Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6043 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

אני מחפש מוסך טוב לאודי 80 הישנה שלי (לטיפולים בעיקר). האוטו ישן ולכן צריך מישהו עם סבלנות שיעבוד איתו לאט לאט.

 

בעבר היה לי VW, ויש לי נסיון לא רע עם מוסך סגול בכרמיאל - רק שהמחירים שלהם גבוהים. הם גם לא מורשי אודי, רק VW.

 

למישהו יש המלצה למוסך טוב שלא שוחט במחירים? (זה לא חייב להיות מוסך מורשה יבואן, רק אחד שיש לו נסיון עם רכבים כאלה).

 

תודה

פורסם
טבריה זה גם נחשב ?

 

 

זה קצת רחוק, אבל אם זה מוסך ממש טוב והמחירים טובים זה יכול להיות רלוונטי.

 

מה אתם חושבים על צ'מפיון בחיפה? המחירים שלהם באמת מאוד גבוהים כמו שאומרים?

פורסם

יש את מוסך רון במרכז הארץ, הוא נחשב אחד הטובים אם לא הטוב ביותר ל- VAG .

ויש את מוסך שמוליק בצ'קפוסט, גם הוא לא מורשה, אבל נהגי מוניות אוהבים אותו (לי אין ניסיון איתו)

פורסם
לא נראה לי שיש מוסך שמורשה לפולקסווגן אבל לא לאודי.

 

 

יש.

 

תכנס לאתר צ'מפיון מוטורס ותראה בעצמך.

פורסם
יש את מוסך הצפון שהוא מורשה אודי.

 

חיפשתי באינטרנט ואני מניח שהכוונה היא למוסך בנצרת? (הנרי וג'ורג' דור) ?

 

איך הם? מבחינת מקצועיות ומחירים?

פורסם

מבחינת מקצועיות הם די בסדר, למרות שעשו פעם פשלה עם הרכב שלי.

המחירים לדעתי סבירים יחסית למוסך מורשה, מומלץ להתקשר לנציגי שירות של המוסך שיתנו לך הצעת מחיר.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם
מבחינת מקצועיות הם די בסדר, למרות שעשו פעם פשלה עם הרכב שלי.

המחירים לדעתי סבירים יחסית למוסך מורשה, מומלץ להתקשר לנציגי שירות של המוסך שיתנו לך הצעת מחיר.

 

תודה רבה

פורסם
זה קצת רחוק, אבל אם זה מוסך ממש טוב והמחירים טובים זה יכול להיות רלוונטי.

 

מה אתם חושבים על צ'מפיון בחיפה? המחירים שלהם באמת מאוד גבוהים כמו שאומרים?

 

מוסך ג'ורג' בבעלות ג'ורג' בנדלי, מחזיק בעצמו אוודי 80.

046715920 בקש את ג'ורג'

!you ate today? thanks to the farmer

חימושניק פנתר הוא חימושניק מאלתר!

פורסם

יש לי עוד מוסך טוב בשבילך.. ואפילו יש לו אוודי ישנה במוסך. מוסך מ.נ מול לב המפרץ ברחוב המוסכים. מוסכניך נשמה מטפל בהרבה חיפושיות ובכלל אוודי ופולסווגן . מאהר.048419577

ח חי חיפ חיפו חיפושי חיפושית שלי שלי:)

×
×
  • תוכן חדש...