Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו ליאונה 93 (DL) - מאיצה באיטיות ותחשת חוסר סחיבה


Platinum
שימו לב! השרשור הזה בן 5292 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הוא טוען בהודעתו הראשונה שבעליות קלות הרכב מאבד כוח - נשמע לך הגיוני הדבר? לא !

150 אלף ק"מ בלבד, ועוד גיר רגיל....למה משה אתה לא מאמין לו, הבחור ישר כמו סרגל?!

מי מאיתנו לא נוסע בכבישים ,תמיד יש כמה דיאלים שחוטים וחלודים,עם צמיגים של אופניים,שגמעו 400-500 אלף.... ששועתים על 120-130 בכבישים המהירים,עמוסים,הרכב נוגע בריצפה בלי בולמים, האגזוז מגרד את הכביש, והרכב סוחב כאילו אין מחר, זה משהו שאני עוד לא מבין אבל זה תופעה.

אולי אתה צביקה תוכל לשפוך קצת אור על העניין הזה שהעלתי,ולומר לי איך ייתכן הדבר,אני משוכנע שהדיאלים המדוברים לא ראו ולא שמעו שיפוץ קרבורטור מהו,פלאגים ,משאבת דלק...הכל בבל"ת, והרכב נוסע כמו נינגה,אני לא מבין את זה.

 

משה שלום רב !

ממה שאני יכול להעיד על פלטיניום, שהוא בחור ישר, אבא ובעל למופת, הבן שלו מצולם יחד איתו בסימלון שלו.

הבחור איש מחשבים עד כמה שזכור לי, שהיה מובטל זמנית, במן שטיפל אצלי בקרבורטור, בפברואר.

למזלו הוא קיבל הצעת עבודה, סמוך מאד לאחר שביצע אצלי נקוי ושיפוץ קרבורטור, העבודה היתה אם זכור לי נגון באזור יוקנעם.

הבחור נסע יום יום ליוקנעם, ודיווח לי בסיפוק, על צריכת הדלק המופלאה של 1:15, לאחר תקופה מסויימת סיפר לי על "חוסר הסחיבה " כביכול בכביש פתוח, מהסבריו, היה נדמה לי שהוא לא נוסע בהילוך המתאים, לכן הרכב מתקשה להאיץ, וביקשתי ממנו לקפוץ אלי שנבצע נסיעת מבחן, מכיוון שהוא קיבל לבסוף עבודה, הוא לא הגיע אלי עד היום.

בטיפול שהוא הגיע אלי, הבחנתי מיד שהרכב שמור מאד, בעל קילומטרג נמוך, והרכב הגיע אלי מיד לאחר איפול במוסך, ואני הבחנתי לפי צדדודית המפלג, שהוא מורכב בסוף מהלכו, ובכך אין אפשרות לקדמו, קידמתי בכל זאת מעט, וביקשתי ממנו לגשת לחשצלאי רכב, שישלוף את המפלג ויזיז שני שיניים.

אני חייב לציין שמנסיעת המבחן שאני בצעתי, לא הרגשתי בעיות בסחיבה, אך אני חייס להודות נסיעת המבחן נערכב בדאך עירונית, שבה לא ניתן לפתח מהירות.

פלטיניוןם החל לעבוד לאחרונה בחיפה, במידה והוא יתאם עם ארז וולף, ארז יבצע נסיעת מבחן, ויוכל לספק את סקרנותכם ואפשריות נוספות, המתינו בסבלנות.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 200
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מצד אחד אתה טוען לצריכת דלק של 1 ל 16, ומצד שני אתה נוסע על 90 קמ"ש במכסימום כי הרכב לא יכול יותר במצבו הנוכחי,וגם זה בזמן שאתה נוהג בעדינות,כלומר מלטף את הדוושה באיטיות מרגע תחילת הנסיעה.

אם כך הצריכה הינה נורמאלית בהתחשב בנסיבות, אך מאידך,תצורת הנהיגה שלך שונה,או אחרת,או לא נכונה למדידת צריכת דלק,בנוסף ניתן לומר שהרכב שלך לא תקין כי זה לא נורמאלי שסובארו תגיע למכסימום 90 קמ"ש.

