Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5961 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום,

ברשות משפחתי יש טויוטה קורולה שנת 2004 ואנחנו מעוניים לשדרג לרכב חדש יותר יד 2.

אנחנו מעוניינים ברכב משפחתי שיכיל את הנתונים הבאים:

-תקציב של עד 100K

-אוטו משפחתי קומפקטי

-שנת 2008 והלאה

-צריכת דלק נמוכה

-רכב שיתאים לנסיעות שלנו שברובן הן בתוך העיר, ומעט מחוץ לעיר בכביש בין-עירוני.

-אני חשבתי על רכבים כמוו: סיויק, ג'טה, מאזדה 3, אולי אפילו קורולה החדשה אבל בגלל בעיית הבלמים אנחנו פחות רוצים.

אני מבקש את הייעוץ שלכם לגבי כל מכונית שאתם חושבים שתתאים,

תודה!

פורסם

עם תקציב כזה אתם כבר במרחק נגיעה מרכישה של משפחתית קומפקטית חדשה מהדגמים הבסיסיים או סופר מיני מאובזרת עם מנוע חזק.

אם הרכב לא מלא בנוסעים רוב הזמן ורוב הנסיעות הן עירוניות אולי סופר מיני תתאים לכם יותר וכבונס תוכלו לרכוש אותה כחדשה לחלוטין וברמות הגימור הגבוהות עם שלל גאג'טים. בנוסף עלויות האחזקה של רכב קטן יהיו זולות יותר.

במידה וזקוקים למשפחתית, יונדאי I30 נמכרת בכ-116 אלף שקלים בגירסה הבסיסית וגם הקיה פורטה לא רחוקה, בגדול אלה מחירי הפתיחה של דגמי המשפחתיות הפופולאריים, לא כדאי להתאמץ עוד טיפה ולרכוש רכב חדש לחלוטין?

פורסם

תודה על ההצעה אבל יש לנו צורך במשפחתית קומפקטית ולא סופר מיני ואנחנו מעוניינים במשפחתית קומפקטית איכותית לכן אנחנו לא קונים חדשה אלא דגם של 2008.

ההתאמצות גדולה כי מחיר התקרה 110K ולקנות משפחתית קומפקטית איכותית חדשה הסכום הזה לא מספיק.

אשמח אם בכל זאת תמליץ לי על מכונית מדגם 2008 של מכונית משפחתית קומפקטית בסגנון של ג'טה, סיויק, מאזדה 3 שאתה חושב שהיא הכי טובה.

פורסם

אני חושב שגם קיה פורטה ויונדאי I30 הן איכותיות אבל או קיי הבנתי שיש עניין גם בסמל.

 

הג'טה והסיויק גדולות מהממוצע ולא ממש נוחות לשימוש עירוני.

אני הייתי מתמקד בגולף ומאזדה 3 האצ'בק.

 

בהצלחה ושבוע טוב!

פורסם

אכן יש עניין בסמל וביצרן.

אנחנו דווקא מחפשים מכוניות גדולות ומרווחות ולא קטנות.

משהו בסגנון הגודל של הקורולה שהיינו רגילים אליה עד עכשיו.

פורסם

 

הג'טה והסיויק גדולות מהממוצע ולא ממש נוחות לשימוש עירוני.

 

סליחה שאני נדחף, אבל למה אתה מתכוון שאתה אומר את זה? בגלל הגודל? מבחנית חניות וכאלה? או מסיבות אחרות? אשמח לשמוע.

 

לפותח הדיון, הקורולות החדשות לא הכי מוצלחות לפי דעתי, במיוחד עם הגיר הרובוטי וכל הבעיות שיש עכשיו.

תבדוק: מאזדה 3, ג'טה, סיוויק, יש הרבה רכבים בקטגוריה של המשפחתיות במחירים האלה, תוכל אפילו לבדוק את הפולו החדשה למרות שהיא אמורה להיות רכב קטן.

פורסם

לא רשמת כמה אנשים נוסעים ברכב באופן קבוע.

אני רק רוצה להגיד, שמזדה 3 צפופה במושב האחורי לשלושה נוסעים.

אני יכול להבין את הראש שלכם - לא רוצים לספוג ירידת ערך של שנתיים הראשונות, ולא רוצים רכב חדש עם הגבלת מחיר (זה שולל את הרכבים היותר איכותיים).

