Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו ליאונה 93 (DL) - מאיצה באיטיות ותחשת חוסר סחיבה


Platinum
שימו לב! השרשור הזה בן 5285 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב !

מה שנשאר לבצע זה במו שארז אמר, יש לקדם מעט את ההצתה, ולהוריד את הסלד, בחוטי ההצתה הישנים, קידום ההצתה היה גורם לקרטועים בסרק, מה שלא אפשר לקדם את ההצתה, עם חוטי ההצתה החדשים הסלד עלה יותר,מחר הדבר יטופל לשביעות רצונו המלאה של מאיר, פרטים נוספים מחר.

בברכת חג שמח ושנה טובה.

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 200
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הייתי היום בבוקר אצל צביקה לצורך כיוון מחדש לאחר שהסתדרה בעיית הגמגומים/חיתוכים.

צביקה כיוון את הסל"ד, חיבר איזשהו שעון לאיזשהו צינור בכדי לבדוק איזשהו ואקום, ושמח להראות לי שהמחוג נמצא במקום מצוין באמצע. מה שמעיד על מצב/כיוון טוב של המנוע.

צביקה רצה לקדם הצתה אבל מסתבר שכבר אי אפשר בגלל שהמפלג בסוף תחום הכיוון.

 

נסענו לעשות סיבוב בדיקה, צביקה שאל אם אני מרגיש שיפור כלשהו בעקבות הכיוון שביצע ואני עניתי בשלילה. האוטו עדיין האיץ בכבדות.

 

התחלפנו, צביקה נהג ובדק את הרכב בתוך העיר. לאחר מספר דקות, טען שלדעתו האוטו נוסע טוב.

התעקשתי ואמרתי לצביקה שהאוטו נסע הרבה יותר טוב מזה וצריך להאיץ יותר בקלות.

 

גם כאשר פגשתי את ארז, המנוע עבד לכאורה בסדר והכל היה "בסדר" אבל ארז ניקה את המגעים ואז הפלא ופלא פתאום הכל נהיה יותר בסדר מבסדר.

 

צביקה איחר את ההצתה וביקש שאגיד לו אם אני מרגיש שיפור. לא הייתי בטוח שאני מרגיש שיפור, אבל הרגשתי שינוי מסויים.

לאחר קידום ואיחור נוספים של ההצתה, החלטנו להשאיר את ההצתה מעט מאוחרת לעומת קודם ושאני אסע כך ואדווח על תחושתי.

 

ראשית, אני רוצה להודות לצביקה מקרב לב על עזרתו הרבה.

קצת קשה להיות אובייקטיבי לאחר כ"כ הרבה בדיקות ולאחר שבוע וחצי של נהיגה ברכב עם קרבורטור לא מכוון, אבל התחושה הכללית היא קצת יותר טובה.

המנוע נשמע לי מעט יותר סולידי ודומה לצליל של סובארו לעומת קודם ונדמה לי שהרגשתי שיש למנוע קצת יותר כח באזור ה 100 קמ"ש.

 

אבל זה ממש לא זה,

הרכב מאיץ בכבדות מ0 ל 100

הרכב מאיץ בכבדות מ90-100 ומעלה, אפילו ל110. זו לא התאוצה שתיארתי בהודעה 122 בשרשור זה

 

אני כבר לא יודע מה לחשוב. זה פשוט אבסורד.

כל הבדיקות מראות שהכל לכאורה בסדר ומצב המנוע אפילו מצויין. אבל האוטו פשוט לא נוסע כמו 1600

עכשיו, אחרי שהרגשתי איך האוטו אמור לנסוע.. זה הרבה יותר מתסכל להישאר במצב הזה.

  • המנוע עובד עגול
  • הקרבורטור עבר טיפול אצל צביקה בפברואר
  • האוטו עבר טיפול 10,000 לפני כשבועיים, שמן מנוע, פלאגים וכל הפילטרים הוחלפו.
  • חוטי הצתה חדשים של ברו
  • מכסה מפלג חדש

ולמרות הכל, האוטו לא סוחב ולא מאיץ כמו שהוא צריך

אני כבר לא יודע מה עוד אפשר לעשות,

אשמח להצעות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט סיפור אבסורדי ויכול לטמטם. כאשר היית אצלי ראינו יחד מה הרכב יכול לעשות ומאז יש לו שגעונות מוזרים.