 

מאיפה בשרשור הגעת למסקנה שהרכב לא עובר את ה90 קמ"ש? במיוחד שאני מציין שאני משייט במהירות של 95-100 קמ"ש.

הרכב שלי מסוגל להאיץ גם ל110 ול120. אמנם לא בקלות, אבל מסוגל (בעיקר במישור או שיפוע קל:-))

 

הרכב נוסע במישור באופן יחסית סביר. אני לא מרגיש שיש לו לא כוח, לא סחיבה טובה (בכל זאת: מנוע 1600) ולא תאוצה מתאימה. וכשאני נוסע בעליות (אפילו קלות) האוטו מאבד כוח מהר מאוד ולא שש להגיב ללחיצה על הדלק. כבר קרו לי לא מעט מקרים בהם בנסיעה בעליות עקפו אותי ג'אסטי חבוטות בקלילות.

 

אם אני נאלץ להאט לאזור ה80 קמ"ש בערך בכדי לאפשר למכוניות להשתלב במחלפים, האוטו מאיץ לאט ובכבדות חזרה ל100.

 

אבל לצורך הבהרה, אחזור שנית. הרכב מאיץ באיטיות, אבל מאיץ.

הוא לא נוסע כמו שמנוע 1600 צריך לנסוע. הוא מאבד כח בעליות בקלות. ובכלל, בנסיעה יש תחושה של חוסר כוח. זה לא צריך להיות כך, במיוחד לא כאשר מדובר במשקל עצמי כ"כ נמוך.

התחושה בשיוט במהירות 100, היא יותר שזה בגלל שהרכב כבר בתנופה

 

וכן, אתה צודק. אני "מלטף" את הדוושה. אני נוהג "בעדינות".

מצד שני, אני נוהג באותה עדינות ובאותו אופן על רכבים אחרים, והם מתנהגים אחרת לגמרי. אני סמוך ובטוח שבעיית הסחיבה אינה קשורה לאופי הנהיגה שלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מאד סמלי שאתה פתחת את השרשור וגם רשמת את ההודעה #100 לשרשור זה, אשר בהחלט גרר עניין רב 8).

מקווה שהכל יבוא לפתרונו בשלום בקרוב ועל הצד הטוב ביותר. כבר הרבה זמן לא התרגשתי ככה לקראת נסיעה על DL :lol::lol::lol:.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משה שלום רב !

ממה שאני יכול להעיד על פלטיניום, שהוא בחור ישר, אבא ובעל למופת, הבן שלו מצולם יחד איתו בסימלון שלו.

 

תודה על המחמאות צביקה. אגב על כתפי בתמונה יושבת מיטל, והיא ביתי :lol: (בגילאים האלה קשה להבדיל בין בנים ובנות, והתמונה אכן קטנה)

 

הבחור איש מחשבים עד כמה שזכור לי, שהיה מובטל זמנית, במן שטיפל אצלי בקרבורטור, בפברואר.

למזלו הוא קיבל הצעת עבודה, סמוך מאד לאחר שביצע אצלי נקוי ושיפוץ קרבורטור, העבודה היתה אם זכור לי נגון באזור יוקנעם.

הבחור נסע יום יום ליוקנעם, ודיווח לי בסיפוק, על צריכת הדלק המופלאה של 1:15, לאחר תקופה מסויימת סיפר לי על "חוסר הסחיבה " כביכול בכביש פתוח, מהסבריו, היה נדמה לי שהוא לא נוסע בהילוך המתאים, לכן הרכב מתקשה להאיץ, וביקשתי ממנו לקפוץ אלי שנבצע נסיעת מבחן, מכיוון שהוא קיבל לבסוף עבודה, הוא לא הגיע אלי עד היום.

 

צביקה, למיטב זכרוני כן הגעתי אליך שוב, אני רק לא זוכר מה היו המסקנות.

