Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה סיויק LS שנת 2006 זה רכב כדאי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6089 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אוטו מאוד מפנק,אמין.בקיצור מומלץ מאוד.לגבי דלק למרות סל"ד נמוך(בנסיעה של 130 קמ"ש 2.5 סל"ד)אוטו לא הכי חסכוני אלה ממוצע 1 ל10-10.5

ועוד דבר.מוזר שזה פחות מהמחירון.רכב במצב שלו(כמו שפרסמת)לפחות מחירון.תבדוק טוב למה

 

הרכב עבר תאונה אמנם קלה אבל עדיין תאונה, מישהו נכנס בו מאחור בחלק השמאלי, הוא החליף פנס אחורי וטמבון.

גם מקדימה יש לו דפיקות חניה כאלו, זה דברים שכן אמורים להוריד מהערך, אני לוקח בשיקול כי אני אחד שאכפת לו מאיך שהרכב נראה ואכשאקח לפחחות זה יעלה לי לא קצת לסדר את ה"מכות" שיש לו.

 

בכל מקרה טוב :)

פורסם
לא מבין למה התכוונתה שאמרתה " הונדה אני יודע " כל הרכבים מתקלקלים

לדעתי ביחס לסטנדרט זה רכב מעל הסטנדרט אבל אל תצפה ליותר מזה

 

התכוונתי לזה שאני יודע שהונדה זה אמין, אבל עדיין רציתי לשמוע חוות דעת של אנשים כאן.

פורסם

עוד דבר חשוב ששכחתי לשאול זה מבחינת חלקים, טיפולים וכו'... כמה יקר העסק?

נגיד אני יודע שמראות לרכב הזה עולות יקר, מה לגבי חלקים למנוע, טיפולים שנתיים במוסך וכו'?

פורסם

מהניסיון שלי עם כמה רכבים אין פרופורציה בן חלקים לבין מחיר הרכב

דווקא ברכב יפני שמחירו ההתחלתי זול חלקי חילוף ופלסטיקה יקרים מאוד

×
×
  • תוכן חדש...