Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו ליאונה 93 (DL) - מאיצה באיטיות ותחשת חוסר סחיבה


Platinum
שימו לב! השרשור הזה בן 5284 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לקרוב משפחה שלי יש סובארו DL 93' ידנית עם 275.000 שעושה לו 1-10/11 והוא נוסע רגוע ביותר.

הנתונים פה לא הגיונים איך 1-15 בDL?

 

אני לא יודע להסביר את זה, אבל אם אני מתדלק עד שממש נשפך דקל מהמיכל, נוסע 580 ק"מ שמהם 99% הם בכביש בינעירוני במהירות שיוט של 95 קמ"ש בערך ואז מתדלק שוב עד שנשפך דלק ממש ויוצא שתידלקתי 37 ליטר אז יוצא שצריכת הדלק היתה 1:15.67

 

זו לא צריכה קבועה, לעיתים הצריכה מעט יותר גבוהה (1:15) ופעם אחת היתה גם 1:16.

אני לא יודע באיזו מהירות מומלץ לשייט בסובארו בכדי לקבל תצרוכת דלק אופטימאלית.

 

אם אני מסנה לסחוט כח מהמנוע, צריכת הדלק עולה פלאים.

אם אני נוסע יותר בעיר, צריכת הדלק עולה בהתאם.

 

אגב, גם אני נהג רגוע ביותר. בלי קשר לעובדה שאני מרגיש שהסובארו שלי לא תמיד ששה לטפס למהירות של 110 ודי נוטה להרעיש כאות מחאה. כבר קרה לי מספר פעמים שיצאתי לעקיפות, והרכב סירב בעקשנות לעבור את ה 100 קמ"ש.

 

למיטב הבנתי ממה שנאמר לי עד כה, צריכת הדלק הטובה אמורה להעיד שהמנוע במצב טוב.

 

אגב, חשוב לי להדגיש שאני לא שומע את המצמד מחליק, ואני יודע לזהות את ההחלקה כשהיא מתרחשת לפי עליית הסל"ד ללא קשר למהירות הנסיעה בפועל.

 

עובדה נוספת, לפני שצביקה טיפל בקרבורטור, צריכת הדלק בנסיעה בינעירונית היתה 1:13.2 בממוצע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 200
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

התיאור שלך לגבי חוסר הכח בהאצה והעובדה שאתה אומר שהרכב לא מטפס ל100+ בקלות די מחזירה אותי לחשד על מערכת ההצתה.

ומכיוון שאתה נוסע רגוע לטענתך, ונוסע במהירות -+95 קמ"ש בנסיעה בין עירונית אז עדיין ניתן להבין שצריכת הדלק אצלך אמורה להיות טובה מאוד למרות הבעיות שתארת.

שווה בדיקה העניין הזה, אני לא רוצה לעורר פה שדים של שרשורים אחרים בנושא, אבל אין סיבה שעם רכב כמו שלך לא תגיע למהירויות גבוהות בהרבה אם תצטרך.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין סיבה שעם רכב כמו שלך לא תגיע למהירויות גבוהות בהרבה אם תצטרך.

 

פעם אחת הגעתי עם הרכב קרוב ל120, זה היה במישור מעט משופע למיטב זכרוני. אני לא חושב שהרכב (לפחות שלי באופן ספציפי) מסוגל לעבור את המהירות הזו.

וגם אם כן, אני לא מרגיש מספיק בטוח ברכב הזה במהירות כזו. המשקל העצמי הקל שלו מונע ממנו להישאר יציב מספיק לטעמי, ויש לי ילדה בבית שאני רוצה מאוד להמשיך לגדל :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא התכוונתי בהערתי לגבי כך שתוכל לקרוע את הכבישים עם הרכב, פשוט להדגיש את העובדה שאין בעיה בסובארו תקינה לנסוע במהירות 100 קמ"ש ומעלה ללא בעיה מיוחדת.

הרכב מתקשה להגיע למהירות 120? לא תקין כלל ומחזק את טענותיך לכך שהרכב לא נוסע כראוי.

האם תופעות אלו התחילו לאחר הטיפול האחרון ב140K או נמשכות זמן רב?

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא נוהג להגיע למהירויות של 120 קמ"ש באף רכב בו אני נוהג, אבל יכול בהחלט להעיד שהבעיה היתה קיימת לפני הטיפול.

אגב, בקיץ שעבר, לפני הטיפול של צביקה בקרבורטור, נסעתי יום אחד לחיפה עם מזגן פועל והרכב לא הצליח לעבור את ה90 קמ"ש.

 

לפני מספר שבועות נסעתי שוב בכביש החוף לחיפה עם מזגן, האוטו עבר את ה90 קמ"ש.

אני לא טיפוס של מזגנים, אוהב לנסוע ולהרגיש את הרוח. מכאן גם צריכת הדלק הנמוכה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב !

מעיניין לעיניין באותו עיניין.

