Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5527 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דניאל, יש לך בעיות...

 

אני מבקש, לדניאל אין בעיות.

 

לבעיות יש דניאל.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חברים בעלי תעוזה ...

 

היה שווה לחכות לכם ולראות אתכם בסיום המסע המופלא הזה .

מחיאות הכפיים היגיעו לכם בהחלט .

 

רעיון כביר שבוצע למפאת .

 

ממתינים לתמונות .

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

טוב, אז בינתיים עד שאני מעלה את התמונות אחת אחת לאתר - הנה הקישור לפיקאסה - עם כל האלבום:

קישור לאלבום המסע

 

 

בשעה הקרובה אעלה את כל התמונות לפורום עצמו... יש למה לחכות!

בברכה!

יונתן.

פורסם

אז ככה... אני אתחיל מהנקודה בסיפור של ארז - שבה הגענו לבחור מהפורום שהעניק לארז זוג מגזינים של "אוטו" על הסובארו XT וSVT.

 

IMG_9712.jpg

 

 

 

על רקע הסובארו - בצוות המצומצם של תחילת המסע:

 

IMG_9713.jpg

 

 

 

על רקע הפאג'רו - דור ראשון של הבחור מימין (IRORC אם אני לא טועה - את השם האמיתי לצערי אני לא מצליח להיזכר).IMG_9714.jpg

 

דניאל בוחן את הרכב מקרוב:

IMG_9715.jpg

 

IMG_9716.jpg

 

 

 

אחרי איאלו קילומטרים, וויכוחים לגבי - באיזה כביש עדיף לנסוע לירושלים (1 או 443)... הגענו לעיר, ולפני העלייה לבצלאל (מי שמכיר את ירושלים) פגשנו בחבר המועדון (תזרקו ניחוש איך גילינו שהוא בדרכו למפגש).

IMG_9717.jpg

 

 

מי שמכיר את תחנת הרכבת העתיקה בירושלים - יודע שבכיכר שלה היה פעם פסל של מכונית מכוסה בבד, מסתבר שהזיזו את הפסל לצד הכביש - רק בכדי לשתול עוד איזה עץ באמצע הכיכר! :evil::x

טוב נו, לא נורא - בכל מקרה הפסל לא זז רחוק מדי - הנה הוא:

IMG_9774.jpg

 

וכך התחיל לו מפגש הירושלמים של מועדון החמש:

IMG_9720.jpg

 

 

למי שעוד לא מכיר - אז האיש שיושב בצד ימין - זה אבא שלי, ואחריו (מימין לשמאל) זה אני! :oops::wink:

 

IMG_9742.jpg

 

והנה הסובארו של ארז - בתחנה הראשונה - מפגש ירושלים!

IMG_9721.jpg

 

והתמונות של שאר הרכבים במפגש:

IMG_9728.jpg

 

IMG_9722.jpg

 

IMG_9723.jpg

 

IMG_9729.jpg

 

IMG_9724.jpg

 

IMG_9730.jpg

 

IMG_9725.jpg

 

IMG_9726.jpg

 

IMG_9726.jpg

 

IMG_9773.jpg

 

IMG_9731.jpg

 

IMG_9732.jpg

 

IMG_9733.jpg

 

IMG_9736.jpg

 

IMG_9737.jpg

 

IMG_9762.jpg

 

IMG_9765.jpg

 

IMG_9767.jpg

 

IMG_9768.jpg

 

IMG_9769.jpg

 

IMG_9771.jpg

 

 

 

 

 

עד כאן מפגש ירושלים....

 

(המשך עוד רגע)

בברכה!

יונתן.

פורסם

אחרי איאלו קילומטרים, ואיאלו ליטרים של לחץ - כתוצאה מאיחור קל ביציאה מירושלים - ופקק ביציאה מהעיר, הגענו למפגש השפלה:

בדיעבד - זה היה מזל גדול שהתעכבנו, שכן כשרק הגענו כמעט ולא היה עדיין רכבים ואנשים רק התחילו להתאסף כרבע שעה אחרי שהגענו.