סיוייק 2008 מכונית טובה ואיכותית - בהחלט מתאימה לדרישות.

גם מיצובישי לנסר החדשה (מנוע 1800 סמ"ק) מכונית מאובזרת (כולל איבזור בטיחותית רב), מרווחת (עם בגאז' גדול), אבל היא קצת פחות חיסכונית מסיויק, ואולי גם קצת פחות איכותית מבחינת החומרים של תא הנוסעים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בשימוש עירוני רכב האצ'בק יהיה הרבה יותר נוח בחניות ובכלליות רכב קטן משתחל בקלות למרווחים קטנים בלי לנסות לנחש אם יעבור או לא יעבור, אבל זה רק דעתי...

פורסם

לפותח הדיון, הקורולות החדשות לא הכי מוצלחות לפי דעתי, במיוחד עם הגיר הרובוטי וכל הבעיות שיש עכשיו.

תבדוק: מאזדה 3, ג'טה, סיוויק, יש הרבה רכבים בקטגוריה של המשפחתיות במחירים האלה, תוכל אפילו לבדוק את הפולו החדשה למרות שהיא אמורה להיות רכב קטן.

אכן אני מתלבט בים מכוניות רבות כמו: מאזדה 3, ג'טה, סיויק וכו', לכן אני צריך את עזרכתם.

פולו החדשה אכן קטנה מידי לטעמי.

 

לא רשמת כמה אנשים נוסעים ברכב באופן קבוע.

אני רק רוצה להגיד, שמזדה 3 צפופה במושב האחורי לשלושה נוסעים.

אני יכול להבין את הראש שלכם - לא רוצים לספוג ירידת ערך של שנתיים הראשונות, ולא רוצים רכב חדש עם הגבלת מחיר (זה שולל את הרכבים היותר איכותיים).

סיוייק 2008 מכונית טובה ואיכותית - בהחלט מתאימה לדרישות.

גם מיצובישי לנסר החדשה (מנוע 1800 סמ"ק) מכונית מאובזרת (כולל איבזור בטיחותית רב), מרווחת (עם בגאז' גדול), אבל היא קצת פחות חיסכונית מסיויק, ואולי גם קצת פחות איכותית מבחינת החומרים של תא הנוסעים.

 

בדר"כ נוסעים באוטו 2 אנשים ולרוב אין שימוש במושב האחורי אך עדיין לעיתים צריך אותו.

הראש שלנו הוא בדיוק כמו שהבנת אותו.

סיויק 2008 היא בהחלט מכונית שנמצאת ברשימה, על לנסר החדשה לא חשבתי אבל אם אתה אומר שהסיויק טובה ממנה אז אני אוריד אותה מהרשימה ואלך העל הסיויק מבין שניהם במיוחד שחיסכון בדלק זה דבר שחשוב לי, במיוחד בנסיעה עירונית.

אבל עדיין יש את הג'טה, מאזדה 3 ועוד מכוניות שאשמח שתעזרו לי להגיע להחלטה מי היא המכונית הטובה מביניהם.

פורסם

לדעתי, לנסר החדשה ( זאת, שמחקת מהרשימה ) מכונית יותר איכותית ממאזדה 3 מודל 2008 עם מנוע 1600 סמ"ק,

יותר מרווחת, יותר בטיחותית, יותר מאובזרת ויותר חזקה (ולא פחות חיסכונית).

 

מבחן השוואתי בין סיויק ללנסר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אם חשובה לך צריכת הדלק, אז לך על הפולקסווגן ג'טה TDI. המנוע שלה חזק וחסכוני משמעותית לעומת המשפחתיות בעלות מנוע 1.6 או 1.8 בנזין. קח גם בחשבון שניתן בקלות להשיג סולר במחירים נמוכים משמעותית מבנזין ושכיום, אין כבר את ה"קנס" באגרת הרישוי השנתי. הג'טה איכותית בהרבה מהיפניות ובתקציב של 110 א' ש"ח תוכל לרכוש אחת מודל 2008 ידנית או עם גיר ה- DSG המצויין של פולקסווגן.

