Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו ליאונה 93 (DL) - מאיצה באיטיות ותחשת חוסר סחיבה


Platinum
שימו לב! השרשור הזה בן 5283 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מבקש את חוות דעתם של המבינים בעניין לגבי בעיית סחיבה.

 

הרכב הוא סובארו ליאונה 93 1600 ידני. כיוון שאני עובד באזור חיפה, הרכב נוסע כל יום מנתניה לחיפה וחזרה (כ120 ק"מ).

 

הבעיה בה אני מבקש את עצתכם היא שהרכב מאיץ בכבדות/איטיות, הדבר מורגש במיוחד בעת הצורך להאיץ ממהירות של 80-90 קמ"ש וגם בהאצה מ 0-90 קמ"ש.

בנוסף, בקטעי דרך בהם יש עליות קלות אני מרגיש שהרכב מאבד כח ולא סוחב כמו שצריך.

 

קשה לי להאמין שזו בעיה הקשורה לקרבורטור כיוון שזה עבר טיפול בידיו האמונות של צביקה בפברואר. צריכת הדלק היא 1:15 בבין עירוני, ניתן ללמוד מכך שאני נוהג רגוע ולא חסיד של "לחיצות".

 

נתונים נוספים שאולי קשורים או יכולים לעזור

1. כשהמנוע חם, הוא מתניע "בנגיעה" אך כשהוא קר - יותר קשה להניע אותו

2. לאחר התנעה של מנוע חם "בנגיעה". נורות הטעינה ונוזל הבלמים דולקות עמומות וכבות לאחר ליטוף של דוושת התאוצה.

3. הרכב קצת רועד בתחילת נסיעה בעת שחרור המצמד.

4. לעיתים רחוקות מאוד (באופן מאוד לא עקבי) קרה לי שבעת האצה בעליה או משיכת הילוך במישור סל"ד המנוע עלה ללא קשר למהירות הנסיעה (כנראה החליק). זה קרה פעמיים בלבד במהלך פברואר-מרץ. אני לא מרגיש שהמצמד מחליק במהלך נסיעה.

5. הרכב לא מעשן ולא נראה שהוא צורך שמן (אני מוסיף מעט שמן לעיתים רחוקות, אך לרכב יש גם נזילת שמן קטנה שכנראה היא הגורם לצריכה)

6. צביקה הסב את תשומת ליבי לכך שהמפלג מסובב כמעט עד קצה מהלך הכיוון שלו ואמר שזו אינדיקציה שהמפלג פורק בעבר.

7. הרכב עבר כמעט 150,000 ק"מ. אני מקפיד על טיפולים בזמן. מאז הטיפול בקרבורטור המנוע עובד עגול.

 

אם אין כיוונים ספציפיים לטיפול בבעיה, האם יש בדיקת מחשב/סורק שניתן וכדאי לעשות לרכב? האם בדיקה כזו יעילה?

היכן ניתן לבצע בדיקה כזו באזור נתניה?

 

תודה מראש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 200
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

צביקה, אתה ודאי זוכר שציינתי בפניך את הבעיה ואתה שללת בעיית קרבורטור כיוון שזה עבר טיפול לא מזמן {עדיין לא עברו 10,000 ק"מ מאז טיפול הקרבורטור}. ניסית לעזור {ואני אסיר תודה על כך} באמצעות קידום הצתה, אך עדיין הבעיה בעינה.

אשמח לשמוע ממך כאן או בה"פ על הדרכים בהם אתה חושב שתוכל לפתור לי את הבעיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין לא עברו 10,000 ק"מ מאז טיפול הקרבורטור

 

משהו לא ברור... איך לא עברו 10,000 ק"מ מאז פברואר (6 חודשים) אם בשבוע הרכב נוסע 120 ק"מ כפול 5 ימים (לפחות) שהם 600 ק"מ בשבוע (כ 2400 ק"מ בחודש, כ 14,400 ק"מ ב-6 חודשים וזה רק מנסיעות יום-יומיות).

 

?

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שכדאי לך קודם כל לעשות זה ללכת למכונאי שיכוון לך את הקלאץ' .

בקשר למנורות : תבדוק שיש מספיק נוזל בלמים, ושרצועת האלטרנטור לא רפויה,

וסתם הערה כללית אני מניח שעוד הרבה דברים ורקו אצלך ברכב רק אתה לא יודע את זה , אין סיבה להתרגש, העיקר שזה יעבוד כמו שצריך.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משהו לא ברור... איך לא עברו 10,000 ק"מ מאז פברואר (6 חודשים) אם בשבוע הרכב נוסע 120 ק"מ כפול 5 ימים (לפחות) שהם 600 ק"מ בשבוע ?

