Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רעיון לקעקוע !!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8130 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ...

 

אני מחפש רעיונות הכי מקוריים ויצירתיים לקעקוע (מיקומו לא משנה כרגע) . שיהיה בגודל בינוני , אפשרי גם צבעוני וגם שחור-לבן , לא בע"ח או כתובות (כמו המשפטים בסינית...) .

אפשרי יצורים,רקעים וכל העולה על דעתכם .

 

כמו כן , אם אפשר המלצות למכוני קעקועים באזור המרכז .

 

תמונות , כמובן , יתקבלו בברכה .

 

לדוגמא (להפעיל דימיון...) , חשבתי על משהו בסגנון חור\קרע שחור שממנו יוצאות זוג ידיים (סטייל גולום\סמיאגול) שכאילו נתפסות בגוף כדי למשוך עצמן החוצה , כאילו השד הקטן שיושב אצל כל אחד מאיתנו :lol: וזה סתם בהרהור זריז ...

 

אולי נקעקע דיוקן של ה-106 :wink:

 

אז יאללה , להפציץ ברעיונות .

 

עידו.

...*106GTI*...

!!! That's The Way I Like It

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קעקע את הרכב שלך או הלוגו של היצרן שייצר את רכבך.

 

אני יודע שזה מה שאני הייתי עושה :wink:

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

OK , אני אשקול ...

 

ההממממם ...

 

NOT

 

:lol::lol::lol:

 

יאללה , קצת רצינות ... זה לא צחוק . נתקעים עם זה לכל החיים וצריך שזה ייתפס חזק ...

...*106GTI*...

!!! That's The Way I Like It

פורסם
OK

יאללה , קצת רצינות ... זה לא צחוק . נתקעים עם זה לכל החיים וצריך שזה ייתפס חזק ...

 

 

זאת הסיבה שאני בחיים לא אעשה קעקוע. אני פשוט יודע שעד שיגמרו לצייר לי אותו, אני ארצה אחד אחר :roll:

פורסם

אולי איזו חיה שנוגסת בעור שלך עם דם וכל מיני ורידים ובשר חשוף?

אם יבוצע כהלכה יכול לצאת לא רע בכלל.

 

אני רציתי לעשות קעקוע אבל לא היה כסף,עכשיו שיש כסף אני לא רוצה כבר קעקוע (שנתיים אחרי)

אני מקווה שאתה שלם עם ההחלטה לקעקע את עצמך.

פורסם

פשוט אל תעשה קעקוע ימאס לך ממנו לאחר מספר שנים מנסיון מר של הרבה מאוד מקורבים

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם
פשוט אל תעשה קעקוע ימאס לך ממנו לאחר מספר שנים מנסיון מר של הרבה מאוד מקורבים

 

ממש לא נכון. אם אתה עושה קעקוע שמסמל משהו בעיניך ולא סתם ציור מעפן אז לא תצטער עליו...

אם אתה בא בגישה של "נתקעים עם זה לכל החיים" אז עדיף לא לעשות.

פורסם

כמו כן , אם אפשר המלצות למכוני קעקועים באזור המרכז .

 

אמנם לא במרכז, אבל באילת יש את הסטודיו של רז, שנחשב לטוב בארץ.

רוב הציורים שם הם יצירות שלו, אתה יכול לקפוץ לשם מתישהו בחופשה, ולבחור משהו מהציורים שלו. המחירים יחסית יקרים - אבל האיכות בהתאם...

 

עצה קטנה - לפני שאתה בכלל מתכוון לעשות קעקוע, תהיה בטוח בעצמך שאתה לא תתחרט ואל תקשיב לאנשים אחרים שאולי יגידו לך לבחור בציור אחר - תבחר בדיוק מה שאתה רוצה ואוהב!

 

ודווקא יהיה נחמד לקעקע את הסוס הצוהל של פרארי או את השור של למבורגיני... :p

בהצלחה,

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

אהלן עידו.