 

דבר ראשון מגיע לך שאפו ענק על הדבקות במטרה :) לא כל אדם היה מתעקש כמוך ולא מתייאש.

 

לצביקה: בנסיעה האם הרגשת החלקה של הקלאץ'? האם הנסיעה נראתה לך "נורמאלית" לרכב זה?

מתוך סקרנות, איזה שעון חברת לו לרכב? והאם הסתכלת לראות שכל צינורות הוואקום תקינים? (הרכב עבר מסכת בדיקות ויתכן שמשהו השתחרר).

האם במקרה שמת לב האם יחדת הוואקום לקידום הצתה במפלג תקינה? (יכול להשפיע רבות בהאצה)

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שתשאיר את המצב כמו שהוא , כנראה זה כבר פסיכולוגי מה שאתה מרגיש, אל תצפה ליותר מידי, עם כל האהבה החיבה והכבוד , זה כולה סובארו לאונה 1600 , ולא איזה רכב מירוץ , גם לי יש לאונה והיא נוסעת לא רע ומאיצה יפה יחסית, אבל עדיין אני לא אהפוך אותה לטיל בליסטי ולא רוצה להפוך אותה לטיל בליסטי היא פשוט סובארו לאונה עם כל המשתמע מכך , אני חושב שאתה פשוט צריך להבין שזה הרכב והוא לא חדש,ואף ניקוי קרבורטור או כיוון הצתה יחזירו את המנוע לכוחו המקורי כמו ב 93, כי יש בלאי טבעי וזהו. יש לך צריכת דלק לפי תאורך ממש טובה , אפילו הייתי לוקח לך קצת :wink:, שלי עושה 1 ל 8 , גג 9 ,

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ארז, יתכן ובאמת הכל פסיכולוגי כפי שאמרת, אבל איך תשנה תחושה של אדם?

כאשר מאיר ביקר אצלי נסעתי על הרכב ואכן הרגשתי כבדות, לאחר מס' בדיקות וכיוונים יצאנו לנסיעה נוספת בה הרכב (לדעתי ולדעת מאיר אחרי נסיעה בכביש החוף) התנהג הרבה יותר טוב, גם במהירות השיוט, גם בהאצה וגם במהירות תלת סיפרתית. מאז הרכב החליט לקבל קפריזות ומגיב כל פעם בצורה שונה.

תמיד יכול להיות שאנו מפספסים משהו, אך קשה לבדוק גם דרך המסך, וגם במציאות אם אין לנו את הכלים המתאימים.

מאיר לא הכניס את הרכב למוסך ומנסה לפתור את הבעיה בעזרתנו בינתיים ואני מאד מקווה שאכן יצליח לבסוף.

לגבי המנוע שלו שאבד מכוחו, הייתי ממליץ לך לשמוע/לראות אותו בעצמך ואולי תגיב אחרת. לא נתקלים בהרבה כאלה, וראיתי שמעתי ונהגתי כבר בהרבה רכבי סובארו. מצבו החיצוני הפנימי והמכני של הרכב המדובר מעולה לכל הדעות.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על פי כל מה שקראתי עד עכשיו המנוע במצב מעולה ואמור לסחוב יופי.

לכן ועל פי התיאור שכבר הורגשה החלקה של קלאץ' בעבר.

כנראה שהקלאץ שלך מחליק,

תחליף קלאץ'(מיסב,דיסקת חיכוך ודיסקת לחץ)

ותראה איך הרכב שלך ישפר ביצועים.....................

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שתשאיר את המצב כמו שהוא , כנראה זה כבר פסיכולוגי מה שאתה מרגיש, אל תצפה ליותר מידי, עם כל האהבה החיבה והכבוד , זה כולה סובארו לאונה 1600 , ולא איזה רכב מירוץ ,

 

הקושי להעריך שיפור או ירידה בביצועים הוא בהחלט גם פסיכולוגי.

אכן, בגלל שלא ציפיתי להרבה מהרכב. נסעתי עליו כמות שהוא במשך תקופה ארוכה.