 

התשובה פשוטה, בין החודשים 3/2009 ו 7/2009 לא עבדתי.

החל מתחילת 7/2009, התחלתי לעבוד שוב בצפון.

 

ESTK, תודה על תגובתך. לא חסר נוזל בלמים והרצועה מתוחה. הנורות דולקות רק לאחר התנעת מנוע חם וכבות מיד ברגע שלוחצים מעט גז. כשעוזבים את הדוושה לאחר שנותנים גז פעם אחת, הן אינן חוזרות לדלוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פלטיניום שלום רב !

חשדי במפלג שלא מורכב בצורה נכונה, יש לפרק את המפלג ולהושיבו במקומו.

וכן יש לבדוק קלאץ בתחילת דרכו להחליק.

צור קשר טלפוני וקבע תור בשעות הבוקר ובעייתך תבדק ותטופל, בהתאם לממצאים שיתקבלו.

אני שולל מכל וכל בעיות בקרבורטור.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדוק את מתח הטעינה תחת עומס,גם אצלי בסובארו התופעה שלפני שהאלטרנטור קרס היתה שהנוריות דלקו חלש בסרק,זה גם יכול להשפיע על ההצתה ועל הסחיבה במיוחד אם אתה עם מזגן ואורות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנורות לא דולקות בקביעות. כבר כתבתי שרק לאחר התנעת מנוע חם שנדלק בנגיעה ללא לחיצה על דוושת התאוצה, הנורות נשארות דולקות עמומות אך כבות לחלוטין לאחר שלוחצים טיפונת גז ולא חוזרות לדלוק לאחר שמניחים למנוע לחזור לסיבובי סרק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדוק טעינה ומצבר.

תבדוק גם מה מצב הקטבים שלו.

ובקשר לסחיבה זה יכול להיות מה שצביקה כתב בעיית כיוון במפלג.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התופעה תמיד מתחילה ככה ובסופו של דבר הדיודות באלטרנטור נפרצות ונשרפות .האלטרנטורים המשופצים של הליאונות לא מחזיקים יותר משנתיים שלוש וכדאי שתבדוק בכ"ז טעינה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לבדוק את מצב הקלאץ', כיוון הצתה, כיוון קרבורטור,משאבת דלק,פילטר דלק,מסנן אוויר,חוטי הצתה,פלאגים ובדיקת קומפרסייה.

 

לאחר כל הבדיקות האלו יהיה ניתן לדעת מהי הבעיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צביקה ופלטינום שלום,

 

מתי בוצע החלפת פילטרי דלק בפעם האחרונה? איזו הצתה יש ברכב?

האם יש באפשרותך לצלם את מיקום הבורג בתושבת המפלג?

האם ישנם אילו שהם קרטועים או גמגומים קלים בנסיעה או בעליה? האם ישנם בקפיירים? אפילו קלים, ניתן לשמוע כאשר המנוע מונע ואתה מקשיב לאגזוז מחוץ לרכב בהילוך סרק.

שווה בדיקה להסתכל בבית פילטר האוויר ומתחתיו ולראות אם כל צינורות הוואקום והנשמים מורכבים כמו שצריך.

 

אין צורך לעבור לדלק 98 כפי שנרשם כאן. גם אם זה יעזור אפילו בקצת זה רק פלסטר ולא טיפול ממשי לבעיה קיימת.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ארז שלום רב !

הרכב עובד כמו שעון שוויצרי.

אין בק פיירים .

מסנני דלק נבדקים על ידי או מוחלפים לפי הצורך, (הטיפול בוצע לפני כחצי שנה כידוע לך), אינני יודע מה מצבם היום.

אין לי אפשרות טכנית ומקצועית לבדוק טעינה, וזה לא תפקידי.

הערתי למאיר על בעיית המפלג כחשוד כלא יושב במקומו, עוד בזמן הטיפול, ושלחתיו לחשמלאי רכב, לשינוי המיקום, אך הדבר לא בוצע עד היום, בנוסף יש חשד לקלאץ מחליק, כידוע אבחון תקלות ברכב, דרך מסך המחשב, הוא לא צעד יעיל, ובנגוד להשקפותי המקצועיות.

המלצתי לו להגיע אלי, לאבחנה נוספת, ולשינוי מיקומו של המפלג, מאיר שואל באם יש ציוד לאבחון , והוא מהסס , להכנס להוצאות על מנת לסדר את הבעייה לדבריו, וזאת בהודעה פרטית, מכאן אני נמנע מלהתערב, ומעדיף לשלוח אותו לחשמלאי רכב.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5283 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...