Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6184 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

חבר הביא לי גלון של השמן הזה, ורציתי לדעת אם מישהו יודע אם ניתן להשתמש בו כשמן מנוע לפיג'ו 205 1100.

(כן אני יודע שזה לא תואם לשמן שאני שם בדרך כלל ושזה לא בריא. אבל אני לא כל כך שומר על הרכב הזה ומעדיף יותר לחסוך כמה שקלים) אך האם השמן הזה מתאים בכלל למנוע בנזין בנפח 1100?

DSC00127.jpg

פיג'ו 205 - האהבה הראשונה.

פורסם

שלום רב !

קבל המלצה חמה מהתנור !

מחברים אל תקח דבר, מלבד את החברות שלהם, במחשבה שנייה, החברות שלהם זו צרה צרורה, בפני עצמה.

השמן שנראה בתמונה, הוא שמן שהוא רכוש צהל, נגנב מסדנה צבאית, שם השמירה קיימת כמו על הכספות של בנק דיסקונט.

 

שימוש בשמן זה הוא עבירה פלילית, ואת העונש מקבלים מיד, עם הנזק שיגרם למנוע, המנוע יתחיל לעשן, והעשן הלבן, יגיע עד לבסיס הצבאי ממנו הוא נגנב.

אם היית טורח לקרוא את מה שכתוב על המדבקה של האריזה, היית מגלה מיד שהשמן מתאים למנועי נגמשים טנקים, ותיבות ההלוכים שלהם. והוא מותאם להם, ולא לרכב "לבן".

המלצתי המיותרת לנעול את השרשור, עם המסר , רכוש גנוב, לא נכנס למחנה אזרחי, של קארס פורום/ מכוניות אזרחיות ואופנועים.

נעל שרשור!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
שלום לכולם.

חבר הביא לי גלון של השמן הזה, ורציתי לדעת אם מישהו יודע אם ניתן להשתמש בו כשמן מנוע לפיג'ו 205 1100.

(כן אני יודע שזה לא תואם לשמן שאני שם בדרך כלל ושזה לא בריא. אבל אני לא כל כך שומר על הרכב הזה ומעדיף יותר לחסוך כמה שקלים) אך האם השמן הזה מתאים בכלל למנוע בנזין בנפח 1100?

 

לפי שיטוט קצר באינטרנט זהו שמן בצמיגות 15W40 מינראלי,שמתאים גם למכוניות.

יגעת ומצאת - תאמין. אמר רבי יצחק: "יגעתי ולא מצאתי אל תאמין, לא יגעתי ומצאתי אל תאמין, יגעתי ומצאתי תאמין".

פורסם
לפי שיטוט קצר באינטרנט זהו שמן בצמיגות 15W40 מינראלי,שמתאים גם למכוניות.

 

לפי ציטוט מהאינטרנט, "יגעת ומצאת תאמין, גנבת ולא התאמצת אל תאמין, האמנת , והשתמשת, גרמת נזק לרכבך, ולתעודת היושר שלך" !

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צודק!

יגעת ומצאת - תאמין. אמר רבי יצחק: "יגעתי ולא מצאתי אל תאמין, לא יגעתי ומצאתי אל תאמין, יגעתי ומצאתי תאמין".

פורסם
לפי שיטוט קצר באינטרנט זהו שמן בצמיגות 15W40 מינראלי,שמתאים גם למכוניות.

 

כוונתך לציטוט מהקישור הבא,מומלץ שתקרא את תגובה מספר 9 +10+13:

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=267937

 

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אתם צודקים.

למרות התאמתו של השמן, אני לא אשתמש בו כי הוא רכוש צה"ל.

חזק ואמץ צביקה תודה שפקחת את עיני.

פיג'ו 205 - האהבה הראשונה.

×
×
  • תוכן חדש...