Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6026 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רנו מגאן 2001 דור ראשון נחשב רכב לא אמין.

הדור השני בתחילת דרכו גם הוא היה בעיתי.

הבנתי (ולא מנסיון)שהמגאן שופר ב2007 ודגמי 2007-2008 נחשבים אמינים.

לעינינו -כמו שרובם אמרו לך...תתרחק.

באיזה תקציב אתה רוצה לקנות רכב מה הדרישות?משפחתי? סופר מיני?

מה חשוב לך ביותר אמינות? נוחות? מהירות?

ספר לנו וניתן לך עיצה

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם

אוטומטית או גיר רגיל ? יש הסטוריית טיפולים מסודרת ?

(אם גיר רגיל - הייתי מתקדם אולי הלאה. אם גיר אוטומטי - הייתי מבקש סיבוב התרשמות ואם נראה ונשמע תקין - מתחיל בבדיקה במכון גירים. הנתון של קילומטראז' נמוך, הוא טוב כשלעצמו, אך ייתכן בלאי בגיר בנסיעות שרובן עירוניות).

alfa 156 2.5.

פורסם

תודה, אבל אני מבולבל אין לי כיוון קבוע

מחפש מציאה וזה בעייתי. התקציב 30000 שיהיה רכב עם קילומטראז נמוך יחסית לשנתון ו אוטומט

פורסם
שמורה. כדאי או להתרחק כמו מאש? נהיה לי סחרחורת מהתלבטות הרוב אומרים לא מומלץ

 

המגאן בשנים האלו היה קטסטרופה. עוד לא יצא לי להכיר בעל מגאן מהשנים האלו שלא אכל מרורים מהרכב.

תקלות מעצבנות שעולות אלפי ש"ח עם גיר ששובק חיים כמעט על בסיס שנתי.

אני לא הייתי רוכש.

 

אגב, כמו שנכתב כאן, כמה קומות מעלי, מגאן 2007-2008 מראה אמינות מפתיעה. אין תקלות ידועות כרגע.

פורסם

אז ההורים של אשתי הם היחידים שמרוצים ממגאן 2003 אוטומטית עם 115 אלף ק"מ.

לא היו בעיות גיר או תקליות שעלו אלפי שקלים.

הדבר היחיד שהיה - החלפת מעריכי הצתה (אופייני למגאן).

מה שכן - הם ממשיכים לטפל במוסך מורשה היבואן, שזה סיפור יקר מדי (לדעתי).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אז ההורים של אשתי הם היחידים שמרוצים ממגאן 2003 אוטומטית עם 115 אלף ק"מ.

לא היו בעיות גיר או תקליות שעלו אלפי שקלים.

הדבר היחיד שהיה - החלפת מעריכי הצתה (אופייני למגאן).

מה שכן - הם ממשיכים לטפל במוסך מורשה היבואן, שזה סיפור יקר מדי (לדעתי).

 

קרוב משפחה רכש רנו מגאן 2003 ישירות מהחברה. הרכב מטופל מיומו הראשון במוסך המרכזי. הכל מתועד.

3 פעמים הוא שיפץ את הגיר (פעם אחת במהלך האחריות). 5 פעמים הוחלפו מנגנוני החלונות. בלם היד נתקע.

בעיות חשמל מוזרות שאפילו המוסך המרכזי הרים ידיים ונכנע ללא קרב.

לחמותי היה מגאן 2005. מטופל בדייקנות במרכזי. הרכב היה כמעט כל חודש מושבת במשך 3 ימים. הכל מתועד. במכירת הרכב היא העדיפה להפסיד 25%, העיקר להיפטר מהרכב.

לאחד מהעובדים שלי יש מגאן שנת 2000. עד היום הוא הוציא למעלה מ15,000 ש"ח על תיקונים. במרכזי.

אמנם זה לא מדגם מייצג, אך משיטוטי הרבים מאוד בין המוסכים (אני דוקטורנט למכונות) הדעה היא חד משמעית - לא לרכוש מגאן מהשנתונים הללו.

 

נראה לי כעת שהסיבה שכתבתי את ההודעה ברורה.

פורסם

אני מכיר כמה וכמה אנשים שהיו להם- ועדיין יש להם מגאנים.



נכון, הגיר האוטומטי לא מאריך חיים ונראה לי שאורך החיים שממוצע שלו הוא באיזור 120-150 אלף ק"מ, בהחלט לא מבריק.

אבל אני חושב שבני ישראל היו קצת מתרעמים אם היו יודעים שלזה אתה קורא מרורים.

 

המגאן מכונית טובה.

היא נוחה, מרווחת, בטיחותית מאובזרת לא רע וזולה מאוד.

אחזקתה כנראה תהיה יותר יקרה מטויוטה קורולה מאותו שנתון, רק יש לקחת בחשבון שקורולה עולה לפחות פי 1.5 אם לא כפול ונופלת מהרנו בכמה בכמה פרמטרים.

