Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5529 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

משוגעים אני אוהב, אז בכדי להוסף קצת פקנטיריה,

בי-ם יש שני מפגשים,בטוביה ובשמיל!

ומועדון אלפא ופיאט נפגשים היום גם.

את פספרטו זה לא היה מרתיע, ואותך? - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

אני לצערי לא הצלחתילהצטרף היום...

אבל במקרה ויצאו חבר'ה שוב בעוד שבועיים- כנראה שאוכל להצטרף!

 

המסע נשמע מעניין וחוויתי, חבל להפסיד אותו:cry: .

SWELL

פורסם

איזה יום נהדר היה היום, יום שאני לא אשכח.

ראשית כל, המטרה הושגה, אני, הסובארו וחברי לנסיעה היינו נוכחים בכל מפגשי מועדון החמש היום.

היום התחיל כאשר אספתי את דניאל ויונתן בשעה 9, אז נודע לנו שגפן לא תצטרף אלינו (הפסדת נסיעה מהסרטים), את השאגת השמחה של שימרון יכולנו לשמוע בכל חיפה.

משם גררתי אותם לכיוון כפר סבא לאסוף מחבר פורום יקר (אורן irork) גיליונות אוטו ישנים שאתם כבר יכולים לנחש מה נמצא בהם, זאת לא לפני שגררתי אותם קודם לאיזור התעשיה של נתניה כדי להגיד שלום לחבר ותיק שנעלם לאחרונה.

משם המשכנו לפ"ת כדי להעביר משהו לחבר חשמלאי שמטפל לי כרגע באוטו האדום, עצירה לתידלוק, השעה היתה בערך 11:40.

משם נסעתי לחיים לוי לאסוף את הרדיו שלי (תודה חיים), התכנון לאסוף את אלון אדלר מת"א השתבש והוא החליט להיפגש איתנו בנוקיה ולהמשיך משם.

אז מצאנו את עצמנו נוסעים לכיוון ירושלים, בתוך העיר זיהינו איזה אוניה אמריקאית ששייכת לאילן גורן אם אני לא טועה, נסענו אחריו עד למקום המפגש הירושלמי החדש, השעה היתה 13:40 בערך, קבלת הפנים היתה נהדרת והתגלתה חבורה של אנשים מאוד נחמדים וחביבים.

בירושלים היינו הכי הרבה, ישבנו לאכול עם חברי המפגש ארוחת צהריים וב 15:15 הצטרך אלינו שימרון לאחר נסיעה מחיפה ברכבת + אוטובוס שנתקע בדרך + מונית ספיישל, משוגע אמיתי :-D.

ב 15:40 באיחור קל יצאנו לכיוון מפגש השפלה, אך אבוי! פקק בירושלים, הרבה מאוד קללות עפו באוויר, לא רציתי שהתכנון יהרס כל כך מהר, למפגשה השפלה הגענו ב 16:20 בערך, ונשארנו כחצי שעה, גם בשפלה התקבלנו יפה מאוד והיה לנו קשה להיפרד כל כך מהר, אך מה לעשות חייבים להמשיך.

לנוקיה הגענו ב 17:10 בערך, הצלחנו להתפלח פנימה מהחניה של רכבי האספנות, יונתן נשלח לצלם בלי סוף כדי שנעמוד בזמנים, השעה היתה 17:45 אספנו את אלון והמשכנו לכיוון שישי שרון שם חיכו לנו החברים, שלי המקסימה התנפלה עלינו עם מצלמה עוד לפני שהספקנו להחנות את האוטו, התכבדנו בעוגות שנשמרו ע"י אבי נוף ופטפטנו קצת עד שהבנו שאם לא נחזור לא נספיק להשלים את המשימה שאנחנו כל כך קרובים לסיים.

יצאנו מגעש ב 18:40, למפגש בחיפה הגענו ב 19:20 והתקבלנו במחיאות כפיים ע"י החברים שנשארו לחכות לנו.

 

הסיכום הוא: בערך 400 קילומטר, ערים: חיפה->נתניה->כפר סבא->פ"ת->ת"א->ירושלים->נס ציונה->ת"א->שפיים\געש->תל-חנן נשר->חיפה.

 

תודה לחברי מעדון החמש בכל הארץ על האירוח, תודה לחברי לנסיעה דניאל, יונתן, שימרון ואלון, וכמובן תודה לסובארו שאף פעם לא מאכזבת.

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם

ארז,יונתן,אלון,שימרון ודניאל, אתם פשוט גדולים !

 

כל הכבוד על הדביקות במטרה ,וביצוע המשימה שהסתיימה בהצלחה !

עדי גולדנברג 13399

פורסם
משוגעים אני אוהב, אז בכדי להוסף קצת פקנטיריה,

בי-ם יש שני מפגשים,בטוביה ובשמיל!

