Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1526 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חזרתי היום מהמוסך ונתבשרתי שהלך לי הגיר (סיאט קורדובה, 2001, אוטומטי). המוסכניק הציע לי לשפץ אותו ב-5000 ש"ח (כולל מע"מ), אבל גם זה המון בשבילי.

פונה אליכם בבקשה להמליץ לי (אם אתם מכירים) משפץ גירים של סיאט במחיר זול יותר ושאפשר לסמוך עליו.

תודה.

פורסם

יש באיזור התעשייה ברחובות (נחושתן 4 רחובות) מכון הנקרא "אורטוב גירים אוטמטיים",

המכון מנוהל על ידי ארז, בחור מקצועי אמין ורציני , מעבר למכון עצמו שנחשב לבין הטובים בארץ יש להם גם מחסן ענק עם הרבה מאוד סוגי גירים משופצים, חדשים מיבוא ומפירוק, כמו כן תמיד קייימת האפשרות לשפץ את הגיר שלך.

המחיר סביר מבחינת הסכום אך מבחינת העבודה אתה יכול להיות שקט, מדובר באדם מקצועי ביותר שאפילו בעלי מוסכים ומכוני גירים אחרים מתקשרים להתייעץ איתו.

לאחר ששיפצתי את הגיר של הפולקסווגן שברשותי במכון גירים קלוקל באיזור כפר סבא ולא הייתי מרוצה,

הלכתי אליו לקבל חוות דעת משום שלא הייתי מרוצה ממכון הגירים בכפר סבא רציתי שתיהיה ברשותי אסמכתא במידה שהגיר יתקלקל שוב.

הוא ביצע לי בדיקה ממוחשבת ובמקביל ערך נסיעת מבחן, כיוון לי את דוושת הגז (מה שלא עשה לי המכון שלו שילמתי 4500 ש"ח עבור הגיר) ושלח אותי לניקוי מצערת לאחר שהמכון בכפר סבא ניסה להניא אותי להחליף בית מצערת לחדש בתואנה שהבעיות מתחילות משם.

לדעתי עדיף לשים גיר חדש או משופץ, לא בהכרח משתלם לשפץ את הגיר שלך,

למיטב זכרוני אני חושב שהוא מעניק אחריות לשלושה חודשים.

אם אתה מתכוון לשמור את הרכב עוד שנה-שנתיים עדיף שלא תחפש את הזול כי בעניין הזה המחיר הוא בדרך כלל נגזרת של רמת העבודה, ההשקעה והחלקים האיכותיים יותר.

לסיכום אני ממליץ לך בחום, אפילו רק כדי לקבל חוות דעת והצעת מחיר, לא תצטער.

http://www.kaliber818.com/Gears.html

 

גירים

ארז 054-423-0022

פורסם

דיפדפתי באתר שלהם :shock:

 

מנוע מיבוא ב2500 ש"ח לפיג'ו 205 !!!!!

 

האם זה נשמע לכם הגיוני ? איך בכלל משתלם להם ?

 

שיפוץ ראש יכול לעלות כפול מזה .

 

מנוע לרכב

מנוע מיבוא TU פג'ו 1.4

מנוע + פירוק + הרכבה

רק 2500 ש"ח

 

כל החלפת מנוע כוללת:

  • החלפת רצועת תזמון (טיימינג)
  • החלפת משאבת מים
  • ניקוי רדיאטור מים
  • פילטרים, שמנים ופלגים.

במסגרת החלפת המנוע תנתן אחריות לשלושה חודשים למנוע ולהתקנה

HONDA CIVIC LS

פורסם
דיפדפתי באתר שלהם :shock:

 

מנוע מיבוא ב2500 ש"ח לפיג'ו 205 !!!!!

 

האם זה נשמע לכם הגיוני ? איך בכלל משתלם להם ?

 

שיפוץ ראש יכול לעלות כפול מזה .

 

מנוע לרכב

מנוע מיבוא TU פג'ו 1.4

מנוע + פירוק + הרכבה

רק 2500 ש"ח

 

כל החלפת מנוע כוללת:

  • החלפת רצועת תזמון (טיימינג)
  • החלפת משאבת מים
  • ניקוי רדיאטור מים
  • פילטרים, שמנים ופלגים.

במסגרת החלפת המנוע תנתן אחריות לשלושה חודשים למנוע ולהתקנה

הכל תלוי ברמת החלפים , תוצרת וכדומה..

