אפריקה
-
הודעות
73 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי אפריקה
-
ניסאן נבארה. הוחלפו 4 מגדשי טורבו, מנוע מרעיש מאוד.
אפריקה פרסם הודעה בנושא של יעקב ניצן בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
באיזו מדינה מדובר? -
ניסאן נבארה. הוחלפו 4 מגדשי טורבו, מנוע מרעיש מאוד.
אפריקה פרסם הודעה בנושא של יעקב ניצן בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הקוד הזה יכול להעיד גם על וואסטגייט לא תקין או על צינור וואקום קרוע. לא מכיר את הדגם הספציפי, האם הווסטגאייט חיצוני? או פנימי? -
ניסאן נבארה. הוחלפו 4 מגדשי טורבו, מנוע מרעיש מאוד.
אפריקה פרסם הודעה בנושא של יעקב ניצן בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
קוד תקלה po234=גידוש יתר -
אתה יכול לבקש לשפץ את המשאבה במקום לרכוש חדשה(להחליף אטמים) זה מוריד עלויות.
-
אני עובד הרבה עם המנועים הללו ואומר לך מניסיון רב....... סיכוי גבוהה לסתימת דלק פשוטה, התיקון פשוט וזול........ כמו שרשמתי מקודם ישנו פילטר רשת קטן בכניסת הדלק למשאבת ההזרקה, יש לפרק ולנקות ולהחזיר אותו למקום........ רוב הסיכויים שהבעיה תיפתר, רבע שעה עבודה במוסך............. קודם כל עשה זאת ורק אחרי זה תמשיך הלאה............
-
בצינור כניסת הסולר למשאבת ההזרקה ישנו פילטר רשת קטן שלעיתים נסתם וגורם לתופעה המתוארת. לפני שאתה הולך לשיפוץ משאבה יקר, נתק את צינור כניסת הדלק למשאבה,הפילטר הקטן יושב בתוך פתח הכניסה למשאבה מתחת לקפיץ קטן. על מנת להוציא אותו יש להשתמש בחוט ברזל דק מקופל בצורת וו, לשלוף את הפילטר ולנקות אותו. אם הבעיה לא נפתרת, כנראה שראש משאבת ההזרקה שחוק ויש לשלוח את המשאבה לשיפוץ.
-
שלום לחברי הפורום. מעוניין לייבא את הג'יפ הנ"ל לארץ. הג'פ במצב יחסית מצויין ושמור מאוד עם ניירת מסודרת. מעוניין לדעת לגבי הבירוקרטיות הדרושות לייבוא. תודה מראש,
-
מנורת מצבר ומנורת בלם יד נשארים דלוקות עד תחילת הנסעיה, איסוזו דימקס 2004
אפריקה פרסם הודעה בנושא של יוסי1234 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תבדוק את רצועת האלטרנטור, כנראה שהיא לא מספיק מתוחה ומחליקה, כתוצאה מכך יש בעיות בטעינה. -
מה שבטוח זה שהלך לך אטם ראש מנוע, לגבי ראש המנוע עצמו ניתן יהיה לדעת עם הוא נסדק או התעקם רק לאחר הפירוק. המוסך נתן לך מראש הצעת על החלפת ראש בשביל לכסות עצמו מכל הכיונים אבל האמת היא שאולי עדיין ניתן להשתמש בראש המנוע הישן.
-
באיביזה החדשה יש תקלה מוכרת של ממסרים מתחת לדשבורד שעושים רעשי תיקתוק. היצרן והיבואן מכירים את התקלה והפיתרון הוא להעביר את הממסרים הללו לתא המנוע וכך הנהג לא ישמע את התיקתוקים, היצרן אפילו מספק צמה שמיועדת לזה. גש למוסך המורשה והם יסדרו...............
-
שלח להם מספר שלדה והם יבדקו עבורך אם החלפים מתאימים.
-
שמן מעולה מיוצר ע"י חבת אקסון-מוביל, חברת הנפט האמריקאית הגדולה בעולם אשר מייצרת שמנים באיכות מקסימלית.
-
בעיות מזגן ב- 307 [נא לרשופ כותרת ע"פ הכללים]
אפריקה פרסם הודעה בנושא של אוהב ישראל בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
בד"כ מעבה קופא בגלל אוויר בתוך מערכת הקירור אשר גרום למים במערכת, המים נעצרים בתוך המעבה וקופאים. -
טויוטה יאריס סול 2007 - פילטר אוויר למזגן - האם נחוץ?
