Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5526 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אתה שוכח שלשניים מהמשתתפים במסע יש יפניות גודשות... :twisted:

 

השלישי סתם ערס עם בימר, הרביעי מחזיק ברכב אפסנאות, ואת החמישי אני לא מכיר... :lol:

 

ובכן, אחרי יום עבודה מלא, סוף סוף הוא מוכן...

מוקדש לכל החברים הנהדרים שהיה לי העונג לנסוע איתם ב XT, תהנו !

 

 

fgiQI8UvD5g דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

סרט משעשע לחלוטין שמעביר היטב את החווייה,

 

עכשיו רק נשאר להוריד את המראה הפנורמית ברכב והכל טוב !

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

חלפו יומיים, ארז נרגע :wink: והחויות נותרו טריות, בצבעים עזים. מעלות חיוך וטעם של עוד.

 

הצטרפתי ליוזמה מראשיתה, בהיכרותי את הנפשות הפועלות, המעורערות משהו. מעורער לא קטן בעצמי, נאלצתי לבטל מסיבות פרקטיות אך הצעתי להצטרף בהמשך ולהגיע בתחבורה ציבורית לירושלים. המעורער הראשי, נשמה טהורה שכמותו, לא ידע את נפשו מרוב מבוכה ובישר לי שמקומי כבר אויש. :cry:

 

יום שישי, תשע ומשהו בבוקר ומעורער מספר 2 מודיע לי שגפן ביטלה. גפן יקרה, צר לי שאושרי ביגונך. בכלכלה קוראים לזה תופעת המחסור.

 

שתיים עשרה וחצי, אוסף את הילדה מהגן ודוהר למקום העבודה של רעייתי שתחיה, בעיר התחתית בחיפה. 12:51, מוסר בידיה את המפתחות(לא של 504L, למי שתהה) ורץ לתחנת הרכבת חיפה מרכז. 12:57, עם כוס קפה ביד, על הרציף - והכרוז מודיע על רכבת לנהריה :x...

 

13:01, באיחור אופנתי של 4 דקות, נכנסת גברת רכבת בשושו. אף אחד לא הודיע על בואה המתקרב. הרכבת לנהריה, למתעניינים, טרם הגיעה...

 

הנסיעה חולפת ברוגע, נופי ים מתחלפים בירוק של בנימינה. ליד נתניה הרכבת מהירה יותר מכל רכב על כביש החוף, למעט, אולי, ה-XT של ארז. הבעיה היא שהפסיכופט עבר שם כבר בתשע וחצי ולא נותר לי אלא לפנטז על המירוץ 8)

 

13:56 והרכבת נכנסת בזמן לת"א מרכז(סלחו לי על השמטת הסבידור, הוא פשוט לא שייך לשם, לוגית). אני שועט לעבר מסוף האוטובוסים של ארלוזורוב. 14:01 והנהג משלב לדרייב. אנחנו בדרך לעיר שחוברה לה יחדיו ונותרה חצויה. מגניב מבטים לשעון כל כמה דקות, קצב ההתקדמות תקין. נתב"ג, צומת לטרון, שער הגיא.

 

בשנת ארבעים ושמונה, נתקלו שיירות המשוריינים לירושלים הנצורה באש עזה באזור שער הגיא(באב אל וואד). האנדרטות הדוממות, שמישהו סידר באופן כה בוטה ולא אותנטי בשטח ההפרדה של כביש מספר 1, עושות משהו לאוטובוס שלנו. הוא מתחמם, הנהג עוצר בשוליים ונותן גז בניוטרל על מנת לקררו. אני מצלצל למעורער מספר 2, שתמיד פורח למשמע סיפורים כאלה.

זה בטח וולוו B10 או מאן, הוא אומר לי. מבחינתי זה אוטובוס ירוק של אגד...

 

הריטואל חוזר על עצמו גם מול המשוריינים של צומת שורש, ליד אבו גוש ואחרי סיבוב מוצא, כהכנה ליום ירושלים. כן דניאל, זה וולוו, אבל B12 והנהג לא ממש הבין מה קרה...

 

15:00 ולמרות הכל, אנחנו בירושלים. זה עתה חלפנו מתחת לתפלצת הארכיטקטונית העונה לשם ההזוי גשר המיתרים - ואני בדרכי לתפוס מונית.

 

הנהג נחמד, תושב מזרח העיר. אני שואל אותו אם בא לו ללחוץ קצת - ואוטובוס חוסם את דרכנו. שישי בצהרים לקראת שבת בירושלים. סקודה לבנה חוצה את רחביה בדרך לתחנת הרכבת הישנה.

-מה יש שם?

-מפגש מכוניות עתיקות.

-איזה יופי. הבן שלי קנה חובושית ישנה.

