Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6127 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני גם שונא להמליץ להחליף רכב, אלא אם כן יש לך 20 אלף שקל להשקיע והמון יצר הרפתקני.

 

יהיה לי הרבה יותר מ-20 אלף! ויצר הרפתקני זה כל מה שמניע אותי...!

אני אמרתי הרי שלהחליף את ה-206 לא בא בחשבון!

 

לדעתי שווה לבדוק אם אפשר להשתיל את המכלולים של מנוע ה16V לתוך הבלוק של ה8V, וכך לחסוך בירוקרטיה. למנוע ה16V יש פוטנציאל שיפורים יפה.

אפשר בבקשה קצת לפרט על זה? זה בינתיים ניראה לי התשובה הכי קרובה לשאלה שלי...

 

לדעתי,

עדיף לך לקנות איביזה מוגדשת או משהוא דומה, אתה לא בכוון עם הרכב הזה למה שאתה מחפש, חבל על השקעה, תחליף ושפר רכב שמתאים לך יותר.

 

נתן.

הרכב הזה לדעתי מתאים לי ביותר מכיוון שאני לא בראש שהרכב מוגבל מאיזו שהיא בכינה, כן בהתחלה הוא יהיה קצת מוגל מהבחינה של החוק... אבל לאחר כמה זמן שיהיה לי כבר אוטו אחר ליום יום לאחר מכן לא תיהיה לי שום הגבלה לא כספית ולא כלום.

 

אז אני מבקש דיי אם התשובות של התחליף אוטו ותילמד לינהוג ותשפר בהתחלה בלמים וכדומה... דבר יחידי זה שאני לא יודע עדיין אולי בכל זאת עדיף לי לקחת GTI אבל זה אני רוצה לנסות כמה שיותר לעקוף את זה וכבר הסברתי למה.

×
×
  • תוכן חדש...