אפריקה פרסם הודעה בנושא של bantalon בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תפקיד הפילטר במזגן הוא להגן על המאייד מפני לילכוך אשר יסתום אותו ויגרום לזיהום האוויר שמועבר לחלל הנוסעים. הריח הרע נוצר מהצטברות לילכוך(אבק) על המאייד אשר מתערבב עם לחות שנוצרת שם. מאייד מלוכלך הוא בית גידול מצויין לבקטריות אשר גורמות לזיהום האוויר שהנוסעים נושמים ולסכנה בריאותית. ישנן מוצרים יעודיים לניקוי המאייד, גש למקום שמתמחה במזגנים ובקש ניקוי נגד בקטריות של מערכת המיזוג. לא אמור להיות יקר ויפתור את בעיית הריח. -
אם אכן המזגן שלך קופא זה יכול לקרות משתי סיבות. 1.מאייד(רדיאטור פנימי שנמצא מתחת לדשבורד) מלוכלך. 2.אוויר בתוך מערכת הקירור. רוב הסיכויים שיש לך אוויר במערכת, גש למזגנאי שיעשה לך וואקום(לפחות חצי שעה),יחליף מייבש ויטען גז מחדש. דבר זה יפתור את הבעיה והעלויות אינן גבוהות. אם לא תעשה זאת, האוויר בתוך המערכת יוצר לחות(מים), המים מתערבבים עם גז הקרר ויוצרים חומצה שאוכלת את מערכת הקירור מבפנים ואם הזמן גורמת לנזקים יקרים בהרבה.
-
"הרצת מנוע" זה מיתוס או שלמבורגיני פוגעים ברכבים שלהם?
אפריקה פרסם הודעה בנושא של DreamT בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
יצרני הרכב אינם מבצעים כיום הרצה למנועים חדשים. הייתי לאחרונה במפעל לייצור היילקס של טויוטה בתאילנד. למעשה הפעם הראשונה שהמנוע מונע הוא כאשר המנוע כבר מתוקן ברכב. הרכב מונע לכמה דקות לראות שהמנוע תקין,הרכב מובל בנסיעה לחנייה וזה הכל, שום הרצה. -
איסוזו טרופר שנת 01 האם יש לי בעיה בגומיות שסתומים?
אפריקה פרסם הודעה בנושא של Pc-Mastr בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לפי מה שאתה מציין כאשר המנוע קר ישנו עשן לבן המעיד על שריפת שמן. לאחר שמנוע מגיע לטמפ' עבודה העשן הלבן נפסק. כנראה שאטימת הרינגים אינה מושלמת במנוע קר, כאשר המנוע מתחמם הרינגים מתרחבים(דבר נורמלי) ואז האטימה טובה יותר. אני מניח שבדיקת הקומפרסיה נעשתה על מנוע חם ולכן לא עלו על הבעיה. לבדיקה נכונה יש להשאיר את הרכב לילה במוסך ואז לבצע בדיקת קומפרסיה על הבוקר לפני התנעת הרכב. -
במידה וממלאים אוויר בגלגלים מעבר להמלצות היצרן
אפריקה פרסם הודעה בנושא של vxlan בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אני נוהג קבוע ברכב שטח, קבוע 3 PSI נמוך מהוראות היצרן דבר אשר מגביר משמעותית את רכות הרכב ונוחות הנסיעה....... -
בעייה במזרקים היילקס שנת 2005 טורבו דיזל .
אפריקה פרסם הודעה בנושא של erga25 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
האתר הנ"ל אינו חנות אונליין, הוא רק מאפשר מידע לגבי מספרי קטלוג של חלפי טויוטה דרך קטלוג אלקטרוני. חברים, אצלי במוסך החלפנו כבר מרססים בעשרות מנועי 2KD, הפכתי את העולם בחיפוש אחר מחיר טוב למרססים הללו. בסופו של דבר המחירים הטובים קיימים שתי מדינות. 1.תאילנד, שהיא ארץ הייצור של המרססים הנ"ל. 2.דובאי, שהיא אזור סחר חופשי ללא מיסים ולכן ניתן להשיג אותם שם במחיר זהה לארץ המקור ולעיתים אפילו יותר בזול. מנסיוני בשאר המדינות המחיר לא זול משמעותי מאשר בארץ. בברכה, עודד -
בעייה במזרקים היילקס שנת 2005 טורבו דיזל .
אפריקה פרסם הודעה בנושא של erga25 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
זה נכון במצב שבו לחץ המערכת תקין. אבל במצב בו לחץ הסולר במערכת לא יגיע לערך התקין (300bar לחץ הזרקה מינימלי) לא תתבצע הזרקה למרות הפיקוד החשמלי. -
בעייה במזרקים היילקס שנת 2005 טורבו דיזל .
