Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6019 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין להתקין קסנון מקורי מצמפיון לסיאט לאון FR 2008.

מישו יודע טווח מחירים?

ובנוסף האם זה יהפוך את האוטו לאוטו של "ערסים"?

פורסם

2800 ש"ח לקיט קסנון, מניסיון,

גוון 6500K הם לא מתקינים גוונים אחרים,

 

דע לך שהם מתקינים את הקסנון בחברת "רדיו מילאנו" שבבני ברק,

ומניסיון שהיה לי איתם, ההתקנה בוצעה בחפריות גמורה.

 

רק בטיפול 30000 ק"מ כשהייתה נזילה קטנה לתוך הפנס הקדמי, נדהמנו הצוות ואני להתקנה החפרית בכל הזמנים!

כנראה שמישהו שם מיהר ללכת הביתה,

 

"לא כל הנוצץ זהב", קח את זה בחשבון.

בהצלחה!

עדי

פורסם
2800 ש"ח לקיט קסנון, מניסיון,

גוון 6500K הם לא מתקינים גוונים אחרים,

 

דע לך שהם מתקינים את הקסנון בחברת "רדיו מילאנו" שבבני ברק,

ומניסיון שהיה לי איתם, ההתקנה בוצעה בחפריות גמורה.

 

רק בטיפול 30000 ק"מ כשהייתה נזילה קטנה לתוך הפנס הקדמי, נדהמנו הצוות ואני להתקנה החפרית בכל הזמנים!

כנראה שמישהו שם מיהר ללכת הביתה,

 

"לא כל הנוצץ זהב", קח את זה בחשבון.

בהצלחה!

עדי

זה לא שיהיה לי אופציה אחרת, לא?

פורסם
זה לא שיהיה לי אופציה אחרת, לא?

 

 

אני אגיד לך מה אני הייתי עושה,

אני הייתי קונה קיט Aftermarket של חברה טובה, בוש לדוגמא,

 

ככה שאתה יכול להיות רגוע מבחינת הפרעות אלקטרו מגנטיות ובעיות סינוור,

לעומת קיט סיני זול ומפתה בעל אלומת אור שמסוורת אפילו טייסים,

 

כשאתה קונה קיט מחברה בעל שם ומוניטין עולמי, אתה יודע שאתה בידיים טובות,

היות ורכבך הוא רכב בעל שנתון גבוה מאוד ובעל צורה חדישה לא תהיה לך יותר מדי בעיות עם המשטרה,

 

השוטרים משערים אוטומטית בתת מודע שלהם שהקסנון הגיע ככה מהחברה,

בכל הזמן שעצרו אותי שוטרים (מעל 17 פעם) לא דיברו איתי פעם אחת על הקסנון, זה היה נראה טריוויאלי בשבילם,

 

זה מה שאני הייתי עושה במקומך, אני מצטער עד היום ששילמתי סכום שכזה על קסנון,

ולא רוצה שתכווה גם אתה, איך אומרים "מכל מלמדיי השכלתי".

 

שיהיה בהצלחה חביבי!

עדי.

פורסם
אני אגיד לך מה אני הייתי עושה,

אני הייתי קונה קיט Aftermarket של חברה טובה, בוש לדוגמא,

 

ככה שאתה יכול להיות רגוע מבחינת הפרעות אלקטרו מגנטיות ובעיות סינוור,

לעומת קיט סיני זול ומפתה בעל אלומת אור שמסוורת אפילו טייסים,

 

כשאתה קונה קיט מחברה בעל שם ומוניטין עולמי, אתה יודע שאתה בידיים טובות,

היות ורכבך הוא רכב בעל שנתון גבוה מאוד ובעל צורה חדישה לא תהיה לך יותר מדי בעיות עם המשטרה,

 

השוטרים משערים אוטומטית בתת מודע שלהם שהקסנון הגיע ככה מהחברה,

בכל הזמן שעצרו אותי שוטרים (מעל 17 פעם) לא דיברו איתי פעם אחת על הקסנון, זה היה נראה טריוויאלי בשבילם,

 

זה מה שאני הייתי עושה במקומך, אני מצטער עד היום ששילמתי סכום שכזה על קסנון,

ולא רוצה שתכווה גם אתה, איך אומרים "מכל מלמדיי השכלתי".

