Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4575 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ezl280

אתה מדבר על רכבים מאיזו תוצרת ? מאיזו שיטת בניה ?

להפריד שאסי ובודי בחיפושית (ובכרמן) זה דבר שמבוצע בארץ לפחות כל כמה חודשים,אם אני זוכר נכון מדובר על 38 ברגים בין הבודי לשאסי + פירוק מיכל דלק +פירוק מוט הגה +ניתוק חיווט.

אני יודע כרגע על לפחות שני רכבים שמופרדים ברגעים אלו לצורך שיפוץ , אחד מהם גם מדווח בפורום .

 

הבעיה היחידה היא כמו שאמרו שהכרמן קבריולט ולכן היא חייבת חיזוקים לפני ההפרדה .

 

צירפתי לך תמונה של שאסי של חיפושית , הרעיון בכארמן דומה.

110_1100קטן.jpg

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

  • שנתיים מאוחר יותר...
  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אחרי שנתיים של בירבורים, הרכב נכנס להילוך גבוה.

קודם הופשט מחלקים (פנסים, טמבונים, גרילים וכו)

אלו תמונות מלפני חצי שנה עוד לפני העבודה כשהיתה אצל פחח אחר שמשך אותי חצי שנה ואפילו יותר.

לבסוף ויתר עלה עבודה עד שהתייאשתי והוצאתי ממנו את הרכב.

Picture 004.jpg

Picture 005.jpg

Picture 006.jpg

Picture 007.jpg

Picture 008.jpg

פורסם

בנתיים : הוחלפה כל הרצפה קומפלט וכל הפחים בחלק האחורי של הרכב (איזור המנוע). הכל חלקי בודי מקוריים מחנות בארה"ב.

המכסה מנוע האחורי תוקן לאחר שחטף זפטה מהגרר (הרכב הידרדר על הגרר בירידה ברוורס)

אלו תמונות תוך כדי עבודה מלפני שבועיים.

0005.jpg

0002.jpg

0003.jpg

0004.jpg

0001.jpg

פורסם

היי רביב

 

ראשית בהצלחה ,אני לא מבין מהתמונות חלקי הפח הוחלפו לאחר הפרדה או לא ?

רכב במצב ריצפה כזה מחייב הפרדה מלאה

ריצפה כזאת צריכה ניקוי חול וחיזוקים .

 

אומי

 

ריצפת גרמניה מכילה 36 בורג תחתון (2 מתחת לכנפיים האחוריות ,4מתחת לספסל האחורי ,2בתא המטען בחזית

והשאר למטה )+4 ברגים ארוכים לסרן הקדמי .

 

בדגם אמריקאי נוספים 2 ברגים .

פורסם

בתמונות הקודמות עדיין לא רואים כי זה היה תוך כדי עבודה.

הנה פה אפשר לראות את ההתקדמות. הרכב עומד מתחת לרשת הצללה ולכן יש צלליות.

 

אגב, הרכב מופרד בימים אלו ויעבור ניקוי חול, אבל הרצפה כבר הוחלפה עולה על הליפט ורותכה מלמעלה ולמטה בצורה מושלמת. עשו חיזוקים מלמטה וחתכו בצדדים עד פח בריא. הבחור שעושה את העבודה, יודע את העבודה מעולה.

 

נ.ב - אין מצב שאני מוכר בעד שום הון שבעולם :-) שכח מזה :lol:

IMG_7181.jpg

IMG_7182.jpg

IMG_7183.jpg

IMG_7184.jpg

IMG_7185.jpg

IMG_7186.jpg

פורסם

בהצלחה נראה פרוייקט מעניין , נשמח גם אם תאמר מי הפחח שברח ?! וכמובן מי הפחח שלקח על עצמו את הפרוייקט .

נראה לי יותר מהגיוני לשתף אותנו גם בפרטים הנ''ל .. אם תרצה לשתף אותנו בעלויות גם לא נתנגד .......:?

ולמגיב שבז - אל תבוז לדעתי הוא נתן מחמאה לבעל הרכב...:wink:

אני מכוון תמיד אל הירח - מקסימום אפגע בכוכב . .

[size=6"[color="black:snipersmi :snipersmi ][/color]][/size]

פורסם

כל הכבוד! נראה ממש טוב.

 

תן עוד קצת פרטים -

מאיזה אתר אתה מזמין את החלקים (אני מתאר לעצמי ארה"ב?) ובנוסף אם אתה יכול - מי הפחח שעושה את העבודה? נראה ממש מקצועי!

 

תמשיך לעדכן!

פורסם

היי. תודה על הפרגון. בקרוב אעלה עוד תמונות בהתאם להתקדמות.

אני מזמין חלקים מאתר KARMANNGHIA.COM שבקליפורניה.

לגבי הפחח שדחה את העבודה במשך חצי שנה ובסוף ויתר עליה - מדובר במוסך איילת השחר בראשון לציון (חזי)

לגבי זה שעושה כרגע את העבודה, מעדיף כרגע לא לפרט (לבקשתו).

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

עדכון קצר, הרכב עבר ניקוי חול אצל יגאל בצומת מעריב (תל אביב) ונגרר חזרה להתחלת הפחחות ושחזור חלקים רקובים (ולא חסר תודה לאל).

IMG_7761.JPG

IMG_7759.JPG

IMG_7757.JPG

IMG_7760.JPG

IMG_7758.JPG

IMG_7763.JPG

IMG_7762.JPG


×
×
  • תוכן חדש...