Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5965 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היו גם לפני שנה, אבל נהרסו עם הזמן.

עכשיו לכבוד ההתחממות (שכרגע נקטעה ע"י הגשמים) חזרו:

 

סליחה מראש על האיכות, צולם מהפלאפון בלי השקעה יתרה.

 

קדמי:

 

dsc01815q.jpg

 

אחורי:

 

dsc01816w.jpg

 

סרטון קצר שאולי ימחיש את איך שזה נראה קצת יותר:

 

פורסם

תודה. :)

 

כן, אבל אצלי האור בתוך הג'אנט ומאיר אותו מבפנים, לעומת אלה שבאים ככה במקור והאור הוא בחוץ.

בנוסף מה שאצלי הוא מה שנקרא Homemade, נותן לו ערך מוסף. :)

 

נראה יותר טוב בנסיעה.

אולי שבוע הבא אבקש מחבר לצלם בזמן נסיעה מהצד.

פורסם

יש כפתור קטן שמכבה אותם כדי להמנע מבעיות עם המשטרה כשאני עובר לידם.

האורות באוטו אוטומטיים ,עם חיישן, ונדלקים לבד כשנהיה חשוך.

פורסם

ערסי לחלוטין, מושך צומת לב (לא רצויה), בחיים לא הייתי מרכיב על האוטו שלי.

אבל אהבתי! :)

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
אהבתי ביותר:mm_yeah:

prekolna!

יש גאנטים כאלה:

K5X8OmYc8Kk דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

מגניב,

ראית כמה סט כזה עולה?!

:shock:

שומו שמיים.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

מתג זה טוב, אבל אתה יודע שלא תוכל להיות תמיד על המשמר עם האצבע על הכפתור. אני אישית חושב שזו התוספת הערסית מס' 1, אבל אם אתה אוהב אז שיהיה לך לבריאות.

פורסם

נסעתי כבר כמה חודשים טובים ככה בעבר, קרה כמה פעמים ששוטרים שמו לב (פעם אחת אפילו עשו אחרי פרסה) אבל עד שהם מתיישרים לידי כדי לראות שבאמת היה שם משהו אני מכבה והם מתרחקים (אולי חושבים שראו השתקפות של הצ'קלקות, לא יודע).

כל אחד והטעם שלו ואני אוהב את זה. :)

 

בנוגע למחיר, לי הם לא עלו כלום, ככה זה כשאבא שלך עושה אותם.

אשאל אותו מחר בבוקר בכמה הוא עושה כאלה.

פורסם

מסתבר שאין גבולות למחלת ה 'שופוני' .

התופעה הולכת ומתגברת למימדים שדורשים התערבותה של המועצה לביטחון באו"ם .

או לפחות התערבות של הפסיכיאטר המחוזי .

פורסם

יש כאלה שאוהבים את זה ויש כאלה שלא, לא מבין את הטעם בוויכוחים האלה.

http://www.youtube.com/watch?v=LUvJjlLfPYs דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

http://www.youtube.com/watch?v=pYCqgaLFsd4 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

http://www.youtube.com/watch?v=dubt7IjPrsA&feature=related דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
פורסם
כנ"ל אהבתי!

אם יורשה לדעת כמה עלה לך כל העסק הזה?

 

המחיר הוא 100 ש"ח לגלגל, שזה כולל עבודה.

 

 

 

כמו שנאמר, עניין של טעם. :)

יש כאלה שאוהבים את זה ויש כאלה שלא.

×
×
  • תוכן חדש...