 

IMG_9815.jpg

 

IMG_9816.jpg

 

 

 

כאן הצוות התרחב כבר גם בתמונות - האמת ששמרון הצטרף אלינו כבר בירושלים - אבל כאן אנחנו ביחד בכיבוש היעד השני של היום המטורף שלנו! (לא לדאוג, אלון יצטרף אלינו בקרוב)

 

IMG_9809.jpg

 

IMG_9775.jpg

 

IMG_9776.jpg

 

IMG_9778.jpg

 

IMG_9779.jpg

 

IMG_9783.jpg

 

IMG_9785.jpg

 

IMG_9786.jpg

 

 

 

רגע אומנותי :roll:

 

IMG_9800.jpg

 

IMG_9836.jpg

 

IMG_9787.jpg

 

IMG_9789.jpg

 

IMG_9817.jpg

 

IMG_9791.jpg

 

IMG_9801.jpg

 

IMG_9796.jpg

 

IMG_9795.jpg

 

IMG_9794.jpg

 

IMG_9798.jpg

 

IMG_9804.jpg

 

IMG_9806.jpg

 

IMG_9808.jpg

 

IMG_9819.jpg

 

IMG_9823.jpg

 

IMG_9826.jpg

 

IMG_9828.jpg

 

IMG_9833.jpg

 

IMG_9835.jpg

 

IMG_9830.jpg

 

 

 

אחרי כחצי שעה... שוב יצאנו לדרך!

תמונה נדירה של ארז מרוצה במהלך המסע! :lol::wink:

IMG_9841.jpg

 

 

 

עוד רגע - הכניסה למפגש בהיכל נוקיה בתל אביב!

בברכה!

יונתן.

פורסם

המפגש בנוקיה כצפוי היה הכי עמוס, אך מכיוון שאני לא ממש מכיר שם אנשים, התעכבתי פחות על דיבורים ויותר על צילומים...

 

 

רגע לפני שעוזבים...

IMG_9844.jpg

 

 

 

היינו גם בנוקיה... הנה ההוכחה! :twisted:

IMG_9846.jpg

 

IMG_9848.jpg

 

IMG_9850.jpg

 

IMG_9851.jpg

 

IMG_9852.jpg

 

IMG_9855.jpg

 

IMG_9854.jpg

 

IMG_9856.jpg

 

IMG_9857.jpg

 

IMG_9859.jpg

 

IMG_9858.jpg

 

IMG_9861.jpg

 

IMG_9860.jpg

 

IMG_9862.jpg

 

IMG_9863.jpg

 

IMG_9867.jpg

 

IMG_9868.jpg

 

IMG_9869.jpg

 

IMG_9873.jpg

 

IMG_9876.jpg

 

IMG_9875.jpg

 

IMG_9879.jpg

 

IMG_9877.jpg

 

IMG_9880.jpg

 

IMG_9881.jpg

 

IMG_9883.jpg

 

IMG_9884.jpg

 

IMG_9885.jpg

 

IMG_9886.jpg

 

IMG_9887.jpg

 

IMG_9890.jpg

 

IMG_9892.jpg

 

IMG_9893.jpg

 

IMG_9896.jpg

 

 

שורת הקורבטים המהממת! (יש לי חולשה כואבת לדור הC3)

IMG_9898.jpg

 

IMG_9902.jpg

 

IMG_9904.jpg

 

IMG_9906.jpg

 

 

 

המשך תמונות עוד רגע:

בברכה!

יונתן.

פורסם

המשך המפגש של נוקיה:

 

IMG_9917.jpg

 

IMG_9908.jpg

 

IMG_9911.jpg

 

IMG_9913.jpg

 

IMG_9914.jpg

 

IMG_9920.jpg

 

IMG_9916.jpg

 

IMG_9918.jpg

 

IMG_9919.jpg

 

IMG_9922.jpg

 

IMG_9925.jpg

 

IMG_9928.jpg

 

IMG_9929.jpg

IMG_9930.jpg

IMG_9933.jpg

 

IMG_9931.jpg

 

IMG_9934.jpg

 

IMG_9935.jpg

 

IMG_9936.jpg

 

IMG_9937.jpg

 

IMG_9939.jpg

 

IMG_9946.jpg

 

IMG_9948.jpg

 

IMG_9949.jpg

 

IMG_9950.jpg

 

IMG_9952.jpg

 

IMG_9953.jpg

 

IMG_9954.jpg

 

IMG_9961.jpg

 

IMG_9962.jpg

 

IMG_9963.jpg

 

IMG_9964.jpg

 

IMG_9965.jpg

 

IMG_9966.jpg

 

IMG_9967.jpg

 

IMG_9968.jpg

 

IMG_9969.jpg

 

IMG_9971.jpg

 

IMG_9972.jpg

 

IMG_9973.jpg

 

 

 

המשך עוד רגע...