 

אני נושא 5 קעקועים.מתוכם 3 גדולים ושניים קטנים.4 עשו לי אצל אייל ב"טרייבל" בדיזינגוף סנטר.אני מצרף לינק שיש בו תמונה שלי (עם הטוסטוס הקודם של דויד) שתראה את איכות העבודה.

 

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=29065&highlight=%F4%F8%E5%E9%F7%E8

 

הקעקוע הנ"ל מגיע עד לצוואר שלי.אין לי כוונה לחשוף את כולו....כי עם כל הכבוד- אני לא רוצה מישהו עם אותו הדבר.... :lol:

 

שנית- ידידי- אם אתה מחפש רעיונות לקעקוע באינטרנט-אז תרד מזה.

 

קעקוע זה לא מדבקה של מסטיק בזוקה.זה לא יורד לכל החיים.

 

אם אתה רוצה עצות מאנשים באינטרנט,או שאתה מתכוון לבחור משהו סתמי,רד מזה.אתה תמצא את עצמך עם איזה ציור דבילי שהיתה לו משמעות עבורך כשהיית צעיר או שאר שטויות.בקיצור-עזוב את זה.

 

לקעקועים יש משמעות וזה לא דבר שמוציאים מאיזה אלבום או הולכים לפי עצה בסגנון "תעשה סוס של פרארי".

 

 

בקיצור-תחשוב טוב טוב לפני זה.

 

 

נ"ב: זה גם כואב....

 

 

 

עוד כמה שבועות אני עושה את מס' 6.זה יהיה באמת משהו מיוחד.חברה שלי מציירת אותו והיה לנו שניים זהים באותו מקום.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

יש בראשון את מורנו בפסג' חיים,אמור להיות לו גם סניף בת"א-לפי הבנתי הוא אחד הטובים בתחום וראיתי בחנות תמונות של כל מיני מפורסמים שהצטלמו עם קעקועים שהוא עשה להם.

 

שאלה קצת לא קשורה: תומר,ריבוי הקעקועים שלך לא הפריע לך להתקבל לשום עבודה ?

הבנתי שזה דווקא די משפיע על הסיכויים.

פורסם

קצת הערות והארות....

א. רז הוא בהחלט לא מספר אחד בארץ!!!! יש את סייקו טאטו בדיזנגוף שזכה במקום ראשון בתחרות עולמית למקעקעים והוא ללא ספק מקום ראשון בארץ ובין הטובים בעולם.

ב. קעקוע לאו דווקא כואב לכל אחד...תלוי באיזור ובסף הכאב של כל אחד.

ג. בתל אביב מומלצים : ג'ובינו משינקין (אבל בתנאי שהוא עובד ולא אחד העובדים שלו)

ד. זה לא לעניין לשאול אנשים לגבי קעקוע בשבילך. קעקוע צריך להתאים לאופי שלך ולא סתם תמונה יפה.

ה. על גופי 7 קעקועים....מצורפת תמונה לדוגמא... :wink:

HPIM0103.JPG

פורסם

אין לי חבר אחד שלא מצטער שעשה קעקוע.

 

 

 

 

ויש לי חברים מקועקעים.

 

 

 

רון.

-ואם כבר אתה ממשיך עם הרעיון, יש לי שני דברים לומר לך :

1. אל תבחר את הקעקוע שלך דרך האינטרנט, זה אתה עושה אותו לא CARSFORUM.

2. אכן, סייקו מדיזנגוף הם NUMERO UNO של הקעקועים בארץ, אני התרשמתי לטובה גם מהבחור שישב בתחנה מרכזית החשדה בתל אביב, אבל לא החאפר מקומה 3 אלא זה שישב שאחת הכניסות (אולי מורנו?). ולז'ובינו יצא סתם שם לא מוצדק. (הידע הוא מחברים כמובן שקעקעו את עצמם ואמא שלי. ) -

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ


×
×
  • תוכן חדש...