אני מניח שאם זה זול יחסית לא מדובר בחלקים מקוריים אלא בתואמים

פורסם

בכל זאת ללא חלפים זה עדיין מאדדדדדדדד זול.

 

אני קונה ערכת טיפול לרכב שלי הכל מחברה טובה ומוכרת בסה"כ 200 ש"ח .

 

אבל אני מדבר על מחיר מנוע מיבוא כולל התקנה ואחריות .

HONDA CIVIC LS

פורסם

שמעתי לא פעם המלצות בפורום על בחור בשם "ספי" בעל מכון לגירים בפ"ת, ובחלק מהמקרים הוא זיהה תיקון קטן במקום שאחרים הספידו את הגיר, אם אתה מהמרכז שווה לנסות.

המשפט הבא הוא אמת,

המשפט הקודם הוא שקר !

פורסם
יש באיזור התעשייה ברחובות (נחושתן 4 רחובות) מכון הנקרא "אורטוב גירים אוטמטיים",

המכון מנוהל על ידי ארז, בחור מקצועי אמין ורציני , מעבר למכון עצמו שנחשב לבין הטובים בארץ יש להם גם מחסן ענק עם הרבה מאוד סוגי גירים משופצים, חדשים מיבוא ומפירוק, כמו כן תמיד קייימת האפשרות לשפץ את הגיר שלך.

המחיר סביר מבחינת הסכום אך מבחינת העבודה אתה יכול להיות שקט, מדובר באדם מקצועי ביותר שאפילו בעלי מוסכים ומכוני גירים אחרים מתקשרים להתייעץ איתו.

לאחר ששיפצתי את הגיר של הפולקסווגן שברשותי במכון גירים קלוקל באיזור כפר סבא ולא הייתי מרוצה,

הלכתי אליו לקבל חוות דעת משום שלא הייתי מרוצה ממכון הגירים בכפר סבא רציתי שתיהיה ברשותי אסמכתא במידה שהגיר יתקלקל שוב.

הוא ביצע לי בדיקה ממוחשבת ובמקביל ערך נסיעת מבחן, כיוון לי את דוושת הגז (מה שלא עשה לי המכון שלו שילמתי 4500 ש"ח עבור הגיר) ושלח אותי לניקוי מצערת לאחר שהמכון בכפר סבא ניסה להניא אותי להחליף בית מצערת לחדש בתואנה שהבעיות מתחילות משם.

לדעתי עדיף לשים גיר חדש או משופץ, לא בהכרח משתלם לשפץ את הגיר שלך,

למיטב זכרוני אני חושב שהוא מעניק אחריות לשלושה חודשים.

אם אתה מתכוון לשמור את הרכב עוד שנה-שנתיים עדיף שלא תחפש את הזול כי בעניין הזה המחיר הוא בדרך כלל נגזרת של רמת העבודה, ההשקעה והחלקים האיכותיים יותר.

לסיכום אני ממליץ לך בחום, אפילו רק כדי לקבל חוות דעת והצעת מחיר, לא תצטער.

http://www.kaliber818.com/Gears.html

 

גירים

ארז 054-423-0022

 

סליחה אבל זה קישקוש! זה נשמע כמו תגובה "מטעם" ופרסום מס' הטלפון בפורום בעיני הוא מגמתי זאת על מנת לאפשר פניות למכון של ארז.

 

ו אגב - 3 חודשי אחריות זה פרק זמן לא סביר לשיפוץ גיר באלפי שקלים - הרבה מכונים נותנים אחריות ל - 6 חודשים לפחות.

 

אני עם אודי A4 מודל 96, הגיר יצא משיפוץ אצל ארז לפני שנה וחצי, הרכב שלי נמסר לו ע"י מוכר הרכב כך שלא אני בחרתי בו ולא אני שילמתי את עלות השיפוץ. (7000 ש"ח)

הגיר יצא ממנו עם בעיות לרוב, החלקות הילוכים, משיכת הילוכים, ו"בעיטות". עוד באותה תקופה חזרתי מס' פעמים לארז אך תמיד הוא טען כי יש בעיה במנוע ולא בגיר... בדקתי אינספור פעמים את המנוע, וכל מכונאי ב - 5 מוסכים לפחות טען שהבעיה היא בגיר ולא במנוע.