 

נוסף על כך, שלחתי לך לאחר פחות משבוע לאחר הטיפול בקרבורטור הודעה הפרטית המפרגנת על צריכת הדלק משביעת הרצון ובה כתבתי גם:

אהלן צביקה,

 

כמעט שבוע עבר. ועברתי עם הסובארו קצת יותר מ450 ק"מ שרובם בכביש בינעירוני.

 

מילאתי דלק הערב כדי לבדוק את הצריכה והופתעתי מאוד לטובה - צריכה של כ15.5 ק"מ לליטר

 

ורציתי ברשותך לשאול שאלה.

בתוך העיר (דהיינו, נסיעות בהילוכים נמוכים) אני יכול להעיד בהחלט שהכל השתנה באוטו לטובה, אני מרגיש שהוא מאיץ יותר טוב, כאילו שהוא יותר "קל" וחזק

 

מחוץ לעיר, ובמיוחד בעליות ובהילוכים גבוהים (רביעי, ובעיקר חמישי) התחושה היא שהאוטו "חלש" ומתקשה להאיץ.

לפעמים אם אני לוחץ יותר על הגז, אני לא ממש מרגיש תגובה. ולפעמים התגובה מורגשת יותר טוב

 

 

בטיפול שהוא הגיע אלי, הבחנתי מיד שהרכב שמור מאד, בעל קילומטרג נמוך, והרכב הגיע אלי מיד לאחר איפול במוסך, ואני הבחנתי לפי צדדודית המפלג, שהוא מורכב בסוף מהלכו, ובכך אין אפשרות לקדמו, קידמתי בכל זאת מעט, וביקשתי ממנו לגשת לחשצלאי רכב, שישלוף את המפלג ויזיז שני שיניים.

אני חייב לציין שמנסיעת המבחן שאני בצעתי, לא הרגשתי בעיות בסחיבה, אך אני חייס להודות נסיעת המבחן נערכב בדאך עירונית, שבה לא ניתן לפתח מהירות.

פלטיניוןם החל לעבוד לאחרונה בחיפה, במידה והוא יתאם עם ארז וולף, ארז יבצע נסיעת מבחן, ויוכל לספק את סקרנותכם ואפשריות נוספות, המתינו בסבלנות.

בברכה

צביקה

 

אני וארז וולף כבר החלפנו הודעות פרטיות ואני אף התקשרתי אליו להודות לו באופן אישי על הרצון והנכונות שלו לעזור.

אני אשמח מאוד לפגוש ולהכיר אותו באופן אישי, התרשמתי ממנו מאוד לטובה ואני מצפה בקוצר רוח לשמוע את התרשמותו מהסובארו שלי לאחר סיבוב בדיקה. אני מקווה שזה יצא לפועל ביום שישי הקרוב. אני חושב שחוות דעת של מישהו שנוהג על רכב דומה תהיה מועילה מאוד להערכת חומרת הבעיה. אני בטוח שנחזור לעדכן את השרשור לאחר מכן במסקנות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון ביניים:

היום ביקרתי את ארז וולף עם סרבנית הסחיבה המדוברת, ארז התיישב מאחרי ההגה ויצאנו לסיבוב בדיקה. בתוך דקה ארז אישר שגם הוא מרגיש שהרכב לא מגיב כמו שצריך ללחיצה על דוושת התאוצה - כבר בהילוכים הנמוכים.

 

לאחר מספר סיבובים ובדיקות במהלכם ארז איתר בעיית קורוזיה (וביצע ניקוי) במגעים של מכסה המפלג וכיוון את ההצתה.

יצאנו לסיבוב בדיקה נוסף אשר במהלכו הורגש שיפור בתגובת המנוע להאצות והרכב אף הגיע למהירויות תלת ספרתיות אליהן לא הגיע בעבר {לפחות לא מאז שהוא אצלי}.

 

קשה לומר כעת אם הבעיה נפתרה ב100% {אני צריך כמה ימים של נסיעה לעבודה וחזרה כדי להיות אובייקטיבי}. בכל אופן, בהתאם להמלצתו של ארז, אחליף בהזדמנות הראשונה את מכסה המפלג באחד חדש {אם הניקוי שיפר, החלפה בחדש צריכה לשפר אף יותר}.

