Jump to content

אפריקה

  • הודעות

    73
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אפריקה

  1. שלום, תפוס את הקבל בעזרת פלאייר ומשוך. פעולה זאת תשחרר את המכסה ויהיה ניתן לפתוח אותו. בהמשך עלייך להחליף את הקבל לחדש. יכל להיות שגם מנגנון הפתיחה ניזוק ויהיה צורך להחליף גם אותו....... בברכה
  2. לאחר פירוק המרימים קל מאוד לאתר את המרים הבעייתי, מנסיוני ברוב המקרים השחיקה של המרים תיהיה בחלקו הפנימי של המרים, במקום בו המרים בא במגע עם השסתום. כאשר המרים שחוק נוצר מגע בינו לבין קפיץ השסתום, לאחר פירוק המרים ניתן לראות את השחיקה הלא תקינה בחלקו הפנימי של המרים (במידה ואכן קיימת). מרים שחוק עלול לגרום בנוסף לאטימה לא טובה של השסתום וכתוצאה מכך לבריחת קומפרסיה ולשחיקה מוגברת של השסתום ושל תושבת השסתום. אם אכן הבעיה היא במרימים הידראולים מומלץ להחליף אותם בהקדם לפני שיגרם נזק יותר רציני. בברכה
  3. שלום, יש להחליף את החלק השלם הכולל מייסב, נבה, חיישן ABS.(ביאריס החיישן ןזר השיניים באים כחבילה אחת שמורכבת על הנבה). בפעם האחרונה שרכשתי חלק זה בטויוטה העלות הייתה בסביבות 650 ש"ח.
  4. גם חופש במערכת ההיגוי עלול לגרום לרעידות בעת בלימה. בנוסף לצלחות הבלם יש לבדוק גם חופש הגה.
  5. האם המשלושים התחתונים הוחלפו קומפלט? או שהוחלפו רק הבוקסות של המשולש והתפוח של המשולש?
  6. האם הוחלפו גם גומיות מוט מייצב?
  7. על פי כל מה שקראתי עד עכשיו המנוע במצב מעולה ואמור לסחוב יופי. לכן ועל פי התיאור שכבר הורגשה החלקה של קלאץ' בעבר. כנראה שהקלאץ שלך מחליק, תחליף קלאץ'(מיסב,דיסקת חיכוך ודיסקת לחץ) ותראה איך הרכב שלך ישפר ביצועים.....................
  8. הפילטר שבתמונה זהו פילטר דלק חיצוני שונה מאוד מהפילטר שקיים באקסנט. הפילטר באקסנט מותקן בתוך מיכל הדלק וצורתו שונה.........
  9. שלום רב, אם אכן ישנו סולר בשמן. הנקודה היחידה שבה יכולה להתבצע חדירת סולר למערכת השמן היא דרך משאבת ההזרקה. בדיפנדר משאבת ההזרקה מונעת ע"י גלגל שיניים ולא רצועה. גלגל השיניים המורכב על ציר משאבת ההזרקה מקבל שימון ממערכת השמן, כאשר ישנה נזילת סולר ממחזיר הסולר של ציר משאבת ההזרקה יחדור סולר לשמן.
  10. ראש מנוע סדוק אינו ניתן לשיפוץ, עליך להחליף אותו או בחדש או בראש מנוע מפירוק, אם בחרת מראש מפירוק על מנת לחסוך עלויות על הראש לעבור חריטה לפני ההרכבה. כמו כן יש להחליף כמובן את אטם ראש המנוע. את פקקי ההגנה יש להחליף בחדשים.
  11. ערב טוב, יכול להיות שיש לך חיישן נקישות תקול. כאשר חיישן נקישות תקול, יתכן ותתדלק נורת תקלה בלוח השעונים, ולא יתבצע איחור הצתה כאשר יש נקישות(צילצולים), והמנוע יצלצל.
  12. שלום רב, גלגל תנופה מסוג Dual mass Flywheel מורכב במנועי דיזל מודרנים ומיועד לרכך את ה"מכות"(פולסים) שהמנוע מעביר לתיבת ההילוכים. גלגל זה הוא למעשה גלגל תנופה כפול(בנוי משני גלגלים המחוברים זה לזה) בגלגל תנופה זה נמצאים קפיצים הממוקמים על פניו. (החלק שבא במגע עם הקלאץ') מקרה של קלאץ' שחוק שמחליק על פני גלגל התנופה עלול לגרום נזק לאותם קפיצים. קפיצים נזוקים גורמים לבעיה בהפרדה של הקלאץ' וגם גורמים לחופש בין שני גלגלי התנופה. יכול להיות מאוד שזה מה שקרה במקרה שלך בכבוד רב
  13. על פי ההסבר שלך הנזילה אינה מפריעה לעבודת המנוע והמנוע ממשיך לעבוד רגיל למרות נזילה גדולה של סולר. לכן ככל הנראה הנזילה היא מצינור העודפים המחזיר את עופי הסולר למיכל הדלק. בברכה
×
×
  • תוכן חדש...