אני שמח בשמחתו של הבן למרות שחובושיות לא עושות לי את זה - ושומע בתמורה על חבר עם מרסידיס ישנה מזמן הירדנים.

 

15:07 ואנחנו נכנסים למגרש מול ה"שמיל". הנהג מתלהב משתי החובושיות. כמו של הבן שלי. הפונטיאק הירוקה עושה לי את זה יותר, הרבה יותר. היא לא מלוקקת וזה חלק מהקסם שלה בעיני.

 

אני פוגש את שני הפסיכים ואת "צמצם הזהב" לבית גוטמן, שהוכיח את עצמו כשפוי היחידי בחבורה. טרם אכלתי משהו מאז הבוקר ובא לי לשבת ולקשקש קצת עם מיסייה רנו וחבריו שעל הבלקון, חברותא נעימה ואינטימית במיקום מיוחד. אלא שחברותא מסוג אחר ממתינה לי ליד הסובארו השחורה בדמותו של ארז "לחץ" גל, שלא מותיר לי כל ברירה אלא להיפרד מהירושלמים של השמיל, לוותר על הרעיון להכיר את שושני(בצירה ולא בחיריק) הטוביה ולנווט את דרכו לכוון היציאה מהעיר.

-ישר ארז

-ופה?

-עדיין ישר

-ולאן עכשיו?

-ומה השתנה? ישר

וכך זה ממשיך עוד ועוד, עד שאנו יוצאים מהעיר. צמצם הזהב רוצה לגרור אותנו לכביש 431, אך על מנת לשמור על המעט שנותר מעצביו הרופפים של ארז, אנחנו בוחרים בכביש מספר 1, מחמת אבנים תועות המחכות ל-XT השחורה שלנו. מילא אנחנו, אבל האוטו :evil:...

 

ארבעים דקות מאוחר יותר - וסובארו שחורה עולה על הדשא בנס ציונה, מחנה אחר כבוד בין ישישות ממנה. אני מחליף כמה מילים עם מצא היקר ועם ראובן נזירי, שמתגלה כ-petrolhead מתחרה לראובן השני(זומר), מספיק ללגום בירה צוננת מהחבית ולחלוק אותה עם השלישיה. ארז לחוץ, נוקיה מחכה.

-ישר ארז

-ופה?

-עדיין ישר ובסוף ימינה

ארז חותך ימינה לבית עובד, משלם על כך ברברס עצבני, ממשיך ישר ובסוף פונה ימינה. אנחנו על אם הדרך לנוקיה.

 

מגיעים לנוקיה תוך עשרים שניות. צמצם הזהב קולט איזו MGA שבורחת ולא נותן לה לחמוק מעדשתו. אני שולף כרטיס מועדון והאיש שעל השער עושה לי פרצוף.

-זה מודל 86'

-אני יודע, אבל אנחנו במשימה נגד השעון. רבע שעה ולא היינו כאן.

האיש החביב מתרצה ושולח אותנו לחנות ליד ה"זברה". סאאב 900 קבריו משנות התשעים מקדמת את פנינו :oops:

 

צמצם הזהב מתרוצץ בין המכוניות כמו לוחם נינג'ה. הג'ינג'י עם הרקורד מגיע(בלי הרקורד), שולף מצלמת וידאו ומראיין. אני פוגש את "אלקמינו" עם הקרייזלר 68' המדהימה שלו ואת רוני עם הקאמארו האדומה. טרם אכלתי - ואני קופץ לארומה לחטוף סנדביץ'. השירות איטי וחסר עניין ואני מותיר קופאית אנתיפטית מאחורי בדרך לשחורה של ארז. הלחץ בשיאו, עשן יוצא עוד רגע מאוזניו של מר גל. יגואר XK140 אדומה שזה עתה הגיעה גורמת ליונתן זיקפה קשה, בעוד מר גל נוגס בעוד רגע בגלגל ההגה המוזר של ה-XT.

 

עצירה לוגיסטית רגעית ואנחנו על אם הדרך לגעש. 5 דפוקים דחוסים בסובארו שחורה שדוהרת על האיילון. אסור להתעטש, אי אפשר לזוז. העיקר לעמוד בזמנים ולהגיע בהקדם לקונדיטוריה של אבי נוף. שלי מזנקת עלינו עם מצלמה, השאר מתלהבים. מפגש חם עם אנשים נהדרים שתמיד כיף לפגוש. רב הפורום, בקר, שרייבר ואלחנן הטייס עם המילצ'נטו. אבי דואג לפטם אותנו כהלכה ואנחנו ממשיכים בדרכנו לחיפה, תחנתנו האחרונה. אני בוחן את עצביו הרופפים להחריד של ארז ומבקש עצירת התרוקנות. גלי הצחוק של השאר מרגיעים את "לחץ" ומבהירים לו שמדובר בבדיחה.

