Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6022 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

שמתי לב שהרכב מתחיל לסוע בהילוך שני ואת זה הסקתי כי הסחיבה חלשה בהילוך D

לעומת התחלת נסיעה בהילוך LOW שנותן סחיבה פי 5 יותר חזקה

אם אני מעביר ידנית והאוטו סוחב יפה זה אומר שהגיר תקין אבל אולי הפיקוד לא נכון ?

 

 

האם צריך להחליף גיר או שזה תיקון קטן ?

כמה עולה לדעתכם ?

 

תודה

דודי

פורסם

בסוויפט יש יחידת בקרה אלקטרונית של הגיר, שיושבת מתחת ללוח שעונים.

 

עם הזמן ההחלמות שם נפתחות, וזה גורם לתופעה בדיוק כמו שתארת.

 

לאחר החלפת יחידת הבקרה, הכל מסתדר.

 

היה את זה בסוויפט שלי, ואצל עוד כמה אנשים מהפורום.

 

אגב, שים לב טוב, האוטו מתחיל בהילוך שלישי, ולא בשני.

 

תנסה לספור החלפות הילוכים, ותראה, שאין בכלל החלפות. האוטו מתחיל בהילוך שלישי, ונוסע ככה כל הזמן.

 

 

אני לפני כמה שנים, שילמת די יקר על היחידה הזו (סביב ה 1000 ש"ח), אבל אם הולכים ישירות למי, שמשפץ אותן, יעלה יותר זול.

 

רפי לין נתן פעם פרטים של בחור מתל אביב, שמשפץ את היחידות האלו, אולי הוא יכול לתת שוב.

 

 

עריכה - אל תלך עם הבייה למוסך כללי. במוסך כללי, ישר יציעו לך להחליף גיר.

 

במכון גירים, לעומת זאת, מאבחנים את הבעיה הזאת תוך 2 דקות, עם רב מודד פשוט.

 

 

פורסם

תודה רבה אכן הרכב מתחיל לסוע בהילוך 3 ואין שום החלפה

אני אבדוק כמה זה עולה

אני די בהתלבטות כי אני רוצה למכור את הרכב אז האם כדאי לתקן או להוריד במחיר?

פורסם
חבל שלא עדכנת את התיקון הנדרש בשרשור הזה, זה היה מקל על העניינים.

 

כן, שכחתי לעדכן.

 

אם אתה יכול להוסיף להודעה האחרונה שם קישור להודעה שלי פה עם פיתרון הבעיה, אבל בלי להקפיץ את השירשור ההוא, יהיה נחמד.

 

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הנושא קצת ישן

מצטער על ההקפצה.

 

הבעיה קיימת אצלי גם דפיקה בגיר בשילוב לR והתחלה בהילוך שלישי,וכמו כן מה שגורם לצריכת דלק משונה קצת.

 

אשמח אם תוכל לפרט איך פתרת את הבעיה,אצל מי ועלות הנזק?

 

בתודה מאור

פורסם
קודם נכנסים למוסך או מכון לשיפוץ תיבות אוטומטיות לאבחון, אחרי זה יודעים מחירים מה התקלקל וכמה עולה לתקן.

 

תוספת קטנה..

להכנס למוסך או מכון שמכיר אותך וזה תנאי כל יעבור,כי מי שאין לו סובלנות ללקוח ואינך בטוח בו עלול לשלוח את הלקוח באוטובוס ולומר לו לחזור בערב והגיר יהיה משופץ,ולכן...לא הייתי ממהר לשלוח את הבחור למכון כלשהו,הראייה לכך היא תשובת הגולש שטוען שיש הלחמות שנפתחות בפנל.

 

ככלל,לא למהר למכונים,אלא לשמוע את הפורום,יש כאן אנשים שיודעים את כל השטיקים ויש להם רצון לעזור.

 

הנה כאן גשו לבדוק קודם את ההלחמות וגם אחרי כן לא לרוץ עדיין למכון.

