הצעה ולתקן וכך הלאה.

 

אולי תתחיל מזה שתגיע למפגשים,תדבר עם אנשים,"תטייל" באתרי אינטרנט ופורומים שעוסקים באספנות,כנס לאתר EBAY ותעשה חיפוש של חלפים לרכבים פוטנציאליים וכך תצבור ידע שיעזור לך להחליט מה טוב ומתאים עבורך.

 

וכמובן חג שמח לכל חברי הפורום

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעייה העיקרית ברכבי גג נפתח, מעבר למה שכבר נאמר ובצורה מדוייקת!

היא נושא כמויות הידים שהרכבים האלה עברו ורובם ידיים צעירות ומתלהבות

במקרה הזה לא "כל המרבה הרי זה משובח",

 

המחירים הנדרשים עבור רכבים אלה בדר"כ גבוהים מהממוצע ולא תמיד משקפים

את מצבו האמיתי של הרכב, כך שבפועל קניית הרכב וישור קו משמעותי יעלה הרבה

מאד מעבר לערך הרכב האמיתי, ולא כל אחד בנוי או מודע לגובה ההשקעה.

 

אופציה נהדרת היא לנסות ולאתר רכב כזה בחו"ל להקפיד למצוא רכב במצב טוב

ושמור ולהביאו (על אפו וחמתו של זלטין) לארץ, בסיכום הכללי זה יעלה פחות משיפוץ

מקיף או שווה לו.

 

אבל לפני הכל בדוק באמת אם אתה מתאים לרכב קבריו, כי "לא כל הנוצץ זהב!"

 

בהצלחה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לילה טוב. מה שמך (בעלים גאה של פיאט 124 ספיידר 1800 צהובה!!)

תודה רבה אתה עוזר לי מאוד. ומכוון אותי כמו שצריך. האמת זאת רק ההתחלה ועם הרבה התלהבות יש לי כסף תודה לאל אבל אני לא רוצה להשקיע כבר עכשיו על משהו שאני לא יודע ממש למה אני נכנס זה יותר בשביל הFUN. יש לי רכב שלי סובארו B3 ואני מחפש רכב אספנות פתוח בשביל התענוג במזג האויר טוב, לים , לטייל עם האישה והילדה הקטנה או סתם ככה להנות ממזג האויר בלילה.(וברור לי שיש כאלה שמקנאות הורסים ומסמנים וחורטים על האוטו וחבל אבל יש המון כאלה לא רק לרכבי אספנות אלא לכל רכב חדש , יפה ויקר. אבל זה המצב אצלנו.

יש לי חנייה תת קרקעית אומנם בלי שמירה אבל מקורה שזה כבר טוב.

וכמו שהבנת אני לא מחפש רכב ספורט עם מנוע חזק. אלא רכב נחמד קטן לנסיעה כיפית.

האמת שרכב גג נפתח וטוב הבנתי שזה פג'ו 306 שנת 95 96 אבל עדין זה לא כמו אספנות אבל אם אני לא אמצע אולי בסופו של דבר נקנה כזה ונחכה עוד 15 שנה ואז יהיה אספנות :-). כי בסכום של 30-40 אפשר למצוא גם פגו 206 CC או פונטו קבריולט בפחות.

אבל שאני רואה פה כל מיני תמונות של רכבים שלך ושל עוד אנשי הפורום פשוט תענוג וכיף לעניים.

חבל שבאשדוד לא יוצא לי לראות, חוץ מאחת שחונה ליד ביתי פורד מוסטנג בצבע קרם קבריולט משהו מדהים.

בכל אופן רציתי לדעת האם בדיקה של רכב אספנות הוא בדיוק כמו של רכב רגיל או שיש בדיקות יותר מעמיקות ואיפה אני יכול לזהות בעיות מהתרשמות ראשונית מרכב שאני הולך לראות ומעוניין לקנות?

בכל אופן שוב תודה ולילה טוב.

משה.

 

שלום לך

שמי ירון ואני בעלים של פיאט ספיידר ברטונה .

