Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5525 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לשתף אתכם ברעיון מוזר שעלה לי לא מזמן, ממש בלי סיבה מיוחדת, סתם מתוך סקרנות ושבירת שיגרה.

הרעיון הוא כזה, אני קם ביום שישי בבוקר, חוטף את דניאל (עם GPS) ואת יונתן (עם המצלמה) מביתיהם, מכניס אותם ל XT ומתחיל לטוס לכיוון ירושלים, המטרה: להגיע לכל מפגשי מועדון החמש באותו היום, לתעד את כל המכוניות בכל המפגשים ואת נוכחותינו שם ואחרי הכל להספיק להגיע למפגש בחיפה.

 

מה דעתכם, האם הרעיון פרקטי?

אם כן, איך כדאי לתכנן את המסלול והזמנים? ירושלים - שפלה - נוקיה- שישישרון - חיפה?

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

14:00-15:00 ירושלים

 

16:00-16:30 שפלה

 

17:00-18:00 נוקיה

 

18:30-19:00 געש

 

20:00-20:30 חיפה

 

ארז, שיהיה בהצלחה, נחכה לכם לסט צילומים, נביא יין ונעשה קידוש על הדרך :wave::brickwall:

עדי גולדנברג 13399

פורסם
איזה רעיון מדליק. יש מקום למוסקטר רביעי?

 

הסובארו לא תיסחוב וזה יגרום לעיכוב בלו"ז :lol:

עדי גולדנברג 13399

פורסם

תנסה במסוק אספנות

חשוב להיות בשמחה!!!:-D:lol:

אך אין להיות עצוב- אם לא מצליחים.

יש הרבה אנשים בעולם- אבל, בני אדם הרבה פחות.

פורסם
איזה רעיון מדליק. יש מקום למוסקטר רביעי?

ברור.

 

14:00-15:00 ירושלים המפגש בירושלים לא מתחיל ב 11?

16:00-16:30 שפלה

 

17:00-18:00 נוקיה

 

18:30-19:00 געש

 

20:00-20:30 חיפה

 

 

האמת, חוץ מהחזרה המאוחרת לחיפה זה נשמע אפשרי, בנוקיה לא צריך שעה, ומגעש לחיפה אני לא צריך שעה, יותר בכיוון של 40 דקות.

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם

אפשרי.

אני מופתע מההיענות, עכשיו נשאר לדבר עם יונתן.

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם
אפשרי.

אני מופתע מההיענות, עכשיו נשאר לדבר עם יונתן.

 

 

ההיענות הגיונית למדי, בעיקר בתור צלמים ביינו רוצים להיות כמה שיותר זמן בכמה שיותר מפגשים.

אני לא יכולה להחליט בכל יום שישי שמתחשק לי להגיע למפגש השפלה למשל, אפילו למפגש פה בנשר לפעמים אין לי איך להגיע או לחזור הבייתה...

זה רעיון טוב מאוד ואולי אפילו יתחיל מעבר בין מפגשים אצל שאר חברי המועדון - דבר אשר ייצור המון המון אחווה ויחזק את הקשר.

 

 

לילה טוב :)

SWELL

פורסם
ברור.

 

 

 

האמת, חוץ מהחזרה המאוחרת לחיפה זה נשמע אפשרי, בנוקיה לא צריך שעה, ומגעש לחיפה אני לא צריך שעה, יותר בכיוון של 40 דקות.

 

אל תישכח שבנוקיה יש הרבה רכבים, מה שדורש זמן ארוך יותר לצלם .

עדי גולדנברג 13399

פורסם

ארז, בהחלט הניק שלך מתאים לך.. אבל, DON'T BITE MORE THAN YOU CAN CHEW.

שלא תפתח לנו שרשור "קבלתי שלילה ל80 יום, וזה לפני המשפט - גרסאת מועדון החמש".

 

:lol::twisted::lol:

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
ההיענות הגיונית למדי, בעיקר בתור צלמים ביינו רוצים להיות כמה שיותר זמן בכמה שיותר מפגשים.

אני לא יכולה להחליט בכל יום שישי שמתחשק לי להגיע למפגש השפלה למשל, אפילו למפגש פה בנשר לפעמים אין לי איך להגיע או לחזור הבייתה...

זה רעיון טוב מאוד ואולי אפילו יתחיל מעבר בין מפגשים אצל שאר חברי המועדון - דבר אשר ייצור המון המון אחווה ויחזק את הקשר.

 

 

לילה טוב :)

הי גפן

אהבתי את קו מחשבתך,

מחכים לך ולכל החברה מהצפון ומכל הארץ

ראובן נזירי,

פורסם
הי גפן

אהבתי את קו מחשבתך,

מחכים לך ולכל החברה מהצפון ומכל הארץ

 

אנחנו עוד נגיע ונפתיע!

 

ואני סוף סוף אפגוש את לי :)

SWELL


×
×
  • תוכן חדש...