 

בעיה נוספת שהורגשה היא שהמצמד מתחיל להחליק לעיתים כאשר "מדביקים" את דוושת התאוצה לרצפה בנסיעה בעלייה. למיטב הבנתי, יכול להיות שהמצמד מחליק לעיתים גם במישור באופן שאינו בהכרח מורגש ע"י האוזן האנושית אך משפיע על התאוצה והסחיבה.

 

זה המקום להודות גם לארז על כל הרצון, הנכונות והעזרה. שמחתי מאוד להכיר אותו ואני בטוח שעוד ניפגש בעתיד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב !

כפי שהצבעתי וכוונתי, חששותי לגבי הצתה לא מכוונת וקלאץ נוטה להחליק, התממשו לצערי.

תודה בשמי לארז וולף ידידי,על הרצון הטוב, ועל העזרה והסיווע המקצועי, ששיפרו לאין ערוך את הבעייה.

שאלתי לארז האם המפלג לא היה כמעט או בסוף מהלך הקידום?

פלטיניום המשך לעדכן על המהירות הסופית בכביש פתוח,ועל תצרוכת הדלק בהתאם.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, מה היה לנו?

 

נפגשתי עם מאיר ביום שישי האחרון אחרי הצהריים. לקחתי את ארגז הכלים וסרתי לרכב שלו, החלנו לקשקש ובזמן שאנו מדברים אני מסתובב סביב הרכב ומתרשם בצורה עמוקה מהרכב.

שנת 93 ללא חלודות! צבע מקורי מלבד תיקונים קלים שלא נראים כלל לעין, הקוים של כלל הרכב מקבילים פלס ומעלים את הסברה שלרכב לא הוחלפו חלקי פח מעולם ולא השתתף בתאונה, הצירים, ספי הדלתות, בתי הגלגלים, תא המנוע וכל דבר בעצם נראה נקי וכמו חדש מלבד קצת אבק.

 

דבר ראשון יצאנו לסיבוב בדיקה בו אני נהגתי כדי להתרשם מהרכב ולהבין למה התכוון מאיר בהערותיו לגבי תפקוד הרכב.

שמתי לב כמעט מיד שהרכב לא מגיב טוב בהילוכים נמוכים ללחיצות על דוושת התאוצה, נשמע שהמנוע מקבל עוד דלק אך פשוט לא מגיב ונשמע מעט חנוק. הקלאץ' ברכב מפריד מאוד מאוד נמוך לטעמי והמרווח בדוושה לצורך שילוב ההילוך מאוד קטן והיו לי גם בעיות בעת שילוב להילוך האחורי, אך זה לא מה שימנע ממני לנסוע.

ירדנו מהכרמל לכיוון חוף שמן ועלינו חזרה, הרכב אכן לא סחב כמו שאני רגיל מרכבי סובארו שיצא לי לנהוג בהם ותחושת הרכב מעט כבדה.

אני מוכרח לציין שהרכב למרות תחושתו בנהיגה נשמע מעולה! שקט מאד ומלבד סבב השסתומים שלו לא נשמע המנוע.

 

חנינו אצלי והתחלתי סבב בדיקות:

נבדק מצבר הרכב וטעינה, נתונים טובים של המצבר בעומס וכשהרכב דומם.

פורק בית פילטר אויר לצורך גישה למפלג, כאן המקום לאמר שאפו ענק לצביקה - הטיפול שלו ברכב בוצע באפריל לפי הרישום אם אני לא טועה והקרבורטור נראה כחדש, אם היה אומר לי שיצא אתמול משיפוץ הייתי מאמין!

נבדקו חוטי הצתה לבריחת ניצוץ, חוטי ההצתה נראים במצב טוב, ללא סריטות או כיפופים ואף נראים איכותיים - אדומים, יתכן ועוד המקוריים. חוטי ההצתה נמצאו תקינים בבדיקה, נבדקו הסופיות שלהם ונראו ממש כחדשים לכן המשכתי הלאה בבדיקה.

