Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6166 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם , אני רוצה חוות דעת כללית על הרכב.

כמו נוחות נסיעה, אמינות, צריכת דלק, התנהגות , מחלות, כדאי - לא כדאי.

אולי משהו יותר טוב במחיר הזה?

מדובר על רכב חדש מנוע 2.0. 150K.

פורסם

אני על אוטומט אבל על מה שרלוונטי אענה לך.

 

אמינות- עד עתה 45K , ושנתיים על הכביש...ללא שום תקלה.

 

נוחות - מוקרבת לטובת צמיגים בחתך נמוך על ג'נט די גדול ( מידות הצמיג 215/45/17.) הB4 הקודמת היתה רכה בהרבה, ולי זה ממש לא מציק אא"כ אני בנסיעה של מעל שעה וחצי שעתיים, אז הגב התחתון מתחיל לגרד לי...

תנוחת הנהיגה די נמוכה כרגיל לסובארו, אני בעד.

 

צריכת דלק 1/10 ממוצע של 50-50 עירוני/בינעירוני , אבל אם אני זוכר טוב אז פורסם כי ההילוך הרביעי בגיר האוטומטי, חסכוני יותר מהגיר הידני בשיוט נינוח.

 

התנהגות - קח נסיעת מבחן...גם אם אוטומט.

supreb 2016 l&k 280 4*4

פורסם

מנסיון של חבר - מדובר בבחירה טובה, הרבה בזכות הגיר הידני.

צריכת הדלק של הגרסא האוטומטית היא די גבוהה בגלל ה-4X4, אבל עם הידני זה מתקזז ותגיע לצריכה המקובלת בקטגוריה.

האמינות טובה מאוד, לפחות ב-B4 שאני מכיר. גם כאן יש לגיר הידני יתרון, בעיקר אם אתה מתכוון להגיע איתה לקילומטרג' גבוה.

הביצועים טובים למדי וההתנהגות מוצלחת. לא מכונית ספורט, אבל יותר טוב מרוב המשפחתיות הגדולות בארץ.

 

בקיצור, בחירה מוצלחת וגם די מקורית. לחבר שלי ניסו לדחוף באולם תצוגה את הגרסא האוטומטית, אל תכנע...

פורסם

עד לא מזמן הייתה ברשותי 2006 יש ראשונה שעברה 100000 קילומטר

שום תקלה, תצרוכת דלק קצת מעל הממוצע (הנעה כפולה)

יתרונות

1. אחיזה - שום דבר לא משתווה אליה

2 תאוצה

3 זמינות כוח - יחסית לקודמת שלי מאזדה 6

4 איכות

 

חסרונות

1 החלפת צמיגים - תמיד 4 במכה (נזק של 4000 ש"ח(

2 מושב אחורי צר - תשכח משלושה אנשים מאחור

3 תא מטען קטן

4 ישיבה נמוכה מידי - חסרון בנסיעות ארוכות

5 תצרוכת דלק - מעל הממוצע - מאזדה 6 יותר חסכונית

 

סה"כ רכב מצויין אם אתה יכול לחיות עם החסרונות שציינתי הרכב בדיוק בשבילך

פורסם

לטעמי גם הכסא (ולא רק הצמיגים) אשם בחוסר הנוחות בנסיעה.

בנוסף, הרכב מרגיש חלש ביחס לכ"ס המוצהר שלו - בצע נסיעת מבחן.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

יש לי B4 שנת 2005

67000 ק"מ

0 תקלות (טפו טפו טפו)

נוחות סבירה

אחיזה מעולה, יציבה מאוד

צמאה - 8ק"מ/ל בנסיעה עירונית רגועה עם מזגן, מחוץ לעיר 12ק"מ/ל ב120קמ"ש עם מזגן

אני מניח שגיר ידני ישפר מהותית את צריכת הדלק היות והגיר הנוכחי הוא מיושן (4 הילוכים).

עם גיר ידני הבחירה נראית לי מצויינת.

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם
תאמת לא ישבתי מאחורה באחת אבל ..

חסר מקום במושב האחורי ? זה לא אמור להיות רכב מרווח??

 

היא לא מרווחת במיוחד ביחס לשאר המתחרות בקטגוריה, אבל היא עדיין משפחתית גדולה, באופן מילולי.

4 מבוגרים יכנסו בלי שום בעיות.

 

נו, עשית כבר נסיעת מבחן?

פורסם

כל הפרמטרים אינם רלוונטיים.

אין מה לקנות B4 רגע לפני שמחליפתה מתחילה להמכר.

זה רכב טוב אבל מיושן מאוד ביחס למה שיש היום לשוק להציע.

פורסם

האמת שאני לא מכיר את הרכב , אבל ללא קשר רציתי לומר שמרענן ומשמח לדעת שיש כאלו שלא הולכים עם העדר ומחפשים משפחתית גדולה עם גיר ידני -:) ולחשוב, שיבואנים רבים אפילו לא טורחים לייבא דגמים ידניים.

כיום - VOLVO S-80 T-5 מודל 2011

בעבר - VOLVO S-60 T-5 מודל 2003

בעבר - SEAT LEON 1800 אוטו' מודל 2002

פורסם

רכב פגז.

 

לסמנכלים של אלביט יש כזה רכב אבל אוטומאטי.

במקרה אני מכיר סמנכל אחד(מיני רבים), רכב מעולה!

יש לו אחיזת כביש מדהימה,וסחיבה מצויינת,יש לו כוח.....

ידני עוד יותר משובח.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

עוד לא עשיתי נסיעת מבחן, כי כודם כל אין לי זמן כל כך לזה.

ודבר שני אני עדיין לא ממהר לקנות רכב חדש מהחברה (אם כן אז זה יהיה הראשון).

ועוד דבר קצת נמאס לא מתחנות דלק , אולי בסוף אני יקח משהו יותר חסכוני.

יש לי כרגע פוקוס 2004 מנוע 2.0 והיא לא כל כך חסכונית בדלק ובטח הסוברו עוד יותר רעבה.

אז אולי לפעם הבאה אני ילך על משהו קטן.(או שלא).

 

אז זהו שאני עדיין לא בטוח.:-)

 

וואי והמחליפה שלה נראית גועל נפש לפחות באתר סוברו (מזכירה לי קצת איזה שברולט אוויאו 4 דלתות).

×
×
  • תוכן חדש...