Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5975 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נעשה את קצר ולעניין.

יש לי יונדאי אקסנט מנוע 1300 ישני שנת 98.

שקניתי את הרכב הקלאץ החליק והחלפתי במוסך לחיפליפי שלVALEO, קיט מושלם פלטה, צלחת ומיסב.

הכל היה טוב ויפה. אחרי חודש הרוורס כבר התחיל לחרוק שמכניסים אותו כל פעם.

וההילוך הראשון נכנס ממש קשה.

חזרתי למוסך הסברתי לו מה קרה והוא אמר" שמע אתה הבאת את החלק כנראה הוא דפוק"

הלכתי לחנות חלפים וקיבלתי שם קלאץ חדש ללא תמורה, שוב פעם של אותה חברה.

שוב במשך חודש הכל היה מושלם, הילוכים נכנסו חלק גם הרוורס והייתי מרוצה.

ובתקופה האחרונה שוב אותו סיפור.

הרוורס נכנס בחריקה עצבנית כל הזמן הילוך ראשון לפעמים בכלל מסרב להכנס,ומאתמול הקלאץ התחיל להחליק.

למה זה קורה?

למה כל פעם חודש זה מושלם ואז שוב נדפק?

יכול להיות שרק קלאץ מקורי יפתור את הבעיה?

פורסם

אתה מכניס ל-R שהאוטו ללא תנועה?

הוא לא נכנס לך ל-1 שהאוטו בתנועה או שהאוטו עומד?

 

יש לי חבר עם אוטו כזה,והאוטו לא מכניס ל-1 שהוא בתנועה אלא אם כן משלבים ברקס.

פורסם

לא משחק בכלל שהוא לא מונע.

כל פעם לאחר ההחלפה הכל עובד מושלם

אפילו שמן הגיר מקורי של יונדאי.

אין גם נזילה מהמשאבה ההידראולית על הקלאץ .

ולא חסר טיפת שמן.

פורסם

אני לא מבין קלאצ' מחליק לא אמור לחרוק את ההילוכים זה ממש תקלות הפוכות מה שאתה מתאר זה קלאצ' מצוין שלא מפריד אולי הכיוונון האוטומטי בדוושה לא טוב אולי השמש קרסה אני מתכוון האצבעות אולי המזלג לא יושב במרחק הנכון לא נראה לי שזה קשור למקוריות הקלאצ'. מה שכן מניסיוני ואלאו זה פירמה מעולה בקלאצ'ים.

פורסם

המוסכניק אמר לי אז שכנראה החלק היה פגום.

שהלכתי לחנות חלפים המוכר אמר לי שכנראה במוסך הוא לא עשה לו התאמה.

אין לי מושג מה זה בדיוק התאמה ולמה בקלאץ שכרגע יש לי הוא אמר שהוא שלח אותו לחריטה שיהיה מתאים בול.

נשמע לי כמו חירטוט אבל בחודש הראשון הכל היה מושלם הכל נכנס יופי שופ החלקות שום חריקות.

לפי זה אני שולל בעיה בגיר נשמע לי הגיוני.

אני פשוט לא מוצא הסבר הגיוני.

פורסם
אני לא מבין קלאצ' מחליק לא אמור לחרוק את ההילוכים זה ממש תקלות הפוכות מה שאתה מתאר זה קלאצ' מצוין שלא מפריד אולי הכיוונון האוטומטי בדוושה לא טוב אולי השמש קרסה אני מתכוון האצבעות אולי המזלג לא יושב במרחק הנכון לא נראה לי שזה קשור למקוריות הקלאצ'. מה שכן מניסיוני ואלאו זה פירמה מעולה בקלאצ'ים.

למה אתה כותב "אני לא מבין" מהתגובה שלך נראה שאתה מבין טוב מאוד. :lol:

לא קרס שום דבר, (מה פעמיים ?). נראה שהבעיה היא בכיוון האוטומטי בדוושה.

כאשר מחליפים קלאצ' יש לבדוק ביד את חופש המזלג, לבל יהיה מתוח מידי.

במקרה הזה יש לי עוד השערה, אולי בגלל שקנית לבד את החלקים ?. המבין יבין.

 

בועז.

פורסם

פעם ראשונה אני קניתי את החלק וחנות החלפים לקחה אחריות.

מה גם שהמוסך שאני טיפלתי בו קנה את החלקים מאותה חנות.

בפעם השנייה המוסך כבר הביא את החלקים לבד.

במוסך מורשה של יונדאי קצת השתגעו 2200 שקל על קלאץ מקורי עם שנתיים אחריות.

אם לא היה כזה יקר הייתי הולך אליהם להחלפה, מה גם שלא משתלם לי לקנות קלאץ מקורי וללכת למוסך אחר.

אחרת אם תהיה בעיה שוב הם יתנערו בטענה שאני הבאתי.

אני קצת אובד עצות.

×
×
  • תוכן חדש...