 

שיהיה בהצלחה חביבי!

עדי.

תודה רבה, אבל נניח והטור כן ישאל אותי לגבי הקסנון, מתברר שהוא אינו מקורי מה קורה?

פורסם

למה אתם מצטטים אחד את השני!?

תקראו את החוקים!

 

לפותח השרשור: קיט מקורי הכולל פנסים, משפריצי מים בטמבון וכו' יעלה המון כסף.

 

אל תקשיב לעדי, קיט לא מקורי מסנוור ויגרום להורדה מהכביש.

 

ד"א רדיו מילאנו כבר לא מרכיבים קסנונים (או לפחות כך הם טוענים) מכיוון שיצאה הוראה מפורשת ממשרד התחבורה.

פורסם

נתנאל, הסתייגות קטנה מדבריך ברשותך: מה שגורם לקסנון לסנוור הוא פנסים שלא בנויים לתאורה כזו ולא זוג הקיט!

במידה וברכב יש בפנסים עם עדשות, כל מה שצריך לעשות הוא כיוון נכון של הפנסים לאחר ההרכבה וזהו.

כמובן שזה לא הופך את העניין לחוקי אבל לפחות לא מסנוור.

פורסם

כפי שנאמר, הקיטים שהורכבו ברדיו מילאנו למשל אינם מקוריים ואינם חוקיים.

אין הבדל בינהם לבין כל קיט אפטרמרקט אחר.

קיט מקורי כפי שנתנאל הסביר יעלה המון כסף.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
נתנאל, הסתייגות קטנה מדבריך ברשותך: מה שגורם לקסנון לסנוור הוא פנסים שלא בנויים לתאורה כזו ולא זוג הקיט!

במידה וברכב יש בפנסים עם עדשות, כל מה שצריך לעשות הוא כיוון נכון של הפנסים לאחר ההרכבה וזהו.

כמובן שזה לא הופך את העניין לחוקי אבל לפחות לא מסנוור.

 

גם אם יש לו עדשות, הן עדשות לאור הלוגן.

 

עדשות של HID (קסנון) ועדשות של הלוגן שונות לחלוטין אחת מהשנייה מכיוון שלהלוגן יש אלומת אור אחרת.

פורסם

יש נורות קסנון שלא מסנוורות ועליהם עיגול חרסינה שמובנה בתחילת הנורה ובכך מונע סינוור והפצת האור לאלף עזעזאל.

בכל אופן צריך לכוון את הפנסים כלפי מטה כמה שאפשר

HU : Pioneer Premier P510UB ;Amplifier Kenwood 240W RMS; Soundstream Ls692 6x9 Speakers + Comp' Image Dynamics CTX65(100RMS) ; Sub-woofer Pioneer 800Watt

פורסם

1. אין קיט מקורי של בוש..אלא רק זיופים.

2. הכי נכון לשים נורות מסוג D2S שבעלות הגוון המקורי- 4300K

3. למרות הכל..יש עדין סיכוי בהורדה מהכביש.

4. כל הנורות הסיניות למיניהן, עשויות מזכוכית רגילה..איכותם ירודה, ולכן מומלת להשתפמש בנורות פיליפס שעשויות מקווארץ' ועם תו תקן שמתאים לשימוש ברכב.

 

 

בהצלחה

ברוך

פורסם

פנס שמתאים לקסנון דווקא לא חייב להיות פרוזקטור אבל הוא חייב להיות מתאים לקסנון!

תסתכלו הונדה החדשה אין פרוזקטור אבל קסנון מקורי מהונדה

כך גם וולבו 2005 הדגמים האחרונים של ה S80 הישנה קסנון בלי פרוזקטור כך גם BMW סדרה 3

והלאה!

קסנון לא מקורי מסנוור לא משנה באיזה מצב, ומה יתן להוריד את הפנסים הכי למטה ומי יאיר את המשך הכביש שאתה נוסע בלילה!

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

×
×
  • תוכן חדש...