התבקשתי על ידי בעל סובארו זהה שנת 92, הילוכים ידניים, לערוך סקר בנושא תצרוכת דלק בסובארו DL, בשנתונים זהים 92 או 93, והשאלה הנשאלת האם תצרוכת דלק של 1:10, בסובארו זה בהלוכים ידניים , במהירות שיוט של 110 קמ"ש, עם מזגן, האם התצרוכת סבירה.

יש לציין שהרכב לאחר נקוי קרבורטור, כאשר לפני הנקוי, תצרוכת הדלק בנסיעה זהה, היתה 1:9 !

אשמח לשמוע חוות דעת של בעלי רכב זהה בלבד, כדי לתת אינדקצייה בנושא!

כמובן שכל דעה בנושא, גם לא מבעלי רכב זהה, תתקבל בברכה.

תודה מראש.

צביקה

 

שלום

אני זה שהתקשר לצביקה ושאלתי אותו על התצרוכת דלק, אחרי הטיפול נסעתי לטיול בצפון כך שכל הנסיעות היו בין עירוניות עם מזגן

סה"כ 600 ק"מ ולא היה שינוי אלה אפילו הרכב לא האיץ ובקושי סחב,

אבקש את המלצתכם מה לעשות, יש בפני שני ברירות

1.ללכת למקום שבו ביצעתי את השיפוץ ושיטפל ברכב כמו שצריך

או לדרוש את כספי בחזרה ואם לא יענה לדרישתי אפרסם את הסיפור בפורומים הרלוונטים וכן אתלונן עליו באיגוד המוסכים

3.לשכוח מהכסף וללכת לצביקה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב !

מישהו יכול לתרום מניסיונו ומהידע שלו, על מנת לענות לשאלה מעלי.

כל תשובה , אבחנה והארה, תתקבל בברכה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב !

האם תצרוכת דלק של 1:10, בסובארו זה בהלוכים ידניים , במהירות שיוט של 110 קמ"ש, עם מזגן, האם התצרוכת סבירה.

יש לציין שהרכב לאחר נקוי קרבורטור, כאשר לפני הנקוי, תצרוכת הדלק בנסיעה זהה, היתה 1:9 !

אשמח לשמוע חוות דעת של בעלי רכב זהה בלבד, כדי לתת אינדקצייה בנושא!

כמובן שכל דעה בנושא, גם לא מבעלי רכב זהה, תתקבל בברכה.

תודה מראש.

צביקה

 

השאלה המתבקשת הראשונה לדעתי היא, מה צריכת הדלק של הרכב הנ"ל באותם תמאים אך ללא מזגן?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב !

בוא נמתין למגיב.

אני מניח שמזגן גוזל, בין קילומטר וחצי עד שתים, כך שתצרוכת הדלק שלו תגיע, בנסיעה ללא מזגן\ במהירות שיוט של 100/ 110, ל11.5 עד 12 קילומטר לליטר.

בבדיקה שערכתי ברכבי לנסר 93, אוטומטי, עם מזגן, במהירות של 120, עם ארבעה נוסעים מבוגרים, לכוון בסיס שבטה, נמדדה תצרוכת דלק של 1:12.

אני מניח שסובארו , שהוא רכב קל יותר מאשר הלנסר, ובעל הילוכים ידניים, אמור להביא תוצאה טובה יותר, או מקבילה לפחות ללנסר, שהוא אוטומטי כאמור.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב !

שני דפים ולא שלוש בינתיים,אך אתה אכן צודק!

לדעתי הבלתי מחייבת, יש חשד לדוד אחורי סתום, אם כי הגיוני שבדוד אחורי סתום, צריכת הדלק תעלה ולא תרד, בגלל מאמץ היתר של המנוע.

מצד שני אולי התוצאה המתקבלת, שהרכב מתקשה להאיץ למהירות גבוהה, ומכאן תצרוכת הדלק הפנטסטית.

אך ללא בדיקה פיזית , כל ספוקלצייה היא אפשרית, אך לא מחייבת.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם היה מדובר בשני רכבים 2009 שיצאו מהסוכנות הייתי מסכים איתך שישנה בעיה.

לדעתי אי אפשר להשוות רכבים בני 20 שנה שמצבם לא זהה מכנית ותחזוקתית, ואופן הנהיגה עליהם כנראה גם לא זהה.

ישנם המון משתנים לשינוי בתצרוכת הדלק למרות שבשניהם בוצע טיפול מקצועי על ידך.

from the top of my head:

אתה לא יודע רכב איזה רכב מועמס או לא במשקל מיותר בבגאז' או בפנים הרכב.

מה מצב המנוע ודחיסתו, אם שני סוגי המנועים כלל זהים (דיון השסתומים הגדול).

מה מצב מערכת המים והקירור, אפילו אי המצאות טרמוסטט יכול לתרום לעלייה בתצרוכת הדלק.

הבדלים במערכ ההצתה ותקינותה, חוטי הצתה זולים או איכותיים, מצתים מקוריים/תחליפיים, מפלג תקין ומכוון ועוד.

