Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5526 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יונתן - אתה כישרון, הצלחת להעביר דרך התמונות והמלל את חווית הסיבוב והמפגש עם החברים בכל המפגשים באופן הכי מרשים שישנו.

דרך העדשה שלך רואים בפרוש כיצד דבר מועדון החמש, מופץ בארצנו הקטנה ומבלי לגרוע מאומה מהמפגש הגדול בנוקיה.

ראיתם תחביב העובר כחוט השני בין כל שכבות העם, לא חשוב הגיל והחתך החברתי, תחביב הסוחף אנשים לשמר את העבר ולארוג על הנוסטלגיה.

ראיתם חברים האוהבים את יבשת אמריקה ואחרים את שאר מדינות העולם, ראיתם נוער ומבוגרים נוהגים ורוכבי דו"ג והחשוב ביותר הגשתם לנו את המבט שלכם בטוב טעם

כל הכבוד על המאמץ ועל רגישות העין בצילומים ובמיוחד על הסבלנות לעלות הכל בפורום - אתם גדולים.

מצא משה

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אין מילים ... :shock:

גם על המשימה !!!!! (איזה רעיונות .....)

גם על הביצוע !!!!!

וגם על החשיפה בצילומים המהממים של יונתן ובטח גם אלון והאחרים יעלו כאן עוד צילומים או וידאו

חשבתי שאנשי מפגש הצפון הם אנשים שקטים ורגועים

אבל ....

העיקר שנהנתם

ותודה על השיתוף

שבוע טוב

שלי

פורסם

מדהים!

כבוד גדול על הרעיון המבריק, וכבוד גדול עוד יותר על הביצוע המתוזמן היטב!

יישר כח, ונקווה לעוד הברקות כאלה שלכם, זה מגניב ועושה טוב לנו ממש כמו שזה עושה לכם:-P

:puzzled:
פורסם

אלון, אין מילים!!! :lol:

אני לא מבין מה אתה עושה בפקולטה למחשבים באוניברסיטה.

פשוט מלך.

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם

סרטון אדיר מצחיק ומשעשע! בהחלט שווה לשלוח לחדשות ערוץ 2 או למאקו.

 

אבל.. יותנן גוטמן?! אלון.. back to the editing room...

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
סרטון אדיר מצחיק ומשעשע! בהחלט שווה לשלוח לחדשות ערוץ 2 או למאקו.

 

אבל.. יותנן גוטמן?! אלון.. back to the editing room...

 

 

לנישונאל ג'אוגרפיק זנים נכחדים......

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
אבל.. יותנן גוטמן?! אלון.. back to the editing room...

 

אוופס, זה מה שקורה שעורכים מ 7 בערב עד 3 בלילה :), כמה מעצבן לעשות RENDERING עוד פעם בגלל אות :lol:.

בכל מקרה, יותנן :wink:, אל תדאג, הסרט המתוקן כבר בדרך ליוטיוב. (עריכה: הוידאו מוכן, נשלחה הודעה למנהלים לשנות את הלינק לסרט המתוקן)

 

אני לא מבין מה אתה עושה בפקולטה למחשבים באוניברסיטה.

 

אני גם שואל את עצמי, יום יום, את אותה השאלה.. :cry:

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

אלון, כחברך לשעבר (לתקופה קצרה) לספסל הלימודים.. אני הפסקתי לשאול!

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

חברים כל הכבוד על היוזמה, יישר כח.

תמונות יפות, מסע מדהים, וסרטון מיוחד שמעלה חיוך :-D

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

חברים כל הכבוד,



"משוגעים אמיתיים" שיחקתם אותה בגדול!

 

אבל ... מיזה לעזאזל יותנן :lol:

 

יותנן טוגמן

הכינוי שלו בפורום זה MJG

אני שונא את הקיץ!


×
×
  • תוכן חדש...