Jump to content

אפריקה

  • הודעות

    73
  • כאן מאז:

הנקודות של אפריקה

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. הקוד הזה יכול להעיד גם על וואסטגייט לא תקין או על צינור וואקום קרוע. לא מכיר את הדגם הספציפי, האם הווסטגאייט חיצוני? או פנימי?
  2. אתה יכול לבקש לשפץ את המשאבה במקום לרכוש חדשה(להחליף אטמים) זה מוריד עלויות.
  3. אני עובד הרבה עם המנועים הללו ואומר לך מניסיון רב....... סיכוי גבוהה לסתימת דלק פשוטה, התיקון פשוט וזול........ כמו שרשמתי מקודם ישנו פילטר רשת קטן בכניסת הדלק למשאבת ההזרקה, יש לפרק ולנקות ולהחזיר אותו למקום........ רוב הסיכויים שהבעיה תיפתר, רבע שעה עבודה במוסך............. קודם כל עשה זאת ורק אחרי זה תמשיך הלאה............
  4. בצינור כניסת הסולר למשאבת ההזרקה ישנו פילטר רשת קטן שלעיתים נסתם וגורם לתופעה המתוארת. לפני שאתה הולך לשיפוץ משאבה יקר, נתק את צינור כניסת הדלק למשאבה,הפילטר הקטן יושב בתוך פתח הכניסה למשאבה מתחת לקפיץ קטן. על מנת להוציא אותו יש להשתמש בחוט ברזל דק מקופל בצורת וו, לשלוף את הפילטר ולנקות אותו. אם הבעיה לא נפתרת, כנראה שראש משאבת ההזרקה שחוק ויש לשלוח את המשאבה לשיפוץ.
  5. שלום לחברי הפורום. מעוניין לייבא את הג'יפ הנ"ל לארץ. הג'פ במצב יחסית מצויין ושמור מאוד עם ניירת מסודרת. מעוניין לדעת לגבי הבירוקרטיות הדרושות לייבוא. תודה מראש,
  6. תבדוק את רצועת האלטרנטור, כנראה שהיא לא מספיק מתוחה ומחליקה, כתוצאה מכך יש בעיות בטעינה.
  7. מה שבטוח זה שהלך לך אטם ראש מנוע, לגבי ראש המנוע עצמו ניתן יהיה לדעת עם הוא נסדק או התעקם רק לאחר הפירוק. המוסך נתן לך מראש הצעת על החלפת ראש בשביל לכסות עצמו מכל הכיונים אבל האמת היא שאולי עדיין ניתן להשתמש בראש המנוע הישן.
  8. באיביזה החדשה יש תקלה מוכרת של ממסרים מתחת לדשבורד שעושים רעשי תיקתוק. היצרן והיבואן מכירים את התקלה והפיתרון הוא להעביר את הממסרים הללו לתא המנוע וכך הנהג לא ישמע את התיקתוקים, היצרן אפילו מספק צמה שמיועדת לזה. גש למוסך המורשה והם יסדרו...............
  9. שלח להם מספר שלדה והם יבדקו עבורך אם החלפים מתאימים.
  10. שמן מעולה מיוצר ע"י חבת אקסון-מוביל, חברת הנפט האמריקאית הגדולה בעולם אשר מייצרת שמנים באיכות מקסימלית.
  11. בד"כ מעבה קופא בגלל אוויר בתוך מערכת הקירור אשר גרום למים במערכת, המים נעצרים בתוך המעבה וקופאים.
  12. תפקיד הפילטר במזגן הוא להגן על המאייד מפני לילכוך אשר יסתום אותו ויגרום לזיהום האוויר שמועבר לחלל הנוסעים. הריח הרע נוצר מהצטברות לילכוך(אבק) על המאייד אשר מתערבב עם לחות שנוצרת שם. מאייד מלוכלך הוא בית גידול מצויין לבקטריות אשר גורמות לזיהום האוויר שהנוסעים נושמים ולסכנה בריאותית. ישנן מוצרים יעודיים לניקוי המאייד, גש למקום שמתמחה במזגנים ובקש ניקוי נגד בקטריות של מערכת המיזוג. לא אמור להיות יקר ויפתור את בעיית הריח.
  13. אם אכן המזגן שלך קופא זה יכול לקרות משתי סיבות. 1.מאייד(רדיאטור פנימי שנמצא מתחת לדשבורד) מלוכלך. 2.אוויר בתוך מערכת הקירור. רוב הסיכויים שיש לך אוויר במערכת, גש למזגנאי שיעשה לך וואקום(לפחות חצי שעה),יחליף מייבש ויטען גז מחדש. דבר זה יפתור את הבעיה והעלויות אינן גבוהות. אם לא תעשה זאת, האוויר בתוך המערכת יוצר לחות(מים), המים מתערבבים עם גז הקרר ויוצרים חומצה שאוכלת את מערכת הקירור מבפנים ואם הזמן גורמת לנזקים יקרים בהרבה.
×
×
  • תוכן חדש...