בברכה!

יונתן.

פורסם

המשך נוקיה (אכן מפגש גדול מאוד!)

 

IMG_9974.jpg

 

IMG_9975.jpg

 

IMG_9976.jpg

 

IMG_9984.jpg

 

IMG_9985.jpg

 

 

על הדבר הזה אני יכול להגיב רק ב...

:shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock:

IMG_9986.jpg

פשוט מושלמת...

 

 

IMG_9987.jpg

 

IMG_9989.jpg

 

IMG_9990.jpg

 

 

הנה משהו שלא ציפיתי לפגוש כאן בארץ! מורגן!

IMG_9991.jpg

 

 

 

 

ולכל אלו שאוהבים גם לרכב, ולא רק לנהוג - הנה מדור הדו"ג של אזור המרכז!

 

IMG_9938.jpg

 

IMG_9940.jpg

 

IMG_9941.jpg

 

IMG_9943.jpg

 

IMG_9944.jpg

 

IMG_9951.jpg

 

IMG_9955.jpg

 

IMG_9956.jpg

 

IMG_9957.jpg

 

IMG_9959.jpg

 

IMG_9977.jpg

 

IMG_9874.jpg

 

IMG_9979.jpg

 

IMG_9980.jpg

 

IMG_9981.jpg

 

IMG_9982.jpg

 

IMG_9983.jpg

 

 

 

זהו, עד כאן לנוקיה!

 

עוד רגע... מפגש השרון בגעש!

בברכה!

יונתן.

פורסם

תשושים אך מרוצים - המשכנו בדרכנו לגעש, למפגש של שישישרון!

בשלב הזה כבר היינו ביחד עם אלון,

וכמו שכבר ציינתי - חוויית הנסיעה ברכב קופה - 5 אנשים באוטו, כשאף אחד מאיתנו לא ממש "קומפקטי" זה משהו ייחודי, שמוציא תגובות לא רציונאליות!

כמו זו למשל:

 

IMG_9994.jpg

 

IMG_9995.jpg

 

 

 

תמונת הצוות - בכיבוש היעד הרביעי!

IMG_0053.jpg

 

 

וקצת תמונות אווירה של האנשים בשרון!

IMG_9997.jpg

 

IMG_9998.jpg

 

IMG_9999.jpg

 

IMG_0002.jpg

 

IMG_0003.jpg

 

טועמים מהעוגה המיוחדת! שאבי שמר במיוחד בשבילנו!

IMG_0005.jpg

 

 

אסף בקר - במבט כובש במיוחד!

IMG_0015.jpg

 

 

 

לא לדאוג! הסובארו בסדר גמור!

IMG_0026.jpg

 

ותמונה שלי - לצד הסיטרואן המשופצת של משה!

IMG_0021.jpg

 

IMG_0022.jpg

 

IMG_0023.jpg

 

IMG_0042.jpg

 

IMG_0034.jpg

 

IMG_0041.jpg

 

IMG_0045.jpg

 

IMG_0006.jpg

 

IMG_0007.jpg%5C

 

IMG_0011.jpg

 

IMG_0008.jpg

 

 

 

גם הגרוטאה של אבי הגיעה למפגש... :twisted::twisted::lol:

 

IMG_0009.jpg

 

IMG_0027.jpg

 

IMG_0028.jpg

 

IMG_0038.jpg

 

IMG_0012.jpg

 

IMG_0033.jpg

 

אומנם לא ממש עתיקה - אבל אין אלפא שהיא לא קלאסית... אז גם היא נכנסה:

IMG_0013.jpg

 

IMG_0014.jpg

 

IMG_0020.jpg

 

IMG_0016.jpg

 

IMG_0017.jpg

 

IMG_0024.jpg

 

IMG_0018.jpg

 

IMG_0019.jpg

 

IMG_0025.jpg

 

המשך עוד רגע

בברכה!

יונתן.

פורסם

המשך תמונות מגעש...

 

IMG_0029.jpg

 

IMG_0032.jpg

 

IMG_0030.jpg

 

IMG_0031.jpg

 

IMG_0040.jpg

 

IMG_0039.jpg

 

IMG_0046.jpg

 

IMG_0047.jpg

 

IMG_0037.jpg

 

IMG_0036.jpg

 

IMG_0048.jpg

 

IMG_0049.jpg

 

 

עד כאן לגעש!