 

אנחנו שומרים על קשר טלפוני עם החיפאים, מבקשים מעדי ומיהודית שישמרו על השורות וימנעו נפקדויות. דרומית לנתניה אנחנו כבר ב-M הדרך. בחדרה אנחנו כבר בזכרון. הטלפון סובל הכל, אך רגלו הימנית של ארז שומרת על זיקה כלשהי למציאות. בשבע ורבע אנחנו מתקבלים במחיאות כפיים. החבר'ה חיכו לנו. שאפו.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

העיקר שנהנתם!

למרות שהפסדתי המון, ישבתי ושקדתי על הפרוייקט גמר שלי בצילום (אני עובדת עליו כבר המון המון זמן).

 

ואחרי כמה לילות לבנים ארוכים, כמה ביטולים של מסעות מרגשים - הפרוייקט יוצג מחר בתערוכה (סוף סוף!) וזה הכל בזכותכם! :)

 

 

לימודים לפני הכל, כן כן.

SWELL

פורסם

רק שתדע, גשר המיתרים המכוער הוקם על מנת להכין את הירושלימים

לפרויקט הולילנד...ואמרת שאין תיכנון בעירייה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

יוסי, לדעתי למסע כזה מתאים רכב אספנות, ה 86 שלי היתה הכי ישנה שאפשר היה לקחת.

קונדסון, המראה הפנורמית מעולה!

שמרון, אחלה כתיבה.

גפן, נדאג לך בפעם הבא שנחשוב על איזה הרפתקאה חדשה.

 

תודה למפרגנים.

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם
יוסי, לדעתי למסע כזה מתאים רכב אספנות, ה 86 שלי היתה הכי ישנה שאפשר היה לקחת.

קונדסון, המראה הפנורמית מעולה!

שמרון, אחלה כתיבה.

גפן, נדאג לך בפעם הבא שנחשוב על איזה הרפתקאה חדשה.

 

תודה למפרגנים.

 

 

אולי הציפיות גבוהות - אבל אני רוצה מפגש עולמי!

אגב, היום יש את התערוכה של הפרוייקט, אתה מוזמן להגיע. :)

הפתיחה בשבע, בויצו (חנה סנש 12).

SWELL

פורסם
אולי הציפיות גבוהות - אבל אני רוצה מפגש עולמי!

אגב, היום יש את התערוכה של הפרוייקט, אתה מוזמן להגיע. :)

 

 

אולי הציפיות שלנו גבוהות - אבל אנחנו רוצים לראות אותן בפורום...

 

לא נראה - לא נאמין :)

 

 

 

בהצלחה

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

קונדסון, המראה הפנורמית מעולה!

 

אתה מוזמן לקרוא , הודעה 33, 35, ובכלל את שאר הדיון ותוצאותיו.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
לגבי המראה:

 

מראה פנורמית עשוייה מחומרים זולים שלא עומדים בשום תקן בטיחות כלשהו.

 

המראות הללו מתנפצות בזמן תאונה ורסיסי הזכוכית נמצאים קרוב מאוד לעיניים שלך.

לצערי יצא לי בעבר לעבור תאונת טוטל לוסט חזיתית עם האוטו הראשון שהוא אותו הדגם ועם אותה המראה בדיוק שנמצאת כרגע אצלי, היא לא התנפצה.

 

מלבד זאת, המראה מבטלת את האפשרות להשתמש בסוככי השמש,

זה הדבר היחיד שמחזיק לי את סוכך השמש.

ובשילוב עם כיוון מראות צד לא נכון גורמת לשטחים מתים סביב הרכב.

לא רלוונטי לגבי.

 

נסעתי ברכב גם עם מראה רגילה וגם עם מראה פנורמית וזה עולם אחר, השטח פנים באוטו שלי, כמו שראית בסרטון, לא בדיוק גדול והמרחק בין המראה לחלון הענק מאחורה לא רב, מה שגורם לניצול חלקי של השטח מאחורי עם מראה רגילה.

בהזדמנות הראשונה שתראה את האוטו אני אתן לך להתרשם בעצמך.

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם

איחלתי לחייל בהצלחה בהמשך תפקידו :roll:

 

גם אם המראה המקורית לא טובה, גש לפירוקייה ותקנה מראה מקורית טובה יותר של רכב אחר, שעשוייה מזכוכית דו שכבתית.

 

זה לא אמור לעלות לך יותר מ- 50 עד 100 ש"ח, אני מוכן לממן בשמחה את ההוצאה אם היא בעייתית עבורך.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

לארז וחבורתו

כל הכבוד על התיכנון והעמידה בזמנים. מקווה שתשמור על הרכב ועל החוברות .

אורן


×
×
  • תוכן חדש...