לאחר שיפוץ הקרבורטור, התחלתי לעבוד ביקנעם והפתיע אותי מאוד לגלות איך סובארואים ישנים וחבוטים אחרים עוקפים אותי בקלילות בעליות. זה כבר מעיד בפני עצמו על בעיה

 

אני לא מצפה מהרכב להיות רכב מירוץ ולא להציג ביצועים של טיל בליסטי. בנסיבות אחרות, הייתי שמח להסכים איתך שאולי זה פסיכולוגי, אבל אחרי השיפור שהיה לאחר שנפגשתי עם ארז והשיפור המשמעותי יותר לאחר ניקוי הקורוזיה שהצטברה במהירות מפתיעה על מכסה המפלג. אני יודע בדיוק מה המנוע הזה יכול וצריך לתת.

 

אני לא נהג מירוצים, אני לא מצפה שהרכב ישייט בקלילות ב130 קמ"ש כל אימת שארצה בכך. אדרבא, אני נהג רגוע שמשייט במהירות של לא יותר מ110 בכביש החוף. אני בסה"כ מצפה מהרכב שיסע כמו שהוא צריך, כמו שהרגשתי שהוא יכול לנסוע הן לפני שבועיים והן לאחר הטיפול של ארז.

 

האוטו נוסע "בסדר" אם אפשר להגדיר זאת כך.

על פניו, הכל נראה ונשמע תקין. והעובדה היא שכך גם הגעתי לארז, וארז אכן הרגיש בבעיה ואף פתר אותה למעשה באותו יום.

בעקבות המלצתו של ארז, החלפתי מכסה מפלג. לאחר ניקוי הקורוזיה ממכסה המפלג, האוטו נסע יותר טוב שבעתיים מאשר לאחר הניקוי שארז ביצע במכסה המפלג.

אני מכבד מאוד את דעתך ומודה לך על הרצון לעזור ולייעץ. אבל לא, אני לא מצפה ל "יותר מדי" מהרכב.

 

למעשה, אני חושב שאם אנקה שוב את הקורוזיה הזו ממכסה המפלג, עשוי להיות שוב שיפור אבל זה ודאי לא יחזיק זמן רב. בפעם שעברה לאחר הניקוי, הרכב נסע נהדר לטירת הכרמל אך הכל נמוג בדרך חזרה

 

בפורום סובארוהוליק של ארז, מישהו התלונן על בעיה דומה. ואח"כ כתב:

מדהים עד כמה שיש השפעה לחוטי ההצתה על התנהגות הלאונה.לאחר סיבוב בלאונה אחרת הבנתי שהמנוע של הלאונה שלי עצל מאוד לעומת מה שצריך להיות,פירקתי את החוטים (אדומים מקוריים) ניקיתי אותם ,סידרתי שיהיו בתוך הקליפסים ויצאתי לסיבוב,התוצאות היו יוצאות מהכלל,המנוע התעורר לתחיה,פתאום יש שיפור עצום בתאוצות ביניים והוא מגיע מהר מאוד ל100-120 קמ"ש מה שהיה לוקח לו הרבה יותר זמן לפני הטיפול.הרבה תודה לארז,ביקה ושאר חובבי הסובארו פה שהעצות שלהם יעילות מאוד.

את השרשור המלא תוכלו לקרוא כאן: http://subaruholic.co.il/showpost.php?p=4566&postcount=22

 

 

 

כאשר מאיר ביקר אצלי נסעתי על הרכב ואכן הרגשתי כבדות, לאחר מס' בדיקות וכיוונים יצאנו לנסיעה נוספת בה הרכב (לדעתי ולדעת מאיר אחרי נסיעה בכביש החוף) התנהג הרבה יותר טוב, גם במהירות השיוט, גם בהאצה וגם במהירות תלת סיפרתית. מאז הרכב החליט לקבל קפריזות ומגיב כל פעם בצורה שונה.

תמיד יכול להיות שאנו מפספסים משהו, אך קשה לבדוק גם דרך המסך, וגם במציאות אם אין לנו את הכלים המתאימים.

מאיר לא הכניס את הרכב למוסך ומנסה לפתור את הבעיה בעזרתנו בינתיים ואני מאד מקווה שאכן יצליח לבסוף.