 

ועכשיו... אחרי המסע המפרך בכל הארץ... חוזרים חזרה לחיפה!!

 

כאן אני רוצה להודות ל"גרעין הקשה" של מועדון החמש - צפון, על כך שחיכו לנו בסבלנות עד כמעט שבע וחצי בערב!

 

תחילה קצת תמונות של הרכבים עצמם:

 

המכונה המדהימה של ארז שהביאה אותנו לשם ובחזרה באפס תקלות, ובכלום זמן!

IMG_0066.jpg

 

 

IMG_0063.jpg

 

IMG_0083.jpg

 

IMG_0064.jpg

 

IMG_0068.jpg

 

IMG_0065.jpg

 

IMG_0081.jpg

 

IMG_0069.jpg

 

IMG_0080.jpg

 

IMG_0072.jpg

 

IMG_0078.jpg

 

IMG_0070.jpg

 

IMG_0077.jpg

 

IMG_0073.jpg

 

IMG_0074.jpg

 

IMG_0086.jpg

 

 

 

ולסיכום - תמונה משותפת של "הגרעין הקשה" :-D

 

IMG_0055.jpg

 

 

 

 

 

...... חברים!

המסע היה מפרך, קשה, ומורט עצבים (בחלק מהזמן), אך יחד עם זאת,

המסע היה מדהים, חווייתי, מגבש ומאתגר בצורה בלתי יאומנת!

 

לארז, דניאל, שמרון ואלון - אני רוצה להודות על חוייה מדהימה עם כולכם ביחד!

צוות כזה של מטורללים על כל הראש לא מוצאים כל יום!! היה מדהים!

 

 

על גבי העמוד הזה פרוסים קרוב ל250 תמונות מכל מפגשי המועדון שהתקיימו ביום שישי אחד!

בקשה אחת קטנה - נא לא להפיץ את התמונות לאתרים אחרים ללא רשות מפורשת ממני, ולא לבצע כל שימוש מסחרי בתמונות.

למעט שני אלו - אתם מוזמנים לשמור/להעתיק או סתם לדפדף בתמונות כאוות נפשכם! :wink:

 

 

 

שלכם,

יונתן גוטמן!

 

 

attachment.php?attachmentid=199215&d=1273253704

attachment.php?attachmentid=199211&d=1273253704

בברכה!

יונתן.

פורסם

לא יאמן!

שרשור אחד עם תמונות מהמפגשים בכל הארץ!!!

עבר כבר יום שלם מאז המסע, ועד עכשיו זה הדבר היחיד שאני מסוגל לחשוב עליו והחיוך לא יורד לי מהפרצוף.

אתמול בלילה היו לי חלומות על המסע.

תודה לאלון שמרון ויונתן שהצטרפתם, תודה לחברי מועדון ה5 ברחבי הארץ שאירחו אותנו לזמנים קצרים ותודה לארז!

אתה גאון, זה רעיון גאוני, משוגע לגמרי אבל גאוני.

 

דניאל.

אני שונא את הקיץ!

פורסם

נהדר! התמונות המקסימות ממחישות מצויין את מה שעברנו.

היינו צריכים לקחת את אלון מההתחלה ולעשות סוג של פרק טופ גיר, שימרון בתחבורה ציבורית VS הסובארו בדרך לירושלים, לצחוק על ההידחסות כמו סרדינים באוטו, אלון לפחות ממה שהסרטת תשתדל לא להביך אותי יותר מדי.

לפני שבועיים היה מפגש גדול בשרון עם פורום הסובארו, לפני שבוע מפגש ענק בחיפה והסופ"ש הזה היינו צריכים לשמור על המינון שהתרגלנו אליו, השאלה מה נעשה שישי הבא, יש רעיונות? :wink:

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם

לפני שבועיים היה מפגש גדול בשרון עם פורום הסובארו, לפני שבוע מפגש ענק בחיפה והסופ"ש הזה היינו צריכים לשמור על המינון שהתרגלנו אליו, השאלה מה נעשה שישי הבא, יש רעיונות? :wink:

 

 

ארז, בשבוע הבא אני מציע לך בחום לקחת כדורי הרגעה חזקים במיוחד!

 

אתה אכן מצדיק את הכינוי שלך!

 

שבוע הבא כנראה אקפוץ לביקור אצל ההורים בירושלים... אז לא לבנות עלי יותר מדי :)

בברכה!

יונתן.


×
×
  • תוכן חדש...