Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5908 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מהנסיון שלי עם דרייברים (טוויטרים) של מוראל כל עוד אתה חותך אותם מ2.5K ומעלה הם ישמעו טוב גם בסלופ מדרגה ראשונה.

 

את זה אני אומר מנסיון בלבד - אבל זה מספיק בשביל לאשר את זה שאם תחתוך אותם בסדר ראשון בנקודות חיתוך שהן מעל 2.5K הם ישמעו נקי, חזק, ברור.

 

בפועל לא צריך יותר מזה אבל אני אוהב ללמוד דברים חדשים וטוב לדעת את זה.

 

 

אבל אני הבנתי אותך ואני מבין עכשיו למה מוראל חותכים את הטוויטרים האלו בנקודת חיתוך כל כך גבוהה ומוזרה וזה משום שהקרוס הזה הוא מסדר ראשון בעוד בשאר הסטים שלהם שהם שני חלקים הקרוס הוא לרוב מסדר שני. מצחיק שבאתר שלהם הם משווקים את הסט הזה עם נקודת חיתוך 3.8K

 

מוזר קצת שדווקא בסטים ישנים יותר כמו המילניום הם בחרו להשקיע בקרוס מסדר שני...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 235
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הקרוסים זה דבר יקר, אם משתמשים ברכיבים סבירים.

ואם מתפשרים על איכות של רכיבים, אז כל רכיב מעוות את הסאונד ברמה יותר רצינית, וככל שיש יותר רכיבים - אז האיכות יותר ירודה...

 

אני ינסה להוריד את הטויטר עוד יותר, אולי גם בקרוס אקטיבי.

[under construction]

פורסם

תנסה באמת -

 

אם הTW1 - אל תרד מה3.2K

 

אבל תגיד לי מה היתה ההתרשמות שלך ב3.8K

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אולי יש איזה מקום שיתקין לי כבל מתח יחד עם כל נעלי כבל, פיוזים ומפצלים במחיר סביר? מאזור חולון.

 

אני רוצה 0G לאדמה ולפלוס מהמצבר, פיוז בתא מנוע, ומפצל ל4 יחד עם פיוזים.

כמה זה עלול לעלות?

 

אני לא מחפש משהוא יקר ומפואר, רק שיעשה את העבודה ולא יעשה בעיות.

גם לא מחפש "יופי" בהתקנה, רק שיעשו אותה נכון.

 

תודה.

[under construction]

פורסם

4G יספיק להתקנה הזו בקלות, אך כפי שאתם יודעים, התקנה אחת זה לא מספיק :) שיהיה תשתית גם לעתיד במקרא ויהיה עתיד.

 

או ש0G יקר משמעותית מ4G?

 

הבעיה שממש אין לי מושג לגבי המחירים של הדברים האלו.

[under construction]

פורסם
זה לא ממש בעיה למקם 5.25 - צריך פשות להתעלם מבעיה של נפך משותף. נכון והתוצאות יהיו גרועות יותר מאשר נפחים נפרדים, אבל יהיו גם הרבה יותר טובות מדרייבר אחד, או מיש נתיבה קטנה יותר ממה שהוא דורש (והמיד של טמפו דורש freeair)

 

lanosforce, החיתוך ב3800 לא נשמע לי בריא לטוויטרים. כמה זמן הם מחזיקים אצלך?

 

אני משתמש בנגן iriver h120, בעל יציא אופטית,

לאחר מכך אני זורק סיב אופטי ארוך עד לבגז',

בבגז' ממוקם DAC בסגנון

http://cgi.ebay.com/Mini-SPDIF-OPTICAL-DAC-Board-PCM1793-DIR9001-OPA2134_W0QQitemZ300399934929QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item45f13b3dd1

אך ה1793 לא ממש טוב, וגם צריך לבצע בו כמה שינויים לפני שהוא יתחיל לנגן.

 

לאחר מכך הסיגנל עובר דרך נגד ווליום נשלת מרחוק (מתא נוסעים) ונכנס למגבר...

הלוח הזה בעצם נותן לך יציאה למגבר?

פורסם

באיזור חולון יש לך הרבה מתקינים.

שמעון- סאונדסטורם.

סדנת scream- לא ראיתי הרבה עבודות שלהם אבל לעשות נכון- הם יודעים.

יש את ישראל JUNIOR66 שהוא נייד ונמצא הרבה באיזור.

יש את יוסי באור יהודה, נסיעה קצרה ממך.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

0 גייג' אמיתי לא נראה לי שתצטרך אלא אם כן אתה מריץ תשתית למערכת SPL רצינית מאוד.

0 אמיתי (של אודיסון למשל) עולה בסביבות ה- 100 שקל למטר.

0 של סאונדקווסט (שהוא כמו 2 גייג' אמיתי בערך) עולה משמעותית פחות, יותר בכיוון של 50-60% מהמחיר של האודיסון.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

צודקים 100%. אז יהיה 4G.

פניתי ליוסי בנושה.

 

תודה שהחזרתם אותי למסלול שמירת כסף :)

 

moti1616,

הלוח הוא ממיר דיגיטלי לאנלוגי, כמו שיש לalpine f1

http://www.alpinef1status.com/e/products/items/dai-c990.html

רק שאלפיין משתמש בDAC יותר איכותי - PCM1704.

 

היתרון שהוא גם חיסרון - אני הולך לשים את הDAC ליד המגבר, ואז לא תיהיה לי שליטה ישירה על ווליום.

היתרון - האות לו צובר כל מיני רעשים בדרך מתא נוסעים לבגז'.

החיסרון - אי אפשר לשלוט על עוצמה על ידי נגד פשוט. מזל שקניתי לפני חודש כמה נגדי ALPS עם מנועים. מה שאני יעשה בתור התחלה זה ישים 2 קפתורים של ווליום, אחד יסובב את המנוע לכיוון הגברה, והשני - חזרה.

הדרך יותר מתקדמת היה לשים servo על נגד עם מנוע שיעתיק את המצב של הנגד השני ב100%. כך יהיה לי שליטה ממש איכותית על הנגד מרחוק. אבל זה טיפה יותר מסובך.

[under construction]

פורסם

S3T,

נראה לי שידע ביישומים אלקטרוניים לא חסר לך אז -

תחשוב גם אפשרות של digital potentiometer

נראה לי אלגנטי יותר מחלקים מכאניים שמזיזים נגדים.

עם חישובים נכונים אפילו תוכל להגיע למצב שכל STEP מנמיך/מגביר לך 1DB.

פורסם

שקלתי את אפשרות של ladder attuneator, אך הוא מצריך מיקרו מעבד (בעצם יש לי אחד) וכ-5-6 ממסרים (צריך להיות לי 4 או 5 כאלו). וגם הרבה נגדים מדוייקים (אפשרי לחבר מכמה פחות מדוייקים לקבלת ארכים המתאימים)...

 

אבל פיתרון של servo נשמע לי ממש מגניב :)

 

הנגדי מבוססי גיוק - צריך להשיג את הגיוק, לדעת לתכנת אותו (שוב מיקרו מעבד)...

moto.jpg

[under construction]


×
×
  • תוכן חדש...