 

ארז ידידי היקר,

האם אתה ממליץ שאכניס את הרכב למוסך? אם כן, לאיזה מוסך? המכונאי שלי לא ידע לעזור לי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט סיפור אבסורדי ויכול לטמטם. כאשר היית אצלי ראינו יחד מה הרכב יכול לעשות ומאז יש לו שגעונות מוזרים.

 

דבר ראשון מגיע לך שאפו ענק על הדבקות במטרה :) לא כל אדם היה מתעקש כמוך ולא מתייאש.

 

לצביקה: בנסיעה האם הרגשת החלקה של הקלאץ'? האם הנסיעה נראתה לך "נורמאלית" לרכב זה?

מתוך סקרנות, איזה שעון חברת לו לרכב? והאם הסתכלת לראות שכל צינורות הוואקום תקינים? (הרכב עבר מסכת בדיקות ויתכן שמשהו השתחרר).

האם במקרה שמת לב האם יחדת הוואקום לקידום הצתה במפלג תקינה? (יכול להשפיע רבות בהאצה)

 

ארז שלום רב !

לא הרגשתי החלקה של הקלאץ, הקלאץ מפריד נמוך כמו שצריך, נלקח לסיבוב בעלייה רצופה ללא סימני החלקה.

הנסיעה נראית לי בהחלט נורמלית לרכב זה, ואין לי כלל וויכוח עם מאיר לגבי הרגשת "כבדות", שהוא מתאר, שאני לא חש בה כלל.

המפלג קודם עד הסוף, ונערכה בדיקה בעזרת חיבור לשעון וואקום, שהראה על הצג"20" , והמחוג היה יציב תקין ללא כל רעידות של המחוג, בהאצת המנוע השעון ירד ל"5", שהוא נחשב לתקין.

לאחר נסיעה ארוכה מעט בעלייה, המנוע מעט צלצל, והחלטת לאחר מעט את ההצתה, העברתי את ההגה למאיר שטען שאין שינוי לרעה אך גם לא לטובה, והוא מעדיף לנסוע ככה בשלב זה ולעדכן אותי בהמשך.

נ.ב מאיר אמנר לי שהבעיות החלו לאחר הטיפול האחרון וזה מספק לי חומר למחשבה, אך איני יכול לחשוב ברגע זה , על פרט שלא התגלה על ידי ועל ידך, אך יתגלה במוסך.

האם ידוע לך האם חוטי הצתה בירו לסובארו נמכרים גם בעובי של 8 מ"מ, משום שהחוטים שמאיר קנה הם דקים והם בעובי כ7 "מ"מ?

מכסה המפלג החדש הורכב שוב, למרות שאני החזרתי את מכסה המפלג הקודם, בבבדיקה הקודמת.

לסיום באם קיימת בעייה היא קשורה למערכת ההצתה, ולא למנוע או למערכת הדלק, כולל לחץ דלק ממשאבת הדלק, אשר נראה לי כתקין.

בברכת שנה טובה , וחג שמח.

צביקה

נ.ב-לא נבדקה יחידת הוואקום במפלג, אם כי אני מניח שהיא תקינה, אם כי במחשבה שנייה, חשבתי לעצמי אולי היא תקועה ולא מאפשרת לפלטה לזוז.

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה רק אני או שפילטר אוויר סתום או סיני?

פילטר אוויר מאיכות נמוכה יכולים לגרום לתופעה במיוחד שהרכב לאחר טיפול.

תעשה ניסוי וקח את הרכב לנסיעה קצרה ללא פילטר אוויר ותראה אם יש הבדל.

אני יודע שאצלי בקיה הפילטר אוויר עושה בעיות וכבר הזמנתי אחד מקורי , הבדיקה שעשיתי זה להניע בלי פילטר אוויר ואז המנוע לא עישן עשן שחור ועם פילטר הוא כן .

קרניבל דיזל דרך אגב.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

8)

ארז שלום רב !

לא הרגשתי החלקה של הקלאץ, הקלאץ מפריד נמוך כמו שצריך, נלקח לסיבוב בעלייה רצופה ללא סימני החלקה.

הנסיעה נראית לי בהחלט נורמלית לרכב זה, ואין לי כלל וויכוח עם מאיר לגבי הרגשת "כבדות", שהוא מתאר, שאני לא חש בה כלל.