אפריקה פרסם הודעה בנושא של erga25 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
נניח שקיים מצב שבו במרסס מס' 1 שסתום העודפים תפוס ונפתח בלחץ נמוך מהרצוי ושאר המרססים תקינים לחלוטין. דבר זה יגרום למפל מתח במסילה המשותפת ולעבודה לא תקינה בשאר בשאר הצילנדרים ולא רק בצילנדר מס'1 . במצב זה הפידבק שתקבל יהיה סולונוידים לא תקינים, למרות שבפועל הבעיה היא רק במרסס מס' 1. לכן מנסיוני קשה לאבחן בעיות מזרקים בעזרת סורק. תקן אותי אם אני טועה? -
בעייה במזרקים היילקס שנת 2005 טורבו דיזל .
אפריקה פרסם הודעה בנושא של erga25 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
טעות! כל דגמי היילקס המשווקים כיום בארץ מיוצרים בתאילנד, מערכות ההזרקה של מנועים אלו מיוצרות במפעל של דנסו בתאילנד. לגבי הדגמים שמיוצרים בדרום אפריקה, מדובר בדגם שונה אשר מורכב בו מנוע 5LE, במנוע זה אינה מורכבת מערכת הזרקה מסילה משותפת(common rail). מורכבת בו מערכת הזרקה EFI. דגם זה מיועד למדינות עולם שלישי אשר הסולר בהם הוא באיכות ירודה, במדינות אלו טויוטה העולמית אינה מאשרת הפצה של מנועי דיזל בעלי מערכות הזרקה מסילה משותפת בשל איכות הסולר והנזקים שהוא גורם למערכות אלו. בעקבות כך קיים חשש בטויוטה העולמית לפגיעה באמינות של המותג. לכן מורכבים בדרום אפריקה היילקסים עם מנוע דיזל מדגם מיושן יותר דגמים אלו מיועדים לשוק המדינות האפרקאיות. כמו כן קיים פס ייצור זהה בארגנטינה אשר מיועד למדינות הפחות מפותחות בדרום ומרכז אמריקה. -במערכת הזרקה מסילה משותפת של דנסו שורר לחץ של עד 1800bar. -לרוב מה שניזוק במרססים אלו הוא סתום העודפים אש מובנה בתוך גוף המרסס. שסתום זה מפוקד לחץ ע"י קפיץ, כאשר קפיץ זה מתעייף השתום נפתח בלחץ נמוך מהרצוי וגורם לנפילת לחץ במסילה המשותפת. בעקבות כך משאבת הלחץ הגבוה אינה מצליחה לבנות את הלחץ הרצוי וההמרססים אינם מתפקדים כראוי. -לרוב התסמינים למזרקים תקולים הם: בעיות בהתנעה,חוסר סחיבה,עשן לבן. -חברת דנסו עדיין לא משווקת קיטים לשיפוץ מרססים אלו, לא בארץ ולא בשום מקום בעולם. הקיטים לשיפוץ מרססים אלו הקיימים בשוק העולמי אינם מקוריים ומיוצרים במפעלים בסין. -ה"שיפוץ" שמכוני הדיזל עושים הוא למעשה ניכוי של המזרקים ע"י החדרה של חומר ניקוי למזרק. לעיתים ניקוי כזה מצליח לשחרר שסתום עודפים תפוס ולעיתים לא. במקרה שלא משתחרר הם יודיעו שהמרסס אבוד ואינו ניתן לתיקון. אני מציע לפני שאתה נכנס להוצאות יקרות מאוד של החלפת מרססים לעשות את הפעולות הבאות: 1.פירוק וניקוי פיח של בית המצערת. 2.פירוק וניקוי פיח של שסתום EGR 3.פירוק וניקוי פיח של סעפת היניקה. 4.הוספת תוסף לסולר המיועד לניקוי מערכות הזרקה מסילה משותפת. 5.לבדוק ק"מ טיפול אחרון ומידת הצורך לבצע החלפת פילטרים ושמנים. מאמין שפעולה זולה זאת תשפר את בעיית העשן. בברכה, עודד - -
בעייה במזרקים היילקס שנת 2005 טורבו דיזל .
אפריקה פרסם הודעה בנושא של erga25 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לא קיימת חיה כזאת בארצות הברית. המזרקים הללו מתאימים רק למנועים 1KD-FTV ו 2KD-FTV . מנועים אלו מיוצרים בתאילנד ומורכבים במס' דגמי טויטה שאינם משווקים בשוק האמריקאי. -
בעייה במזרקים היילקס שנת 2005 טורבו דיזל .
אפריקה פרסם הודעה בנושא של erga25 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שלום רב, בארצות הברית לא ניתן לרכוש מזרקים אלו, דגמים אלו אינם קימיים בארצות הברית. המדינות שבהם תוכל להשיג מזרקים אלו במחיר זול משמעותית מעלות שלהם בארץ הם תאילנד ודובאי. בברכה.........
