Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6064 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבקש המלצה על מגבר SQ 4 ערוצים לפחות 4X100

 

תקציב: 500$ כולל מיסים ומשלוח או לחילופין 1900 ש"ח פתוח ליד שניה.

 

הסט שיוגבר:

 

הרץ היי אנרג'י 130RMS יוגבר פסיבית.

הרץ ES300, התנגדות 4 אוהם ו350RMS

 

תודה רבה!

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם

אם תמתך קצת את התקציב,אז תוכל לקנות סלסטרה FA475X

גם הרץ EP4X, לא סגור על המחיר שלו,אבל תוכל לברר את המחיר אצל תומקאר

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם

לא יכול למתוח את התקציב, גם ככה מתחתי אותו מעבר לגבול יכולתי ואני אכנס לחובות אצל אמא:-P

 

דבר שני, ביקשתי לפחות 100X4

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם

חברה וואטים זה לא הכל בחיים, אתה רוצה וואטים תקנה פיוניר 130000W

מה עוד שהסלסטרה הוא 4X90 ב14 וולט, נתוני היצרן מדברים על 4X75 ב12וולט

 

גם הDLS CA41 איכותי למחיר שלו אם כי גם הוא חלש לטעמך:

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=519229

 

 

מגברי SQ בתקציב הזה וגם בעוצמה הזאת די קשה למצוא.

אם תמתח קצת את התקציב את יכול להביא DLS A4, כבר בכמה רמות מעל:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=291525

 

תדבר עם הבחור (אלי) אני בטוח שהוא יבוא לקראתך.

 

 

אלי

 

פורסם

עקרונית ההתלבטות היא כזאת:

 

סלסטרה FA475X

הייפוניקס אולימפוס

פניקס גולד XENON 200.4

אודיסון LRX4.1 שכרגע לא נראה באופק מבחינת יד שניה/איביי

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם

תצא מההצהרה של הSQ כי היא לא נכונה.

 

רוצה מגבר 4 ערוצים של 100 ? ב2000ש"ח?

בארץ אתה יכול לקנות את הסאן-דאון SAX-100.4D.

 

בחו"ל אתה יכול למצוא עוד כמה בקטגוריה.

כמו המגבר הזה:

נקמיצ'י PA4100 ב400 דולר:

http://cgi.ebay.com/Nakamichi-PA-4100-Amp-New-4-Ch-800-Watt-SQ-Amplifier_W0QQitemZ110449392203QQcmdZViewItemQQptZCar_Amplifiers?hash=item19b74bfa4b

 

או שתקנה שניים כאלו : PPI הדגם זהDCX-500.2- כל אחד עולה 200 דולר.

http://cgi.ebay.com/PRECISION-POWER-PPI-DCX-500-2-2-CH-500W-AMPLIFIER_W0QQitemZ260494965449QQcmdZViewItemQQptZCar_Amplifiers?hash=item3ca6b5bac9

כל אחד נותן 2*125 וואט RMS.

 

בקיצור, הבנת את הרעיון:).

under construction..

פורסם

+1

ב2000 שח מגבר SQ ו100 וואט לערוץ אין.

 

כמו שאמרתי תמתח קצת את התקציב ותוכל לקנות מגבר שיהיה בכמה רמות מעל כמו הDLS שציינתי למעלה

או הTRU S44 ראיתי עכשיו שיש עליו מבצע ממש יפה של 2800 שח. שווה כל אגורה, הוא די UNDER RATED אני מאמין

שהוא מתקרב למה שאתה רוצה.

 

 

אלי

 

פורסם

אני לא יודע אם אתה תאהב את זה אבל.. יש מגבר עכשיו למכירה zapco i4100 נותן 100 לערוץ בגישור נותן 300..

עכשיו מישהו מוכר אותו ב 1500 שקל.. המגבר הזה הוא של zapco זה שם ברמה אני חושב.. זה מגבר מסדרה הנמוכה שלהם אבל הוא עדיין נותן תמורה מאוד למכיר ביד 2..

מערכת בבניה!!! HU: אלפיין 9855.

מגבר: AUDISON LRX 4.1K. מונו: AUDISON LRX 400.1 קומפוננט:CS 265 Rainbow P Vanadium Cross בהרצה! אחוריים: רמקול קואקסיאלי סאב: עדיין לא התקבלה החלטה! חיווט/rca: גם של מי אם לא AUDISON!

פורסם

הזאפקו הוא מהסדרה הנמוכה, לא קיבלתי המלצות טובות ממנו לעומת מה שאני מחפש, מה שכן, הפייז RS4 נראה לי אקטואלי מתמיד

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם

האופוס מגבר מעולה. 2!!!

אבל עם יש לך את היכולת לתת בתקציב עליה קלה.

לכיוון של ה2800.

נכנסים לך מגברים מעולים לאזור התקציב

גנסיס סדרה III. מגבר 4 ערוצים מעולה.

XETEC P-4.

AUDIO SYSTEM F4-600III

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

×
×
  • תוכן חדש...