עד לאחרונה ארז התנער ועודנו מתנער מאחריות בטענה שזו לא בעיה שלו והיום הוא כבר מודה כי יש בעיה בגיר אבל התיקון שלה יעלה לי כסף וזאת עבור: החלפת חיישנים, החלפת מוח גיר, החלפת שסתומים, ועוד... כל זאת עד פתרון התקלה, מה גם שהוא בחוצפתו דורש תשלום על העבודה והחלקים בעוד שמהיום הראשון שהרכב יצא ממנו ובאחריות - הוא יצא עם גיר לא תקין.

 

מלבד זאת, הוא לא נחמד כפי שמציירים אותו פה, - הוא איש חסר סבלנות, המשדר המון לחץ סביבו.

צר לי אבל אני קורבן שלו... הגיר באוטו שלי גמור! וזה בסה"כ פחות מ - 25000 ק"מ, שכאמור מהקילומטר הראשון הגיר לא היה תקין לאחר השיפוץ שלו.

 

היזהרו והישמרו לבל תיפלו קורבן גם אתם.

  • מעניין 1
פורסם

בוא נשפוט כל מקרה לגופו, אני התרשמתי לטובה ולחיוב הן מהנכונות לעזור והן מהשירות האדיב,

את שאני אומר אני אומר מתוך ניסיון אישי, אני לא שם למטרה לקדם מוסכים כאלו או אחרים אני פשוט רוצה להמליץ כי אני יודע כמה קשה למצוא בעלי מקצוע טובים וכמובן אמינים אז אני עושה את זה בשמחה..

פורסם

יניב ממכון גירים בסגולה (שותף של ספי) עשה לי עבודה מעולה בסיטרואן שלי, הואוטו נוסע מעולה. מחיר הוגן ויחס אדיב מאוד!

ממליץ בחום!

פיאג'ו 2020, MP3 500

יונדאי סנטפה, 2014

פורסם
בוא נשפוט כל מקרה לגופו, אני התרשמתי לטובה ולחיוב הן מהנכונות לעזור והן מהשירות האדיב,

את שאני אומר אני אומר מתוך ניסיון אישי, אני לא שם למטרה לקדם מוסכים כאלו או אחרים אני פשוט רוצה להמליץ כי אני יודע כמה קשה למצוא בעלי מקצוע טובים וכמובן אמינים אז אני עושה את זה בשמחה..

 

חבר, עזוב שטויות...

כתבתי כדי להזהיר מפני מכון הגירים הזה!

אני נפלתי איתו - וחזק!

ושים לב, פתאום צץ לו אתר שהוא מוצג לנו הגולשים, כחברה אחת המעניקה שרותים תחת קורת גג אחת...

כך נוצר הרושם כי מדובר במשהו אחר וגדול...

מה לעשות.. אני "נעקצתי" ע"י מכון הגירים הזה, ולצערי אני מספר זאת לכולם על מנת למנוע את מפח הנפש שאני עברתי, עם זאת ייתכן ובאמת מה שכתבת הוא תמים, רק שקשה לי לקבל זאת בפרט שציינת כתובת בתחילת הדברים ויתירה מכך , הוספת גם את מס' הטלפון הסלולרי של בעל המכון.

 

מכל מקום אני מאחל לך כל טוב והצלחה.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
יש באיזור התעשייה ברחובות (נחושתן 4 רחובות) מכון הנקרא "אורטוב גירים אוטמטיים",

המכון מנוהל על ידי ארז, בחור מקצועי אמין ורציני , מעבר למכון עצמו שנחשב לבין הטובים בארץ יש להם גם מחסן ענק עם הרבה מאוד סוגי גירים משופצים, חדשים מיבוא ומפירוק, כמו כן תמיד קייימת האפשרות לשפץ את הגיר שלך.

 

אני עשיתי שיפוץ גיר אצלו לפני כחצי שנה ועכשיו אני מחפשת שוב מקום בו אני יכולה לתקן את הגיר.

כשפניתי אליו נאמר לי שהאחריות על עבוsה שעליה שילמתי לא מעט כסף היא לשלושה חודשים בלבד. כך שאם הגיר הלך שוב אחרי חמישה חודשים זו לא בעיה שלו.

 

בעיקרון אחרי ששילמתי את כל הכסף הזה די מאכזב לדעת שיש אחריות רק על שלושה חודשים. אני מרגישה שעבדו עלי. אם הוא חשב שאני אחזור אליו או אמליץ לאחרים הוא טועה. בדיעבד מתברר שהוא עשה את אותו הדבר גם לשכן שלי. נתן אחריות של שלושה חודשים ואחרי פחות מחצי שנה הגיר שוב התקלקל.

×
×
  • תוכן חדש...