Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סאב לרכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5992 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני משתמש חדש פה בפורום ומרושם ראשוני האנשים פה נראים לי ממש מקצועיים ומבינים עניין.

אז לעניינינו התקנתי מערכת חדשה באוטו שכוללת רדיו דיסק וארבעה רמקולים: 2 קדמיים ועוד 2 במגש האחורי של הרכב 6X9 אם אני לא טועה..בלי סאב ובלי מגבר והאמת ששומעים מצויין והיא מספיקה לי מאוד הבעיה שחסרים לי קצת באסים.

אמרו לי שה6X9 אמורים להביא באסים נחמדים אבל במציאות אפילו ברמקולים שיש לי מקדימה יש יותר באסים מהאחוריים.

ראיתי שיש למשל סאב וופר שמיועד לעבוד על ההגברה של הרדיו דיסק משהו זול שנראה לי חמוד:

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=746912

מה אתם אומרים על זה?

ואם יש צורך אז זה מה שיש לי באוטו:

רדיו דיסק - http://www.p1000.co.il/Sales/SaleDetails.aspx?AuId=7732127&came=177

רמקולים קדמיים - http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=711603

רמקולים אחוריים - http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=506275

כפי שהבנתם אני לא רוצה להשקיע בזה הרבה כסף ולהוסיף מגברים וכ'ו אלא לקנות סאב קטן שיכניס קצת באסים למוזיקה...למשל במחשב יש לי סאב וופר של 20 RMS ואני ממש נהנה ממנו ולדעתי גם הרדיו דיסק יכול לספק 20 RMS פחות או יותר.

תודה מראש.

פורסם

קודם כל ה"סאב" שאמרת זה לא סאב זב פשוט זוג קידמיים של קוונאוד.

 

אגב מה התקציב שלך.?

משהו חמוד וזול יכול להיות גם אלף שקל לסאב + מגבר. על מה אנחנו מדברים על איזה תקציב וזה רק לסאב או גם למגבר?

 

אגב לפי הרמקולים שיש לך עדיף לך מונובלוק ככה שלפחות מהסאב תוצאי את המקסימום.

פורסם

כל סאב חייב הגברה, אין פתרונות קסם בעניין הזה.

אני ממש לא ממליץ על הפתרון של רק מונובלוק לסאב ולהשאיר את שאר הרמקולים מוגברים על הרדיו דיסק, פשוט לא!.

הדבר הכי טוב שאתה יכול לעשות במגבלות התקציב והציוד שיש לך כרגע זה לקנות מגבר 4 ערוצים וסאב.

2 ערוצים מהמגבר הולכים בגישור לסאב, וב2 הנותרים תגביר את הרמקולים הקידמיים או האחוריים.

 

 

ד"א כל רשימת הציוד שרשמת שיש לך, היא איך נגיד- לא משהו, וממש לא מתוך רצון לפגוע או להתנשא.

בכסף שהשקעת היה ניתן לרכוש רכיבים טובים יותר, וחבל.

להבא כדאי שתתיעץ לפני שאתה עושה צעד בתחום.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם
כל סאב חייב הגברה, אין פתרונות קסם בעניין הזה.

אני ממש לא ממליץ על הפתרון של רק מונובלוק לסאב ולהשאיר את שאר הרמקולים מוגברים על הרדיו דיסק, פשוט לא!.

הדבר הכי טוב שאתה יכול לעשות במגבלות התקציב והציוד שיש לך כרגע זה לקנות מגבר 4 ערוצים וסאב.

2 ערוצים מהמגבר הולכים בגישור לסאב, וב2 הנותרים תגביר את הרמקולים הקידמיים או האחוריים.

 

 

ד"א כל רשימת הציוד שרשמת שיש לך, היא איך נגיד- לא משהו, וממש לא מתוך רצון לפגוע או להתנשא.

בכסף שהשקעת היה ניתן לרכוש רכיבים טובים יותר, וחבל.

להבא כדאי שתתיעץ לפני שאתה עושה צעד בתחום.

 

 

האחוריות שלו הם 40 אר אמ אס אם הוא יחבר אותם למגבר הכי פשוט שמוצאי 60 אר אמ אס על כל יציאה הוא לא ישרוף אותם.?

פורסם

תראה קודם כל קניתי את כל הרמקולים מזמן ואת הרדיו דיסק קיבלתי חינם...שקניתי את הרמקולים ידעתי שמראש אני לא אשים להם מגבר כי לדעתי חבל על הכסף.. גם אם אני אשים מגבר לרמקולים האלה עכשיו זה בכלל לא יעזור כי הם לא אמורים לעבוד עם מגבר (לקדמיים סה"כ 30 RMS ולאחוריים 40 RMS) אני לא יודע למה אתה אומר שהם לא משהו כי לדעתי שומעים בהם מצויין אני לא מחפש לשים פול ווליום אני שומע בעוצמה סבירה ככה שאפילו את אלה אני לא הכי מנצל..

בקשר למה ששמתי אתה בטוח שזה רמקולים? כי רשום שם שזה סאב וופר בקישור הנ"ל: http://www.ninja-polo.com/index.php/kenwood-kfc-1651.html

ומה זה אומר מונובלוק אם אפשר הסבר תודה.

ד"א נגיד שאני רוצה להתפשר ולקנות סאב+מגבר הכי זולים עם עוצמה ואיכות סבירה.. כמה תעלה הזכות?

פורסם

גם אם זה סאב-וופר בגודל 6.5 אל תצפה ממנו לבאס רציני,והבנתי שזה לא אז בכלל חבל על הכסף,זה לא שיש לך פה איזה סט רמקולים רציני שמוציא בגודל הזה באסים טובים.