פורסם
אם חשובה לך צריכת הדלק, אז לך על הפולקסווגן ג'טה TDI. המנוע שלה חזק וחסכוני משמעותית לעומת המשפחתיות בעלות מנוע 1.6 או 1.8 בנזין. קח גם בחשבון שניתן בקלות להשיג סולר במחירים נמוכים משמעותית מבנזין ושכיום, אין כבר את ה"קנס" באגרת הרישוי השנתי. הג'טה איכותית בהרבה מהיפניות ובתקציב של 110 א' ש"ח תוכל לרכוש אחת מודל 2008 ידנית או עם גיר ה- DSG המצויין של פולקסווגן.

 

צריכת הדלק חשובה אבל אנחנו צריכים רק אווטומט ומעדיפים מכונית עם בנזין.

כרגע אנחנו מתלבטים בין סיויק, לנסר החדשה ועלה במוחי גם ה-B4, מה דעתכם עליה?

פורסם

אין מכוניות באמת רעות בקטיגוריה והכל עניין של טעם.

ה-B4 אמינה וטובה אבל היא משדרת נורא את הסתמיות היפנית של פעם,בסופו של דבר היא די מיושנת וחיסכון בדלק רחוק מלהיות הצד החזק שלה,במיוחד עם ההנעה הכפולה המיותרת לחלוטין במדינת האין קרח/שלג שלנו... B4 הופכת להיות אופציה טובה אם מחפשים סטיישן מרווח יד שניה,דבר נדיר במחוזותינו אבל לא זה מה שאתה מחפש.

 

אם ג'טה היתה אופציה,מדוע שלא תשקלו סקודה אוקטביה מודל 2008 או אפילו 2009 1600 סמ"ק?

 

בגאז' ענק ושימושי,איכות בניה מצויינת,מראה סולידי ומכובד,אמינות מוכחת ושרידות מצויינת,לי יש כזו והיא עושה כ-10-11 ק"מ לליטר בעיר עם מזגן ורגל מעט כבדה.. התוצאה מחוץ לעיר טובה יותר ויכולה להגיע בקלות ל13 ק"מ לליטר,היא אומנם סובלת מתדמית הטקסי מצד אחד אבל כמכונית פרטית (אם לא קונים בצבע לבן...) היא גם משדרת שבעליה איננו מצוי ב"עדר" היפני-קוריאני/ליסינגי...

 

גם ג'טה היא כמובן אופציה איכותית.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם
אין מכוניות באמת רעות בקטיגוריה והכל עניין של טעם.

ה-B4 אמינה וטובה אבל היא משדרת נורא את הסתמיות היפנית של פעם,בסופו של דבר היא די מיושנת וחיסכון בדלק רחוק מלהיות הצד החזק שלה,במיוחד עם ההנעה הכפולה המיותרת לחלוטין במדינת האין קרח/שלג שלנו... B4 הופכת להיות אופציה טובה אם מחפשים סטיישן מרווח יד שניה,דבר נדיר במחוזותינו אבל לא זה מה שאתה מחפש.

 

אם ג'טה היתה אופציה,מדוע שלא תשקלו סקודה אוקטביה מודל 2008 או אפילו 2009 1600 סמ"ק?

 

בגאז' ענק ושימושי,איכות בניה מצויינת,מראה סולידי ומכובד,אמינות מוכחת ושרידות מצויינת,לי יש כזו והיא עושה כ-10-11 ק"מ לליטר בעיר עם מזגן ורגל מעט כבדה.. התוצאה מחוץ לעיר טובה יותר ויכולה להגיע בקלות ל13 ק"מ לליטר,היא אומנם סובלת מתדמית הטקסי מצד אחד אבל כמכונית פרטית (אם לא קונים בצבע לבן...) היא גם משדרת שבעליה איננו מצוי ב"עדר" היפני-קוריאני/ליסינגי...

 

גם ג'טה היא כמובן אופציה איכותית.

 

תדמית המונית של אוקטביה לא עושה לי את זה ובכלל הסמל חשוב לנו וסקודה אנחנו מעדיפים נלא לקנות.

 

ג'טה היא אופציה מעניינת, כמובן עם סיויק, לנסר החדשה, מאזדה 3. אלו הן המכוניות שמהן אני מתלבט

×
×
  • תוכן חדש...