פתחתי את מכסה המפלג ובדקתי חופש בציר המפלג, לא היה חופש ראוי לציון או כזה שגרום לתקלה, פנים המפלג נראה נקי ותקין, הרוטור מעט מחורץ בקצה אך סה"כ במצב טוב.

כשהפכתי את מכסה המפלג נגלה אלי המראה הבא, כל המגעים היו מצופים שכבה לבנה עבה, הפחם קצת התקצר אך לא משמעותית. מיד התחלתי לגרד את שכבת הקורוזיה במגעים עד שנתגלה הנחושת (נחושת נכון?) בכל המגעים, השתדלתי לא לסרוט את פנים המכסה ולהשאירו נקי.

סגרנו את מכסה המפלג ופנינו לבדוק את הצתת הרכב באמצעות אקדח, נתוני ההצתה של הרכב של מאיר לפי הספרות אמורים להיות 20 מעלות ואכן ההצתה הייתה באזור זה.

קדמתי את ההצתה של הרכב לפי השמיעה שלי ומהניסיון שלי, אפילו יותר ממה שהיה כבר מכוון ואכן מסכים עם צביקה שהכיוון שלו כבר לקראת סוף המהלך. סימנתי כמובן את הכיוון המקורי כדי שאוכל להחזיר במידה ואצטרך.

סגרנו את המפלג וחברנו את בית פילטר האויר ויצאנו לסיבוב נוסף.

כבר ביציאה מהרחוב שלי הרגשתי שהרכב מגיב קצת יותר טוב ללחיצות על הדוושה ומתנהג בצורה טובה (לדגם הזה) בהאצות גם כאשר נוסעים בהילוך לא מתאים למהירות.

 

ירדנו שוב את הירידה של דורי ועלינו על כביש 22 לכיוון הטכני של חיל האוויר, בקשתי סליחה מראש ממאיר והתחלתי בהאצה.

90,100,105,110,120,130,135 והופ! נגמר לי הכביש לפני הסיבוב מתחת לגשר החדש.

מאיר ישב לידי והתפלא מיכולותיו של הרכב, הסביר לי שהוא בכלל לא מנסה להגיע למהירויות כאלה אך מודה שהופתע שהרכב נסע כך.

 

חזרנו חזרה לכיוון ביתי, בעלייה הרגשתי כאשר לחצתי את הדוושה עד הסוף שהקלאצ' מחליק.

חנינו וקדמתי עוד טיפה את ההצתה ויצאנו לסיבוב נוסף כאשר מאיר על ההגה, הוא הרגיש מעט שיפור אך שנינו הסכמנו שמוקדם מידי שבאמת ירגיש שיפור אמיתי ואולי בכלל הכל פסיכולוגי.

חזרנו מהסיבוב הזה, מאיר רצה לבדוק את יכולות הרכב בכביש מהיר, מי אני שאסרב?

יצאנו לנסיעה נוספת, נסענו לעתלית וחזרה, מאיר התרשם שהרכב מגיב טוב יותר, מאט לאט יותר כאשר עוזבים את דוושת הגז ומשייט במהירות גבוהה יותר ממה שהוא רגיל ללא הרבה מאמץ.

מאיר החזיר אותי לביתי, רציתי לבצע בדיקה אחרונה על הדרך ופתחתי את אחד הפלאגים לצורך בדיקה "מדגמית", הפלאג נראה חדש וללא סימנים שמעידים על בעיית תערובת או בריחת שמן במנוע, ההברגה הייתה מעט חלודה אך זה כבר סיפור אחר.

סליל הצתה לא בדקתי בגלל שלא ראיתי סיבה לבדוק, הרכב נסע מצויין בסיבובים שעשינו מלבד בעיית הקלאצ'.

דיברנו קצת על הא ועל דא ונפרדנו לשלום.

סיכמנו שיעברו עוד כמה ימים לפני שתגיע התגובה לגבי הרכב כדי שבאמת יוכל לשים לב אם ישנו שיפור ברכב.

המלצתי לו להחליף מכסה מפלג שעלותו זולה וכשהקלאצ' יגלה סימני שחיקה מתקדמים יותר שיחליף אותו.

