Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6079 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ב"יעוץ ברכישת רכב" לא קיבלתי התייחסות, מקווה שאולי פה אקבל תשובות.

 

מדובר על בדיקה שעשתה חב' הליסינג. מן הסתם אני אקח את הרכב לבדיקה שלי, אבל רציתי לקבל חוות דעת ראשונית.

סרן קידמי ומערכת היגוי : לתקן זווית היגוי

 

שילדה ומרכב-ליקויים בעלי משמעות נמוכה: תיקוני פחחות וצבע מפגיעות בגוף המרכב צד ימין/דופן אחורי,סף תחתון ובדלתות, הוחלפו חלקי מרכב מחוברים בברגים, תיקון פגיעות בחזית.

ליקויים בעלי משמעות שולית- פגיעות ומעיכות מרכב תחתון, תיקוני פגיעות בפגושים, סימני פירוק/החלפה

 

צמיגים- צמיג אחורי ימני שחוק.

 

בבדיקה בשירשורים מצאתי דעות לכאן ולכאן בעיקר לגבי "פגיעות מרכב תחתון" ו - "הוחלפו חלקי מרכב"

 

אודה מאוד לחוות דעת והסבר.

פורסם

רכב זה עבר תאונה משמעותית בצד ימין, וכנראה אחת נוספת (לפחות) בחזית. המשמעויות בד"כ הן שמבנה הרכב עבר טראומה ועלול להיות פחות קשיח במקרה של תאונה.

בקש את ההיסטוריה שלו (הם מחוייבים לתת לך לפי החוק) ותבדוק אילו תאונות היו, איפה עבר טיפולים וכמובן האם הטיפולים נעשו בחלקים מקוריים/איכותיים (גם אם בוצע במוסך מורשה, זה לא מבטיח חלקים מקוריים/איכותיים).

בהצלחה.:-)

1972 Mustang converyible 351c

1977 Corvette T-top 350

פורסם
רכב זה עבר תאונה משמעותית בצד ימין, וכנראה אחת נוספת (לפחות) בחזית. המשמעויות בד"כ הן שמבנה הרכב עבר טראומה ועלול להיות פחות קשיח במקרה של תאונה.

בקש את ההיסטוריה שלו (הם מחוייבים לתת לך לפי החוק) ותבדוק אילו תאונות היו, איפה עבר טיפולים וכמובן האם הטיפולים נעשו בחלקים מקוריים/איכותיים (גם אם בוצע במוסך מורשה, זה לא מבטיח חלקים מקוריים/איכותיים).

בהצלחה.:-)

 

ראשית תודה על התגובה,

מדובר ברכב מניו קופל, עד כמה שידוע לי הרכבים לא מטופלים במוסכים מורשים ולגבי החלפים לא היתי מהמר שהלכו על הטוב ביותר. ספר טיפולים יש ואני אראה מה בדיוק תוקן.

לגופו של עניין האם שווה לבדוק רכב כזה במכון ? האם מכון בדיקה שאני אקח אליו את הרכב יוכל להכווין אותי בדיוק עד כמה הפגיעות משמעותיות או לא?

אציין שהפרמטרים היבשים של הרכב- ק"מ, מחיר עונים לי מאוד לדרישות, ובנוסף, למרות שיש תחושה שהשוק "מוצף" בפוקוסים - זה רחוק מלהיות מדויק. מצד שני אני לא רוצה לקחת רכב שיש לו פגיעות משמעותיות.

תודה.

פורסם

לדעתי, כפי שבדרך כלל קורה, הבדיקה שאתה תיזום - תראה תוצאות שלא יהיו יותר טובות ממה שהעלית כאן.

ז"א - נקודת ההתחלה לא יותר טובה (וכנראה גם יותר גרועה).

הייתי חוסך במקרה הזה את הכסף לבדיקה מטעמי, ועובר לרכבים אחרים.

פוקוס לקניה, הינו רכב די נפוץ, גם מליסינג, וגם מפרטי.

alfa 156 2.5.

פורסם

שלום לפותח השירשור,

 

קודם כל לדעתי אם תלך לבדיקה מיוזמתך למכון על פי בחירתך, תגלה אולי חוות דעת יותר גרוע מזו של הליסינג.

 

לכן, לדעתי לא כדאי לך לקנות את הרכב, הן מכיוון שעבר תאונות, הן מכיוון שהוחלפו חלקי פח שונים, והן בגלל שיש היום מבחר כל כך ענק ועוד במיוחד מחברות ליסינג שעכשיו מתחילות לשחרר רכבים.

 

חפש משהו יותר טוב, לפחות ללא פגיעות ותאונות כאלו. אני בטוח שתמצא.

VW Passat V6 2.8 L 4Motion

פורסם

החלטתי לרדת מהרכב המדובר בהמצלתם הטובה של חברי הפורום והמלצות נוספות.

דיברתי עם החב' - אני אלך להעיף מבט על רכב עם קצת יותר קילומטרז, אך לטענתם הבדיקה שלו יצאה תקינה לגמרי מעבר לתיקוני צבע שוליים.

נקווה שמשם תבוא הישועה ומן הסתם אחזור להתיעץ.

שוב תודה.

פורסם
ב"יעוץ ברכישת רכב" לא קיבלתי התייחסות, מקווה שאולי פה אקבל תשובות.

 

מדובר על בדיקה שעשתה חב' הליסינג. מן הסתם אני אקח את הרכב לבדיקה שלי, אבל רציתי לקבל חוות דעת ראשונית.

סרן קידמי ומערכת היגוי : לתקן זווית היגוי

 

שילדה ומרכב-ליקויים בעלי משמעות נמוכה: תיקוני פחחות וצבע מפגיעות בגוף המרכב צד ימין/דופן אחורי,סף תחתון ובדלתות, הוחלפו חלקי מרכב מחוברים בברגים, תיקון פגיעות בחזית.

ליקויים בעלי משמעות שולית- פגיעות ומעיכות מרכב תחתון, תיקוני פגיעות בפגושים, סימני פירוק/החלפה

 

צמיגים- צמיג אחורי ימני שחוק.

 

 

אודה מאוד לחוות דעת והסבר.

 

שוב שלום,

הלכתי לקבל הצעה לרכב נוסף כאשר בקשתי רכב שנחשב יחסית "נקי"

קיבלתי הצעה לרכב עם ק"מ סביר ביותר (קצת יותר מהקודם) והרי תוצאות הבדיקה של חב' הליסינג:

 

סרן קידמי ומערכת היגוי - לתקן זוויות היגוי

 

שילדה ומרכב-ליקויים בעלי משמעות נמוכה: תיקוני פחחות וצבע מפגיעות מרכב סביב (שונה מהקודם), הוחלפו חלקי מרכב מחוברים בברגים.

ליקויים בעלי משמעות שולית- פגיעות ומעיכות מרכב תחתון, תיקוני פגיעות בפגושים, סימני פירוק/החלפה

 

(החב' אכן רוצה קצת יותר כסף)

 

אודה מאד להתייחסות נוספת לגבי הבדיקה הנ"ל.

פורסם

1) כאן זה לא הפורום הנכון לשאלות כאלו.

2) חבל על הדיונים, תעשה בדיקה עצמאית ותגלה כי כל ההערכה של הרכב תהיה שונה לחלוטין ולכן אין מה לדון כעת בהערכות של חברת הליסינג.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6079 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...