 

מונובלוק הכוונה למגבר בעל ערוץ אחד בודד שמיועד לעבוד עם סאבוופר בדר"כ,רוב המונובלוקים גם מגיעים עם קרוסים ותווח תדרים כזה שמתאים לסאב.אני מאמין שב FAQ תמצא קצת יותר מידע כי זה ממה על הקצה רק למה הכוונה.

פורסם

ליאור,יש הרבה שיחלקו עליך,רמקולים אחוריים בהחלט לא נועדו לרעש אלא למוזיקה למי שחסר סאונד היקפי מאחורה,למרות שברוב המקרים זה מיותר ולא נחוץ,כל עוד זה לא איזה רמקול של פיוניר משולב עם קומפוננט של מורל או משהו בסגנון מקדימה,רעש זה בטח לא יוציא.

פורסם

איזה אוטו יש לך?

 

ובכלל, יכול להיות שהפאזות שלך ב6X9 הפוכות ובגלל זה אין לך באסים מהם.

 

תבדוק את זה, כי יכול להיות שאם תהפוך פאזות ברמקולים יהיו לך מספיק באסים ותוכל לחסוך לך את הסיפור של מגבר וסאב.

פורסם

יש לי מזדה 323 שנת 99

ואני לא מבין בחיבורים וכל זה..נתתי את זה למתקין מקצועי לחבר אז לא חושב שהוא חיבר הפוך.. אבל מה שמוזר שהרמקולים מקדימה הרבה יותר חלשים ומגיעים מהם יותר באסים..

בקר למגבר מונובלוק הזה.. אם הוא עובד רק על סאב וופר אז הוא גם יותר זול נכון? בכמה אפשר להשיג כזה?

פורסם
תראה קודם כל קניתי את כל הרמקולים מזמן ואת הרדיו דיסק קיבלתי חינם...שקניתי את הרמקולים ידעתי שמראש אני לא אשים להם מגבר כי לדעתי חבל על הכסף.. גם אם אני אשים מגבר לרמקולים האלה עכשיו זה בכלל לא יעזור כי הם לא אמורים לעבוד עם מגבר (לקדמיים סה"כ 30 RMS ולאחוריים 40 RMS) אני לא יודע למה אתה אומר שהם לא משהו כי לדעתי שומעים בהם מצויין אני לא מחפש לשים פול ווליום אני שומע בעוצמה סבירה ככה שאפילו את אלה אני לא הכי מנצל..

בקשר למה ששמתי אתה בטוח שזה רמקולים? כי רשום שם שזה סאב וופר בקישור הנ"ל: http://www.ninja-polo.com/index.php/kenwood-kfc-1651.html

ומה זה אומר מונובלוק אם אפשר הסבר תודה.

ד"א נגיד שאני רוצה להתפשר ולקנות סאב+מגבר הכי זולים עם עוצמה ואיכות סבירה.. כמה תעלה הזכות?

 

לפי הדגם שנתת עשיתי חיפוש מהיר בגוגל ואכן כמה וכמה אתרים מראים את זה כסאב מה שמוזר לי זה שבאתר יצרן לא מצאתי אותם בכלל ( יכול להיות שבאתר מוצגים רק החדשים ) אבל קח לדוגמא את הסירטון הזה מיוטוב שמראה שזה זוג רמקולים קדמיים כמו שכבר אמרתי לך

 

יש לי מזדה 323 שנת 99

ואני לא מבין בחיבורים וכל זה..נתתי את זה למתקין מקצועי לחבר אז לא חושב שהוא חיבר הפוך.. אבל מה שמוזר שהרמקולים מקדימה הרבה יותר חלשים ומגיעים מהם יותר באסים..

בקר למגבר מונובלוק הזה.. אם הוא עובד רק על סאב וופר אז הוא גם יותר זול נכון? בכמה אפשר להשיג כזה?

 

למען האמת המונובלוק יותר יקר ממגבר 4 יציאות ( יחסית לאר אמ אס שהוא מוצאי ) ( למה? אין לי מושג זה כבר מעבר להבנתי )

 

בדקת אולי הרדיו דיסק מכוון על יותר ווליום לרמקולים הקידמיים ולכן אתה שומע אותם יותר חזק.?

 

ולמרות שהם הורכבו אצל מתקין מקצועי תמיד ישנה האפשרות שהוא עשה עבודה חאפרית אז תבדוק את עיניין החיבורים.

פורסם

מונובלוק יקר יותר ממגבר 4 ערוצים? מאיפה זה הגיע? ממש לא בהכרך! אין שום קשר.תמיד יש ויש,אבל מונובלוק עובד עם RMSים גבוהים יותר בדר"כ זה נכון(ולכן תצרוכת החשמל בהתאם),כי הוא מפעיל בהתאם את האלמנט בעל העוצמה הגבוהה ביותר במערכת-הסאב.אבל אם תיקח לדוגמא מגבר 4 ערוצים ומונובלוק של אותה חברה ושל אותה סדרה שלה,לרוב שניהם יהיו באותו תווח מחירים,שוב זה הכל תלוי וזה לא חייב להיות תמיד כך.

פורסם

כמו ששי אמר- תמיד יש ויש.

 

תוכל לקנות מגבר 4 יציאות זבל סיני שעולנ 500 ש"ח, ולשים גם מגבר מונובלוק שעולה 1500, והפוך.

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם

אז בהתחשב ברכיבים שיש לי עכשיו אם אני פשוט רוצה שיתווספו לי יותר באסים למוזיקה איזה רכיבים אני צריך לקנות?

ואני מדבר על רכיבים פשוטים ברמה של המערכת שלי לא משהו ב10 אלף שקל

×
×
  • תוכן חדש...