מחכה לדעת איך צריכת הדלק והרגשתך לאחר כמה ימים של נסיעות בינעירוניות. מבחינתי הסובארו שלך במצב מהנדירים שפגשתי.

שמחתי להכיר אותך מאיר, ואני בטוח שעוד יש לנו על מה לדבר. כבר יישמתי משהו מהדברים שדברנו בפורום.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום

אני זה שהתקשר לצביקה ושאלתי אותו על התצרוכת דלק, אחרי הטיפול נסעתי לטיול בצפון כך שכל הנסיעות היו בין עירוניות עם מזגן

סה"כ 600 ק"מ ולא היה שינוי אלה אפילו הרכב לא האיץ ובקושי סחב,

אבקש את המלצתכם מה לעשות, יש בפני שני ברירות

1.ללכת למקום שבו ביצעתי את השיפוץ ושיטפל ברכב כמו שצריך

או לדרוש את כספי בחזרה ואם לא יענה לדרישתי אפרסם את הסיפור בפורומים הרלוונטים וכן אתלונן עליו באיגוד המוסכים

3.לשכוח מהכסף וללכת לצביקה

 

שלום רב !

ברשותכם העליתי את השרשור מהאוב.

מה דעת חברי הפורום, על השאלות וההתלבטות של בעל הסובארו ,השאלות שהוצגו בציטוט מעלי?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום החלפתי את מכסה המפלג בסובארו (עשיתי זאת בעצמי).

ציפיתי לתחושת שיפור נוספת. להפתעתי התחושה שלי הפוכה, שהשיפור הקודם בעקבות הניקוי של המגעים ע"י ארז כאילו נעלם.

אתמול התחושה היתה שאני צריך להיות יותר עדין בלחיצה על הגז, היום כאילו צריך ללחוץ עוד.

 

את מכסה המפלג החדש (מתוצרת FACET ) הזמנתי אתמול אצל עמוס בנתניה, הוא בדק את מידות מכסה המפלג הקיים והזמין לי את החדש. הרכבתי את המכסה החדש בדיוק כפי שהיה מורכב הקודם (יש סימן (1) בחוץ והספרה 2 בפנים) ואת חוטי ההצתה בדיוק בסדר שהם היו מחוברים. על הדרך גם ניקיתי מעט ובעדינות את הרוטור עם בד שמיר בנקודות המגע עם הפחם והמגעים של חוטי ההצתה

 

המנוע עובד עגול כמו קודם ואין סימנים שחיברתי משהו לא נכון או לא מספיק חזק

מכסה המפלג באותן מידות של הישן {נאמר לי שיש להם 2 מידות, גבוה ונמוך}

ובכל זאת התחושה שלי היא שהסחיבה שוב ירדה. אולי זו רק תחושה

אולי אני אסע כמה ימים עם מכסה המפלג החדש כדי להתרגל לתחושה איתו ואז אנסה להחליף חזרה לישן?

אולי כדאי לנקות קצת את המגעים של המכסה החדש בעדינות? הוא לא הגיע באריזה אטומה הרמטית

 

יש למישהו רעיון אחר?

 

 

פלטיניום המשך לעדכן על המהירות הסופית בכביש פתוח

 

מהירות סופית? :-) אני ממש לא מנסה לבדוק את זה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאיר(פלטיניום ) שלום רב !

לא ירדת לסוף דעתי, כוונתי היתה נסה לבדוק האם הרכב לאחר הכוון של ארז לא מתקשה לעבור את ה100 /110 קמ"ש.

אינני מוצא סיבה הגיונית, מדוע החלפת המכסה החדש, גורמת לירידה בסחיבה, לא אמור להיות תופעה כזאת, אלא אם המכסה לא מתאים בגובהו, או בצורה החזותית שלו.

אם אני מניח שלא הזזת את כווון המפלג לשם החלפת המכסה, אין כל סיבה שתחווה שינוי לרעה.

אני ממליץ שתחזיר את המכסה הישן, או תקפוץ אלי לבדיקה .