מצב הצמיגים ולחץ האוויר בהם.

נסיעה עם מזגן במהלך הבדיקה לא תורמת לאמיתות בדיקת תצרוכת הדלק, יתכן ואחד מהרכבים מכוון לסל"ד גבוה יותר ע"י מרים הטורים ועוד ועוד אפשריות נראות לעין.

צריכה של 1:15 נראית לי מעולה וכזו אשר לא נתקלתי בה במנועי ה1600, אך אני מאמין שניתן אולי להגיע אליה בנסיעה מתונה וברכב אשר מטופל בצורה טובה עם השנים.

על הבחור עם הצריכה 1:10 לבצע בדיקה בנסיעה ללא מזגן, במהירות נמוכה יותר. 110 זה לאו דווקא מהירות שיוט בסובארו ובתנאים אופטימליים עם צמיגים מנופחים ללחץ מתאים ורכב ריק ממשקל עודף.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ארז וולף ידידי שלום רב !

ראשית אני חייב לנצל את הבמה הזאת, ולהחמיא לך על התשובות הארוכות המתומצתות, והמקצועיות, בהם אתה נוהג תמיד להגיב.

בנוגע למשפט שבנוגע לרכבים חדשים, הדבר לא אקטואלי, כי מדובר על שנת יצור כמעט זהה, 92 ו93, בעל קילומטרז כמעט זהה, אך עם הבדל משמעותי בתצרוכת הדלק.

עכשו אני חייב להבהיר, דבר שכנראה לא הבנת, הסובארו של פלטיניום, שצורך 1:15, טופל ושופץ על ידי.

ואילו הסובארו השני, לא טופל על ידי , אלא על ידי מכון קרבורטורים אחר, שאני מנוע מסיבות אתיות, להזכיר את שמו ומיקומו, אך רק את תוצאות תצרוכת הדלק, של הרכב שבעל המכון השני, שהם כידוע 1:10 !

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צביקה, רכבים אשר יצאו מהוכנות הינם זהים כמעט לחלוטין.

רכבים בני 20 שנה, גם אם שנת ייצורם זהה, לא יהיו זהים מפאת 1001 סיבות אשר מקצתם רשמתי בהודעתי הקודמת.

האם אתה יודע שהמנוע של YG הוא בכלל המנוע המקורי?

 

עכשיו שאתה רושם זאת בצורה ברורה, מסתבר שגם אני צריך לחדד את כישורי הקריאה שלי:

 

לYG, היכן בצעת טיפול לקרבורטור? אצל בעל מקצוע/מכון מומחה לטיפול בקרבורטורים או במוסך כללי היכן שהכנסת את הרכב?

האם היית עד לתהליך הניקוי? אם כן, תוכל לפרט מה ראית שעשו? האם בכלל פרקו את הקרבורטור מהרכב?

היה בפורום לא מזמן שרשור על בעל סובארו דומה אשר במוסך עשו לו ניקוי בדמות "ספריי קרבורטורים" ולא הבין למה הרכב צורך לו דלק בכמות רבה גם לאחר "ניקוי".

 

צביקה, מעדויות של בעלי סובארו רבים בנוגע לצריכת הדלק שלהם, לאחר טיפול אצלך בקרבורטור ירדה צריכת הדלק ורובם נוסעים בסביבות ה1:13, איך אתה מסביר צריכה טובה כזו כמו של פלטינום?

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ארז ידידי שלום רב !

אין לי שום מידע על המנוע של YGואינני מכיר אותו אפילו אישית, ולא נתקלתי איתו אף פעם פנים אל פנים, הוא פנה אלי טלפונית בעקבות המלצות בפורום.

בדיעבד התברר שהוא פנה אלי, לאחר מעשה, ולכן כנראה התוצאות.

הוא טיפל בקרבורטור במכון קרבורטורים, הוא התייצב פיזית במכון, אלא שלח את אשתו, אשר הבנתה ברכב ובקרבורטור, היא כמו שאני מבין בטילים בליסטיים, הרכב נלקח לאחר שעתיים, שולם 300 שקל בלבד, לא ידוע האם הקרבורטור המקורי, שלא נפתח מעולם כך לדברי YG,נוקה או הוחלף באחר משופץ, הוא נוקה בספריי, אך העובדות מדברות על עצמם, תצרוכת הדלק השתפרה, מ1:9, לתצרוכת של 1:10, ולכן הבחור מאוכזב, משום שהוא ציפה ליותר, האם בצדק, תחליט אתה?!

אנדקוטה קטנה:

כאשר שאלתי אותו מדוע הוא לא פנה בתחילה אלי, הוא הסביר שהוא עשה זאת בעקבות המלצה שלי על המכון.

מכיוון שאני המלצתי בשנת 2006 על המכון "ההוא "בגלל המרחק של המכון מנתניה, המכון ההוא נמצא ב*****ים, ואילו בעל הסובארו הזאת גר באזור צומת תפוח.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5284 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...