 

אם הק"מ אמיתי והאוטו מטופל, תתמקח קצת על המחיר וקנה את הרכב.

קח בחשבון רק שאין לדעת מתי ישבוק הגיר (לאבא שלי למשל היתה מגאן 2001 שנמכרה עם 250000 ק"מ ללא שיפוץ גיר וכמעט ללא תקלות, והיא לא הייתה היחידה).

 

פורסם

אני מכיר כמה וכמה אנשים שהיו להם- ועדיין יש להם מגאנים.

 

 

 

 

נכון, הגיר האוטומטי לא מאריך חיים ונראה לי שאורך החיים שממוצע שלו הוא באיזור 120-150 אלף ק"מ, בהחלט לא מבריק.



אבל אני חושב שבני ישראל היו קצת מתרעמים אם היו יודעים שלזה אתה קורא מרורים.

 

המגאן מכונית טובה.



היא נוחה, מרווחת, בטיחותית מאובזרת לא רע וזולה מאוד.

אחזקתה כנראה תהיה יותר יקרה מטויוטה קורולה מאותו שנתון, רק יש לקחת בחשבון שקורולה עולה לפחות פי 1.5 אם לא כפול ונופלת מהרנו בכמה בכמה פרמטרים.

 

אם הק"מ אמיתי והאוטו מטופל, תתמקח קצת על המחיר וקנה את הרכב.



קח בחשבון רק שאין לדעת מתי ישבוק הגיר (לאבא שלי למשל היתה מגאן 2001 שנמכרה עם 250000 ק"מ ללא שיפוץ גיר וכמעט ללא תקלות, והיא לא הייתה היחידה).

 

 

חבר, אין לי מילה רעה אחת על הבטיחות והנוחות של המגאן. המגאן הציל את חייו של העובד שלי לשעבר.

חוקרי התאונות מהמשטרה טענו שברכב אחר הוא היה נהרג בוודאות. העובד שלי לשעבר יצא ללא פגע. הרכב - טוטאל לוסט.

כמו שכתבתי לפני כן, מגאן מהשנתונים המאוחרים יותר הינו רכב נהדר.

הבעיה היא בשנתונים המוקדמים. כמו בכל דבר בחיים, יש שחור ולבן וגם אפור.

פורסם

2001 הוא הדגם לאחר מתיחת הפנים של דור 1.

אני דווקא קיבלתי את הרושם שהוא דגם יותר אמין מהשנים הראשונות של הדור ה-2 (2004 ומעלה).

אני גם מצאתי אותו יותר מספק לנהיגה גם אם פחות מעודן מהמגאן 2.

 

לאבי היו 3 מגאנים דור ראשון (מתוכן 2 הגיעו ל250 אלף ק"מ) ואחת דור 2 שהגיעה לכ120 אלף ק"מ, כולן היו אצלו מהניילונים.

אין ספק שהדור 2 שרדה הכי גרוע מכולן (כולן טופלו באותו מוסך).

 

אני לא עושה אידליזציה למגאן, ואני יודע שההיא רחוקה משלמות.

ועם זאת אני חושב "להתרחק כמו מאש" היא ממש עצה לא נכונה.

שיב לב לק"מ ותתחשב במחיר של הרנו.

כמובן שיש לקחת בחשבון את הקושי במכירה בעתיד, זה לא אוטו לשנה-שנתיים.

 

צבע זה גם עניין של זוית תאורה.....

פורסם

מה הכוונה ב"מכונית שמורה" ??? מכונית שלא עברה התעללויות על הכביש ולא ראתה מוסך ?

קילומטראז' נמוך לא אומר כלום אלא כמה דאגו למכונית. כל מכונית צריכה להגיע למוסך לטיפולים שגרתיים ואם הייתה הזנחה בנושא זה יכול להפוך לבעיה אחרי כמה שנים.

אם המגאן קיבלה טיפול כמו שצריך, אני חושב שהצעד הבא הוא לבדוק היסטוריה של המכונית ומה המצב שלה. כמו שאתה קורא כאן יש מקרים לא מעטים שהמגאן מצויינת לאורך שנים. אני מניח שזה לא עניין של מזל כמו סוגיית הטיפול במכונית.

פורסם

אם המכונית מליסינג תזהר מאד.

אם המכונית שמורה - תבדוק היטב עד כמה שמורה. אני יודע שיש מגאן שנוסעות מצויין אבל לך תדע מה ההיסטוריה בלי לבדוק את זה היטב. בשורה התחתונה כשקונים רכב משומש צריכים לבדוק היטב היטב את הקנייה. אל תתקמצן או תתעצל על כל בדיקה אפשרית לפני הקנייה - לא קונים חתול בשק.

×
×
  • תוכן חדש...