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מדבר על עמוס גואטה שנמצא מול בת האיכר?

אם כן ממנו אני קונה כל מה שקשור לרכב הוא פשוט מחזיק חלקים טובים ולא ימרח אותך וגם הוא עושה לי הנחה בגלל שיש לי רכב כמו שלו.(המרצדס)

בכל מקרה אם יש לך בעיה תחזור אליו הוא לא מוכר חלקים זבל .

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן אצל עמוס אני נחשב בן בית, ואני מקבל יחס של אח"מ אצל עמוס גוואטה וחתנו העובד לצידו .

אצל עמוס החלפים איכותיים לא מזוייפים ובמחירים הוגנים.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאיר(פלטיניום ) שלום רב !

לא ירדת לסוף דעתי, כוונתי היתה נסה לבדוק האם הרכב לאחר הכוון של ארז לא מתקשה לעבור את ה100 /110 קמ"ש.

לאחר הכיוון והניקוי של ארז, התאמצתי מאוד להיות עם רגל יותר קלה על הגז בכביש המהיר, בנסיעה במישור כשאני "מלטף" את דוושת התאוצה, הרכב סירב לרדת מ105 קמ"ש {הוא לא התקשה במיוחד לעבור את ה100}, בדקתי תוך כדי נסיעה ביום שישי ואתמול. הרכב מאיץ (נראה לי באופן סביר) גם ל110. כמו שארז הוכיח הרכב מסוגל להגיע למהירויות הרבה יותר גבוהות אם רק לוחצים יותר על הדוושה.

 

סגנון הנהיגה האישי שלי לא כולל {למעט מקרים נדירים} שליחת דוושת התאוצה לביקור קרוב של רצפת הרכב. ברור ליגם שלא צריך שבכדי שרכב יסע טוב צריך "להדביק" את הדוושה לרצפה.

 

הסובארו {לפחות שלי ולפחות כרגע} לא מאיצה מהר ובחדות כמו רכבים אחרים, אבל מאיצה בסופו של דבר.

 

אינני מוצא סיבה הגיונית, מדוע החלפת המכסה החדש, גורמת לירידה בסחיבה, לא אמור להיות תופעה כזאת, אלא אם המכסה לא מתאים בגובהו, או בצורה החזותית שלו.

אם אני מניח שלא הזזת את כווון המפלג לשם החלפת המכסה, אין כל סיבה שתחווה שינוי לרעה.

אני ממליץ שתחזיר את המכסה הישן, או תקפוץ אלי לבדיקה .

בברכה

צביקה

 

המכסה החדש מתאים בגובה, במידות ובצורה החזותית למכסה הישן.

פירקתי את המכסה הישן, ניקיתי מעט את הרוטור בעדינות, הרכבתי את המכסה החדש במקומו והעברתי את חוטי ההצתה אחד אחרי השני מהמכסה הישן לחדש בדיוק בסדר בו היו מורכבים.

לא נגעתי כהוא זה בכיוון המפלג.

 

הייתי שמח לקפוץ לבדיקה, אבל הימים הפנויים היחידים שיש לי כרגע עם ימי שישי.

 

אתה מדבר על עמוס גואטה שנמצא מול בת האיכר?

אם כן ממנו אני קונה כל מה שקשור לרכב הוא פשוט מחזיק חלקים טובים ולא ימרח אותך

 

כן, אני מדבר על עמוס גואטה. אני קונה חלקים ממנו ומהחנות מולו (ע.מ.) ואף פעם לא היתה לי בעיה איתו. הוא דווקא איש מאוד נחמד. הוא זה שאמר לי שיש לסובארו האלה 2 סוגי מכסים וביקש שאבוא עם דוגמא (אז באתי עד אליו עם כל האוטו). הוא יצא אל הרכב ובדק ומדד את מכסה המפלג ובהתאם לכך הזמין עבורי את החלק.

 

מצד אחד, אני לא בטוח כלל וכלל שיש בעיה עם החלק. הרי המנוע עובד עגול ויציב, אולי התחושות שלי לא מדוייקות נרוב בדיקות.