צור איתי קשר אני יוכל לעזור לך

050-6822722

ירון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicSpecial.php?CatID=1&SubCatID=6&CarID=132116&Code=471dd04bbb5b9ac94989c480ecf32751

 

קישור לפזו' 404 קבריולט, נראה לי רכב די נדיר בארצנו (עוד לא יצא לי לראות בכביש) ומספיק גדול לסיבוב עם המשפחה בשעות הפנאי

 

מעניין כמה בעל הרכב מבקש ואיזה סדר גודל של שיפוץ נדרש

e1_6_1_177664_20100315220300[1].jpg

פרוייקט שיפוץ ג'יפ גלדיאטור

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=318300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פיזו 205 קבריולט קשה מאוד למצוא במצב שלם היות ולוח שעונים שלה היה מתפורר גם בדגמים הסגורים .

פורד כמו שלי אולי היא שנת 90 ודי חדישה אבל אין חלקים בארץ ששיכים לדגם הנ"ל. כגון בקליות אחוריות ,דפנות לדלתות,נועלים לגג ועוד.

יש ביד 2 פורד כמו שלי אבל 84 ולפי דעתי הרבה יותר מיוחדת משלי ורוצים עליה 18000 שח שזה לא הרבה

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicSpecial.php?CatID=1&SubCatID=6&CarID=132116&Code=471dd04bbb5b9ac94989c480ecf32751

 

קישור לפזו' 404 קבריולט, נראה לי רכב די נדיר בארצנו (עוד לא יצא לי לראות בכביש) ומספיק גדול לסיבוב עם המשפחה בשעות הפנאי

 

מעניין כמה בעל הרכב מבקש ואיזה סדר גודל של שיפוץ נדרש

המחיר הנידרש הוא 55000 שקל לדיברי הבעלים נידרש שיפוץ לא רציני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משה,

אם בקבריולט אתה חושק ולאו דווקא אספנות הרי שיש אופציות לא מעטות,פורד כמו שרכש לירוי בהודעה מעל,306,פונטו,רובר 216/214,פונטיאק סאנברד,פז'ו 205 וכיו"ב.

 

בדיקת רכב אספנות בסופו של דבר דומה לכל בדיקה אחרת רק שיש לקחת בחשבון שצריך לחפור יותר כי השנים עושות את שלהן ומה שאפילו לא תצפה למצוא ברכב בן 3-5 שנים עלול להוות בעיה אמיתית ברכב בן 35 שנים. ההבדל הוא במשמעות של הבדיקה,נניח שמתגלה בעיה במתלים,בהגה,פנס קדמי פסול וחלוד וכיו"ב,ברכב רגיל אתה מיד יכול לדעת היכן יש חלק כזה וכמה הוא עולה,ברכב אספנות לפעמים אין לך בשלב הבדיקה אפשרות לדעת את המשמעות כי לא תמיד יש חלק כזה בנמצא,לא תמיד יש בעל מקצוע זמין שמוכן לתת הצעה ולתקן וכך הלאה.

 

אולי תתחיל מזה שתגיע למפגשים,תדבר עם אנשים,"תטייל" באתרי אינטרנט ופורומים שעוסקים באספנות,כנס לאתר EBAY ותעשה חיפוש של חלפים לרכבים פוטנציאליים וכך תצבור ידע שיעזור לך להחליט מה טוב ומתאים עבורך.

 

וכמובן חג שמח לכל חברי הפורום

 

בוקר טוב.

האמת שאני בחודשים האחרונים די "טיילתי" באינטרנט וגל ב EBAY ובהתחלה כל כך רציתי לייבא רכב אבל הבנתי מהר מאוד שזה פרוצדורה די רצינית. אומנם הקנייה של הרכב זולה יחסית אבל כל התהליך לעבור מאוד קשה.

יכול להיות שאם לא נמצא בסופו של דבר את מה שאני מחפש וגם בתקציב שאני רוצה אז נתפשר ועם הזמן נגשים את החלום האמיתי. ואני מאוד רוצה להגיע למפגשים ומקווה שבקרוב אגיע.

ורציתי לדעת אם יש מפגשים לא רק בשבת או ימי שישי ?

וירון אם תוכל לעלות תמונות של הרכב הנ"ל אני אשמח.

תודה משה.

נ.ב - אם ל מישהו יש עוד הצעות אשמח לשמוע. תודה לכולם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5153 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...