Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5954 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים ,

הייתי לאחרונה ב אי אנד איי ועשיתי לוג לאוטו ,

יצא שהטמפרטורת יניקה שלי מחרידה 120 מעלות , אומנם זה היה בצהריים של אותו היום עם 36 מעלות בחוץ אבל עדיין יש גבול אני חושב אותותו זאת תהיה הטמפ' היום יומית .

 

בקיצור הבנתי שאינטרקולר גדול יותר יכול לפתור את הבעיה והצלחתי להשיג ממש בזול אינטרקולר של טויוטה ויגו 4*4 מנוע 3000 172 כ"ס דיזל .

האם מישהו מכיר ויודע האם הוא יות גדול מהנוכחי שיש לי ברכב (הוא מקורי כמובן ) ואם כן האם הוא מתאים במקום שיש לי מיתחת לטמבון או שאני אצתרך לעשות שינויים מהותיים ולחתוך הרבה פלסטיק בשביל שיתאים .

אני שואל כי בשביל להביא אותו אני צריך לסוע לצפון ואני לא רוצה לעשות את הנסיעה לחינם .

 

תודה לכול המשיבים

פורסם

אז מה עדיף לבנות צנרת גדישה כמו שצריך על האינטרקולר המקורי או לבנות צנרת על האינטרקולר החדש?

פורסם

אין לך מה להיתעסק עם האינטר קולר המקורי.

רק לעבור לאינטר קולר קידמי טוב וצנרת גדישה איכותית.

פורסם
עזוב אותך הרפתקאות, תאסוף כסף ותביא את הקיט של פורג' הבעיה היא שהוא יקר!

 

תן קצת פרטים בבקשה .

כמה עולה , מה אינץ הוא , מה כולל בקיט , האם יש לך אותו ואם כן כמה הטמפרטורת יניקה שלך כרגע ?

פורסם

הקיט הזה יעלה לך בארץ (אם אתה לא מביא אותו במזוודה) בערך 6 אלף אולי קצת יותר

הצינורות שלו עשויים מסיליקון, מה שלא תמיד טוב

ואני אישית לא אהבתי שהצינור עובר מתחת לפנס של צד נוסע

 

 

תקנה רשת איזה שבא לך (העובדה שהיציאות באותו צד ממש לא משעותית) ותנה צנרת מאלומיניום על באוטו

אין יותר טוב מזה

פורסם

הצנרת של הקיט שנתתי קישור אליו היא מסיליקון, אני עדיין לא מבין מה ההבדל בין אלומיניום לסיליקון, דווקא נראה לי שאלומיניום מתחמם יותר מהר, מצד שני גם מתקרר מהר.

פורסם

תחפש באתר של פורג' ותראה קיט צינורות מסיליקון

 

בעיניי האלומיניום יותר טוב, ונראה שככה גם הדעה הרווחת בעולם

העובדה בפועל שרוב האנשים נוסעים עם צינורות סיליקון, מה גם שפורג' היחידים שמציעים קיט כזה

פורסם

הסיליקון משמש כמחבר בין צינורות,עד כמה שהוא עמיד בתור צינור זה טובים ממני יענו

עכשיו אני באמצע פרוייקט אינטר חזית לA3 הצינורות מנירוסטה ("2.5) והמחברים כאמור מסיליקון

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

×
×
  • תוכן חדש...