Jump to content

גשמש

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי גשמש

  1. אני עשיתי שיפוץ גיר אצלו לפני כחצי שנה ועכשיו אני מחפשת שוב מקום בו אני יכולה לתקן את הגיר. כשפניתי אליו נאמר לי שהאחריות על עבוsה שעליה שילמתי לא מעט כסף היא לשלושה חודשים בלבד. כך שאם הגיר הלך שוב אחרי חמישה חודשים זו לא בעיה שלו. בעיקרון אחרי ששילמתי את כל הכסף הזה די מאכזב לדעת שיש אחריות רק על שלושה חודשים. אני מרגישה שעבדו עלי. אם הוא חשב שאני אחזור אליו או אמליץ לאחרים הוא טועה. בדיעבד מתברר שהוא עשה את אותו הדבר גם לשכן שלי. נתן אחריות של שלושה חודשים ואחרי פחות מחצי שנה הגיר שוב התקלקל.
×
×
  • תוכן חדש...