המפלג קודם עד הסוף, ונערכה בדיקה בעזרת חיבור לשעון וואקום, שהראה על הצג"20" , והמחוג היה יציב תקין ללא כל רעידות של המחוג, בהאצת המנוע השעון ירד ל"5", שהוא נחשב לתקין.

לאחר נסיעה ארוכה מעט בעלייה, המנוע מעט צלצל, והחלטת לאחר מעט את ההצתה, העברתי את ההגה למאיר שטען שאין שינוי לרעה אך גם לא לטובה, והוא מעדיף לנסוע ככה בשלב זה ולעדכן אותי בהמשך.

נ.ב מאיר אמנר לי שהבעיות החלו לאחר הטיפול האחרון וזה מספק לי חומר למחשבה, אך איני יכול לחשוב ברגע זה , על פרט שלא התגלה על ידי ועל ידך, אך יתגלה במוסך.

האם ידוע לך האם חוטי הצתה בירו לסובארו נמכרים גם בעובי של 8 מ"מ, משום שהחוטים שמאיר קנה הם דקים והם בעובי כ7 "מ"מ?

מכסה המפלג החדש הורכב שוב, למרות שאני החזרתי את מכסה המפלג הקודם, בבבדיקה הקודמת.

לסיום באם קיימת בעייה היא קשורה למערכת ההצתה, ולא למנוע או למערכת הדלק, כולל לחץ דלק ממשאבת הדלק, אשר נראה לי כתקין.

בברכת שנה טובה , וחג שמח.

צביקה

נ.ב-לא נבדקה יחידת הוואקום במפלג, אם כי אני מניח שהיא תקינה, אם כי במחשבה שנייה, חשבתי לעצמי אולי היא תקועה ולא מאפשרת לפלטה לזוז.

 

אם יורשה לי- לפחות מהניסיון שלי... שווה לבדוק!!

למרות שלא נתת כאן נתונים על מידת הCO בעבודה של 2500סל'ד , אני הייתי מגדיל את הדיזה הראשית !!!

ובודק אם החסכן עובד כראוי, לפעמים הבוכנה לא יורדת כמו שצריך ואז אין מספיק ספיקה של דלק בעומס.

כך עשיתי בזמנו בסובארו שלי וראה זה פלא האוטו הפך לנמר.

ולא! צריכת הדלק לא עלתה , נהפוך הוא... מכיוון שהמנוע "סחב" טוב יותר היה צריך ללחוץ פחות על הדוושה.

"הבעיה" :roll:של המנועים האלו , שהם יכולים לעבוד עם CO כל כך נמוך ללא שום נזק.

 

בהצלחה

 

ערן

פעם הייתי קופץ מהגשר ואז מתחיל לבנות את הכנפיים

אני עדיין כאן,אז בטח הצלחתי לא רע...:roll:

 

היום כבר בגרתי..אני מייבא כנפיים מאיביי :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נ.ב מאיר אמנר לי שהבעיות החלו לאחר הטיפול האחרון וזה מספק לי חומר למחשבה, אך איני יכול לחשוב ברגע זה , על פרט שלא התגלה על ידי ועל ידך, אך יתגלה במוסך.

 

יש כאן בלבול קטן.

רק בעיית החיתוכים/גמגומים החלה לאחר הטיפול האחרון. שבוצע לפני כשבועיים

בעיית הסחיבה החלה הייתה קיימת הרבה קודם.

 

נ.ב-לא נבדקה יחידת הוואקום במפלג, אם כי אני מניח שהיא תקינה, אם כי במחשבה שנייה, חשבתי לעצמי אולי היא תקועה ולא מאפשרת לפלטה לזוז.

 

זה חדש לי, מה הסימפטומים של בעיה ביחידת הואקום? אם יש פלטה תקועה, איך ניתן לבדוק ולשחרר בעת הצורך?

 

תעשה ניסוי וקח את הרכב לנסיעה קצרה ללא פילטר אוויר ותראה אם יש הבדל.

האם זה לא מסוכן למנוע לנסוע בלי פילטר?

 

ערן,

הקרבורטור עבר טיפול בפברואר ע"י צביקה, הרכב נבדק השבוע שוב ע"י צביקה

הבעיה השתפרה בשני מקרים לאורך השרשור הזה בעקבות ניקוי מגעי מכסה המפלג.

