Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6187 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

למישהו יש מושג אם רשיון נהיגה ישראלי זמני (הדף הירוק, בלי תמונה) תקף בחו"ל בצמוד (או לא) לרישיון נהיגה בינלאומי שמוציאים בממסי?

 

האם הרישיון הבינלאומי שמוציאים בממסי עומד בפני עצמו?

 

 

תודה,

תומר.

פורסם

בחו"ל תקף רק הרשיון פלסטיק.

מה גם שאי אפשר להוציא רשיון בינלאומי עם הרשיון נייר הזמני.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

לא מדוייק,

אם התמונה קיימת במחשב משרד הרישוי ורשיונך הישראלי בתוקף, אזי ניתן להפיק רשיון בינלאומי במ.מ.ס.י או בדואר.

צריך לזכור שהרשיון הבינלאומי אינו תקף בכל מדינות העולם כפי שרשיון הפלסטיק לא תקף בכל מדינות העולם.

 

להרחבה קרא כאן - http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=216113

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אוקיי, אני רואה שיש אולי סיכוי שכן.

בכל מקרה, אני פשוט אקפוץ לממסי ביום ראשון.

אם הם יסכימו להוציא לי רשיון בינלאומי על סמך רשיון הנייר שיש לי - אני מניח שזה יספיק.

אעדכן אותכם.

 

תודה.

פורסם

כל ההנחיות כאן

 

http://www.mot.gov.il/wps/portal/HOME/HE_RISHUI_INFO/index.jsp?subject=HE_RISHUI_INFO_28

 

שים לב כי נהג עם מלווה אינו רשאי לקבל רישיון בינלאומי

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

תומר,

הרישיון שמ.מ.ס.י מוציאה והרישיון שרשות הדאר מוציאה הם בדיוק אותו רישיון וזהים לחלוטין.

במ.מ.ס.י קצת יותר זול להנפיק אותו, אבל הנסיעה והחניה גם הם עולים זמן וכסף בעוד שדואר יש בכל עיר ועיר.

למען הסר ספק - כל הפרטים (כולל תמונתך) המופיעים ברישיון הבינלאומי המונפק, הם פרטים שנשאבים און-ליין ממחשב משרד הרישוי ולא מהרישיון שאתה מציג לאשנבאי.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

ברור לחלוטין שהמידע מגיע מהמסוף ולא מהדף המקומט שיש לי בארנק :)

 

השאלה היא, האם הצירוף הזה של רשיון נייר ללא תמונה ורשיון בינלאומי (בהנחה שמה שדיסקבר אומר לא נכון, וכן אפשר להוציא אחד כזה כאשר אתה בעל רשיון זמני) תקף וניתן לשכור איתו רכב ולנהוג בחו"ל (ארה"ב) בלי בעיות.

 

כדי להסיר ספק - אין לי מלווה.. עברו כמה שנים טובות מאז :)

 

ישה - תודה על המידע. חבל שאין שם גם איזכור לעניין הזה.

פורסם

כשאני הייתי בחו"ל הצגתי את הרשיון הבינלאומי בלבד ולא היו בעיות.

יש מקומות שהצגתי את הבינלאומי וקיבלו אותו ואז תוך כדי שהכינו חוזה הוצאתי את הפלסטיק ושמחו הרבה יותר לקבל אותו.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

הבנתי... מקווה שזה יהיה ככה גם אצלי.

נתת לי קצת תקווה, כי כבר דיי הייתי בטוח שזה אבוד, וממש אין לי סבלנות להתנייד במוניות.

 

תודה!

פורסם

על זה אמרו חז"ל - "חרב מונחת על צווארו של אדם, אל יתייאש מן הפורענות".

 

יחד עם זאת, תקווה לבד לא שווה הרבה.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

הללויה

 

סע בזהירות בניכר וחזור בריא ושלם

 

אם לא מנסים לא יודעים.

 

עכשיו סתם להשכלתי

 

למה ומדוע הרישיון הזמני שקיבלת (הדף הירוק )

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אני לפני שלילה של משרד הרישוי בגלל נקודות...

התוקף של הרשיון שלי נגמר, וקיבלתי הארכה (בדמות רשיון נייר זמני וירוק) של תוקף הרשיון עד למועד השלילה, ולאחר ביצוע השלילה (ואמצעי "התיקון") אקבל רשיון פלסטיק רגיל.

×
×
  • תוכן חדש...