ומועדון אלפא ופיאט נפגשים היום גם.

את פספרטו זה לא היה מרתיע, ואותך? - רן

האמת שהאפשרות להגיע למפגש הירושלמי השני הועלתה, לגבי מפגש אלפא ופיאט שכחתי שזה היום אך בכל אופן מה שהספקנו היום היה ממש "על הקסקס", עוד מפגש אחד היה מוציא אותנו לגמרי מהמסלול.

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם

וואו!

הפרוייקט אתמול היה פשוט נהדר!!

 

הנסיעה הייתה עמוסה בחוויות, לחצים להספיק, הרבה מעיכות של הדוושה הימנית ולא פחות קללות שעפו באוויר בכל פעם שנתקענו מאחורי ה"מזדחל המזדמן" שנגרר לפנינו ב40 קמ"ש. :lol::lol:

 

החוויה הייחודית של להידחס 5 אנשים "לא זעירים" לתוך רכב קופה, (עם מקום של כ6 ס"מ לרגליים מאחורה) זה כנראה משהו שאני לא אנסה שוב בתקופה הקרובה! :twisted:

 

בירושלים - אפילו הספקתי לגרור את אבא שלי למפגש, והוא ישב איתנו קצת וגם נהנה!

 

בשפלה ובגעש פגשנו חברים וותיקים, עם חלקם ביליתי שלושה ימים עמוסים באילת ממש לא מזמן!

בנוקיה - צילמתי המון רכבים, ואת שורת הקורבטים הענקית, וגם ברגע האחרון הצטרפה היגואר האדומה המושלמת (אני חושב XKR140 אבל אני לא בטוח אם זה הדגם). פשוט תאווה לעיניים!

 

וכמובן - תודה רבה לחבר'ה הצפוניים הסבלניים - שאחרי ששמעו את המשפט "הנה הנה אנחנו מגיעים עוד 10 דקות" בערך מאזור חדרה, המתינו בסבלנות רק לנו עד כמעט שבע בערב כדי להצטלם כולם ביחד!

 

 

הייתה חוויה מדהימה, תודה לארז שמעכשיו באופן רשמי מצדיק את הכינוי שלו Simply Nuts!!!

 

חזרתי עם ים של צילומים שבינתיים רק הספקתי להטעין למחשב, יש עוד המון עבודה, והיום אני גם בפיקניק של חברי הצפון, אז זה יקח קצת זמן (אולי עד הערב), אבל ללא ספק יש למה לחכות!

אלון גם צילם חוויות בוידאו - ואני מניח שהוא שוקד על עריכת הסרטון ברגעים אלו ממש (חחח הוא בטח נוחר עכשיו!)

 

 

תודה רבה לארז, שמרון, דניאל, ואלון שהפכו את יום השישי הזה למיוחד במינו! היה כיף, ואני גאה בנו על כך שעמדנו במשימה בכבוד!

בברכה!

יונתן.

פורסם

לחיפאים ה"משוגעים",

ארז, דניאל, יונתן ושימרון.

כל הכבוד על הרעיון והביצוע ז'ול וורן היה גאה בכם.

נהיננו מכל רגע אתכם גם אם היה קצר בזמן.

להתראות בסיבוב הבא.:wave2:

מחברי מפגש ירושלים

image0001.jpg

image0002.jpg

image0003.jpg

Renault 4 - 1969

Renault 4 - 1974

http://www.milons.co.il/renault4

פורסם

היה יום נהדר!

אמנם היה צפוף וחם, וישנתי מ22:00 אתמול עד 12:30 היום אבל הייתה הצלחה.

כמו בכל מסע, היו עצבים וצעקות (גם אחד על השני) וגם צחוקים וחוויות.

אני רוצה להגיד תודה נוספת, לתוכנת הניווט החינמית WAZE שעזרה לנו לנווט לדעת ולדווח על מכמונות מהירות.

לא מעט פעמים היא התעטה אותנו, אבל בלעדיה לא בטוח שהיינו מצליחים.

 

דניאל.

אני שונא את הקיץ!

פורסם

בתור אחד שמכיר יותר מדי טוב את רוב הנפשות הפועלות שלקחו חלק במסע ההזוי הזה - אתם חולי נפש ! :-D

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

ארז, יונתן, דניאל ושימרון

ראשית - ביצעתם את המשימה במלואה - ועל כל מוריד את כובעי בפניכם.

שנית - בהחלט היה כיף עימכם בחצי שעה שהייתם עימנו ,יודע שהייתם על "קוצים" ורציתם להספיק את כל המפגשים, ובכל אופן בזמן הקצר ששהיתם עימנו היה נחמד מאד.

מבצע מיוחד עם אנשים מיוחדים במכוניות מעופפות.

מצא משה


×
×
  • תוכן חדש...