בסה"כ מדובר בחלק איטלקי, לא סיני

מצד שני, נראה שעם המכסה הישן (שנראה זהה בעיני) נדמה שהסחיבה היתה יותר טובה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי מאיר,

קראתי את שרשמת לגבי עניין החלפת מכסה המפלג.

אני ממש לא יודע מה לאמר לך, לא אמור להיות ירידה בתחושת הסחיבה ברכב, בטח ובטח כאשר התקנת מכסה חדש.

לגבי עמוס ועניין המכסה הגבוה/נמוך, האחד להצתה רגילה והשני לאלקטרונית (בהתאמה) אין מה להתבלבל.

יש גם מכסה נוסף למפלג מסוג ניפונדנסו אבל הוא נדיר יותר.

גם אני משתמש במכסה של FACET.

 

אני חושב שתמתין יומיים לפחות מאז התקנת המכסה החדש ובדוק איך הרכב מתנהג. אולי העניין ישתפר טיפה.

אם לא יעבוד, תוכל תמיד להחזיר את המכסה הישן ולראות אם הרכב מגיב טוב יותר.

 

עדכן בממצאים.

 

לירוי: מודה באשמה, הציוד אצלי ואקדח ההצתה שימש אותי לבדוק את ההצתה ברכב של מאיר ושלי.

אני כל הזמן אומר לעצמי שארד למפגש של מועדון החמש ביום שישי ואפגוש אותך ותמיד אני מוצא סיבה לא להגיע.

להביא את הסובארו? גם שלך התחילה לצרוך דלק 1:15 ומתקשה בסחיבה ? :lol::lol:

 

ודרך אגב, לכל אלו שמתקשים להאמין, אם מאיר לא הטעה אותי לגבי אופי מילוי הדלק ברכב שלו ואכן הקריאות נכונות אז הרכב שלו אכן עושה מספרים יפים מאוד של 1:15 לפי חישוב שעשינו אצלי.

כבר ציינתי שהרכב שלו נראה כחדש ובמצב מכני מעולה?.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שתמתין יומיים לפחות מאז התקנת המכסה החדש ובדוק איך הרכב מתנהג. אולי העניין ישתפר טיפה.

אם לא יעבוד, תוכל תמיד להחזיר את המכסה הישן ולראות אם הרכב מגיב טוב יותר.

 

עדכן בממצאים.

 

היי ארז,

אני ממש מופתע מכך שמכסה המפלג החדש מתפקד פחות טוב מהקודם.

זו לא הרגשה, זה ממשי. היום בדרך חזרה מטירת הכרמל הורדתי עמית לעבודה בכפר ויתקין. ביציאה וההאצה מכפר ויתקין הרגשתי באופן ממשי שהסוסים אותם החזרת למנוע ביום שישי, כנראה נשארו עם המכסה הישן.

 

לצורך החלפת המכסה, פירקתי את החוטים בעדינות ע"י אחיזה בגומי השחור כמו שהדרכת אותי.

יכול להיות שעשיתי משהו לא כמו שצריך? אולי לא הידקתי מספיק את החוטים?

מצד שני, אם הם לא היו מהודקים מספיק.. האם המנוע לא היה צריך לזייף או לחתוך?

 

האם כדאי לנתק ולחבר אותם מחדש? או פשוט להחזיר את המכסה הישן?

 

ודרך אגב, לכל אלו שמתקשים להאמין, אם מאיר לא הטעה אותי לגבי אופי מילוי הדלק ברכב שלו ואכן הקריאות נכונות אז הרכב שלו אכן עושה מספרים יפים מאוד של 1:15 לפי חישוב שעשינו אצלי.

כבר ציינתי שהרכב שלו נראה כחדש ובמצב מכני מעולה?.

 

לא הטעיתי אותך. כשידית המילוי קופצת, אני ממלא עוד בלחיצות קצרות עד שהמפלס מגיע לקצה המיכל.

 

אני שמח שהציוד שלי עוזר לאחרים

לירוי, גם לך מגיעה תודה.:wave:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5292 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...