Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לאדה (כנראה) בדרך חזרה לישראל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5871 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה הרכב שהובא לתקינה, 69-***-*9 זה ייבוא אישי.

כיוון שאוטו-חן עדין לא ייבואן רשמי אז לא הוקצו לו מספרים ממשרד התחבורה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

  • תגובות 83
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ואני היום ראיתי את הלאדה הזאת, לדעתי נראית נחמד.

 

הדגם הוא כמובן KALINA, אבל השם הזה לא מופיע בשום מקום על גבי הרכב, ורשום רק מס' הדגם - LADA 1117, כמו שהיה נהוג בלאדה בעבר.

1.jpg

 

 

פורסם

אם כבר, פריורה ניראית כמו דייהו נובירה משנת 2000.

 

ladaPriora1.jpg

 

800px-Daewoo_Nubira_front_20080115.jpg

 

עדיין איכשהו נראה לי שעדיף דייהו. לפחות בגלל המחיר (16000 לפי לוי יצחק, בפועל אקזמפלר שמור עולה פחות), והעובדה שהיא יכולה להגיע עם גיר אוטומטי. וכי היא תוכננה בשנות ה-90, ולא 80.

אמינות נראה לי תהיה אותו דבר. גם נוחות והתנהגות.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
ואני היום ראיתי את הלאדה הזאת, לדעתי נראית נחמד.

 

הדגם הוא כמובן KALINA, אבל השם הזה לא מופיע בשום מקום על גבי הרכב, ורשום רק מס' הדגם - LADA 1117, כמו שהיה נהוג בלאדה בעבר.

 

 

לא יודע למה, אבל גם מהמרחק שאתה צילמת, המושבים והפלסטיק של ה DASHBOARD נראים לי מאוד פשוטים וזולים. בכלל לא מזמין להתקרב מעבר לטווח הזה של ה 4 מטר.

איכסה :lol:

יואב :arrow:

פורסם

אם אתה מצליח מהמרחק הזה ובאיכות הצילום הזאת לראות את איכות הפלסטיקים והמושבים, האם תוכל באותה הזדמנות להגיד לי מה צופן לי העתיד? לפחות בשבוע-שבועיים הקרובים? :wink:

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

ועכשיו המחשבה היא לקנות או לא לקנות ניבה רק בשביל לשבור את הנבואה? :lol::twisted:

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
אם זאת היתה וולגה , אז אפשר עוד היה לדבר על זה.

ככל שאני יודע הפסיקו לייצר את 3111 שנבנה בכמויות קטנות מאוד. וולגה שמייצרים אכשיו זה אותו דגם משנות 70 אחרי מתיחות פנים אינסופיות שהוא עובר. יש גם דגם הנעה קדמית - וולגה סייבר שמהווה למעשה מיחשור של קרייזלר כלשהו.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

פס היצור של וולגה נעצר בשנה שעברה, עקב חוסר ביקוש (אפילו נהגי מוניות, שתמיד היו הלקוחות המסורתיים והנאמנים, הפסיקו לקנות אותה), ועקב חוסר יכולת של המפעל "להרים" דגם עצמאי חדש ואטרקטיבי.

 

 

פורסם

אם האוטו יימכר בזול לחברות הליסינג וההשכרה, הוא יהיה להיט גדול ויימכר בטירוף.

הצבא למשל, ייקח כמה מאות כאלה אם זה יחסוך לו טיפה כסף ויצטלם טוב יותר.

פורסם

הוולה שעדין מייצרים היא נקראת "סיבר" והיא מבוססת על הקרייזלר סיברינג הקודמת.

 

דוקא הרכב הזה יכל להמכר בארץ ולהתחרות ברכבים כמו ג'טה וסיויק.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אגב, שימו לב, שיש כאן מבנה מרכב מעניין.

 

כלומר מכונית, שמוגדרת "סופר מיני", עם 6 חלונות צד מלאים, ותא מטען, שנראה מאוד גדול.

ובכל זאת, היא יחסית קטנה וקצרה, ואי אפשר להגדיר אותה כסטיישן.

 

לא נתקלתי בשנים האחרונות במבנה כזה בשום מכונית, משהוא דומה מבחינת רעיון היה בקיא ריאו 5 דלתות דור קודם.

1.jpg

2.jpg

 

 

פורסם
הוולה שעדין מייצרים היא נקראת "סיבר" והיא מבוססת על הקרייזלר סיברינג הקודמת.

 

דוקא הרכב הזה יכל להמכר בארץ ולהתחרות ברכבים כמו ג'טה וסיויק.

ברוסיה המחיר של הסייבר מתחרה בפורד מונדאו, רנו לגונה ,VW פאסאט, מזדה6 ודומיהם.

 

זאת גם הסיבה שזה לא נמכר שם לא מי יודע מה, ונחשב בעיני היצרן לכישלון כלכלי.

 

לא נתקלתי בשנים האחרונות במבנה כזה בשום מכונית, משהוא דומה מבחינת רעיון היה בקיא ריאו 5 דלתות דור קודם.

 

אם כבר, הסטיישן מזכירה בצורתה סקודה פאביה סטיישן (הדור האחרון). בכלל, זה נראה לי כמו הטעם של בשר עוף - לא מוגדר, ולכן על כל מאכל מוזר שאנשים טועמים, אומרים "יש לזה טעם של עוף". אבל איזה טעם יש לעוף, אף אחד לא יודע.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אחרי נסיעה בלאדה כזו (לא בארץ כמובן, ובתור נוסע בלבד) אני יכול להגיד בפירוש שהרכב הזה צר,לא איכותי מבחינת פלסטיקה, צפוף מאוד לכל הכיוונים (אולי פרט לזה של הגובה- זה אינני זוכר) ובהחלט מרגיש זול בנסיעה (רעשי דרך, רוח, צמיגים).

בהחלט קיה ריו רק שאולי פחות טובה... :roll:

 

אבל במחיר הנכון היא תיהיה להיט מכירות בארץ.


×
×
  • תוכן חדש...