 

אני גם מאוד ממליץ לשמוע פורומים נוספים בחו"ל,זאת אחרי שמיציתם את כל הפורומים בארץ.

 

אפשרויות הטריקים בגיר אוטומטי נראות ודומות מאוד ל BODY VALVE של הגיר,אין ספור מחילות ומעברים....

פורסם

לא שולל לחלוטין את מה שכתבת רק כדאי שנדע, התעסקות חובבנית בגיר אוטומט עלולה לגרום לנזקים גדולים יותר והסיכוי לכך קיים כמו המחילות של יחידת השסתומים בתיבה...

 

בנוסף, כמות המידע השגוי ומוטעה שאני מוצא בפורומים בארץ ובחו"ל, גם רב כמו מחילות והמעברים ב...הבנת את הרעיון.

 

מה שהחבר'ה יודעים בפורומים בעלי המקצוע יודעים כבר מזמן ולכן, מנקודת מבט שלי, בעל מקצוע תמיד עדיף, במיוחד אם מדובר בדיאגנוזה ראשונית שלעיתים לא עולה כסף.

פורסם
לא שולל לחלוטין את מה שכתבת רק כדאי שנדע, התעסקות חובבנית בגיר אוטומט עלולה לגרום לנזקים גדולים יותר והסיכוי לכך קיים כמו המחילות של יחידת השסתומים בתיבה...

 

בנוסף, כמות המידע השגוי ומוטעה שאני מוצא בפורומים בארץ ובחו"ל, גם רב כמו מחילות והמעברים ב...הבנת את הרעיון.

 

מה שהחבר'ה יודעים בפורומים בעלי המקצוע יודעים כבר מזמן ולכן, מנקודת מבט שלי, בעל מקצוע תמיד עדיף, במיוחד אם מדובר בדיאגנוזה ראשונית שלעיתים לא עולה כסף.

 

אני לא מקבל את הקביעות הללו,ברור שחובבן צריך להיות זהיר במעשיו,אך כיום בישראל צריך להיות שבעתיים זהיר ולהשתדל למקסם את חוות הדעת כולל ההצלבות.

זה נושא לפרק מיוחד שיכול להיות מרתק אם היה נפתח בקארס פורום,עד כדי כך מרתק שהוא יעקוף את כולם במספר הצפיות בו.

 

אל תשלול את הרעיון לפתוח מחלקה כזו בקארס פורום,למרות ניגוד העניינים הבולט שבו.

פורסם

עם עובדות אני לא מתכוון להתווכח, בטח לא איתך, כבעל המקצוע אני עד לנזקי חובבנות על בסיס קבוע, כולל חובבנות מצד בעלי מקצוע, לצערי.

יש מקרים שבעלי רכבים באים למוסך עם דיאגנוזה ברורה, לאחר שעשו מחקר בפורומים, התייעצו עם חברים וירטואלים בהתכתבות וכו', כאשר בפועל מתגלה בסוף שהם ממש לא קרובים לעניין, זה מגיע למצבים שהלקוח מבקש ממך לבצע בדיקות או החלפות חלקים מיותרות מבלי לאפשר לנו זמן לאבחון התחלתי - בסיסי. זה לא קורה הרבה אבל זה קיים היום יותר מאשר בעבר.

 

המחקר ואיסוף המידע הוא חשוב וחיובי אבל חשוב לדעת מה לקחת ומה לא ואת "החוש" הזה אין לכל גולש, בטח שנדרש גם רקע טכני, אחרת בכלל הולכים לאיבוד.

 

אוסיף שדיונים בסגנון כבר עלו למכביר בפורום הזה ואני וחנן (ג'יפולוג) מכבים בהם לרוב.

 

לגבי הנקודה האחרונה שהעלית, לא הבנתי אותך לגבי המחלקה בפורום... אולי תחדד ?

×
×
  • תוכן חדש...