לא נראה לי שהבעיה קשורה לקרבורטור. בכל אופן, אני בטוח שאם מקור הבעיה היה בקרבורטור, צביקה היה מעיר את תשומת ליבי.

 

אגב,

מאז החלפת חוטי ההצתה וכיוון המנוע ע"י צביקה המצב הוא שהאוטו מאיץ בכבדות עד 100 אבל כשכבר מגיעים ל100 יותר קל לשמור על מהירות שיוט בהשוואה להאצה.

היום בדרך הביתה יצאתי לעקיפה כשאני במהירות של 100 קמ"ש. לחצתי לא מעט על הגז, אבל האוטו התקשה לטפס לכיוון ה110 וזה עוד במישור. נדמה שאיחור ההצתה הוסיף מעט כח למנוע על חשבון האצה סופית.

 

כיוון שהעניינים לא מתקרבים לפתרון ממוקד, ואני כבר אובד עצות אני מבקש גם לשאול.

1. לאיזה בעל מקצוע צריך ללכת בכדי לאתר ולפתור את הבעיה?

2. ארז, האם אתה מכיר מישהו בפורום סובארו שהוא תותח בדברים האלה ומקבל לקוחות?

 

ולפני שאשכח,

המון תודה רבה לכולכם ושנה טובה ומתוקה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה לא נוסע בדרך עפר אז לא זה לא מסוכן לנסוע בלי פילטר אוויר.

אני מתכוון לנסיעה קצרה לא ארוכה משהו כמו דקה שתיים לראות אם יש הבדל.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מציע לך לעשות את הניסיון הבא (במוסך כמובן)

תנתק את הצינור שמספק דלק לקרב' קפל אותו כדי שלא ינזל הדלק, תניע את הרכב ותן גז עד שיכבה (הרי אתה נתקת את אספקת הדלק ומה שיכנס למנוע זה רק מה שנשאר בקרבורטור), לרסס קצת ספריי קרב' עם קשית לחיבור של הקרב' שממנו נתקת את הצינור ותכניס לחץ אוויר חזק לצינור הזה, חבר את הצינור דלק חזרה, תניע ותראה אם יש שיפור,

 

בנוסף כדאי לפרק את הדיזת סרק, והבורג תערובת אוויר דלק, ולרסס קצת ספרי עם קשית בפנים ולהכניס שם גם לחץ אוויר,

 

זה מה שעשו לי ברכב וזה פשוט שיפר את המצב,עשו לי את זה לפני הטסט , הבעיה היא שקרבורטור זו מערכת שיכולה להיסתם די בקלות,וזה כבר לא כלכלי לעשות ניקוי כל כמה חודשים, ובמיוחד עם הדלק הלא כל כך אכותי פה בארץ ובא נגיד שגם מיכל הדלק שלך לא הכי מצוחצח .

אני מאוד בספק שיש לך בעיה חשמלית, נסה את מה שכתבתי,

 

אם אתה עדיין מתעקש שהבעיה היא חשמליץ אז כדאי לך לבדוק את ה"נעלי כבל" שמתחברים למצבר כנראה הם כבר דפוקים, כמו שהיה אצלי ברכב, החלפתי אותם בעלות של 40 שקל כולל עבודה, בנוסך תבדוק הארקות חשמל ברכב שלך, בתא המנוע,

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ארז הצעתך לא מקובלת עלי, עם כל הכבוד !

מאיר קיבל הודעה פרטית ממני, עם הבטחה לנסות לפתור את הבעייה ביום שהי הבא, מאיר סקרן לדעת כיצד, גם אתה וגם מאיר תמתינו בסבלנות ליום שני.

בברכת שנה טובה וחג שמח.

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צביקה הנכבד , אתה ממש לא חייב לקבל את הצעתי או לפעול לפיה, זה שיקול של בעל הלאונה המקרטעת, אני רק רושם מניסיון אישי שלי,

זה פשוט מערכת שיכולה להסתם בקלות אז לפעמים עושים ניקוי, שנגדיר אותו כעזרה ראשונה, עשו לי את זה כעזרה ראשונה, והאמת היא שזה מאוד מאוד עזר,

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5285 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...